NHL 13 den officiella tråden
85 svar till detta ämne
Postad 21 August 2012 - 09:51
BioBerra
-
BioBerra
-
Guru
-
-
5773 inlägg
Idag kommer demo på NHL 13. Personligen har jag inte så stora förväntningar på årets version, känns som det är mindre gjort än vanligt från EA. Men jag hoppas att det nya AI systemet verkligen gör något för spelupplevelsen och att AIn är smartare på alla sätt. Blev tokig på NHL12 när datorspelarna skulle skjuta hela tiden i Powerplay. Sen hoppas jag även att man har fixat taktiken så att den faktiskt gör någon skillnad när man byter formationer. Jag hoppas även att man dragit ner på intimidation faktorn och att målvakterna inte plöstsligt börjar läcka som ett såll medan den andra räddar allt vilket var en följd av intimidation. Mer info http://www.easports....733136437070952
Postad 21 August 2012 - 10:05
Unregistered5bb908bc
-
Unregistered5bb908bc
-
Forumräv
-
-
718 inlägg
Det senaste jag läste om det var att det tydligen skall vara något utöver det vanliga i år  Mer förändringar än tidigare år. http://www.gamereact...el steinholtz/
Postad 21 August 2012 - 11:37
eeman
-
eeman
-
Användare
-
-
126 inlägg
Årets mest emotsedda spel, som vanligt
*tankar hem demot nu, återkommer med en kortare reflektion senare.
Edit: Skridskoåkningen har förbättrats rejält! Spelet överlag känns mer realistiskt; puckhantering, tacklingar/defensivt, rörelsemönster etc. Fick dock en känsla av att grafiken gjorts lite "suddigare", möjligtvis för att ge utrymme för mer avancerade animationer
Redigerat av eeman, 21 August 2012 - 12:19.
Postad 21 August 2012 - 13:51
BioBerra
-
BioBerra
-
Guru
-
-
5773 inlägg
Ska bli skoj att testa efter jobbet, synd det bara är en period i demot
Postad 21 August 2012 - 17:42
Topper Harley 77
-
Topper Harley 77
-
Veteran
-
-
1997 inlägg
...känns som det är mindre gjort än vanligt från EA...
Hur tänkte du där? Dom har gjort mer till 13 än dom senaste tre spelen tillsammans (hur fan dom nu kan välja att säga det själva) Känns ok men åkningen och 2k-hockey-filtret dom lagt ut över grafiken, tyvärr är mån-gravitationen kvar runt mål verkar det som.
Postad 21 August 2012 - 20:23
BioBerra
-
BioBerra
-
Guru
-
-
5773 inlägg
Har provat demot nu, vet inte riktigt vad jag tycker, det är så svårt att avgöra när man inte får spela en hel match. True skating kanske kan fungera bra då det baseras mer på spelarens riktiga topphastighet än då man kunde föra pucken framför sig manuellt. Samtidigt gillade jag att man just kunde kontrollera speed boosten själv, nu blir den automatiskt vilket kan bli lite störande i vissa moment när man kommer nära mål.
Postad 21 August 2012 - 22:28
Wizeguy
-
Wizeguy
-
Lärjunge
-
-
428 inlägg
Jag gillar´t!
Att spela mot AI har aldrig varit riktigt bra i mitt tycke.
Inte intresserad av GM mode ,Be a Pro eller singel player spelet i något av de tidigare åren av nhl.
Men mot bra spelare i "Lajven" så blir nog känslan än mer realistisk ,och jag gillar det nya rörelse mönstret i spelet.
Håller dock med BioBerra att "boosten" känns.....ovant 
Givet köp för mig, som i princip bara spelar hockey .
Postad 21 August 2012 - 22:38
chefcalle
-
chefcalle
-
Lärjunge
-
-
256 inlägg
Jag gillar grafiken, jag tycker den äntligen ser bra ut. Det mest spännande ska såklart bli EASHL. Förhoppningsvis finns det inga glitchar så att man slipper vänta 1månad innan dom släpper en uppdatering och man kan spela normalt.
Postad 22 August 2012 - 08:21
BioBerra
-
BioBerra
-
Guru
-
-
5773 inlägg
Det brukar alltid komma patchar till NHL spelen, förhoppningsvis har man dock det mesta fixat vid launch. Den nya skating engine gillar jag mer och mer ju mer man provar i free skate mode. Målvakterna verkar svårare att överlista och det känns som det kommer vara svårare att göra direktskott också.
Postad 23 August 2012 - 21:25
dabo
-
dabo
-
Användare
-
-
194 inlägg
Ser fram emot fullversionen. Har verkligen försökt göra cross-crease mål för att se ifall det är svårare i år och det känns det verkligen som, målvakten är med på noterna och backar är bättre på att bryta passningar i slotet. Gillart!
En annan sak jag gillar skapt är att cpu backarna nu är uppmärksamma på lurkers. Givet köp för mig som vanligt.
Förresten, vet ni om någon butik brukar skicka spelet så man kan ha tur att få det lite tidigare än releasedatumet? Brukar beställa från spelbutiken.se men där brukar man inte ha någon lycka med det.
Postad 24 August 2012 - 08:15
BioBerra
-
BioBerra
-
Guru
-
-
5773 inlägg
Det har hänt att jag fått nåt spel tidigare än release på Webbis men jag tror dom har blivit hårdare på det. När jag bokade BF3 förra hösten så skickade dom det 4 dagar innan, men posten delade inte ut det förrän på releasedagen, det tycker jag var lite märkligt, för posten kan väl inte få info om det tycker jag ?
Postad 25 August 2012 - 11:41
chefcalle
-
chefcalle
-
Lärjunge
-
-
256 inlägg
Hoppas servrarna är stabila för med den nya skridskoåkningen kommer det bli sjukt segt om man får möta någon med dålig uppkoppling.
Postad 25 August 2012 - 14:12
BioBerra
-
BioBerra
-
Guru
-
-
5773 inlägg
Som jag fattat det så kommer man inte behöva möta amerikaner eller kanadensare i NHL13, servern kommer bara söka på matcher i din region. Det bådar iaf för bättre matcher.
Postad 27 August 2012 - 17:06
Unregistered03303df7
-
Unregistered03303df7
-
Forumräv
-
-
640 inlägg
Som jag fattat det så kommer man inte behöva möta amerikaner eller kanadensare i NHL13, servern kommer bara söka på matcher i din region. Det bådar iaf för bättre matcher.
Låter sjuuuuuuuuukt skönt om det är sant.....blir så jävla less när det hackar mot kanadensare/amerikaner !!!!
Postad 27 August 2012 - 20:10
BioBerra
-
BioBerra
-
Guru
-
-
5773 inlägg
Ja delayen är ju värst mot amerikaner, tar en halv sekund innan spelet reagerar, däremot upplever jag att det laggar mest mot folk från Sydeuropa och Ryssland, dom verkar ha riktigt dåliga uppkopplingar i Frankrike.
Postad 28 August 2012 - 09:49
h0llowman
-
h0llowman
-
Användare
-
-
234 inlägg
hmmm hittar inte demot på mitt xbox varför???? måste man ha typ xbox guld för att ta hem demot ???
mvh peter
Postad 29 August 2012 - 12:55
BioBerra
-
BioBerra
-
Guru
-
-
5773 inlägg
Kolla under provversoiner, dom har döpt om flikarna.
Postad 29 August 2012 - 17:09
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38133 inlägg
DAMHOCKEYSTJÄRNOR OCH NYA LEGENDARER I NHL 13
Fyrfaldiga olympiska guldmedaljörerna Angela Ruggiero och sverigebekantingen Hayley Wickenheiser blir de första damhockeyspelarna i EA SPORTS NHL-serie genom tiderna Stockholm, Sverige – 29 augusti, 2012 – Electronic Arts Inc. (NASDAQ: EA) meddelade idag att EA SPORTS NHL 13 blir det första sportspelet med professionella ligor att innehålla kvinnliga idrottare som spelbara karaktärer. Amerikanskan Angela Ruggiero och kanadensiskan Hayley Wickenheiser, båda två fyrfaldiga olympiska guldmedaljörer kommer att finnas med som spelbara legendarer i NHL 13, tillsammans med nytillskotten Doug Gilmour, Jari Kurri, och Dominik Hasek. Hayley Wickenheiser har även spelat i Sverige och då i herrlaget IF Linden i svenska division 1. Sedan tidigare finns bland andra Wayne Gretzky, Mario Lemieux och svenska storbacken Börje Salming med i spelet. Demoversionen av NHL 13 finns för närvarande att ladda ner via Xbox Live och PlayStation Network. NHL 13 börjar säljas i Sverige den 13 september. Att lägga till kvinnliga hockeyspelare i NHL13 är ett resultat av NHL-seriens utvecklingsteams målsättning att ge damishockeyn ett större utrymme i NHL-spelen. “I NHL 12 integrerade vi kvinnliga spelare i Be a Pro-läget efter att en 14-årig tjej mejlat oss och talat om att hon kände sig underrepresenterad som hockeyspels-fan.”, berättar Dean Richards, General Manager, NHL, EA SPORTS. “I år ville vi fortsätta vår ansträngning att skapa en mer representativ upplevelse för kvinnliga hockeyfans genom att lägga till Wickenheiser och Ruggiero i NHL 13, två av världens bästa damhockeyspelare genom tiderna”. “EA SPORTS NHL-serie tog ett stort steg framåt förra året genom att inkludera kvinnliga karaktärer för att skapa en bättre spelupplevelse för kvinnliga hockeyfans”, säger Hayley Wickenheiser. “Jag är mycket glad över att vara en del av NHL 13 och jag hoppas att det faktum att det nu finns kvinnliga hockeylegender i spelet kommer att uppmuntra fler unga tjejer börja spela ishockey”. Legendarer i NHL 13Legendarerna i NHL 13 kommer att inkluderas i flera spellägen: · Be A Legend – Här kan spelarna uppleva en hel Be A Pro-karriär, spela som en legendar och försöka krossa ishockeyns mest imponerande rekord, uppnå legendariska milstolpar och genomföra olika uppdrag. · Legends teams – Spela som Legendar-lagen Team Ruggiero eller Team Wickenheiser, som består av både hockeylegendarer och nuvarande NHL-stjärnor. Lagen kan användas i spellägena Play Now, Online och Battle for the Cup. Spelarna i Team Ruggiero och Team Wickenheiser har valts ut av de två kvinnliga världsstjärnorna.· Hockey Ultimate Team & Be a GM – Spelarna kommer att ha möjligheten att lägga till legendarer i sina laguppställningar i Be a GM-läget, eller att samla sällsynta legendkort och använda dem i sin Hockey Ultimate Team-upplevelse. Med den helt nya True Performance Skating-funktionen, och det innovativa nya AI-systemet EA SPORTS Hockey I.Q., kan NHL 13 leverera en kraftigt förbättrad gameplay-upplevelse som återger farten, kreativiteten och taktiken i dagens NHL-hockey. NHL 13 kommer dessutom att ge fansen chansen att koppla upp sig mot sina kompisar och den verkliga hockeyvärlden via de helt nya funktionerna GM Connected och NHL Moments Live.
Postad 29 August 2012 - 17:13
alienrebel
-
alienrebel
-
Veteran
-
-
1556 inlägg
Kul att man kan lägga till legendarer i Be a GM. Slipper man skapa dom
Postad 30 August 2012 - 08:51
Topper Harley 77
-
Topper Harley 77
-
Veteran
-
-
1997 inlägg
Hoppas dom satt rätt rating på dom kvinnliga "legenderna" iaf.
65-66 overall, max.
Postad 31 August 2012 - 18:07
vinncent
-
vinncent
-
Mästare
-
-
2899 inlägg
Hoppas dom satt rätt rating på dom kvinnliga "legenderna" iaf. 65-66 overall, max.
75C kanske!!
Postad 05 September 2012 - 07:40
BioBerra
-
BioBerra
-
Guru
-
-
5773 inlägg
Pre release på Lördag ? 
köpte season ticket igår iaf, visste att jag inte kunde hålla mig
Redigerat av BioBerra, 05 September 2012 - 07:41.
Postad 07 September 2012 - 22:11
dabo
-
dabo
-
Användare
-
-
194 inlägg
Hade köpt det jag med om jag varit hemma under helgen. Får hålla mig en vecka till.
Postad 10 September 2012 - 07:44
BioBerra
-
BioBerra
-
Guru
-
-
5773 inlägg
Så vad tycker ni om spelet så här efter första helgen ?
Jag tycker det känns som dom kommer behöva göra ett par patchar iaf innan final release och det har redan kommit ett antal tuners som man inte vet vad dom har ändrat ännu.
Plus och minus
1. AIn känns klart bättre efter några matcher, dom tar lite mer vettiga beslut helt enkelt.
2. Den nya skating engine känns helt klart mer realistiskt, även om jag tycker att den kan finslipas i vissa lägen, ibland tar det alldeles för lång tid att vända om, kan iofs bero på dåliga stats på min karaktär
3. Mindre intimidation, det känns som att man själv kan påverka slutresultatet mer än tidigare, förr fick man en rejäl boost så fort man gjorde 2 mål i rad, matcherna blir jämnare nu.
1. Målvakterna är ibland på tok för bra, iaf på direktskott, däremot har jag nästan satt alla mina frilägen.
2. Det borde vara lättare att få kontroll över pucken, det går nästan inte ta emot en hård passning, känns lite glitchigt
3. Det känns som dom har gjort om skotten på något sätt, det går alldeles för fort när en spelare skjuter så animationerna ser fulare ut.
4. Animationerna, ja dom är värre än NHL 12, frågan är om det går att fixa med en patch.
5. Lagg i EA sports hockey league, ja det småhackar hela tiden, hoppas det beror på att servrarna är för belastade nu, för grafiken hackar inte i be a pro.
Som vanligt när EA släpper ett spel så gör dom några bra saker, och försämrar några saker. Det brukar ta 20-30 matcher innan man har vant sig, med ett par tuner updates så tror jag det här kan bli bättre än NHL 12, vilket det på många sätt redan är.
Tyvärr har jag inte kört EA hockey league så mycket ännu då mina polare väntar på final release, jag har bara kört några drop in matcher.
Postad 10 September 2012 - 11:46
dabo
-
dabo
-
Användare
-
-
194 inlägg
Hoppas att EASHL flyter på bra efter den riktiga releasen isf då det är det enda jag spelar.
Hörde av en kompis att det är snålare med xp vid varje uppgraderingssteg nu och att spelaren är rent ut sagt skit från början.  Stämmer det?
Postad 10 September 2012 - 12:03
Topper Harley 77
-
Topper Harley 77
-
Veteran
-
-
1997 inlägg
Snålare med poäng vet jag inte om det är, tror inte det men man börjar på lägre värden och dom har också justerat kostnadsstegen drastiskt.
För att toppa av det har dom även lagt ett tak på vissa attribut på olika spelartyper.
Ja vi får väl se om dom får ordning på det, problemet verkar vara olika utbrett, för vissa är det ospelbart med en fps på 15 och vissa andra har det "bara" hackigt.
Utvecklarna sitter och kliar sig i huvudet och hade igår inte ens lyckats återskapa problemet så det ser inte ljust ut.
Postad 10 September 2012 - 12:59
BioBerra
-
BioBerra
-
Guru
-
-
5773 inlägg
Ja när man spelar OTP så hackar bilden, mer som rejäla frame drops och det blir väldigt svårstyrt jämfört med offline, i bästa fall har det att göra med att man spelar från hårddisken men det borde ju utvecklarna ha kommit på vid det här laget. Men det brukar ju alltid komma ett par patcher direkt vid releasen, eller någon vecka efter, dom kan ju inte läman spelet i det här skicket iaf.
Postad 10 September 2012 - 18:32
chefcalle
-
chefcalle
-
Lärjunge
-
-
256 inlägg
Kan man köpa spelet redan nu med det där passet ni pratar om? Vad får man betala för det?
Postad 10 September 2012 - 21:30
mBr
-
mBr
-
Mästare
-
-
3024 inlägg
Mitt sug försvann lite nu efter era kommentarer  kanske bara hålla sig till Fifa detta året...
Postad 10 September 2012 - 23:46
Topper Harley 77
-
Topper Harley 77
-
Veteran
-
-
1997 inlägg
Kan man köpa spelet redan nu med det där passet ni pratar om? Vad får man betala för det?
Med Season ticket kunde man tanka ner det redan i lördags. 2000 ms points kostar det. I övrigt, Luger (som är en röv till moderator på ea's forum) säger kort att dom inte ser problemet när dom kör retail-versionen av spelet. Så dom hoppas att det löser sig när folk går över till retail.
Postad 11 September 2012 - 19:20
mBr
-
mBr
-
Mästare
-
-
3024 inlägg
Ni som har hela spelet... Hur är hastigheten på spelet? i demot är det segt som attans tycker jag, ingen fart alls och man kan inte ändra  blir det stor skillnad när man drar upp mätaren?
Tacksam för svar.
Postad 12 September 2012 - 08:02
Topper Harley 77
-
Topper Harley 77
-
Veteran
-
-
1997 inlägg
Ändrar aldrig game speed så jag kan inte svara.
Tyckte inte det var speciellt segt i demot dock.
Nu jobbar iaf EA på att lösa problemet eftersom yanks började köra retail igår och... surprise... problemet fanns där (eat shit and die Luger)
Men problemlösning, rättning, minimal feltestning (som vanligt i EA's fall) och sen processen för att få ut patchen på xbox live är nog 3-4 veckor härifrån.
Postad 12 September 2012 - 09:46
chefcalle
-
chefcalle
-
Lärjunge
-
-
256 inlägg
Fan är det så illa? Hackar det så mycket? Kommer man inte kunna spela EASHL tills EA släpper en patch?
Postad 12 September 2012 - 11:58
Topper Harley 77
-
Topper Harley 77
-
Veteran
-
-
1997 inlägg
Det är olika för olika personer ang fps/lagg men det finns endast eashl/otp
Postad 12 September 2012 - 12:17
dabo
-
dabo
-
Användare
-
-
194 inlägg
En polare sa att det funkade fint när han spelade drop-in med EU-folk iaf.
Postad 12 September 2012 - 20:37
chefcalle
-
chefcalle
-
Lärjunge
-
-
256 inlägg
Hur är det med uppkopplingen egentligen? Har 2mbit nu, duger det för att spela EASHL på eller kommer det bli segt? Måste jag uppgradera till 10mbit?
Postad 14 September 2012 - 08:13
dabo
-
dabo
-
Användare
-
-
194 inlägg
Dustin har segat ordentligt så jag lär få hålla mig tills på måndag.
Postad 14 September 2012 - 09:40
Topper Harley 77
-
Topper Harley 77
-
Veteran
-
-
1997 inlägg
Hur är det med uppkopplingen egentligen? Har 2mbit nu, duger det för att spela EASHL på eller kommer det bli segt? Måste jag uppgradera till 10mbit?
3 ner och 1 upp tror jag m$ har sagt som minimum för problemfritt live, tror inte enskilt spel kräver mer. Men sen ska det vara kvalitet på uppkopplingen också.
Postad 15 September 2012 - 17:11
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38133 inlägg
Postad 16 September 2012 - 19:08
chefcalle
-
chefcalle
-
Lärjunge
-
-
256 inlägg
Fyfan vad irriterad jag är på det här spelet nu. Vi startade vårat EASHL lag och började spela matcher, ju högre upp på rankingen vi kommer desto sämre blir dator gubbarna?! I början var man så j*vla nöjd för att datorn äntligen blivit bättre men nu är det nästan sämre än i 12an?! Släpper man inte in minst 1 skitmål per match får man vara nöjd. Är det bara jag eller vårat lag som upplever detta? Sista 10matcherna har varit katastrofala rent utsagt.
Postad 17 September 2012 - 08:43
Topper Harley 77
-
Topper Harley 77
-
Veteran
-
-
1997 inlägg
Efter att EA rättat till problem server side (misstänker jag, dom själva bekräftar inte ett jota) så är fps-problemet klart bättre,
Med den omedvetna vanan på det så tycker man att det nästan fungerar bra nu
Ang din recension Zoiler, står det inte i beskrivningen av dom gamla moments som finns att det är en modern simulering av gamla scenarion?
EA har väl pungat ut ett par spänn för rättigheter till legenderna och är väl desperata att använda dom till något vettigt?
Har spelet ett moment och det var en ruggig känsla att centra med Doug "Killer" Gilmour mellan Kessel och Lupul
Postad 17 September 2012 - 12:02
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38133 inlägg
Ang din recension Zoiler, står det inte i beskrivningen av dom gamla moments som finns att det är en modern simulering av gamla scenarion?
Jo så är det nog, men tycker ändå det blir lite halvfärdigt. Beror helt enkelt på att de inte kan få rättigheter till alla.
Postad 17 September 2012 - 13:24
Topper Harley 77
-
Topper Harley 77
-
Veteran
-
-
1997 inlägg
Dom kan få rättigheterna men dom orkar inte eftersom majoriteten av spelarna det handlar om inte är medlemmar i facket/facket har inte rätt att förhandla för "alla" lirare som lagt grillorna på hyllan.
Då måste dom alltså förhandla med alla personer en och en.
Sak samma, spelet är ett steg framåt.
Förhoppningsvis kommer nästa version till next gen och iom det antagligen kommer vara avskalat som bara den
Postad 17 September 2012 - 14:06
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38133 inlägg
Förhoppningsvis kommer nästa version till next gen och iom det antagligen kommer vara avskalat som bara den 
Tror nog det blir en version ytterligare till denna generationen. För de nya konsolerna har nog ännu inte släppts hösten 2013. Sedan när det blir till nästa generation 2014 så kommer det ändå komma sämre portar till 360 - men då kör man ju på 720.
Postad 17 September 2012 - 16:26
BioBerra
-
BioBerra
-
Guru
-
-
5773 inlägg
Personligen kan jag nästan tycka att det är bättre om dom skippar nästa års version och istället satsar på en tidig release till nästa generation för att göra det så bra som möjligt. Det vore grymt om vi kunde få en bättre grafikmotor direkt till nästa generation. Och blir det inget NHL denna säsongen så tycker jag att man kan lägga allt fokous på next gen, och varför inte återuppta PC scenen igen.
Postad 17 September 2012 - 20:04
chefcalle
-
chefcalle
-
Lärjunge
-
-
256 inlägg
Är det nån som vet hur många matcher man kan avstå innan man får poäng avdrag? Tänker på om man spelar med 2st och mötet ett lag som är 4 tex?
Postad 18 September 2012 - 06:35
BioBerra
-
BioBerra
-
Guru
-
-
5773 inlägg
Du kan inte avstå någon match, man får backout penalty då vilket ger -15 poäng. Igår hade vi något fel på uppkopplingen och fick 6 backout penaltys. Dessutom hade vi rött eller orange på uppkopplingen, har alltid haft grönt tidigare sedan fulla versionen kom ut, men efter ett tag kunde vi iaf spela.
Postad 18 September 2012 - 08:38
Topper Harley 77
-
Topper Harley 77
-
Veteran
-
-
1997 inlägg
VI har kastats ut två gånger från matchupen och det har stått ett meddelande att det kan bli avdrag men aldrig sett något.
Igår var det ett fall bakåt, problemen serverside är uppenbara.
Innehåll som rapporteras saknad eller korrupt, uppkopplingskänslighet, lagg delay.
EA... its in the crapper
Nästa år blir det inget early release hur gärna man än vill spela det men dom har på två år nu hafsat ut en halvfärdig version som dom själva kallar beta istället för att buggtesta själva.
Sen blir det inte bättre med deras arroganta attityd till konsumenter på tex deras egna forum (där det iofs hänger mycket adhd-folk)
Visst, gör ingen skillnad om jag inte köper men jag kanske kan få två andra att göra samma sak och dom två får fyra andra osv osv
Postad 18 September 2012 - 08:45
BioBerra
-
BioBerra
-
Guru
-
-
5773 inlägg
Funderar seriöst på att hoppa över nästa års NHL för att invänta nästa generation. Vad jag inte kan fatta är att det har blivit sämre sedan NHL 12 på server fronten, borde man inte ha stärkt upp sina servrar ?
Jag tror det har med denna regionindelning att göra, förut kändes det inte som att EAs servrar påverkade så mycket, då var det peer-to-peer uppkoppling som gällde, därför laggade det enbart då man körde mot kanadensare och amerikaner. Nu är uppkopplingen dålig redan i lobbyn där jag har röd och orange hela tiden. Och det är bara i NHL13 som jag har problem, inga andra spel, så EA kan ju ta sig i röven och skylla och sluta skylla på oss användare, men dom hävdar ändå att det är användarnas och skyller på våra uppkopplingar och routrar.
Ska man behöva köpa en EA router eller vad då ???
Tidigare sa EA dont fix what aint broken, nu går dom ifrån sitt eget motto med NHL13.
Visst är det mycket som är bra med NHL13 också, men just nu retar jag mig oerhört på servrarna. Fixa tillbaka peer to peer så kommer det nog gå bra igen, det flyter ju på i Vs där peer to peer gäller, men i EASHL så måste man spela via EAs kassa servar.
Redigerat av BioBerra, 18 September 2012 - 08:48.
Postad 18 September 2012 - 10:46
chefcalle
-
chefcalle
-
Lärjunge
-
-
256 inlägg
Ja det måste varit något strul med servrarna igår. Materialet som jag köpt till spelaren var skadat och jag var tvungen att lägga in attributen på nytt hela tiden.
Uppkopplingen var också mysko, jag har alltid haft 3 gröna staplar men igår hade jag kontstant en röd under hela kvällen men märkte ingen större skillnad iaf.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Xbox
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|