Kommentarer till HiFi med diskret multimedia av The Count
Startad av
The Count, jun 11 2012 10:28
16 svar i tråden
Skickat 20 juni 2012 - 07:26
Man tackar! Försöker hålla det ganska Celant, tv-spel, reciever, tv-box och annat junk är bortställt i gardrob och styrs via RF, får se om jag orkar ta bättre bilder någon dag.
Radiuz: Jo testade med en matta först samt lite andra fällr innan reflektionsytorna (stort fönster till höger), men avvaktar tills jag får tag på ett bra mätprogram. Men faktiskt så är rummet itne så "hårt" som det ser ut, och avslutar asymetriskt, så det är fullt njutbart nu också =)
Radiuz: Jo testade med en matta först samt lite andra fällr innan reflektionsytorna (stort fönster till höger), men avvaktar tills jag får tag på ett bra mätprogram. Men faktiskt så är rummet itne så "hårt" som det ser ut, och avslutar asymetriskt, så det är fullt njutbart nu också =)
Skickat 30 september 2012 - 09:45
Beroende på hur kräsen du är när det häller lågnivåkablage, så kan jag tipsa om QED Performance Minuature subwoofer-kabel. Sjukt tunn och dessutom vit! Sen hur den funkar som lågnivå för annat än i subwooferapplikationer det vet jag inte, men kanske värt ett test.
Annars, riktigt snyggt och cleant (precis som ditt andra album :P)!
Annars, riktigt snyggt och cleant (precis som ditt andra album :P)!
Skickat 04 oktober 2012 - 12:45
Libell 30 september 2012 - 09:45 skrev:
Beroende på hur kräsen du är när det häller lågnivåkablage, så kan jag tipsa om QED Performance Minuature subwoofer-kabel. Sjukt tunn och dessutom vit! Sen hur den funkar som lågnivå för annat än i subwooferapplikationer det vet jag inte, men kanske värt ett test.
Annars, riktigt snyggt och cleant (precis som ditt andra album
)!
Annars, riktigt snyggt och cleant (precis som ditt andra album
Nja, behöver 10 m kabel typ. Och just den biten lägger jag inte "kabelpengar" på i onödan =) Vid seriös musiklyssning kör man CDX2:an eller Squeezbox via MF V-DAC II
1 användare läser den här tråden
Medlemmar: 0 - Gäster: 1 - Anonyma användare: 0
Sökningen pågår
Visa alla träffar (sökning på Prisjakt)
9 bilder
1 annons
5 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna
Hembiobutiken ordnar butiksevent och tävling
Prisjakt Pryl - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?