Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

FIFA13

164 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
FIFA 13 (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 7 8.333332 (2) Inga priser
FIFA 13 - Ultimate Edition (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 2 (0) Inga priser

Postad 03 October 2012 - 18:21

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0
Jag ska spela mittback ikväll och se hur det går :)

Postad 03 October 2012 - 22:14

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

• 2258 inlägg
  • 0
Gillar det här skarpt! Någon som vet om man kan bli av med Messi i menyerna? Har letat överallt utan att hitta men det måste ju gå att ändra känns det som...

Postad 03 October 2012 - 22:22

Paganmoon
  • Paganmoon
  • Beroende

• 1111 inlägg
  • 0
Du byter han i skill challenge menyn.

Postad 05 October 2012 - 00:32

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0
Min gubbe börjar bli grym på att nicka nu, behövde bara göra honom smal så vinner han 90% av duellerna. Jag är den ende i spelet som kör på en lång targetplayer haha :D

Postad 05 October 2012 - 01:03

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

Min gubbe börjar bli grym på att nicka nu, behövde bara göra honom smal så vinner han 90% av duellerna. Jag är den ende i spelet som kör på en lång targetplayer haha :D

Så du har skapat en Peter Crouch :D

Fråga, kan man ha sin gubbe på Ultimate Team?

Redigerat av Lias08, 05 October 2012 - 01:06.

Postad 05 October 2012 - 12:57

Gioacchino
  • Gioacchino
  • Forumräv

• 837 inlägg
  • 0
Märkig (?) grej när jag körde snabbmatch.
En helt ny lineup med spelare var "default" och spelare som normalt sett alltid platsar satt på bänken/var utanför.

Varför ändrar den detta automatiskt? När jag tittar på laget ute i menyerna så är det bästa möjliga 11an som står där.

Postad 05 October 2012 - 13:20

Paganmoon
  • Paganmoon
  • Beroende

• 1111 inlägg
  • 0
vilket lag körde du? tror den plockar hem senaste startelvan och kör med den i vissa spellägen. Samtidig brukar ju topplagen inte spela med bästa 11:an i EL utan vilar sina spelare (t.ex. Liverpool som hade flertalet toppspelare på bänken). Kan vara det tror jag. Har för mig det går att stänga av autovalet av startelvan.

/P

Postad 05 October 2012 - 15:39

Gioacchino
  • Gioacchino
  • Forumräv

• 837 inlägg
  • 0
Denna gången var det United jag körde.
Kanske kan vara så att de hämtar lite info ja, precis som med form och hela den biten...

För övrigt tycker jag menysystemet är rörigt. Hittar inte vad jag ska och jag vet inte vad 75% av grejerna där är :)

Postad 05 October 2012 - 17:02

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0
MHB:s recension

Edit: sänkte betyget ett snäpp. Velade innan recensionen men efter att det frusit nu igen när jag hade gjort två mål, det stod 2-2 i 65 minuten och var spännande får det vara nog. Det är värt 9/10 när det fungerar, men de gånger det inte fungerar drar ned det. Sånt händer aldrig mig i CoD, Gears eller liknande spel, alltid FIFA varje år även om det är stabilast online i år.

Det är svårt att gå upp i skottattributen när man aldrig får sina mål godkända, har säkert fått 10 "bortdömda" nu!

Redigerat av Zoiler, 06 October 2012 - 00:24.

Postad 06 October 2012 - 00:28

MackeMack
  • MackeMack
  • Forumräv

• 523 inlägg
  • 0

MHB:s recension

Edit: sänkte betyget ett snäpp. Velade innan recensionen men efter att det frusit nu igen när jag hade gjort två mål, det stod 2-2 i 65 minuten och var spännande får det vara nog. Det är värt 9/10 när det fungerar, men de gånger det inte fungerar drar ned det. Sånt händer aldrig mig i CoD, Gears eller liknande spel, alltid FIFA varje år även om det är stabilast online i år.

Det är svårt att gå upp i skottattributen när man aldrig får sina mål godkända, har säkert fått 10 "bortdömda" nu!

Vi spelade riktigt bra i slutet! Känns som om jag hittat min plats också! Skoj att köra med andra som uppskattar bra passningar!

Postad 06 October 2012 - 00:31

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0
Du är grym på defensiven ;) . Frös det för dig också lr?

Postad 06 October 2012 - 00:36

MackeMack
  • MackeMack
  • Forumräv

• 523 inlägg
  • 0

Jepp fast var det inte 73:e minuten?! Skit samma tror det gjorde det för alla!

Iaf bra gäng att spela med, är ju lätt med mer

Postad 06 October 2012 - 00:41

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0
Ja, det blir kul att fortsätta spela. Synd att det händer för alla, men jag läste på amerikanska forumet Neogaf nu och det verkar vara fler som har uppmärksammat problemet. Vilket är bra för då kanske de patchar det någon gång.

Postad 06 October 2012 - 14:18

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

• 2258 inlägg
  • 0
Bara jag som stör mig på att hemspel verkar vara tillåtet för datorn? Har hänt flera gånger att backen under press verkligen spelar hem till målvakten som helt sonika plockar upp den med händerna...

Postad 06 October 2012 - 18:24

Unregistered77f4c216
  • Unregistered77f4c216
  • Användare

• 114 inlägg
  • 0

Vilken klubb spelar ni i nu?

Postad 06 October 2012 - 20:01

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0
Vi spelar i Pancreas klubb.

Edit: Va fan, måste man vara inloggad till EA-servern för att ens matcher/attribut ska räknas lr? Jag gjorde hattrick i en match utan att vara inloggad och det räknades inte... herregud alltså, spelet motarbetar mig på alla plan.

Redigerat av Zoiler, 06 October 2012 - 22:02.

Postad 07 October 2012 - 10:18

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

Vi spelar i Pancreas klubb.

Edit: Va fan, måste man vara inloggad till EA-servern för att ens matcher/attribut ska räknas lr? Jag gjorde hattrick i en match utan att vara inloggad och det räknades inte... herregud alltså, spelet motarbetar mig på alla plan.

Jag låste upp massa saker igår men det räknades inte eftersom vi alla var utloggade från server. Min gubbe är 86 men nu 83 när serverna ligger nere.

Postad 10 October 2012 - 10:01

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

• 5773 inlägg
  • 0
En fråga om Pro Clubs, vårat lag blir alltid högt pressade av motståndaren, medan våra datorspelare är helt IQ befriade och tar inga offensiva iniativ alls.
Min undran är om datorspelarna blir bättre med tiden eller om det är någon inställning man kan köra med som pressar högt i banan, high pressure och ultra offensive verkar ju inte göra någon skillnad för oss.
Är det skillnad på om man väljer Barcelona eller säg IFK Göteborg som klubblag när det kommer till taktiska inställningar från början.
Vi brukar alltid bli sjukt högt pressade medan våra datorstyrda gubbar inte tar några iniativ alls.
Ofta blir vi av med bollen redan på mittlinjen medan motståndarna kan larva sig och till och med stå stilla utan att våra dator sätter någon som helst press.
Vad är det frågan om egentligen ?
Varför blir vi sjukt pressade även när motståndarna kör med datorstyra AI gubbar, vi vill helst inte spela med Any vilket verkar vara en av lösningarna för många lag. Vad är den rekommenderade uppställningen och taktiken för att sätta hög press ?
Vi blir snart tokiga på detta, eller är det helt enkelt styrt av lagets formkurva, för vilka inställningar vi än har, så verkar det inte bli någon skillnad på hur datorgubbarna beter sig på planen.

Redigerat av BioBerra, 10 October 2012 - 10:03.

Postad 10 October 2012 - 13:09

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0
Tips nr ett och viktigast av allt, låt bli att kalla på bollar när backlinjen har bollen om du är inte 100% fri och inte har 2-3 motståndare i vägen. Många kallar på boll och datorstyrda blir förvirrade och slår bort bollar, kommunikation är ganska bra dvs man kommer överens om vem som kallar på boll.
Tips nr 2, välj 5 backlinje formation och satsa på kontringar.
Tips nr 2, lagkaptenen styr backlinjen och försvaret...pressar (LB) och ställer offside/byter kant på spelare och väljer högpress med styrkorset på kontrollen.

Om ingen frågar efter passningar datorn är bäst på att komma ur svåra situationer, hur lätt är det att pressa datorn i Världsklass eller Legendarisk? :)

Postad 10 October 2012 - 14:45

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

• 5773 inlägg
  • 0
Jag tror vi har missat det där med LB, blir till att prova ikväll då.För när vi spelar så kan motståndaren i princip stå och jonglera med bollen eller dra den till sig själv utan att datorn pressar, medan vi knappt kan göra någonting, vi blir pressade på egen planhalva.

Postad 10 October 2012 - 14:49

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0
Så fort motståndarna anfallar LB är ett måste för att pressa samtidigt markera dom, utan press dom gör ingenting :)

Postad 10 October 2012 - 14:52

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

• 5773 inlägg
  • 0
Kul att man får reda på sånt efter 50 matcher, första året vi lirar online, kanske blir lite roligare nu :D

Postad 10 October 2012 - 16:11

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

Kul att man får reda på sånt efter 50 matcher, första året vi lirar online, kanske blir lite roligare nu :D

Hahaha..inte lätt när man inte vet. Vi spelar på div 4 nu snart 3 :)

Postad 14 October 2012 - 08:31

JonnyJ
  • JonnyJ
  • Amatör

• 95 inlägg
  • 0
är det värt slantarna att köpa 13 nu när 12an bara kostar 199?

Postad 14 October 2012 - 08:54

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

är det värt slantarna att köpa 13 nu när 12an bara kostar 199?

Klart att du ska köpa 13! Hur kan du ens snacka om 12 när 13 är ute haha

Postad 14 October 2012 - 09:07

JonnyJ
  • JonnyJ
  • Amatör

• 95 inlägg
  • 0
spelar mest singelplayer, har inga vänner som delar mitt intresse med tv-spel och har däför ingen att lira online med heller.
därför jag undrar om det är värt slantarna när onlinedelen ändå kommer vara orörd..

Postad 14 October 2012 - 10:39

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

spelar mest singelplayer, har inga vänner som delar mitt intresse med tv-spel och har däför ingen att lira online med heller.
därför jag undrar om det är värt slantarna när onlinedelen ändå kommer vara orörd..

Köp 13, roligare och mycket bättre.

Postad 14 October 2012 - 11:41

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

Men det fina med online är ju att du kan skaffa onlinevänner att spela med =P. Här på forumet t.ex.

Jag spelade också bara singleplayer förut, man missar mycket genom att bara köra mot och med datorn kan jag säga.

Postad 14 October 2012 - 15:25

JonnyJ
  • JonnyJ
  • Amatör

• 95 inlägg
  • 0

Men det fina med online är ju att du kan skaffa onlinevänner att spela med =P. Här på forumet t.ex.

Jag spelade också bara singleplayer förut, man missar mycket genom att bara köra mot och med datorn kan jag säga.

Okej! Fifa 13 är beställt! får hoppas på att man stiftar lite nya Onliebekantskaper så man har någon att lira med nu oxå då! =P

Postad 17 October 2012 - 15:18

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0
Det finns några fel med FIFA som aldrig verkar åtgärdas.

1. Det är omöjligt att spela med randoms. Detta är förvisso inte spelets fel, men det är otroligt att det inte går att hitta 20 normala människor i ett och samma rum. Vi är alltså så fucked up som ras att det inte finns 22 personer som köpt en produkt som vill spela produkten som det är tänkt. De förstör hellre. Antingen genom att rapa/vissla/cepa sig i micen, eller genom att dribbla och larva sig, eller det som börjar bli allt mer vanligt, att folk samarbetar i olika lag (målvakten springer ut så att en ur andra laget får försöka göra mål från långt avstånd) eller helt enkelt försöker göra mål på egen målvakt.

Jag har försökt spela med randoms, det går inte. Det är oerhört frustrerande att inte kunna hitta medmänniskor som vill eller kan spela fotboll utan att någon eller flera pajasar förstör.

De måste försöka fixa detta på något sätt. Att de tog bort achievements för att vinna matcher hjälper ju knappast.

2. Mänskliga målvakter är det sämsta de uppfunnit överhuvudtaget i nuvarande form. Det är patetiskt att se hur snabba och övermänskliga de är. En bra målvakt klarar allt, totalt overkligt hur de ställer sig upp och reagerar på några mikrosekunder.

3. Varningssystemet är skit. Oftast blir man bara varnad även om man gör en stenhård kapning bakifrån. Utvisningar direkt finns knappt.

4. De måste verkligen fixa betygssystemet. Som det är nu så får man höga betyg om man gör mål eller assist. Även om man spelar defmitt eller back och gör många brytningar. Eller spelar målvakt och spelar bra.

Men allt annat då? Det finns massa saker som påverkar hur bra man är. Det fanns en achievment för att skapa målchanser i attributen, men den klarade man ju på några dagar. Nu får man ingenting längre för att spela fram folk som missar solklara målchanser. Det är totalt bortslösat. Snygga passningar som inte ger någonting får du heller ingenting för. I verkligheten hade en spelare fått tokmycket beröm om han skapade mycket målchanser åt laget även om det inte blev något av det, så är det inte här.

Samma sak om du spelar bollen och har bra passningsprocent, det spelar ingen roll. Halvassist spelar ingen roll. De måste verkligen fixa detta, betygssystemet verkar vara gjort av barn som stirrar sig blinda på poäng.

5. Varför tog de bort achievments för att vinna matcher? Det är numera helt obetydligt om du vinner matchen eller inte för din gubbes stats. Detta borde vara ett av de viktigaste målen att uppnå för att få till bra lagfotboll. Nu är allt individuellt. Samma sak med man of the match - det ger dig ingenting. Vilket är sjukt.

Och på samma linje. Varför ska man behöva spela på en viss position för att attributen ska gå upp? Säg att du ska slå 100 passningar, varför spelar det då någon roll om du gör detta som mittfältare eller anfallare? Det ska inte spela någon som helst roll. Nu måste jag spela mittfältare för att kunna öka på passningar. Värdelöst.

Och trots allt detta är spelet bra - OM man spelar i en klubb.

Postad 18 October 2012 - 00:47

MackeMack
  • MackeMack
  • Forumräv

• 523 inlägg
  • 0

Okej! Fifa 13 är beställt! får hoppas på att man stiftar lite nya Onliebekantskaper så man har någon att lira med nu oxå då! =P

Kör mest Ultimate Team!

Tycker att det är så fruktansvärt skoj! Har ett riktigt fint Premier League team och har precis kommit upp i div 1... Får se hur man klarar sig där ;)

Det är nog det enda på Fifa 13 som jag kör online. Har testat en del clubs men det går typ inte att få ihop ett lag där alla är nöjda!
Jag blev satt som def mittfältare... Helt ok då jag anser att jag är en grym fifa spelare så klarar av det mesta. Men njaee inte så jätte skoj om man ej får ihop 5-6 spelare som inte klagar på varandra! :)

Postad 18 October 2012 - 11:51

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

Har testat en del clubs men det går typ inte att få ihop ett lag där alla är nöjda!

Nähä? Jag tyckte det funkade ganska bra i senaste klubben men de spelar inte så ofta iofs.

Postad 18 October 2012 - 12:41

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

Men njaee inte så jätte skoj om man ej får ihop 5-6 spelare som inte klagar på varandra! :)

Du klagade mest av alla och skrek efter varenda boll/passning!!! Hahaha ;)

Postad 18 October 2012 - 18:48

MackeMack
  • MackeMack
  • Forumräv

• 523 inlägg
  • 0

Du klagade mest av alla och skrek efter varenda boll/passning!!! Hahaha ;)

Jo absolut!

Postad 18 October 2012 - 21:10

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 1
:)

Om du spelar be a pro med randoms och inte får den plats du vill ha vid laguttagningen, vad gör du då?

a) väntar ut tiden tills 30 sekunder gått innan du skriker fuck off neeeerds i sista sekunden och glatt lämnar, väl medveten om att du tagit 30 sekunder av 21 andra personers liv.

b ) säger osis och går och söker en ny match som vilken rationell, normalbegåvad person utan funktionsstörningar eller mentala hinder gör.

c) stannar kvar i matchen trots att du inte kan spela annat än back, ställer dig längst bak vid eget mål så att motståndarna inte kan bli offside och fäller sedan de spelare du kan så att det blir straff emot ditt egna lag, alternativt passar dem så de kan göra mål.

Jag. Förstår. Inteeeeeeeeee.

Redigerat av Zoiler, 18 October 2012 - 21:10.

Postad 18 October 2012 - 23:09

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0
hahaha..folk är efterblivna på detta spel. Jag har tagit en pause, pallar inte förstöra mina handkontroller :ph34r:

Postad 19 October 2012 - 00:21

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0
Jag orkar inte ens bli sur, jag kan bara inte fatta hur folk kan vara så omänskliga :lol:

Spelar du andra spel som Gears eller CoD, ja då försöker de iaf vinna. Men FIFA är fan det värsta onlinespelet du kan spela, det är helt sjukt hur allas värsta sidor lockas fram. Förstöööööööööööör :P

Iofs, inte om de spelar själva, då försöker de ju vinna. Men så fort det blir någon form av lagspel där man ska hjälpa andra och det inte gagnar endast en själv... hmmmmm, kanske ser någon likhet med världens tillstånd just nu.

Redigerat av Zoiler, 19 October 2012 - 00:22.

Postad 23 October 2012 - 07:06

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

• 5773 inlägg
  • 0
Igår fick jag Jesus Navas, jäklar vad bra han är, köpte även till mig Pedro. Mitt UT börjar likna något nu :)
Hade 6-1 efter första halvlek sista matchen igår, men då quitade han :D

Postad 23 October 2012 - 23:51

MackeMack
  • MackeMack
  • Forumräv

• 523 inlägg
  • 0

Igår fick jag Jesus Navas, jäklar vad bra han är, köpte även till mig Pedro. Mitt UT börjar likna något nu :)
Hade 6-1 efter första halvlek sista matchen igår, men då quitade han :D

Ja UT är riktigt beroende!

Kör med Torres som min anfallare

Postad 29 October 2012 - 11:19

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0
Min UT har börjat likna nåt, köper spelare billiga från auktioner och byggt ett spanskt lag med några grymma Barca spelare dock ingen Messi/Xavi/Iniesta än :)

Måste tillägga att killen som torskade med 15 bollar hade bästa spelarna från PL haha

Postad 29 October 2012 - 19:13

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

Måste tillägga att killen som torskade med 15 bollar hade bästa spelarna från PL haha

14 bollar ;)

Postad 29 October 2012 - 19:22

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

14 bollar ;)

Han släppte in 15 j*vla bollar...helt sjukt haha

Postad 30 October 2012 - 15:53

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

• 5773 inlägg
  • 0
Ett tips är att köpa snabba och bollskickliga spelare, men det behöver inte vara Messi eller Ronaldo, tror aldrig man kommer få tag i en sån spelare om man inte spelar 25 matcher per dag :D

Postad 30 October 2012 - 16:57

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

Ett tips är att köpa snabba och bollskickliga spelare, men det behöver inte vara Messi eller Ronaldo, tror aldrig man kommer få tag i en sån spelare om man inte spelar 25 matcher per dag :D

Tello är en snabb och vass kantspelare för mig som kör 4-3-3 funkar han som handen i handsken. Köpte honom för 1000 på auktion, Pedro köpte jag för 4000 :)

Postad 03 November 2012 - 04:19

MackeMack
  • MackeMack
  • Forumräv

• 523 inlägg
  • 0
Ta gärna och lägg upp en bild på era lag!

Mitt nuvarande är en hybrid av Argentina/PSG/SerieA... Kör en 3-5-2 formation!
Tycker det går helt ok! Har riktigt stora problem med folk som kör 5-2-3! Har nästan all boll med förlorar nästan alltid!!

Har tyvärr ingen bild just nu på mitt lag då jag skriver från min mobil.

Postad 03 November 2012 - 16:14

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0
På bänken: Soldado, Khedira, Thaigo, Tello, Banega, Cuenca, Emre, Botia, Albiol, Adriano och Courtois.
Mitt nästa köp Sanchez och därefter Iniesta =)

http://www.ea.com/uk...cKAk9PAKsIz:360

Redigerat av Lias08, 03 November 2012 - 19:26.

Postad 04 November 2012 - 01:10

MackeMack
  • MackeMack
  • Forumräv

• 523 inlägg
  • 0

På bänken: Soldado, Khedira, Thaigo, Tello, Banega, Cuenca, Emre, Botia, Albiol, Adriano och Courtois.
Mitt nästa köp Sanchez och därefter Iniesta =)

Grymt!!

Har du spelat mycket med Courtois? Jag använde honom i ett konstigt hybrid BPL/Belgiskt lag... Tack vare att han är lite över 190 cm är han så jäkla bra! Så mitt tips använd honom i startelvan då han är helt fantastisk...

Postad 04 November 2012 - 01:15

MackeMack
  • MackeMack
  • Forumräv

• 523 inlägg
  • 0
iaf här är mitt nuvarande lag! Sparar för närvarande pengar till Aguero! Har ca 70K

Bänk:
Stekelenburg, Bonucci, Nocerino, Isla, Hamsik, Quagliarella, Higuain

Fast endast de med fet stil som jag kan använda om jag vill ha 9 kemi för alla spelare

Bifogad fil(er)

• Bifogad fil  bild.JPG   1.75MB   4 Antal nerladdningar

Postad 04 November 2012 - 12:19

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

iaf här är mitt nuvarande lag! Sparar för närvarande pengar till Aguero! Har ca 70K

Jag har köpt nu Sanchez och spelar på vänsterkanten, han har speed och grymma avslut. Nu är Soldado till salu och köper Torres istället men han kostar runt 50-60.
Jag tycker Diego Lopez är grym i detta spel, han håller samma klass som Don Iker :)

Edit: jag kör över folk som kör 3-5-2, slår högbollar mot Sanchez eller Tello/Pedro, garanterad mål varje gång. 4-3-3 är mer balanserad och offensiv.

Redigerat av Lias08, 04 November 2012 - 12:22.

Postad 04 November 2012 - 15:51

MackeMack
  • MackeMack
  • Forumräv

• 523 inlägg
  • 0

Jag har köpt nu Sanchez och spelar på vänsterkanten, han har speed och grymma avslut. Nu är Soldado till salu och köper Torres istället men han kostar runt 50-60.
Jag tycker Diego Lopez är grym i detta spel, han håller samma klass som Don Iker :)

Edit: jag kör över folk som kör 3-5-2, slår högbollar mot Sanchez eller Tello/Pedro, garanterad mål varje gång. 4-3-3 är mer balanserad och offensiv.

Ja 4-3-3 är bra i Fifa 13! Var helt värdelös i Fifa 12! Jag hade ett lag med 4-3-3 innan men för mig som gillar att passa runt mycket/ ha mycket boll passade den inte så bra!

Har haft en del problem med folk som kör med yttrar som i 4-3-3 men tack vare mina nuvarande backar som är så snabba har jag iaf en liten chans!

Testa Courtois! Han är helt fantastisk! Räddar nästan allt! Men hans svaghet enligt mig var att han ofta lämnade returer! Men shit vilka räddningar han hade!

Körde med De Gea i ett BPL team också! Han är värd att köpa om man spelar med spanska mittbackar!

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.