Rensade den första dagen och installerade om allt igen utan nån skillnad.
Fler som har samma problem!!!
Redigerat av Unregisteredf8d3e088, 18 April 2013 - 11:05.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Samsung galaxy note 2 seg och laggar
Startad av
Unregisteredf8d3e088
, Apr 18 2013 11:04
2 svar till detta ämne
Postad 18 April 2013 - 11:04
Har precis fått min note 2 4G. Hade stora förväntningar på den att den skulle vara snabb och laggfri. Såg direkt jag började använda den att det hackade och lagga som fan. Den måste ju vara nått fel. Min gamla xperia s flyter ju betydligt bättre. Tycker också att den blir varm runt kameralinsen. Känns som man har en varm toast i fickan. Spelar aldrig på den, använder den mest till surfning och snack.
Rensade den första dagen och installerade om allt igen utan nån skillnad. Fler som har samma problem!!! Redigerat av Unregisteredf8d3e088, 18 April 2013 - 11:05. Postad 18 April 2013 - 16:28
Kör en DOA och byt den mot ett nytt exemplar. Det verkar som att ditt exemplar lider av hårdvarufel. Normalt sett blir en Note II inte speciellt varm och den flyter fint även med gammal 4.1.1-ROM. Den skall under inga förhållanden bli en varm toast för att man surfar. Så byt den direkt, uppenbarligen är det något fel som gör att den överhettas och sannolikt klockar ned vilket skapar problemen. Risken är att den kommer att dö med tiden p.g.a överhettningen. När du lämnar tillbaka den som DOA skall du ha ett nytt exemplar - du bör bege dig till butiken så snart som möjligt. Postad 18 April 2013 - 19:24
Exakt. Har inte lte modellen. Men är aldrig varm oavsett vad jag gör. Laggar aldrig. Byt luren.
1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |