Postad 25 November 2012 - 16:16
Köpte just det nya assassins creed. Stoppade in skivan och skulle börja spela...kom fram att inte skivan kunde läsas. Var och bytte spelet mot ett nytt men samma problem, kunde spela en timme innan det låste sig. Sen kan det inte läsas mera. Har testat mina andra spel och dom går klockrent. Vad är felet? Lasern? Behöver jag köpa ett nytt xbox? Tacksam för hjälp!
Postad 25 November 2012 - 23:38
Hade ungefär samma problem men med ett annat spel. Hade garanti kvar och de bytte ut mitt xbox mot ett nytt (fast det var en från ungefär samma tillverkningsdatun). Om du har garanti kvar bör du skicka in xbox:et på reparation.
Postad 26 November 2012 - 09:09
Okej, tyvärr har jag inte garantin kvar. Funderar om det verkligen är nån idé att skicka in det på reparation fast garantin inte är kvar...kanske nästan blir samma kostnad som att köpa ett nytt 360 slim istället...
Postad 09 January 2013 - 12:04
Känner igen problemet med mitt gamla 360 Elite, det kunde inte spela upp ett visst spel även om jag bytte mot ett nytt. Men efter att jag formaterade om xboxen funkade allt bra igen. Testa det?Okej, tyvärr har jag inte garantin kvar. Funderar om det verkligen är nån idé att skicka in det på reparation fast garantin inte är kvar...kanske nästan blir samma kostnad som att köpa ett nytt 360 slim istället...
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?