Så kan den jag har nu få stå kvar inne, ungarna kollar mycket film på den.
Kan jag använda samma konto på båda, vad händer om man loggar in samtidigt?
Då funkar det väl inte att spela mot sig själv typ...
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Kan man ha samma konto på 2 ps3or..
Startad av
Unregisteredd27f924d
, Jan 14 2013 19:22
9 svar till detta ämne
Postad 14 January 2013 - 19:22
Hej funderar på att köpa en till ps3a, och ha ute i bion.
Så kan den jag har nu få stå kvar inne, ungarna kollar mycket film på den. Kan jag använda samma konto på båda, vad händer om man loggar in samtidigt? Då funkar det väl inte att spela mot sig själv typ... Postad 14 January 2013 - 19:27
Jag har 2 PS3, samma konton på bägge. Loggar du in på samma konto blir du utloggad från den första. Brukar ställa in defaultkontona att vara olika så att barnen kan starta den andra PS3 utan att man blir utloggad.
Postad 14 January 2013 - 19:27
Jag har samma konto på båda mina, men jag har inte varit inloggad samtidigt på båda....
Postad 14 January 2013 - 19:35
och jag har tre stycken med samma konto.
Tyvärr kan man bara köpa spel till två av de via shoppen. //Pryzze Postad 29 January 2013 - 20:30
Tackar för svaren.. Kastar in en till fråga... Om man inte minns sitt lösen, vad gör man då?
Jag ska köpa en till ps3a imorgon på EG en ny slim 500gb HD för under 2000kr Postad 29 January 2013 - 20:47
Playstation Hotline
Nordisk Film bör kunna hjälpa dig. [email protected] Det underlättar om du kommer ihåg ditt användarid. //Pryzze Postad 30 January 2013 - 06:21
Okej då vet jag namnet kan jag och troligen lösenordet, men är inte helt säker....
Men som sagt om jag vill kunna spela mot min andra ps3a så måste jag rega ett till konto om jag fattat det hela rätt? Tack för alla svaren. Postad 30 January 2013 - 07:04
PSN.JPG 19.93K
1 Antal nerladdningarOch japp du behöver ett separat konto för att lira mot varandra online. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |