Postad 07 May 2013 - 18:08
Om man har Spotify via Telia, går det åt datatrafik hela tiden eller ingår det?
Postad 07 May 2013 - 19:13
beror väl på vilket abb du har ?Om man har Spotify via Telia, går det åt datatrafik hela tiden eller ingår det?
Postad 07 May 2013 - 20:05
Datatrafik går det väl åt oavsett om det ingår i abonnemanget eller inte.
Har för mig att spotify tar en del datatrafik. Men har du premium så kan du ju slå på offlineläget och lyssna på låtarna du har i dina listor
Har för mig att spotify tar en del datatrafik. Men har du premium så kan du ju slå på offlineläget och lyssna på låtarna du har i dina listor
Postad 08 May 2013 - 09:22
Självklart går det åt datatrafik och lyssnar du BARA online tex på tåget osv 1 timme enkel resa per dag så kan vi räkna på ca 1MB/min så då använder du 60X2 (tur och retur) 120MB per dag x 30 = 3600MB i månaden.Datatrafik går det väl åt oavsett om det ingår i abonnemanget eller inte.
Så om du har en gräns på 10GB och bör du klara dig bra (om du bara lyssnar enligt ovan exempel såklart).
Har du flatrate abonnemang behöver du självklart inte bry dig.
Postad 08 May 2013 - 14:17
Jo, men har du en större, eller obegränsad mängd, lär du ju knappast bry dig på samma sätt, eller hur ?Datatrafik går det väl åt oavsett om det ingår i abonnemanget eller inte.
Postad 08 May 2013 - 21:53
Jo, men har du en större, eller obegränsad mängd, lär du ju knappast bry dig på samma sätt, eller hur ?
Nej
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
46 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?