Känns som det börjar bli dags att byta ut luren!
Har idag en HTC Desire S, som jag i stort är nöjd med. Dock det jag önskar är att den var lite snabbare/kvickare.
Gillar storleken, så vill INTE ha en jättetelefon. Lite större skärm vore dock skönt, men den ska fortfarande gå att ledigt ha i fickan och inte behöva "sträcka" sig över skärmen med en hand.
Gillar även känslan i Desiren, Alu unibody är najs! (men inget krav!)
Uppskattar att ha minneskort, men har den mycket minne inbyggt är detta inget krav.
Bra kamera är ett klart stort plus!!
Gillar också HTCs "Sense", men kan nog utan tvekan vänja mig med något annat.
Vill nog dock helst ligga kvar med Android. (Vill inte ha Iphone, diskussionen om varför kan vi ta i en helt annan tråd!)
Fick prova en Sony Xperia Go (ST27i) för ett tag sedan, deras Ui gillade jag inte. Däremot gillade jag som bara den att telefonen var smuts o vattentålig
Klart plus om den har inbyggd lampa, då jag använder den förvånansvärt ofta....
4G är ett klart plus också! Men inte krav..men vore najs!
Så, ös på med lite förslag, med motiveringar nu!
/Jocce
Har idag en HTC Desire S, som jag i stort är nöjd med. Dock det jag önskar är att den var lite snabbare/kvickare.
Gillar storleken, så vill INTE ha en jättetelefon. Lite större skärm vore dock skönt, men den ska fortfarande gå att ledigt ha i fickan och inte behöva "sträcka" sig över skärmen med en hand.
Gillar även känslan i Desiren, Alu unibody är najs! (men inget krav!)
Uppskattar att ha minneskort, men har den mycket minne inbyggt är detta inget krav.
Bra kamera är ett klart stort plus!!
Gillar också HTCs "Sense", men kan nog utan tvekan vänja mig med något annat.
Vill nog dock helst ligga kvar med Android. (Vill inte ha Iphone, diskussionen om varför kan vi ta i en helt annan tråd!)
Fick prova en Sony Xperia Go (ST27i) för ett tag sedan, deras Ui gillade jag inte. Däremot gillade jag som bara den att telefonen var smuts o vattentålig

Klart plus om den har inbyggd lampa, då jag använder den förvånansvärt ofta....
4G är ett klart plus också! Men inte krav..men vore najs!
Så, ös på med lite förslag, med motiveringar nu!

/Jocce
Sökningen pågår
Avancerad sökning
1 bild
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?