Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Ny funktion, prisoptimera med alternativa poster.

1 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 31 March 2013 - 23:13

lunarizer
  • lunarizer
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
önskemål om funktion att kunna bygga en lista med alternativa komponenter. tex i ett datorbygge så kan jag lägga in [hdd] och sedan lägga in 5 st olika och när jag sedan kör en prisoptimering så väljer han det billigaste alternativet. tanken då att man kan bygga en hel dator med alternativa komponenter och få prisoptimera att hitta bästa dealen för dagen :)

Postad 03 April 2013 - 08:39

fehrlund
  • fehrlund
  • Developer

• 348 inlägg
  • 0

önskemål om funktion att kunna bygga en lista med alternativa komponenter. tex i ett datorbygge så kan jag lägga in [hdd] och sedan lägga in 5 st olika och när jag sedan kör en prisoptimering så väljer han det billigaste alternativet. tanken då att man kan bygga en hel dator med alternativa komponenter och få prisoptimera att hitta bästa dealen för dagen :)

Att kunna skapa listor i listor är något vi pratat om som en potentiell framtida funktion. Men du vet att du kan lägga sökningar i listor också? Dessa fungerar i prisoptimeraren!

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.