EA Sports UFC (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(0)
|
Inga priser | |
UFC (PS4)
(PlayStation 4-spel)
|
3
|
(5)
|
Inga priser |
Postad 22 August 2013 - 13:20
Postad 20 May 2014 - 20:48
http://www.youtube.c...h?v=d2xLW0NZCLw
Nån som är intresserad av sporten som kan jämföra likheten?
Postad 20 May 2014 - 21:21
Postad 20 May 2014 - 22:22
Postad 27 May 2014 - 14:50
Jag tröttnade på spelet efter 2tim, körde mest boxning och sparkar.
Postad 03 June 2014 - 09:20
Postad 03 June 2014 - 09:27
Det finns ett demo ute nu! Hinner inte prova det förrens senare idag dock, hoppas det inte är någon button masher.
Tackar för tipset.
Postad 03 June 2014 - 11:56
Postad 03 June 2014 - 17:09
Knockade iaf fegisen med en uppercut så nu är Alex champ!
Postad 03 June 2014 - 17:41
Postad 03 June 2014 - 20:01
Saknade även bob and weave teknik så nu gick man in segt segt med träffytan centrerad för motståndaren.
Nåja, skönt att få slå kräket Jones på käften iaf.
Postad 05 June 2014 - 13:22
Apropå Jones och Gus, Dana är affärsman och dubble face...han vill dra upp stämningen inför fighten/galan bara
Postad 05 June 2014 - 14:03
Postad 05 June 2014 - 14:07
Är det inte högerspaken man styr slag och sparkar med? EA MMA var ju 10x bättre än tidigare UFC just pga den flytande styrningen.
Nej det är knapparna. Inte mig emot då jag ändå körde med knapparna på EA MMA.
En annan sak som stör mig lite är att gubben inte riktigt påverkas utav slag. Drämmer jag en högerslägga i nyllet på motståndaren så ska inte han kunna slänga upp en headkick utan problem i samma vända.
Postad 05 June 2014 - 14:17
Allt är väldigt realistiskt på EA Sports UFC fram tills man börjar slåss verkar det som, sen ser det bara arkad ut.
Postad 22 June 2014 - 08:33
Mindre krut har de lagt på customization utav karaktärerna som man skapar i career och valen är i princip bara kopierade rätt av från de gamla liren.
Precis som i demot så stör jag mig på att motståndaren i större delen utav fallen inte påverkas utav slag utan bara marscherar igenom och tillåts kontra fastän jag lagt ett flying knee i frontalloben på vederbörande.
Sen är det precis som i de andra spelen en oändlig loop utav att slutföra lite slagkombos som visas på skärmen under träning, fightas en match, lägga till sponsorer på shortsen och sedan köra lite slagkombos igen inför nästa fight. "Like a record baby round round round round...". Drygare blir det med alla laddningstider som måste till även när man bara ska backa från ett menyval.
Men snyggt är det och karaktärsmodelleringen utav befintliga fighters är riktigt imponerande.
Det som får mig att vilja spela detta vidare är väl just för att kontrollerna är rätt utmanande och kommer ta lite tid innan man lyckas tajma defensiven bra.
Har inte gett mig på online än men känner på mig att det är samma visa som i de gamla dvs clinch > transition defense tills motståndarens stamina är i botten och sen bara mata knän.
Postad 23 June 2014 - 07:28
Postad 23 June 2014 - 14:42
Blir inget köp alls tråkigt hade lite förhoppningar på ett bra fighting spel.
Postad 23 June 2014 - 14:43
EA MMA hade allt förutom UFC loggan, hade 2an blivit en förbättring och fortsättning på 1an så hade vi haft ett grymt spel nuTur att man provade demot hur kan man släppa ett spel med så stela karaktärer en rundspark kändes som om dom bara övat tekniken ett par gånger bara.
Blir inget köp alls tråkigt hade lite förhoppningar på ett bra fighting spel.
Postad 24 June 2014 - 18:02
Han kör lite Crouching tiger, hidden dragon.
Flygande holländaren kan ju slänga sig i väggen. Här kommer trasmatte-svensken.
Postad 24 June 2014 - 19:48
I submission mini gamet när jag försöker bryta armen av motståndaren går det rätt bra när jag ska trycka right stick åt samma håll, men när ikonen för left stick dyker upp och jag "flickar" åt det hållet med left stick lyckas motståndaren alltid ta sig ur greppet. Vad gör jag för fel?
Och hur håller man motståndaren på marken när han är på väg att ta sig upp?
Någon som lyckats med reversals?
Postad 24 June 2014 - 19:54
Jag har lite problem med submission mini gamet och tänkte om nån kunde hjälpa mig lite?
I submission mini gamet när jag försöker bryta armen av motståndaren går det rätt bra när jag ska trycka right stick åt samma håll, men när ikonen för left stick dyker upp och jag "flickar" åt det hållet med left stick lyckas motståndaren alltid ta sig ur greppet. Vad gör jag för fel?
Beror på hur motståndarens sub defense stats gentemot dina sub stats ser ut. Fönstret för avancemang är rätt litet om man har kassa stats.
Och hur håller man motståndaren på marken när han är på väg att ta sig upp?
Någon som lyckats med reversals?
R2+right stick åt rätt håll för att hindra motståndaren från att ta sig ur groundgame.
Reversals har jag dålig koll på men full guard till mount är iaf som en vanlig transition.
Postad 24 June 2014 - 20:02
Beror på hur motståndarens sub defense stats gentemot dina sub stats ser ut. Fönstret för avancemang är rätt litet om man har kassa stats.
R2+right stick åt rätt håll för att hindra motståndaren från att ta sig ur groundgame.
Reversals har jag dålig koll på men full guard till mount är iaf som en vanlig transition.
Tack! Är i början på karriär-läget så får nog öka statsen längre fram.
Postad 20 September 2014 - 14:24
Postad 22 January 2015 - 09:54
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
1
60 bilder
1544 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?