Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Sagemcom RTI95 HD Boxer On Demand

135 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Sagemcom RTI95-320 320GB (Digitalboxar) 3 6.249998 (3) Inga priser
Sagemcom RTI95-500 500GB (Digitalboxar) 3 2.999998 (6) Inga priser
Samsung UE55HU7205 (TV) 6 6.624998 (7) Inga priser
1 relaterade trådar

Postad 06 February 2013 - 16:37

Legion
  • Legion
  • Beroende

• 1029 inlägg
  • 0
Jag skapar en tråd om denna box som nyligen lanserats på Boxers hemsida.
Om den ersätter Pace on demand-boxen eller blir ett alternativ till den verkar inte klart för tillfället.
Boxen verkar i mångt och mycket vara en RTI90-320 med on demand-innehåll.

Än så länge verkar det inte gå att beställa boxen separat men om man via "Mitt boxer" förlänger sitt abonnemang får man erbjudande om denna box för 1995:-
Ordinarie pris 3995:-

Fyll gärna på i tråden om ni har mer information eller rent av beställt en box.

Bifogad fil(er)

• Bifogad fil  rti95.png   49.84K   31 Antal nerladdningar

Redigerat av Legion, 06 February 2013 - 17:11.

Postad 08 February 2013 - 15:05

_Knegen
  • _Knegen
  • Wannabe

• 30 inlägg
  • 0
Boxer ringde och ville sälja till mig idag och sa att denna ersätter Paceboxen som enligt han i luren var av undermålig kvalité och har lett till stora interna diskussioner och folk som fått lämna sina tjänster efter att ha godkänt den.

Postad 08 February 2013 - 18:02

Unregistered5d19e759
  • Unregistered5d19e759
  • Användare

• 160 inlägg
  • 0
Citat från Pace DiT8030/13 tråden
Pratade med Boxer nu.
Trots att min beställning av en On Demand box (Pace DIT8030/13) som ännu inte är levererad fanns det ingen möjlighet att byta till Sagemcom RTI95 320 HD istället.
Däremot så garanterade Boxer att den nu skulle fungera. Den som lever får se ...

Jag lever och fick ... ett samtal från Boxer.
Killen som ringde upp sa "- eftersom att du inte har fått din leverans så skall du självklart få boxen du begär. Vi skickar dig en Sagemcom RTI95 under nästa vecka"

Måste säga att mot mig så har Boxer gjort vad som kan begäras. Nu återstår det bara att se hur bra Sagemcom boxen är.

Redigerat av Unregistered5d19e759, 08 February 2013 - 18:02.

Postad 11 February 2013 - 14:07

micaelarvidsson
  • micaelarvidsson
  • Wannabe

• 41 inlägg
  • 0
Jag har fått erbjudande om att byxa från PACE boxen till Sagemboxen jag också.

Dock hade inte supportkillen på Boxer inte testat boxen ännu så de kunde inte lova något.
Jag bad de testa den först så de kan ge mig en uppfattning om hur den fungerar.

Återkom gärna när du testat Boxen.

Postad 11 February 2013 - 14:18

Unregistered5d19e759
  • Unregistered5d19e759
  • Användare

• 160 inlägg
  • 0
Jag kommer att informera så fort jag har fått den på plats. Verkar dock inte som att den kommer till mig från vecka 8.

Finns det ingen därute som redan kör denna box?

Postad 11 February 2013 - 14:46

micaelarvidsson
  • micaelarvidsson
  • Wannabe

• 41 inlägg
  • 0
Jo engelsmän.

http://community.sag...v2_1_0_released

Redigerat av micaelarvidsson, 11 February 2013 - 14:48.

Postad 12 February 2013 - 10:13

haboso
  • haboso
  • Användare

• 189 inlägg
  • 0

Jo engelsmän.

http://community.sag...v2_1_0_released

Boxen som engelsmännen har är en helt annan box, då den är för Freeview och inte Boxer, så jag tror inte det går att jämföra, om jag inte är helt ute och cyklar.

Postad 13 February 2013 - 21:00

Unregistered5d19e759
  • Unregistered5d19e759
  • Användare

• 160 inlägg
  • 0
Då var boxen på plats.
Det första jag upptäcker är att HDMI utgången inte fungerar. Bilden på tv,en orolig, börjar blinka för att efter en minut lägga av helt.
Blev till att ta fram gamla scartkablen.
Väl där så verkar det mesta funka, installationen flytter på som den ska och jag kan titta på play kanaler, C-more play mm

Kvalitén på bilden är sådär men det beror ju på scarten istället för HDMI.
Jag kommer att ringa till Sagemcom imorgon och felanmäla HDMI problemet och kräva en ny box skickas.

Postad 14 February 2013 - 09:06

micaelarvidsson
  • micaelarvidsson
  • Wannabe

• 41 inlägg
  • 0
Hur är uppstartstiden från en död box?
Är menyerna sega att navigera i ondemand, sf anytime, Cmore m.m?

Postad 14 February 2013 - 17:49

Unregistered5d19e759
  • Unregistered5d19e759
  • Användare

• 160 inlägg
  • 0

Då var boxen på plats.
Det första jag upptäcker är att HDMI utgången inte fungerar. Bilden på tv,en orolig, börjar blinka för att efter en minut lägga av helt.
Blev till att ta fram gamla scartkablen.
Väl där så verkar det mesta funka, installationen flytter på som den ska och jag kan titta på play kanaler, C-more play mm

Kvalitén på bilden är sådär men det beror ju på scarten istället för HDMI.
Jag kommer att ringa till Sagemcom imorgon och felanmäla HDMI problemet och kräva en ny box skickas.

Nu har jag pratat med en tekniker på Sagemcom. Han gav mig några tips på vad felet kunde vara med HDMI utgången.
Första tipset var att ställa ner upplösningen till 1080i från standar läget Auto och detta verka fungera.
Om detta beror på min tv (samsung LE46A866) och boxen som inte kommer överens vet jag ej.

Postad 14 February 2013 - 18:41

Unregistered5d19e759
  • Unregistered5d19e759
  • Användare

• 160 inlägg
  • 0

Hur är uppstartstiden från en död box?
Är menyerna sega att navigera i ondemand, sf anytime, Cmore m.m?

Uppstart från stendöd till bild tar ca 30s.
Sen finns det en funktion som man kallar Quick Wake Up. Detta innebär att boxen väcks på några sekunder om den varit igång de senast 6 minuterna.

Navigeringarna mellan ondemand, Cmore mm upplever jag inte som seg. Det verkar mer vara hastigheten på internet uppkopplingen som styr hur lång tid det tar.

Postad 16 February 2013 - 16:12

jdaniels
  • jdaniels
  • Lärjunge

• 321 inlägg
  • 0
Nu blev jag sugen på att byta box när denna kommit, har dragit mig för det när dom bara hade Pace då den inte verkar bra.
Tycker det är surt av Boxer att inte ha PPV. Jag som är intresserad av Tex Speedway och vill se 2-3st bortamatcher blir tvungen att välja ett helt kanalpaket som jag tycker är värdelöst för flera hundra i månaden enbart för att nyttja det 2-3tim/år. Det blir DYRA timmar.

Postad 16 February 2013 - 17:02

Legion
  • Legion
  • Beroende

• 1029 inlägg
  • 0

Nu blev jag sugen på att byta box när denna kommit, har dragit mig för det när dom bara hade Pace då den inte verkar bra.

Jag har Pace-boxen men är också sugen på att byta då jag tidigare hade en Sagemcom RTI90 som jag tyckte fungerade klanderfritt.

Pace-boxen kommer antagligen aldrig bli helt ok även om den aldrig varit bättre än vad den är nu efter senaste FW-uppgraderingen. Tyvärr verkar det skilja för mycket mellan olika exemplar. En del har ju stora problem fortfarande <_<

Postad 17 February 2013 - 09:31

KjellMar
  • KjellMar
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0
Jag upplever menybilden som Paceboxen visar i tv:n som väldigt liten. Otroligt plottrig är den dessutom. Svår att läsa på lite avstånd. Det är inget som går att göra något åt säger Pace egna support.
Hur ser den ut på Sagemboxen? Har haft Sagem förut och den menyn funkade jättefint, blev otroligt besviken på Pace.
Är det någon som har en jämförelse i detta avseende mellan Pace och Sagems OnDemandboxar?

Min Pace har förmågan att stänga av sig själv så strömmen måste brytas, en sk norsk delete:) Uppstarttiden är längre än en gammal rörteve från 60 talet. En undermålig box! Mer kan man kräva för 4000 kr.
.

Postad 17 February 2013 - 18:07

Unregistered5d19e759
  • Unregistered5d19e759
  • Användare

• 160 inlägg
  • 0

Jag upplever menybilden som Paceboxen visar i tv:n som väldigt liten. Otroligt plottrig är den dessutom. Svår att läsa på lite avstånd. Det är inget som går att göra något åt säger Pace egna support.
Hur ser den ut på Sagemboxen? Har haft Sagem förut och den menyn funkade jättefint, blev otroligt besviken på Pace.
Är det någon som har en jämförelse i detta avseende mellan Pace och Sagems OnDemandboxar?

Min Pace har förmågan att stänga av sig själv så strömmen måste brytas, en sk norsk delete:) Uppstarttiden är längre än en gammal rörteve från 60 talet. En undermålig box! Mer kan man kräva för 4000 kr.
.

Så här ser det ut på Sagemboxen. Inga problem att läsa på långt håll med normal syn!

Bifogad fil(er)

• Bifogad fil  image.jpg   788.43K   48 Antal nerladdningar
  • Bifogad fil  image.jpg   839.42K   43 Antal nerladdningar

Postad 17 February 2013 - 19:17

dmr
  • dmr
  • Användare

• 148 inlägg
  • 0
Ser identiskt eller iaf väldikt likt ut PACE interfacet...

Postad 17 February 2013 - 19:25

KjellMar
  • KjellMar
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0
Kan de komma från samma fabrik, ser mystiskt ut....

Postad 17 February 2013 - 19:33

dmr
  • dmr
  • Användare

• 148 inlägg
  • 0

Kan de komma från samma fabrik, ser mystiskt ut....

Kan vara att Boxer återanvänder delar av mjukvaran (ex. GUI:et), det verkar ju vara Boxers prio no. 1 att "branda" boxarna.

@Go4it: Har den en fånig startbild med Boxer Robban direkt efter start?

Postad 17 February 2013 - 19:55

Unregistered5d19e759
  • Unregistered5d19e759
  • Användare

• 160 inlägg
  • 0

Kan vara att Boxer återanvänder delar av mjukvaran (ex. GUI:et), det verkar ju vara Boxers prio no. 1 att "branda" boxarna.

@Go4it: Har den en fånig startbild med Boxer Robban direkt efter start?

Japp!

Postad 17 February 2013 - 19:59

KjellMar
  • KjellMar
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0
Det är sån skit jag vill slippa. Byter nog bort Boxer med tiden.

Redigerat av KjellMar, 17 February 2013 - 20:02.

Postad 17 February 2013 - 20:21

Unregistered5d19e759
  • Unregistered5d19e759
  • Användare

• 160 inlägg
  • 0
Boxer själv säger att det är samma mjukvara i Sagem och Pace

Postad 18 February 2013 - 08:59

Legion
  • Legion
  • Beroende

• 1029 inlägg
  • 0
Lite synd, sagemcoms egna GUI är mer lättnavigerat men det gick väl inte att kombinera med on demand-delen.

Postad 18 February 2013 - 12:45

micaelarvidsson
  • micaelarvidsson
  • Wannabe

• 41 inlägg
  • 0
Har en Pacebox hemma, men kommer efter kontakt med Boxer byta till RTI95.

Bara hålla tummarna att denna box fungerar bättre än PACE.

30 sekunders uppstartstid och lite snabbare i menyerna lovade Boxer.

Postad 18 February 2013 - 20:52

matbl
  • matbl
  • Forumräv

• 840 inlägg
  • 0
Synd att de inte valde att släppa mjukvara till BXR-HD+ med ondemandtjänsten istället för sagemcom. Sagemcom kommer inte någonsin över tröskeln.

Postad 18 February 2013 - 21:04

Legion
  • Legion
  • Beroende

• 1029 inlägg
  • 0
Nja, jag vet inte hur det varit förr men senaste året har Humax haft en hel del mjukvaruproblem medans Sagemcoms boxar verkar fungera bra.
Man kan iaf dra den slutsatsen baserat på hur mycket som skrivs i trådarna om respektive boxar.

Postad 21 February 2013 - 17:11

KjellMar
  • KjellMar
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0
Har i dag provat den nya Sagem OnDemand boxen. Faktiskt en katastrof. Ingenting fungerar på den. Den tar inte upp internet, låser sig så strömen måste brytas osv. Har inte lyckats att med supporten på Sagems hjälp lyckats komma framåt. De skall ta det vidare, escalera ärendet som de säger. Avvaktar besked från dem. 7 timmar har detta tagit i dag. Hur ett sådant måndagsex kommer ut på marknaden är för mig en gåta.
Under tiden måste jag använda Paceboxen som trots sina brister slår Sagem med hästlängder.

Postad 21 February 2013 - 17:20

Unregistered5d19e759
  • Unregistered5d19e759
  • Användare

• 160 inlägg
  • 0

Har i dag provat den nya Sagem OnDemand boxen. Faktiskt en katastrof. Ingenting fungerar på den. Den tar inte upp internet, låser sig så strömen måste brytas osv. Har inte lyckats att med supporten på Sagems hjälp lyckats komma framåt. De skall ta det vidare, escalera ärendet som de säger. Avvaktar besked från dem. 7 timmar har detta tagit i dag. Hur ett sådant måndagsex kommer ut på marknaden är för mig en gåta.
Under tiden måste jag använda Paceboxen som trots sina brister slår Sagem med hästlängder.

Du måste ha Max otur. Efter ett samtal med Sagems support så snurra min box klockrent!

Postad 25 February 2013 - 10:11

KjellMar
  • KjellMar
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0
Talat med Sagem, de byter ut boxen. Fortsättning följer..

Postad 25 February 2013 - 16:43

dublin
  • dublin
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 1

Talat med Sagem, de byter ut boxen. Fortsättning följer..

Vilken får du då? En Pace box som nån returnerat ;-)

Postad 26 February 2013 - 13:07

KjellMar
  • KjellMar
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0
.

Redigerat av KjellMar, 26 February 2013 - 23:33.

Postad 26 February 2013 - 23:34

KjellMar
  • KjellMar
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0

Vilken får du då? En Pace box som nån returnerat ;-)

Sagemcom jobbar inte med Pace...

Postad 28 February 2013 - 12:54

micaelarvidsson
  • micaelarvidsson
  • Wannabe

• 41 inlägg
  • 0
Har nu haft denna boxen i några dagar

Samma fjärrkontroll och samma utseende i menyer m.m som på Pace boxen. Dock finns sökfunktion med från början.

+ uppstartstiden är mycket snabbare än Paceboxen
+ Lite snabbare i menyer, känns iallafall så, inte lika seg att ladda omslag m.m. Borde dock varit ännu snabbare.

- Text-tv buggen att den visar slumpmässig text-tv sida helt slumpmässigt när man har textning på kvarstår
- Att textningen på TV4 med texttv funktioner har kvar buggen där andra bokstaven blir ett streck "-"
Exempel: "H-j mamma."

Redigerat av micaelarvidsson, 28 February 2013 - 12:58.

Postad 01 March 2013 - 16:34

Unregistered4413c753
  • Unregistered4413c753
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0
Kul att läsa om alla som får erbjudande att byta paceboxen för att den är kass.

Jag pratade precis med en tjej från Boxer som ringde upp mig och ville ge mig ett jättefint erbjudande för lång och trogen tjänst. Hon vill förlänga mitt abb 24 mån och ge mig två mån gratis.

Frågade om det fanns nåt bra erbjudande med box (behöver ändå byta min). Det som fanns var Pace on demand eller Sagemcom RTI90 och priset skulle bli 1495:- Samma som på hemsidan såklart... Ingen rabatt för lång och trogen tjänst...

RTI95 kunde jag inte få genom henne. Jag frågade flera gånger men det gick inte... Tror att det blir beställning via hemsidan till samma pris som paceboxen...

Edit:
Fyller på med en fråga om det är någon som via försäljare fått ett bättre erbjudande än det som ges på hemsidan. RTI95 24 mån 1495:-

Redigerat av Unregistered4413c753, 02 March 2013 - 07:10.

Postad 02 March 2013 - 09:25

dmr
  • dmr
  • Användare

• 148 inlägg
  • 0

Kul att läsa om alla som får erbjudande att byta paceboxen för att den är kass.

Jag pratade precis med en tjej från Boxer som ringde upp mig och ville ge mig ett jättefint erbjudande för lång och trogen tjänst. Hon vill förlänga mitt abb 24 mån och ge mig två mån gratis.

Frågade om det fanns nåt bra erbjudande med box (behöver ändå byta min). Det som fanns var Pace on demand eller Sagemcom RTI90 och priset skulle bli 1495:- Samma som på hemsidan såklart... Ingen rabatt för lång och trogen tjänst...

RTI95 kunde jag inte få genom henne. Jag frågade flera gånger men det gick inte... Tror att det blir beställning via hemsidan till samma pris som paceboxen...

Edit:
Fyller på med en fråga om det är någon som via försäljare fått ett bättre erbjudande än det som ges på hemsidan. RTI95 24 mån 1495:-

Helt otroligt att Boxer fortsätter skjuta sig själva i foten genom att sälja pace boxen. Man kan tycka att med runt 60 anställda borde hela organisationen veta om problemen och någon reagera.... Jag är uppriktigt förbannad, kanske dags att sammanställa en lista över missnöjda Pace ägare och skicka till fru Joosen, men hon kanske är för upptagen med styrelseuppdrag i Hakon för att sköta sitt jobb som VD för Boxer...

Redigerat av dmr, 02 March 2013 - 09:27.

Postad 02 March 2013 - 16:17

putte69
  • putte69
  • Amatör

• 97 inlägg
  • 0
Fick min Sagemcom RTI95 320 HD box igår. Håller nu på att installera. Ett lyft jämfört med min gamla Samsung box som var 7 år gammal. Fick boxen för 995:- (24 mån.). Doch hittar den inte kanal 3 och 5.an, alla andra funkar inkl. HD kanalerna.895 hittar inte
Men! min Logitech Harmony 895 hitar inte fjärren för Sagemcom boxen. Hoppas Logitech lägger in dem fort!

Redigerat av putte69, 02 March 2013 - 16:18.

Postad 02 March 2013 - 17:09

Legion
  • Legion
  • Beroende

• 1029 inlägg
  • 0

Men! min Logitech Harmony 895 hitar inte fjärren för Sagemcom boxen. Hoppas Logitech lägger in dem fort!

Testa att lägga in RT90/RTI90, on demand-knappar mm. lägger du ändå in egna. Det borde fungera.

Edit: Alternativt kan du lägga in Pace dit8030 så får du knappar för play och on demand också.

Redigerat av Legion, 02 March 2013 - 17:52.

Postad 02 March 2013 - 19:57

Unregistered4413c753
  • Unregistered4413c753
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0

Fick min Sagemcom RTI95 320 HD box igår. Håller nu på att installera. Ett lyft jämfört med min gamla Samsung box som var 7 år gammal. Fick boxen för 995:- (24 mån.). Doch hittar den inte kanal 3 och 5.an, alla andra funkar inkl. HD kanalerna.895 hittar inte

Tog du kontakt med Boxer eller dom med dig?

Postad 03 March 2013 - 14:34

jdaniels
  • jdaniels
  • Lärjunge

• 321 inlägg
  • 0
Nån som testat med smartwi ?

Postad 03 March 2013 - 18:04

putte69
  • putte69
  • Amatör

• 97 inlägg
  • 0

Tog du kontakt med Boxer eller dom med dig?

Jag skulle uppgradera min box (efter 7 år med den gamla) så jag tog kontakt med Boxer. Efter lite förhandlande (och prisinfo från Viasat... ) var vi överens.

Postad 03 March 2013 - 21:53

Unregistered5d19e759
  • Unregistered5d19e759
  • Användare

• 160 inlägg
  • 0

Nån som testat med smartwi ?

Clone+ fungerar när man tittar och spelar in.
Ondemand tjänsterna kräver original kort.

Postad 04 March 2013 - 18:46

Unregistered4413c753
  • Unregistered4413c753
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0

Jag skulle uppgradera min box (efter 7 år med den gamla) så jag tog kontakt med Boxer. Efter lite förhandlande (och prisinfo från Viasat... ) var vi överens.

Tog själv kontakt och blev uppringd av reklamationsavdelningen som gav mig en RTI95 för 995:- samt ett par månader gratis.
Tack för tipset!

Postad 13 March 2013 - 18:59

Unregistered2167
  • Unregistered2167
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Efter otroligt långa diskussioner med både Pace och Boxer så fick vi äntligen skiten utbytt till deras andra "fullt fungerande" (enligt dem) Sagemcom RTI95.
Såg bilderna här tidigare att den skulle köra samma mjukvara (isch), så jag försökte få deras Humax istället men det var tydligen omöjligt. De kan tydligen bara byta till en av deras andra skitboxar.

Hursomhelst, hade höga förhoppningar då de själva hävdade att den skulle fungera bättre.
Efter ca 3 veckors användande nu kan jag bara konstatera en sak: aldrig mera boxer.

Vi har redan börjat titta på TV via fiber (ska äntligen få det i området) samt TV via parabol.
Om Pace boxen fick 1/100 i poäng får den här 10/100.

Den fungerar dubbelt så bra, ja, men den fungerar fortfarande dåligt. Den är någon sekund snabbare här och där, men fortfarande seg som sirap. Den misslyckas inte med att spela in saker såsom Pace boxen gjorde, dock så "försvinner" hela gränssnittet ett par gånger i veckan, dvs du kan byta kanal och titta, men inget händer längre när du trycker på Guide, Menu osv. Nä utan då måste man starta om boxen.

Sen så är det även mångra andra otrevliga saker som inträffar titt som tätt som jag inte lägger på minnet, men skit det är det.
Köp för guds skulle inte och hälsa alla boxeranställda som vill sälja dig den att de kan stoppa upp den någonstans där solen inte skiner...

Postad 14 March 2013 - 08:30

Haniball
  • Haniball
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0
Precis beställ en RTI95 då min gamla trotjänare Sagem PVR 9280T bestämde sig för att dö i går kväll. Ska bli kul att se hur denna fungerar, stod mellan RTI95 och Humax BXR-HD+, men valet föll på denna för on-demand tjänsten och priset.

Postad 14 March 2013 - 16:35

Bergen
  • Bergen
  • Lärjunge

• 319 inlägg
  • 0
Jag har haft min i en vecka nu och hittills fungerar den utmärkt. Peppar,peppar.
Jag har ingenting alls att klaga på faktiskt. För 1495 kr och 24 mån abb. känns det som ett riktigt bra erbjudande.
Man får väl hoppas att det håller i sig. Tidigare boxar har ju hängt sig en del och så, men, men...

Postad 18 March 2013 - 18:14

Haniball
  • Haniball
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0
Fick hem den idag och den är inkopplad. Fungerar utmärkt, dock ingen bild från hdmi direkt utan jag fick ändra upplösning. Playkanalerna funkerade perfekt och inspelningar likaså. Än så länge verkar den vara ett lyckat köp.

Postad 20 March 2013 - 15:39

micaelarvidsson
  • micaelarvidsson
  • Wannabe

• 41 inlägg
  • 0
Problemet jag har är att om man har TEXTtv textning på, och spolar eller pausar, så hoppar den ur texttv så man får slå in texttvkoden igen, ganska irriterande då vi textar ganska mycket program med text-tv.

Lika så brukar en del tecken i texttvtextningen ersätta med "-" tecken, ofta på tv4 och ofta i första ordet. "H-lsa" istället för "Hälsa"

Och när man tittar så brukar även en valfri text-tvbild visas på tv i 2-3 sekunder och sedan försvinner den om man har textvtextningen på, irriterande

Boxen är väldigt slö när man ska slå in text-tvsidor så man knappt ser vilka siffror man har slagit in.

Exakt samma problem på denna Sagem box som Pace boxen.

Postad 22 March 2013 - 13:00

8roxz
  • 8roxz
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0
Modell beteckningen RTI95 verkar bara vara en bluff.
På min box sitter det en klisterlapp med texten RTI95 klistrad över den gamla modell beteckningen som kan urskiljas till RTI90-320 HD Boxer.

Ni andra som fått RTI95 ser det likadant ut på era boxrar?

Redigerat av 8roxz, 22 March 2013 - 14:09.

Postad 22 March 2013 - 15:53

Unregistered5d19e759
  • Unregistered5d19e759
  • Användare

• 160 inlägg
  • 0

Modell beteckningen RTI95 verkar bara vara en bluff.
På min box sitter det en klisterlapp med texten RTI95 klistrad över den gamla modell beteckningen som kan urskiljas till RTI90-320 HD Boxer.

Ni andra som fått RTI95 ser det likadant ut på era boxrar?

Jag kan inte se något på min box. Är det på undersidan du har denna beteckning?

Postad 22 March 2013 - 17:08

8roxz
  • 8roxz
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0
Japp under själva boxen.
Ser ut såhär

http://www.ladda-upp...hakamwvjyclxhy/

Redigerat av 8roxz, 22 March 2013 - 18:54.

Postad 22 March 2013 - 20:02

Unregistered4413c753
  • Unregistered4413c753
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0

Japp under själva boxen.
Ser ut såhär

http://www.ladda-upp...hakamwvjyclxhy/

Jag kan inte få fram min box helt men jag kan lyfta på den så mycket så att jag kan se samma klisterlapp som du har...

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.