Psn: hanSSon11
FIFA 13 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
8
|
(13)
|
39:- | |
FIFA 13 - Ultimate Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(0)
|
Inga priser |
Fifa 13 VS Bonus/Ultimate Edition (1 inlägg)
|
13 år sedan |
Postad 01 October 2012 - 20:18
skicka gärna en inbjudan till reksallad
Postad 01 October 2012 - 20:50
Fixar en inbjudan i morn.
Postad 01 October 2012 - 22:28
Förresten, irriterande att man inte kan ha samma Pro i offline och online, samt inte byta positionen efter att man skapat.
/P
Postad 02 October 2012 - 20:38
Postad 03 October 2012 - 13:10
Men stämmer det att man inte kan byta position efter att ha skapat sin gubbe? Låter märkligt..
Postad 03 October 2012 - 13:15
det är inte bara att hoppa in och spela med er med andra ord?
Postad 03 October 2012 - 13:19
Fan nu måste jag ju skapa en PRO så man får vara med och spela. Det var en period då det var riktigt kul att lira med MHB i Fifa11:an....
Men stämmer det att man inte kan byta position efter att ha skapat sin gubbe? Låter märkligt..
Jag har för mig att det går att ändra, ska kolla ikväll.
Jag spelade just en match och torska igen......
alltså jag får tokspel på detta, s*tan så arg jag blir. Har aldrig blivit så här förbannad när jag spelat något spel tidigare.
Igår kväll va de nära att jag slet ner projektor duken & bröt sönder kontrollen efter 3 torsk i rad.
Nej nu måste vi snart ta en MHB match så man får ha lite kul med detta spelet
Redigerat av fredrik11, 03 October 2012 - 13:22.
Postad 03 October 2012 - 13:23
/P
Postad 03 October 2012 - 16:21
Postad 03 October 2012 - 17:51
Jag har för mig att det går att ändra, ska kolla ikväll.
Jag spelade just en match och torska igen......F*********************N
alltså jag får tokspel på detta, s*tan så arg jag blir. Har aldrig blivit så här förbannad när jag spelat något spel tidigare.
Igår kväll va de nära att jag slet ner projektor duken & bröt sönder kontrollen efter 3 torsk i rad.
Nej nu måste vi snart ta en MHB match så man får ha lite kul med detta spelet
HAHAHA!!!
Postad 03 October 2012 - 18:26
Jag spelade just en match och torska igen......
F*********************N
Det är därför jag så gott som enbart spelar pro nu
Postad 03 October 2012 - 23:21
Jag är gärna med men hur gör man för att spela online, hur regristrerar man sig?
Postad 04 October 2012 - 06:50
Man ska skapa gubbar och gå med i lag till höger och vänster...bli pro här och där!!!
Har loggat in skapat gubbar till höger och vänster massa gånger nu och ingen av dom har med varandra att göra...vafan!
Ska jag delta i alla turneringar och lira med alla gubbar och dessutom hålla mig uppdaterad hela tiden, så måste jag ju sitta 25 timmar om dygnet och trixa??!!
Tycker att det börjar bli lite för mycket nu...jag trodde ju att när man skapat sitt "pro" så skulle man kunna redigera och greja på PS3 och PC med SAMMA gubbe!!!
Aja, kul att vara med i laget iaf, hoppas vi kan lira snart. Jag lirar helst mittback (libero) om inte platsen är vigd åt någon såklart.
Nu ska jag inte gnälla mer
Limitz72
Postad 04 October 2012 - 09:17
Och var ser jag min inbjudan?
Nån som vill svara på min fråga om man måste fixa PROgubbe för att få va med i laget?
Postad 04 October 2012 - 09:26
Japp, Andreassofus, du måste skapa en be a pro-snubbe. Inget avancerat i sig.
Nån som vill svara på min fråga om man måste fixa PROgubbe för att få va med i laget?
Skapa en Pro gubbe sen skickar du en förfrågan om att vara med i MHB FC, KLART
Måste alla som är medlemmar i klubben vara med och spela för att man ska kunna dra igång en match?
Redigerat av fredrik11, 04 October 2012 - 09:30.
Postad 04 October 2012 - 09:29
Jag blir galen...varför sitter inte allt ihop???
Man ska skapa gubbar och gå med i lag till höger och vänster...bli pro här och där!!!
Har loggat in skapat gubbar till höger och vänster massa gånger nu och ingen av dom har med varandra att göra...vafan!
Ska jag delta i alla turneringar och lira med alla gubbar och dessutom hålla mig uppdaterad hela tiden, så måste jag ju sitta 25 timmar om dygnet och trixa??!!
Tycker att det börjar bli lite för mycket nu...jag trodde ju att när man skapat sitt "pro" så skulle man kunna redigera och greja på PS3 och PC med SAMMA gubbe!!!
Många härliga speltimmar ju
Postad 04 October 2012 - 10:47
Du fick med ett onlinepass i spelet som du måste lösa in PSN Store för att kunna spela online.HEJ!
Jag är gärna med men hur gör man för att spela online, hur regristrerar man sig?
Postad 04 October 2012 - 10:48
Många härliga speltimmar ju
Inga speltimmar via pc:n ju...bara massa mumbojumbo
Postad 04 October 2012 - 12:13
Ne, man kan köra en person om man vill utan någon annan =P.Måste alla som är medlemmar i klubben vara med och spela för att man ska kunna dra igång en match?
Postad 04 October 2012 - 12:24
Ne, man kan köra en person om man vill utan någon annan =P.
Haha... Jaha, men då försvinner ju hela poängen med lagspel
Det är iaf inget för mig å mitt missflyt just nu
Inga speltimmar via pc:n ju...bara massa mumbojumbo
Ne, men de är kul å köpa/byta spelare m.m
Redigerat av fredrik11, 04 October 2012 - 12:25.
Postad 04 October 2012 - 16:11
Postad 04 October 2012 - 17:33
Din inbjudan kommer till inkorgen.
Man kan som sagt lira ensam med laget men ju fler desto roligare som de säger.
Om nån mer vill vara tränare, för att sköta inbjudan osv så är det bara att hojta till.
Match senare ikväll?
Postad 04 October 2012 - 17:46
Jag blir tokig på att spelet bryts i varannan match pga ea-serverproblem... Nån annan med samma problem??
Inte att spelet avbryts men den loggar ur EA-servern hela tiden när jag är i menyerna...lite frustrerande är det allt...
Postad 04 October 2012 - 17:51
Om nån mer vill vara tränare, för att sköta inbjudan osv så är det bara att hojta till.
Om du vill så kan jag hjälpa till, sen hur mycket hjälp jag är e ju en annan femma
Jag är i spelet mest hela tiden (känns det som) så lite kanske jag kommer snappa upp
Postad 04 October 2012 - 18:17
Skickat inbjudan till Andreassofus oxå.
Ska försöka komma in å lira senare.
Postad 05 October 2012 - 07:22
Får kika mer senare på det. Såg inget i går kväll i alla fall
Postad 05 October 2012 - 13:02
När man väljer nästa och kalendern kommer upp så tar det säkert 5 sekunder att simulera från en dag till nästa och då förstår man ju hur lång tid det tar när den har kommit fram till matchdagen.
Kan man hoppa över denna på något sätt så man kommer direkt till sin matchdag???
Nu skapar jag själv en utslagsturnering för det går inte att spela en FA-Cup
Redigerat av valhall, 05 October 2012 - 13:03.
Postad 06 October 2012 - 01:50
Du fick med ett onlinepass i spelet som du måste lösa in PSN Store för att kunna spela online.
Ok, ska fixa det imorgon.
Har spelat Ps3 sen den kom men aldrig online, om inte ungarna har fixat allt och vi har spelat lite då, så nu efter ca 4år tänkte jag testa online.
Postad 06 October 2012 - 17:19
Postad 07 October 2012 - 15:56
Mitt psn-nick är samma som här, alltså; wijndrufs
Postad 07 October 2012 - 21:09
Be a pro-kameran är sjukt störande tycker jag.
Postad 08 October 2012 - 08:42
Spelat en del i helgen, men inte sett nån annan på. Hade vart kul att köra nån klubbmatch snart.
/P
Postad 08 October 2012 - 13:19
wijndrufs: Ja, du kan ändra på kameran, tror det finns under någon av inställningarna i huvudmenyerna. Har själv problem med TV sändningsvyn då jag spelar vänsterback mest, och inte riktigt ser vart jag e på plan halva tiden
Spelat en del i helgen, men inte sett nån annan på. Hade vart kul att köra nån klubbmatch snart.
/P
Testa att trycka på "select-knappen"
Postad 09 October 2012 - 05:54
Vafan äre för j*vla skitspel, detta har hänt ett par 4-5 ggr vid olika tillfällen nu när man försöker spela online,nån annan som får samma meddelande?
På Fifa12 kunde man ju iaf trycka in OnlinePasset igen om det var lite strul..
Postad 09 October 2012 - 08:25
Testa att trycka på "select-knappen"
Det var som fan! tack för info
/P
Postad 09 October 2012 - 12:40
"Du har tyvärr inte rättigheterna till OnlinePass bla bla bla"
Vafan äre för j*vla skitspel, detta har hänt ett par 4-5 ggr vid olika tillfällen nu när man försöker spela online,nån annan som får samma meddelande?
På Fifa12 kunde man ju iaf trycka in OnlinePasset igen om det var lite strul..
Har hänt en gång för mig, bara att starta om spelet så funkar det. Tar Max tre minuter
Postad 09 October 2012 - 14:22
id: matseprak
Spelar gärna på mittfältet ala Xavi
Postad 09 October 2012 - 16:01
BTW, vad kör ni med för någon formation? 4-4-2 eller något mer exotiskt?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
8
Fifa 13 VS Bonus/Ultimate Edition
23 bilder
40 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?