Det blev även en extra kontroll och ett Kinect paket.
Jag har aldrig äns kört xbox. Så är frågan vilka 5 spel måste man bara ha!
Jag har köpt Forza Horizon. Men mer då?
Mvh
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Nu har jag fått mitt xbox! Vilka 5 spel måste jag ha?
Startad av
Unregisteredd27f924d
, Jan 18 2013 22:45
38 svar till detta ämne
Postad 18 January 2013 - 22:45
Jag gjorde slag i saken och köpte mig ett xbox 360 slim med 250gig.
Det blev även en extra kontroll och ett Kinect paket. Jag har aldrig äns kört xbox. Så är frågan vilka 5 spel måste man bara ha! Jag har köpt Forza Horizon. Men mer då? Mvh Postad 18 January 2013 - 22:54
Mass Effect 1-3
Skyrim Borderlands 1-2 Men dessa kanske du har till PS3? Annars är väl Halo och Gears of War spel som är populära. Postad 18 January 2013 - 23:17
Forza 4
Kinect: Fable the Journey blir intressant efter ett tag, sports s2 är skoj med sällskap. Joy ride turbo spelar jag nu, underhållande som fan. Postad 18 January 2013 - 23:23
Tackar tackar... Det blir bra det här redan uppe i vad blir det runt 20 spel som man får inhandla..
Nej jag har mest bilspel till ps3an, samt en hel bunt med singstar mm. Postad 19 January 2013 - 02:27
Gears of war serien har jag lagt avsevärt flest timmar på och även återkommit till efter uppehåll.
Postad 19 January 2013 - 14:58 Menar du exclusives? Bara Forza och Halo som sticker ut i så fall. På Arcadesidan finns Trials Evolution, Defence Grid, Geometry Wars Evolved 2, Braid, Fez, Renegade Ops, Limbo, Ikaruga, Radiant Silvergun, Symphony of the night, Shadow Complex, Lara Croft - Guardian of light, Bastion,x ... Alla är inte exclusives. Postad 19 January 2013 - 18:32 Gears, Fable, Alan Wake, Crackdown, Kameo, Project Gotham Racing, några JRPGs om man gillar det... Postad 20 January 2013 - 10:13
Hmm bra fråga.. jag har iof ett ps3 oxå.. Ja kör på vilka spel som helst.
Men skriv gärna om det är spel som bara finns på Xboxen, så jag vet till vilken enhet jag ska leta till Det sista året har jag inte spelat något alls att prata om. Så jag är inte alls uppdaterad på spelen, men tänkte att det var dax nu när bion börjar bli klar.. Postad 20 January 2013 - 12:24 Ah, Gears of War glömde jag. De andra vet jag inte om det är värt att nämna? :-/ Postad 20 January 2013 - 13:13
Metro 2033, som bara finns till Xbox 360 (bortsett från PC då). Inför uppföljaren Metro: Last Light som kommer nu i år.
Postad 20 January 2013 - 13:39 Om man gillar bra spel så Men jag tog mest upp de exklusiva boxen har, det är inte många direkt så här i efterhand. Perfect Dark Zero Postad 20 January 2013 - 15:27
Perfect Dark Zero... Min ingång till konsol efter dvalan sedan NES. Hu.
Postad 20 January 2013 - 21:58
headshot!!!!!!!!! Postad 21 January 2013 - 13:33
Varför väntade du så länge med 360n när dom nya konsolerna bara är runt hörnet ?
Sen tycker jag personligen att dom flesta tredjepartsspelen är bättre på 360 än PS3 versionerna, oftast har 360 bättre grafik och mindre laddningstider då Blu-ray på PS3 är väldigt långsam. Hur som helst finns det väldigt mycket spel att handla som är bra och du kan nog få tag i många spel rätt billigt. Mina favoriter är Halo serien, även 4a är bra och det klart svåraste delen i serien. Postad 21 January 2013 - 14:06
+1 på Metro 2033, riktigt skön stämning i det spelet. Postad 21 January 2013 - 16:57
Härligt grymt många bra förslag... Fortsätt gärna..
Man kan ju även kasta in lite varningar som sagt vilka spel man kanske ska passa sig lite för oxå. Men i första hand bra spel som man bara måste ha. Bioberra.. Nja väntade och väntade jag köpte en ps3 och hade den mest för att komma år BD-spelaren. Sen blev del lite spel inhandlat till den oxå mest för att det kan vara bra att ha.. ca 100spel. Personligen tror jag att den nya xboxen inte är runt hörnet kanske till jul, och när den väl kommer så köper jag den oxå. Det lilla jag kört på xboxen så kan jag nog inte påstå att den har bättre grafik än ps3an? Den är lika bra. sen att ps3an är långsammare på BD?? Xbox har ju inte äns BD Men men nu har jag xboxen iaf..bra eller inte, den duger fint tills den nya kommer.. Mera spel nu, håller med Halo är coolt. Postad 21 January 2013 - 17:49 Han menar att spelen som kommer till båda ofta ser marginellt bättre ut på 360, men du ser knappast någon skillnad. Med BD menar han helt enkelt laddningstiderna från läsaren när man spelar. Har du köpt och spelat 100 spel till PS3? Postad 21 January 2013 - 22:31
Zoiler Tackar då är jag med, tror jag..
Köpt och spelat 100spel... Både ja och nej, jag har nog inhandlat närmare 100spel, men endast spelat ett fåtal. Tyvärr är det samma med blu-rayfilmerna. Jag köper mycket av det som kommer men hinner aldrig se dem. Mycket pga tiden som inte räcker till och sen att det är svårt att kolla på en bra film med bra ljud och (bild), när man har småbarn som ska sova 20.00. Samt att jag dom senaste typ 8åren har renoverat och bara jobbat och fixat alla andra måsten man har. Men nu börjar jag se slutet på mycket av renoveringen, samt att mitt drömprojekt börjar bli klart. Så när biobygget.se är färdigt ska jag njuta några år innan jag kör igång nästa projekt Postad 22 January 2013 - 08:47
Vilka spel är det som gäller om man gillar strategi/management? Jag gillar spel där man typ ska leta, utvinna resurserm bygga saker, erövra, spionera etc... och bygga upp något. Många av de spel jag spelat till xboxen är snabba skriptade actionspel där det man kan påverka själv hålls minimalt.
Fick spelet senast när jag spelade assassins creed och skulle försvara några broar mot rödrockarna. I stridens hetta fick jag på andra sidan floden se en rödrockofficer på häst helt i det öppna, jag valde pilbåge och tänkte rida fram och sätta en pil i honom, men lagom när jag kommit ner i floden dog jag själv för att jag "gått utanför tillåtet område"... spelar inte detta spelet nåt mera då jag är såååå sur på sånt. När spelmakarna redan i förväg har bestämt hur man ska göra, utan att man själv får tänka. /S Postad 22 January 2013 - 09:34 Minecraft är väll ett spel där du kan skapa fritt utan några större begränsningar... Postad 22 January 2013 - 10:50 Om du renoverar villa och har småbarn så kan det vara läge att pausa inköpen om du sitter med 100 ospelade spel på hyllan. Jag hoppas vi syns i "senast avklarade spel" tråden istället Det är iofs kul att köpa också. Xcom: Enemy Unknown och Civilization Revolution skulle jag kolla på då. Annars finns de flesta bra spel av denna typ på PC. Postad 23 January 2013 - 14:08
Utan någon speciell ordning.
Mass effect X-com Enemy unknown Skyrim Dragon age Witcher 2 Postad 23 January 2013 - 14:15
HaHa, intressant topic, du lär få så mycket spel tips och alla har ju sin favorit och smak.
Spelserier och många är mycket billiga eftersom dom är gamla: Halo 1 Combat Evolved: Anniversery Halo 2 Halo 3 Halo 4 Gears of War 1 Gears of War 2 Gears of War 3 Alla Assassins Creed spel XCom- Enemy Unknown (Om du någonsin spelade PC spelet som kom under 90-talet) Glömde ju GTA 3 Redigerat av Midnight, 23 January 2013 - 14:16. Postad 24 January 2013 - 14:51
Tack för tipset, trist med alldeles för få strategi/rollspel till xboxen, typ "total war" och "civ". Minecraft är inget för mig... /S Redigerat av Unregistered8cb13de7, 24 January 2013 - 14:52. Postad 26 January 2013 - 01:40 Ninja Gaiden 2 Halo 4 Fifa 13 Borderlands 2 DmC Devil May Cry Postad 26 January 2013 - 02:16
Enligt mig kan man, eller bör man, inte äga en konsol utan att spela igenom Red Dead Redemption! Fantastiskt spel!
Postad 27 January 2013 - 20:55
Det ligger något i att man kanske borde spela igenom dom spel man har.
Men jag skyller på att jag ska göra det sen när bion är klar, roligare att spela på 154" och i ett eget hus så man inte stör någon oas tid på dygnet.. Sen är det lite kul att köpa och ha en bunt spel och välja på oxå, gäller film oxå. Finns det några häftiga kinectspel som funkar bra? Tackar för alla svar hittills listan börjar bli lång men gärna längre... Postad 28 January 2013 - 07:22
Ja å grabben älskar starwars spelet till kinect,sen finns ju alltid zumba....
Postad 31 January 2013 - 14:57
Konstigt att ingen har nämnt Left 4 Dead (ettan och tvåan) ännu tycker jag - är man ett gäng kompisar som spelar så är det ju grymt bra spel!
Samma med Dead Island, som iofs är skoj även ensam. Postad 13 February 2013 - 14:16
Red Dead Redemption
Halo serien Batman serien Gears of War 3 Forza serien Far Cry 3 Max Payne 3 CoD serien Resident Evil serien Kinect Sports ( värt att köpa kinect enbart för detta spel ) Fifa 13 Skyrim BioShock GTA IV 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |