Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter filmer
Söker efter produktkategorier
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

USB-minne på router??

5 svar i tråden

Skickat 23 juli 2012 - 16:54

Hejsan!

Jag har satt i ett USB-minne i min router, och försöker göra så att den syns som en enhet i Windows. Men jag lyckas inte att få det fungera. Hur ska jag göra då? Har en router av märket Thomson. Standard från Telia när jag fick fiber indraget i lägenheten.

Hoppas ni kan lösa detta.

Skickat 23 juli 2012 - 19:34

Ring Telia.. Vet du att det ska fungera?? Kanske är för nån kommande uppdatering.

Skickat 24 juli 2012 - 06:34

Visa inläggorzon 23 juli 2012 - 16:54 skrev:

Hejsan!

Jag har satt i ett USB-minne i min router, och försöker göra så att den syns som en enhet i Windows. Men jag lyckas inte att få det fungera. Hur ska jag göra då? Har en router av märket Thomson. Standard från Telia när jag fick fiber indraget i lägenheten.

Hoppas ni kan lösa detta.

Vad för Thomson?

Skickat 24 juli 2012 - 10:36

Visa inläggMrSpokk 24 juli 2012 - 06:34 skrev:

Vad för Thomson?

Thomson TG789vn heter den.

Skickat 24 juli 2012 - 17:54

Se till så att du har formaterat USB-minnet med FAT32, sen ska det bara vara att dela ut.

Svensk manual: http://www.technicol...ile.php?id=7000

Skickat 25 juli 2012 - 07:18

Om jag går in nu på nätverket så ser jag något som det står " Disk A1 ". Fast om jag lägger något på den och sedan flyttar den till datorn så finns det inget på den. Gör jag fel?? Har tilldelat den Z:

1 användare läser den här tråden

Medlemmar: 0 - Gäster: 1 - Anonyma användare: 0

Prisjakt © 2000 - 2013 Prisjakt   Denna sajt använder cookies.   Våra regler.