Jag har en vanlig Xbox 360 4GB med den inbyggda hårddisken. Och jag tänkte lägga in lite schysst musik på den, men när jag trycker på "Rip CD" så händer det absolut ingenting
Postad 12 March 2013 - 01:58
Hejsan!
Jag har en vanlig Xbox 360 4GB med den inbyggda hårddisken. Och jag tänkte lägga in lite schysst musik på den, men när jag trycker på "Rip CD" så händer det absolut ingenting
Då började jag tänka på om det inte är möjligt att spara musik på denna hårddisk utan att man måste ha en separat hårddisk till sånt. Men samtidigt tycker jag det verkar väldigt konstigt. Är det någon som kan hjälpa mig med att finna svar på detta, Jag har sökt på webben men inte hittat nått som besvarar min fråga. Vill så gärna kunna lägga in lite egna låtar när man lirar NHL 13. Jag kollade även inställningarna men fann inget där heller som jag skulle kunna ändra på
Postad 12 March 2013 - 06:35
Tror du måste ha hårddisk. De där 4 GB går i princip åt till operativsystemet.
Möjligen skulle det kunna fungera att koppla in ett USB-minne istället.
Möjligen skulle det kunna fungera att koppla in ett USB-minne istället.
Postad 12 March 2013 - 13:35
SC-Zap: Tack för ditt svar!
Tycker det är väldigt dåligt om man nu måste göra så, jag kollade hur mycket minne jag har kvar på hårddisken. Och det var över 2GB, så man tycker ju att det gott och väl borde räcka för att man ska kunna lägga in lite låtar. Nu pratar vi bara om c:a 10-14 låtar, och det borde enligt mig räcka gott och väl. Men jag ska prova att köra låtarna via ett USB-minne när jag har hittat nått lämpligt och se om det blir bättre.
Tycker det är väldigt dåligt om man nu måste göra så, jag kollade hur mycket minne jag har kvar på hårddisken. Och det var över 2GB, så man tycker ju att det gott och väl borde räcka för att man ska kunna lägga in lite låtar. Nu pratar vi bara om c:a 10-14 låtar, och det borde enligt mig räcka gott och väl. Men jag ska prova att köra låtarna via ett USB-minne när jag har hittat nått lämpligt och se om det blir bättre.
Postad 12 March 2013 - 17:16
Du får också komma ihåg att låtarna inte läggs in som MP3 på boxen, utan i något ganska okomprimerat format, dvs de tar ganska stor plats.
Ärligt talat tror jag inte att den där varianten är tänkt att lagra någonting på.
Om du testar med USB-minne, se till att inte ha något på det som du är rädd om, eftersom du måste formatera det.
Ärligt talat tror jag inte att den där varianten är tänkt att lagra någonting på.
Om du testar med USB-minne, se till att inte ha något på det som du är rädd om, eftersom du måste formatera det.
Postad 12 March 2013 - 18:11
Tack en än gång för ditt svar!
Och jag som är rätt ovan med datorer förstår inte ett skit om vad formatering innebär
Hur formaterar man så det blir rätt format på dom låtar man vill ha in på USB-minnet?
Jag trodde att man bara kunde lägga in dom låtar man vill ha, och sedan sätta in minnet i xboxen för att sedan föra över dom därifrån.
Men så verkar man inte gå till väga
Och jag som är rätt ovan med datorer förstår inte ett skit om vad formatering innebär
Hur formaterar man så det blir rätt format på dom låtar man vill ha in på USB-minnet?
Jag trodde att man bara kunde lägga in dom låtar man vill ha, och sedan sätta in minnet i xboxen för att sedan föra över dom därifrån.
Men så verkar man inte gå till väga
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
235 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?