Expanderad kategoribox - på begäran!
Postad 21 September 2012 - 14:16
Postad 22 September 2012 - 14:42
Postad 23 September 2012 - 14:24
Nu vill vi bara ha en anpassning för 16:9-skärmar också. Är den i faggorna?
Postad 24 September 2012 - 07:37
Nu väntar jag bara på "customiserbar" förstasida, där man kan öppna/stänga och flytta runt rutorna.
Postad 25 September 2012 - 15:54
Postad 27 September 2012 - 09:36
Mvh Johan
Postad 29 September 2012 - 00:31
Redigerat av Unregistered3acc8d5c, 29 September 2012 - 00:34.
Postad 29 September 2012 - 09:45
De gjorde ett klassiskt misstag. De lät sina designers få fria händer utan att göra tillräcklig research om vad användaren ville ha.men hur tänker ni nu egentigen?
Tanken var med stor sannolikhet att göra det enklare och därmed bättre. Enklare kan vara bättre, men det är långt ifrån alltid sant.
Postad 29 September 2012 - 19:15
De gjorde ett klassiskt misstag. De lät sina designers få fria händer utan att göra tillräcklig research om vad användaren ville ha.
Tanken var med stor sannolikhet att göra det enklare och därmed bättre. Enklare kan vara bättre, men det är långt ifrån alltid sant.
Visst, men nu var det ju inte alls detta jag tog upp för diskussion. Din kommentar blir med andra ord inaktuell och inkonsekvent till det jag tar upp i det föreående. Att det komprimerade formatet (som besökare fortfarande måste dras med) anses som oönskat finns det ju inget som helst tvivel om.
Misstaget jag däremot tar upp är att när man nu vet vad som eftersöks, inte går hela vägen med det mer användarvänliga formatet helt och hållet.
Hursomhelst, ser fram emot utveckling av formatet på våran framsida, utan tvivel kan man kombinera och optimera en interaktiv och logisk design som varken är för plottrig och tenderar till "information overload" eller en överkomprimerad och svårnavigerad. Misstaget var som sagt från början att göra den direkta motsatsen av något som typ fungerar.
Tack för att ni lyssnar!
Postad 30 September 2012 - 18:49
Håller med, "retard mode" borde inte vara standard utan istället valbar.Men vänta lite nu, om ni har fått kritik (även poängterat detta själv) för det senare upplägget, och de flesta föredrar det vi nu har fått tillbaka, hur menar ni att den icke omtyckta finns kvar som primär design? Dessutom som alternativ två pyttesmå ikoner i ena hörnet, och endast för inloggade... Denna gåta till trots, tack för en halvvägs förbättring, men hur tänker ni nu egentigen?
Postad 01 October 2012 - 06:35
Vi har resonerat som så att våra trogna användare, ni som använder forumen och är inloggade kan välja design en gång och därefter alltid ha expanderat läge. Ett knapptryck en gång
Postad 07 October 2012 - 01:58
Postad 08 October 2012 - 06:57
Kan du berätta var du inte kan sortera på kolumnnamn? Vet inte riktigt var du menar.Jag saknar grymt mycket att ha kolumnnamnen att sortera på. Att sortera på enbart pris, tillverkare etc duger inte. Jag vill kunna sorta på de egenskaper som är viktiga för just mig. Vad detta är skiljer sig mycket mellan olika typer avprodukter men oftast vill jag kunna filtrera fram alla som uppfyller mina grundkriterier och sedan sortera på t.ex. batteritid,skärmstorlek osv.
Postad 08 October 2012 - 13:01
Kan du berätta var du inte kan sortera på kolumnnamn? Vet inte riktigt var du menar.
Postad 08 October 2012 - 20:35
Postad 10 October 2012 - 08:45
Vi har som plan att lägga in ett kategoriträd här. Det kan ta ett tag innan det är på plats men det kommer.När ska ni göra senaste prisändingssidan användarvänlig igen?? Något som tog mig 5 musklick och gav mig mycket information på gamla versionen är idag en cirkus som jag inte ens orkar mig på....
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
138 bilder
243 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?