Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

FIFA 13

178 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
FIFA 13 (PS3) (PlayStation 3-spel) 8 8.357142 (13) 39:-
FIFA 13 - Ultimate Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 (0) Inga priser
1 relaterade trådar

Postad 09 October 2012 - 16:18

Nidassss
  • Nidassss
  • Användare

• 121 inlägg
  • 1

Har hänt en gång för mig, bara att starta om spelet så funkar det. Tar Max tre minuter ;)

Jag har betalat för ett spel som ska fungera,inte 19 uppdateringar senare. j*vla larv.
Det tar 5 min att starta upp spelet också, och igår fungerade det inte att starta om det.

Postad 09 October 2012 - 18:01

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1828 inlägg
  • 0
Fixar in er båda. Skulle gjort det tidigare men har haft fullt upp.

Vore kul med nån match ikväll.

Postad 10 October 2012 - 05:02

fredrik11
  • fredrik11
  • Forumräv

• 546 inlägg
  • 0

Vi spelade flera matcher igår, gick upp 1 div. :D

Kom in så många som möjligt ikväll det är kanon kul !

Redigerat av fredrik11, 10 October 2012 - 06:19.

Postad 10 October 2012 - 10:49

Paganmoon
  • Paganmoon
  • Beroende

• 1111 inlägg
  • 0
vart kul igår. Skön avslutning med sena kvitteringen också, bra jobbat :)

Någon annan som har headset som dom kan köra med? kan vara behjälpligt o kunna snacka med varandra under matcherna:)

Tror vanliga bluetooth headsets kan paras med PS3:an.

/P

Postad 10 October 2012 - 17:19

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1828 inlägg
  • 0
Vore kul om förbundskaptenen kan få vara med å lira oxå :rolleyes:

Postad 10 October 2012 - 20:50

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
Har jag fått nån inbjudan? Hittar jag den inne på "mitt FIFA " i så fall?

Postad 10 October 2012 - 20:53

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1828 inlägg
  • 0
Den finns i din spelarhubb och inkorgen.

Postad 11 October 2012 - 00:07

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1828 inlägg
  • 0
Kul å lira nu ikväll. Det var la inte så illa pinkat av oss. Bara en förlust, några vinster och en jäkla massa oavgjorda :rolleyes:
Fick dra på mig mitt första röda oxå. Allt för laget ;)

Postad 11 October 2012 - 05:56

Limitz
  • Limitz
  • Användare

• 234 inlägg
  • 0

Kul å lira nu ikväll. Det var la inte så illa pinkat av oss. Bara en förlust, några vinster och en jäkla massa oavgjorda :rolleyes:
Fick dra på mig mitt första röda oxå. Allt för laget ;)

Det va riktigt skoj att spela, nu ligger vi i 8:an :D
Skaplig domartabbe, det va knappt frispark MC ;)

Jag trodde faktiskt inte det skulle vara så kul att lira som det var, det va sjukt skoj!!! :D
Har ju bara lirat spontanmatcher med flera förut och det går ju inte att jämföra!

Har småbarn hemma så ibland försvinner jag bara :huh:

Lägg gärna till mig på psn: Limitz72

Redigerat av Limitz, 11 October 2012 - 06:24.

Postad 11 October 2012 - 08:19

Danne
  • Danne
  • Forumräv

• 515 inlägg
  • 0
Har tänkt hoppa med men inte blivit av. Bara testat en 3-4 be a pro matcher i år. Det som avskräcker mig lite är att det verkar ta 500 matcher innan ens spelare blir bättre? Så hinner man bara spela lite då och då så känns det meningslöst. Eller?

Också småbarn hemma så tiden man har att spela är inte optimal. Rätt sent på kvällarna som jag kan spela oftast.....

Postad 11 October 2012 - 09:52

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1828 inlägg
  • 0
Det är lite av grejjen att utveckla sin spelare. Efter några välgenomförda passningar, brytningar osv så stiger man lite i graderna. T.o.m. rött kort ger bonus :D
Sen kan man ju undra varför jag får gult kort när nån annan i laget väljer att tjuva några meter med muren vid frispark :rolleyes:
Tror det kan bli bra detta när vi får lite lugn o ro i spelet. Passningsspelet tycker jag är helt ok men vi har alldeles för bråttom att komma till avslut.
Matcher i kväll hoppas jag.

Postad 11 October 2012 - 13:07

Unregistered4c0ff1a3
  • Unregistered4c0ff1a3
  • Wannabe

• 41 inlägg
  • 0
Just nu målar vi om och lägger golv här hemma. Hoppas vi blir klara i helgen så jag kan vara med på några matcher.

Postad 11 October 2012 - 14:19

fredrik11
  • fredrik11
  • Forumräv

• 546 inlägg
  • 0
Sorry för det gula kortet MC :rolleyes:
Riktigt kul att spela igår, ju fler vi är desto roligare.
Nu behöver vi bara finslipa å sikta mot div. 7 ;)

Kom in å lira ni som kan ikväll !

Psn: hanSSon11

Redigerat av fredrik11, 12 October 2012 - 13:48.

Postad 11 October 2012 - 16:22

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1828 inlägg
  • 0
Hur gör man för att flytta fram muren. Kan vara bra å veta B)
Vilka mål ska man nå för att kunna finta med sin gubbe? Just nu är det väldigt mkt rakt fram och sidled :rolleyes:

Postad 11 October 2012 - 20:16

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1828 inlägg
  • 0
Ikväll går det f-n inget vidare. Varenda lag har små hobbitar som springer åttor runt oss. Förstärkning önskas.

Postad 11 October 2012 - 20:38

Nidassss
  • Nidassss
  • Användare

• 121 inlägg
  • 0
Jag börjar bli sugen på att joina. Får se om man prövar i helgen. Skickar en förfrågan.

Postad 11 October 2012 - 21:33

Hampuz
  • Hampuz
  • Beroende

• 1379 inlägg
  • 0

Hur gör man för att flytta fram muren. Kan vara bra å veta B)
Vilka mål ska man nå för att kunna finta med sin gubbe? Just nu är det väldigt mkt rakt fram och sidled :rolleyes:

R1, ;)

Postad 11 October 2012 - 23:14

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1828 inlägg
  • 0
Nu ska här flyttas murar.
Andra halvan ikväll var klart bättre. Att vara minst fyra pers gör skillnad.

Postad 12 October 2012 - 06:39

Limitz
  • Limitz
  • Användare

• 234 inlägg
  • 0
Fan, skulle kommit in senare på kvällen men somnade...
Kanske lika bra, för igår spelade jag inge vidare.

Redigerat av Limitz, 12 October 2012 - 06:40.

Postad 12 October 2012 - 10:04

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1828 inlägg
  • 0
Det var ju ingen som var direkt lysande första halvan igår. Men det tar sig. Framförallt är det riktigt kul när vi får till passningsspelet.
Vi ligger väl kvar i division 8 om jag minns rätt. Behöve en pinne för att hänga kvar.

Postad 12 October 2012 - 10:09

Hampuz
  • Hampuz
  • Beroende

• 1379 inlägg
  • 0

Nu ska här flyttas murar.
Andra halvan ikväll var klart bättre. Att vara minst fyra pers gör skillnad.

Akta dig för korten bara, man får det lätt :)

Postad 12 October 2012 - 10:38

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
nu har jag accepterat inbjudan,, hur gör jag nu för att få va med och spela? letade runt lite i menyerna efter nåt som hade med mhb laget att göra men hittade inget..
det kanske inte finns en egen sida för det liksom, utan funkar det så att nån bara bjuder in mig till ett spel sen när det är dags?

var det en be a pro gubbe jag skulle skapa eller var det i karriären?

testade be a pro men det var värdelöst,, man bara blev en slumpad gubbe i laget man valde ju,, sen fick man bara springa omkring med bara han under matchen. fick ju knappt bollen nån gång. sen när matchen var slut så hände inget mer.

vad går det ut på?

Postad 12 October 2012 - 11:44

Limitz
  • Limitz
  • Användare

• 234 inlägg
  • 0
Hittade denna om någon är intresserad?!

Hello FIFA 13 fans,

Below is an important update on the large amount of activity happening this week to improve your FIFA 13 experience and address some of the challenges some fans have been facing with the game.

First, we want to thank everyone that provided feedback on Twitter, Facebook, and the EA Forums. We’ve been listening to the comments and our teams across the world have been working extremely hard to prioritize and address the items that have been brought to our attention. While we can’t respond to every post and tweet, we have connected with and responded to thousands of you, and its invaluable feedback that we have received. We appreciate the help and support.

The FIFA 13 launch has seen the largest amount of daily online play for any game in EA history. Your feedback to date has already helped us optimize connectivity for users, as well as tweak applications and game modes. This week, our teams are scheduled to deliver the following three things:

1) Maintenance scheduled on October 10.
2) Regularly scheduled maintenance on October 12.
3) A title update for FIFA 13 that will begin to roll out on Oct 10th for PC, and later this weekend for Xbox 360 and PlayStation 3.

The following list includes issues that will be addressed in the title update and upcoming maintenance windows.

Maintenance - October 10th

During this maintenance window we have successfully addressed:

Stuck and missing items in the FIFA Ultimate Team watch list and trade pile.
Duplicate match results in Seasons and Online Friendlies.
Users being relegated from Division 1 in Seasons with matches remaining.

FIFA 13 Title Update

This will be our first official update of FIFA 13, and will address the game issues that have had the biggest impact on our fans:

Connection stability in Online Seasons when finding an opponent in the Arena, and at kick-off.
Career Mode freeze while starting a new career with free agents.
Career Mode hangs when using Game Face.
Stability in Career Mode when players retire or are being bought back from loan.
Users will no longer be able to lower difficulty settings in a FUT Seasons match.
Freeze in FUT Online Tournament HUB on PS3.
Napoli of Serie A will now have fully authentic kits and crests in FIFA and FIFA Ultimate Team.
Legacy defending and passing assistance options removed in Pro Clubs.
Freeze in Pro Clubs Results screen.
Matchmaking settings in Pro Clubs (with "ANY" and "Match Keeper") will provide the desired results.
Changes made in National Squad not properly reflected in Manager Mode screen.
(PC Only) Freeze while retrieving Hospitality Settings.

Maintenance - October 11th (expect online service downtime)

We have also scheduled an additional server outage and update to address:

Work on the Auction House in FIFA Ultimate Team.
Changes to error messaging in FIFA Ultimate Team Web and the EA SPORTS Football Club app.
Leaderboards not displaying the correct gamertag.

Some fans may wonder why we can’t fix all the known issues at once. That’s a fair question and the answer isn’t quite as simple. We are delivering improvements and fixes in such a way to ensure the millions of people playing FIFA 13 each day do not experience undue or overly lengthy network/server outages, that title updates and other improvements are done to a high quality, and that we’re confident the changes will improve the FIFA 13 experience for everyone.

We have plans for further updates to FIFA 13 this month, so stay tuned and we’ll keep you updated on the dates for these improvements, as and when available.

http://www.ea.com/uk....itle-update-02

Postad 12 October 2012 - 13:59

fredrik11
  • fredrik11
  • Forumräv

• 546 inlägg
  • 0

Det var ju ingen som var direkt lysande första halvan igår. Men det tar sig. Framförallt är det riktigt kul när vi får till passningsspelet.
Vi ligger väl kvar i division 8 om jag minns rätt. Behöve en pinne för att hänga kvar.

Ja ibland spelade vi lysande dock för långt mellan gångerna.
Grymt irriterande att det som oftast är sådan fördröjning mellan knapptryck å handling. Ibland passar/skjuter man å gubben tar några extra steg innan han utför det man önskar. Antar att han vid pass/skott tillfället inte är i balans eller något sådant, bara att vänja sig.
Sen kan man ju undra vad "dator" medspelarna gör ibland :blink:

Kan vi skrapa ihop minst 5 pers. så tror iaf jag att det kommer gå mkt bättre.
Nya tag i kväll !? Jag är på.

Redigerat av fredrik11, 12 October 2012 - 14:05.

Postad 12 October 2012 - 14:42

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1828 inlägg
  • 0
Just fördröjningen är grymt irriterande. Och självklart trycker man en extra gång när inget först händer, vilket leder till en del bortslagna bollar.
"Datormedspelarna" är ibland obotligt korkade, missar öppet mål, krockar, panikslårbortallabollar osv.
Jag är troligen på't ikväll igen.

Postad 12 October 2012 - 15:46

Paganmoon
  • Paganmoon
  • Beroende

• 1111 inlägg
  • 0
E ju VM kval ikväll ju, blir kanske lite spelande efter för min del.

/P

Postad 12 October 2012 - 15:52

fredrik11
  • fredrik11
  • Forumräv

• 546 inlägg
  • 0

E ju VM kval ikväll ju, blir kanske lite spelande efter för min del.

/P

Ja tänk om vi oxå fick möta Färöarna i några matcher. Då skulle vi bättra på självförtroendet en hel del :)

Postad 12 October 2012 - 16:31

Unregistered4c0ff1a3
  • Unregistered4c0ff1a3
  • Wannabe

• 41 inlägg
  • 0
Nu tror jag att jag addat alla som skrivit sina nicks i tråden till min friends list. Nu återstår det bara att komma loss så man får spela lite också ;)

Postad 12 October 2012 - 17:06

Paganmoon
  • Paganmoon
  • Beroende

• 1111 inlägg
  • 0

nu har jag accepterat inbjudan,, hur gör jag nu för att få va med och spela? letade runt lite i menyerna efter nåt som hade med mhb laget att göra men hittade inget..
det kanske inte finns en egen sida för det liksom, utan funkar det så att nån bara bjuder in mig till ett spel sen när det är dags?

var det en be a pro gubbe jag skulle skapa eller var det i karriären?

testade be a pro men det var värdelöst,, man bara blev en slumpad gubbe i laget man valde ju,, sen fick man bara springa omkring med bara han under matchen. fick ju knappt bollen nån gång. sen när matchen var slut så hände inget mer.

vad går det ut på?

För att komma till läget vi spelar på, går du till online modes, och väljer Pro Clubs. Där blir du först ombedd att skapa en gubbe. Väljer längd, vikt och position (detta går att ändra i efterhand), samt hur han ska se ut.
Sen kan du antingen hoppa in i Drop-in matcher, där du spelar med upp till 10 andra i ett lag (totalt upp till 22 spelare), väljer din position som du vill spela i matchen (anfallare och mittfältare brukar fyllas upp väldigt snabbt i drop-in matcher).
Eller så går du in i "club match" och spelar med oss andra.

Sen är det ungefär som be a pro, fast med en annan kamera position, du spelar bara din gubbe, hittar rätt position, väntar på pass, jobbar hem, m.m.

Det hela går ut på att ha kul tillsammans :)

/P

Postad 12 October 2012 - 18:32

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

För att komma till läget vi spelar på, går du till online modes, och väljer Pro Clubs. Där blir du först ombedd att skapa en gubbe. Väljer längd, vikt och position (detta går att ändra i efterhand), samt hur han ska se ut.
Sen kan du antingen hoppa in i Drop-in matcher, där du spelar med upp till 10 andra i ett lag (totalt upp till 22 spelare), väljer din position som du vill spela i matchen (anfallare och mittfältare brukar fyllas upp väldigt snabbt i drop-in matcher).
Eller så går du in i "club match" och spelar med oss andra.

Sen är det ungefär som be a pro, fast med en annan kamera position, du spelar bara din gubbe, hittar rätt position, väntar på pass, jobbar hem, m.m.

Det hela går ut på att ha kul tillsammans :)

/P

tusen tack för det. det besvarade varenda fråga jag hade faktiskt :)

hinner inte gå in och pilla med det idag, men nån gång under helgen ska jag testa det i alla fall.

ni som spelar får gärna lägga till mig som vän,, det är möjligt att jag har fullt i vännerlistan men skicka iväg ett meddelande då så ska jag se m jag kan rensa bort lite höns länst ner i listan :P

Postad 13 October 2012 - 10:56

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
igår skapade jag mig en gubbe i pro clubs. hoppade in i en match och såg hur min gubbe fick sämre och sämre betyg :P

jag gjorde inga direkta fel tycker jag ,, kanske inte höll positionen hela tiden men annars inget direkt.. hur gör man för att få bättre betyg? :)

kommer gubben bara bli bättre och bättre om man spelar matcher? eller finns det nåt annat man måste göra för att han ska bli bättre.. ?

Postad 13 October 2012 - 11:12

fredrik11
  • fredrik11
  • Forumräv

• 546 inlägg
  • 0

igår skapade jag mig en gubbe i pro clubs. hoppade in i en match och såg hur min gubbe fick sämre och sämre betyg :P

jag gjorde inga direkta fel tycker jag ,, kanske inte höll positionen hela tiden men annars inget direkt.. hur gör man för att få bättre betyg? :)

kommer gubben bara bli bättre och bättre om man spelar matcher? eller finns det nåt annat man måste göra för att han ska bli bättre.. ?

Du går upp i betyg om du inte missar några passningar, gör några bra brytningar m.m men mest får du om du målar eller spelar fram till ett mål.

Postad 13 October 2012 - 11:13

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1828 inlägg
  • 0
Bara att kämpa. Felpassar och annat drar ner betyget. Gubben blir bättre o bättre ju mer rätt du gör. Gubbarna är ganska kassa i början så försök dig inte på alltför avancerade saker. Keep it simple.

Postad 13 October 2012 - 11:15

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
ok, då är det bara att nöta alltså. och det är denna gubba jag använder när jag spelar med er då? så det är en jäkla skillnad mellan gubbarna i laget hela tiden??
tex en som är världsmästare och kan göra allt, och så min gubbe som knappt kan ta emot bollen.. blir det nån ballans i spelet då?

Postad 13 October 2012 - 11:24

fredrik11
  • fredrik11
  • Forumräv

• 546 inlägg
  • 0
Ja precis, det är denna gubben du kör med i MHB FC.
Ja ju mer du spelat ju mer har du troligtvis låst upp så gubben kan göra mer saker.
I vårt lag är det inte någon synlig skillnad ännu förutom att "datorn" som styr en ful gubbe på topp är helt värdelös.

Postad 13 October 2012 - 11:33

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
ok då ska jag spela lite till idag :) började som back men insåg sen att man har ett väldigt ansvar då ,, ändrade då snabbt till mittfältare då det känns som man inte har lika mycket ansvar där :)

men jag förstår inte riktigt vitsen med att välja vad sin gubbe ska va,, om det nu är back eller mittfältare eller forward,, för när man spelar online med den gubben så är det ju inte särskilt stor chans att man får just den positionen. utvecklar man en gubbe som forward och sen oftast få spela back så är det ju inte speciellt lyckat,, hur har dom tänkt där?

Postad 13 October 2012 - 11:56

fredrik11
  • fredrik11
  • Forumräv

• 546 inlägg
  • 0

ok då ska jag spela lite till idag :) började som back men insåg sen att man har ett väldigt ansvar då ,, ändrade då snabbt till mittfältare då det känns som man inte har lika mycket ansvar där :)

men jag förstår inte riktigt vitsen med att välja vad sin gubbe ska va,, om det nu är back eller mittfältare eller forward,, för när man spelar online med den gubben så är det ju inte särskilt stor chans att man får just den positionen. utvecklar man en gubbe som forward och sen oftast få spela back så är det ju inte speciellt lyckat,, hur har dom tänkt där?

Nej det är svårt att få den plats man vill när man spelar online med massa okända. Även om du valt att vara forward och oftast spelar back så utvecklas ju gubben men optimalt är det inte. Undrar om en målis får spela utespelare om flera målvakter ansluter? :wacko:

Därför är det mkt roligare att spela med vårt lag!

Redigerat av fredrik11, 13 October 2012 - 11:57.

Postad 13 October 2012 - 12:07

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1828 inlägg
  • 0
Headset är ett bra tips annars. Enklare att få till ett bra spel samt att man kan tjôta hål i huvet på folk :P

Postad 13 October 2012 - 12:08

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

Nej det är svårt att få den plats man vill när man spelar online med massa okända.

Jag har bara förlorat "duellen" en gång so far, gäller att vara snabbt ned till forwardsplatsen lr mittfältet ;)

Sen angående betyget så kan ju det dras ned även om man inte gör något fel, det är inte helt 100%-igt om man säger så.

Postad 13 October 2012 - 12:45

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
ok.. nån som ska lira ikväll?
ska va hundvakt i dag och i morgon så då kan jag spela hela kvällen och natten :)

Postad 13 October 2012 - 14:51

Paganmoon
  • Paganmoon
  • Beroende

• 1111 inlägg
  • 0
litet tips, gå inte "ner" till forwardsplats, tryck upp istället, har för mig, det tar dig direkt till botten av listan.

Sen vad det gör för skillnade att välja var ens gubbe ska spela när man skapar han, jag tror den ändrar ens grundstats lite, så om du skapar en back men spelar forward så kan han vara sämre på att ta skott, men nu i början iallfall verkar det inte göra nån större skillnad.

Sen behöver man inte göra massa avancerade grejer för att gå upp i stats, i början gäller det bara att spela matcher, det kommer automatiskt, mycket av unlocksen kommer från att bara spela klart matcher.

Samtidigt, kan det vara bra att gå in i EAS FC shoppen och köpa lite statbonusar för din gubbe, tror det finns en varannan level för Online gubben. Brukar kosta 300 coins, vilket man får ihop lätt efter några matcher.

/P

Redigerat av Paganmoon, 13 October 2012 - 14:55.

Postad 13 October 2012 - 15:07

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

litet tips, gå inte "ner" till forwardsplats, tryck upp istället, har för mig, det tar dig direkt till botten av listan.

Japp så ska man göra om man vill spela forward. Lyssna på ljudet och tryck innan du ser skärmen :D

Sen vad det gör för skillnade att välja var ens gubbe ska spela när man skapar han, jag tror den ändrar ens grundstats lite, så om du skapar en back men spelar forward så kan han vara sämre på att ta skott, men nu i början iallfall verkar det inte göra nån större skillnad.

Det gör stor skillnad. Om man är back kan du inte skjuta alls i stort sett, inte dribbla osv. Man får såklart sämre offensiva stats av att vara back. Så gör man sin gubbe som back ska man spela back. Är man mittfältare kan man ju spela antingen forward eller back egentligen, beroende på om man väljer def eller off mitt.

Samtidigt, kan det vara bra att gå in i EAS FC shoppen och köpa lite statbonusar för din gubbe, tror det finns en varannan level för Online gubben. Brukar kosta 300 coins, vilket man får ihop lätt efter några matcher.

Whut? Allvar? Det har jag missat i så fall, har typ 8000 som jag inte vet vad jag ska göra med. Frågan är vad man ska lägga på då, det är svårt att gå upp i t.ex. strength och heading.

Postad 13 October 2012 - 15:15

Paganmoon
  • Paganmoon
  • Beroende

• 1111 inlägg
  • 0
Det är en stat varannan level, och du kan inte välja vad du ska öka, så det är inte mycket, men ändå, nått att spendera alla coins på.

/P

Postad 13 October 2012 - 16:43

Unregisteredd6fd98d2
  • Unregisteredd6fd98d2
  • Användare

• 221 inlägg
  • 0
Har bara spelat Ultimate Team sen releasen men skapade en högerytter tidigare idag och lirade en spontanmatch.
Hur gör man för att uppgradera spelaren? Har köpt på mig en hel del via shoppen så den blivit lite bättre men det borde väl gå att spela själv också så den blir bättre?

Kollade under be-a-pro men då kom Liverpool upp och jag kunde inte välja min gubbe utan bara någon av deras startspelare.

edit: var jag som skickade klubbförfrågan, Ekblado. tack att man blev antagen, har etoo på ryggen

Redigerat av Unregisteredd6fd98d2, 13 October 2012 - 21:00.

Postad 13 October 2012 - 17:24

fredrik11
  • fredrik11
  • Forumräv

• 546 inlägg
  • 0

ok.. nån som ska lira ikväll?
ska va hundvakt i dag och i morgon så då kan jag spela hela kvällen och natten :)

Jag kommer nog att lira senare ikväll/natt när familjen slaggar.

Redigerat av fredrik11, 13 October 2012 - 17:25.

Postad 13 October 2012 - 18:03

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
ska lite nu snart,, dock ihop med en kompis som kommer förbi snart. men när jag har skickat iväg honom så ska jag lira lite annat tänkte jag :)

Postad 15 October 2012 - 15:14

Danne
  • Danne
  • Forumräv

• 515 inlägg
  • 0
Jag(psn: danlar79, i spelet: .LARSSON) gjorde mina första matcher med MHB FC igår, det gick väl sådär. Märks att det var ett tag sen jag spelade be a pro:)
Men det var riktigt kul iallafall! Vi var väl 4 som spelade samtidigt om jag inte minns fel. Men har inget headset så kunde inte prata någon taktik tyvärr. Har en väldigt liten gubbe nu för att få lite fart. Men ska väl ändra till lite mer normalstorlek. Kanske ska hålla mig längre bak i banan och överlåta anfallandet till experterna......

Postad 15 October 2012 - 17:14

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1828 inlägg
  • 0
Svår avvägning det där med storleken på ens gôbbe. Ska man vara en liten snabb hobbit är en grym teknik ett stort plus. Dvs nån som kan skapa chanser genom att snurra bort några spelare.

Vårt passningsspel är helt ok när vi bara vill och gör det enkelt. Tyvärr har vi ofta alldeles för bråttom med direktpass och för snabba avslut. FIFA 13 är ju inte lika förlåtande som tidigare versioner.

Igår höll kontrollen på att åka åt hel*ete när knapptryckningarna inte "gick fram". Men överlag vinner vi ju faktiskt några matcher här å där och är dessutom uppe i division 6 :D

Postad 15 October 2012 - 18:04

Nidassss
  • Nidassss
  • Användare

• 121 inlägg
  • 1
Det är aldeles för "bråttom" ibland ,men det är svårt. Det kommer. Man kan nog rulla ut de flesta om man bara använder passningsknappen lite oftare och släpper Rush-knappen...

Postad 16 October 2012 - 07:26

fredrik11
  • fredrik11
  • Forumräv

• 546 inlägg
  • 1
Nu får EA steppa upp å fixa servrarna !!!!!!!!
Ibland kommer man inte in å som oftast laggar det som s*tan. <_<

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.