Postad 17 January 2013 - 15:44
Har ett, om du menar det man snäpper fast på kontrollern. Kan men handen på hjärtat säga NEJ på din fråga. Har nog ägt mitt i 3-4 år och jag har använt det ungefär lika många gånger. Tycker att det lilla man skriver klarar man med kontrollern. Hade targentbordet fått sin spänning från kontrollern så hade man antagligen använt det mer men det räcker att behöva ha kolla på batteriet i kontrollern och i mina trådlösa hörlurar.
Postad 17 January 2013 - 21:06
Har ett, om du menar det man snäpper fast på kontrollern. Kan men handen på hjärtat säga NEJ på din fråga. Har nog ägt mitt i 3-4 år och jag har använt det ungefär lika många gånger. Tycker att det lilla man skriver klarar man med kontrollern. Hade targentbordet fått sin spänning från kontrollern så hade man antagligen använt det mer men det räcker att behöva ha kolla på batteriet i kontrollern och i mina trådlösa hörlurar.
Men annars, sitter det bra på kontrollen, stör det spelandet eller nåt?
Postad 18 January 2013 - 09:52
Jodå, det fungerar som det skall. Inget konstigt där. Aningen små knappar kanske men man lär sig.
Postad 18 January 2013 - 22:26
Okej, vad konstigt att du inte använder den så mycket eftersom jag själv har en till min 360 och den är helt underbar känns som att jag behöver den till nästan allt jag gör. Nu vet jag inte hur det är på PS3 utan keyboard fast på 360 är det jätte jobbigt med bara kontrollen...Jodå, det fungerar som det skall. Inget konstigt där. Aningen små knappar kanske men man lär sig.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
8 bilder
75 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?