Skulle prenumerera på +, men sony säger fel när jag ska betala. Ska man fylla på plånboken från datorn eller från ps3an? Tar dom inte visa? Får olika felmeddelande från datorn och ps3an. "kontonummer ogiltigt" "fel namn". Använder samma kort till att handla med på internet ofta utan problem, så jag måste göra något fel. Vill ni hjälpa en novis? Tack på förhand.
Postad 25 January 2013 - 19:33
Har köpt en PS3 till min son :-)
Skulle prenumerera på +, men sony säger fel när jag ska betala. Ska man fylla på plånboken från datorn eller från ps3an? Tar dom inte visa? Får olika felmeddelande från datorn och ps3an. "kontonummer ogiltigt" "fel namn". Använder samma kort till att handla med på internet ofta utan problem, så jag måste göra något fel. Vill ni hjälpa en novis? Tack på förhand.
Postad 25 January 2013 - 20:31
Ibland blir det fel om man har ÅÄÖ i sitt namn när man anger kortinnehavares namn. Byt dem till aao istället isåfall.
Kom ihåg att kryssa i att det ska krävas lösenord vid checkout vid storen... annars kan pöjken handla friskt på ditt kort....
Kom ihåg att kryssa i att det ska krävas lösenord vid checkout vid storen... annars kan pöjken handla friskt på ditt kort....
Postad 25 January 2013 - 22:14
Måste man skapa en lösen?Ibland blir det fel om man har ÅÄÖ i sitt namn när man anger kortinnehavares namn. Byt dem till aao istället isåfall.
Postad 26 January 2013 - 22:04
Måste man skapa en lösen?
Du kan säkert strunta i det om du är ekonomiskt oberoende annars får du skylla dig själv när grabben köpt spel för 10.000:- och avatarer och extragrejer för 15.000:-
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
16 bilder
543 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?