Tänke få lite feedack innan köp.
https://www.spelbuti..._elite_sony_ps3
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
PS3 Pulse Wireless Stereo Headset Elite
Startad av
_Tomten_
, Nov 18 2012 18:40
6 svar till detta ämne
Postad 18 November 2012 - 18:40
Någon som har eller har testa?
Tänke få lite feedack innan köp. https://www.spelbuti..._elite_sony_ps3 Postad 19 November 2012 - 07:05
Jag köpte ett par ihop med Black Ops 2 och tycker väl följande..
+ Bra ljud, både vid spel samt chatt. + Bekväma. + Smarta placeringer av kontroller, väldigt lätt att justera volym osv. + Skönt med inbyggd mic istället för en pinne som sticker ut. +/- Skakfunktionen är inget för mig. Häftigt i 5min men sen får jag bara ont i huvudet. - Priset - Ljudet. För att vara ett par hörlurar är dom riktigt riktigt bra, men jämfört med att släppa loss en hembio på full volym så står sig hörlurar i mina öron rätt slätt. Även om de kallar det 7.1 virituell surround så är det lite stereo-deluxe över det hela. Vet inte hur många gånger än så länge jag lyssnat efter ett ljud i BO2 utan att eg. kunna lokalisera det. Men jag hade inte förväntat mig att det skulle vara en perfekt surround-känlsa så det är inget som drar ner betyget speciellt mycket. Postad 13 December 2012 - 12:30
Funkar dessa med både PC och PS3?
Skall köpa julklapp till grabben och han behöver bra headset som funkar till både PS3 och PC. Tacksam för snabbt svar då det börjar bli hög tid att beställa.... Postad 14 December 2012 - 10:19
Will the headset work with a PC or MAC?
Yes, the headset and BassImpact™ technology will work with a PC or MAC. Note: Features such as virtual surround sound and mixer-volume-control will not work on your PC/MAC. Visit the general support website for instructions on connecting with a PC or MAC. us.playstation.com/support/wirelessstereoheadset Ett till - till mitt inlägg här ovan. Batteritiden/laddningsuttaget. Batteritiden är helt OK men inte strålande. Dock är uttaget för laddningen irriterande dumt placerat. Har man kabeln inkopplad samtidigt som man nyttjar lurarna så störs iaf. jag av kabeln. Avståndet mellan botten på hörluren & ovansida axeln är så kort att sladden "trycker" mot axeln. Borde Iofs. gå att lösa med en riktigt mjuk USBkabel som lättare kan vikas. Hade varit bättre om uttaget satt högre upp/bakom örat. Dock ett plus att kan ladda dom via ett vanligt uttag och inte bara via USB-porten i PS3'an. Sen ett stort plus för bekvämligheten. Alla andra musik- & spelhörlurar jag provat innan har blivit obekväma efter 2-3h. Dessa kan man ha på sig en hel kväll utan att man ens tänker på dom. Postad 13 January 2013 - 19:22
Jag använder dess och är mycket nöjd!
+ De sitter väldigt skönt på huvudet! + Många inställningsmöjligheter! + Kan kopplas till telefon, ipod m.m via 3,5mm sladd! - Bassimpact-funktionen är lite överskattad - Ingen laddningskabel följer med. Men man kan använda samma som till handkontrollen! 4/5! Rekommenderar Dessa! Postad 05 May 2013 - 20:56
Tänkte köpa trådlösa lurar så man kan spela och kika på film på nätterna, frågan är bara vilka?
Sony Ps3 Pulse eller Sound Blaster Tactic3D Omega https://www.prisjakt...kt.php?g=970582 Är ni nöjda med micen på pulse? det gör mig lite orolig att den är dold.. Har ni några andra ni kan rekommendera så skjut, helst inte över 1500kr. 0 användare läser detta ämne0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |