Min fjärrkontroll till min NAD 754 har gått i sönder. Den fungerar till min NAD dvd men när jag slår över på amp fungerar den inte! Någon som vet vad det kan vara? Fjärrkontrollen heter HTR 2. Antingen är det fjärran eller förstärkaren det är fel på.
Postad 17 January 2013 - 17:47
Hej gott folk!
Min fjärrkontroll till min NAD 754 har gått i sönder. Den fungerar till min NAD dvd men när jag slår över på amp fungerar den inte! Någon som vet vad det kan vara? Fjärrkontrollen heter HTR 2. Antingen är det fjärran eller förstärkaren det är fel på.
Postad 17 January 2013 - 23:50
Någon som kanske har en liggandes som är till salu om det är fjärren som spökar??
Postad 30 January 2013 - 22:04
Hej! Jag har en T743 och HTR-2 fjärr, har samma felsymtom som dig på fjärren, min fungerar fint på NAD cd:n men inte alls på AMP. För ett par måander sedan funkade fjärren ibland, men nu inte alls på AMP
Har du hittat nån lösning?
Har du hittat nån lösning?
Postad 01 February 2013 - 10:44
Nej tyvärr inte! Måste ju vara någon som har ett svar? Annars får man väl snällt lämna in för lagning!
Postad 02 February 2013 - 19:21
Hmmm...antingen har fjärren tappat minnet för AMP eller så kan ju IR-ögat på recievern vara glapp? Ev finns uttag på baksidan för extern IR?
Postad 06 February 2013 - 20:25
Vad heter uttaget som man behöver för att kunna koppla in extern IR?
Postad 23 April 2013 - 16:02
"IR IN" står det på baksidan på min NAD, men har inte fått det att fungera ännu. Har du löst det Danne? Jag har köpt en ny fjärr HTR3 hos hifi klubben men det gick ändå inte....
Nu har jag tagit hjälp på ett speciellt elektronikforum: http://elektronikfor...=944290#p944290
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
5 bilder
2 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?