Tänk på att alltid använda tydliga ämnesrubriker!
Det är lätt att göra rätt från början, det sparar mig en massa jobb och det underlättar för alla, men mest för trådskaparen själv.
Jag ändrar denna åt dig denna gång.
/preacher
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Sony STRDB 780 - är denna reciever något att ha?
Startad av
Skitlez
, Feb 25 2003 21:21
8 svar till detta ämne
Postad 25 February 2003 - 21:21
Jag funderar på att köpa denna receiver(Sony STRDB 780) är den något att ha. Hälsar Johan
Tänk på att alltid använda tydliga ämnesrubriker! Det är lätt att göra rätt från början, det sparar mig en massa jobb och det underlättar för alla, men mest för trådskaparen själv. Jag ändrar denna åt dig denna gång. /preacher Postad 25 February 2003 - 21:24
Ja, har du inga större krav så funkar den nog, det är ju bara en 5.1: a [
Postad 25 February 2003 - 22:24
Har du något tips på en receiver 6 eller 7.1 som inte kostar så mycket mer?
Postad 25 February 2003 - 23:38
[^] Gillar du att trycka på knappar och vill ha en grej som påminner om ett mindre flygplan så skall du köpa Sony dom älskar att göra apparater med många knappar och funktioner.Jag har själv Sony och älskar Kanppar och en massa lullull.Jag tror du blit nöjd med 780.
Lycka till.[^] Postad 25 February 2003 - 23:39
Tänk om du behöver verkligen 7.1 dvs en jääkla massa högtalare i rummet, om inte så kommer Sonyn göra sitt jobb utmärkt för dej
Postad 26 February 2003 - 09:53
Den duger alldeles säkert, snygg och bra ljud. 6.1 och 7.1 e överreklamerat om du inte har ett rum helt dedikerat för bio. Och ska du ändå ha det så lär du nog vilja köpa grejor i en helt annan prisklass.
Postad 26 February 2003 - 10:46
Annars kan du köpa min receiver Skitlez. Jag har den modellen som heter 870 och den ersattes i höstas av 780. Kolla min profil och skicka ett mess om det kan vara något.
Postad 26 February 2003 - 10:59
870 har inte DPL II vilket e lite synd, i övrigt exakt samma innehåll + att 870 har den snygga blå dioden som storebror 1080 har.
Postad 26 February 2003 - 11:49
quote:Originally posted by BengtO
870 har inte DPL II vilket e lite synd, i övrigt exakt samma innehåll + att 870 har den snygga blå dioden som storebror 1080 har. Exakt! Den har funkat bra hittills, men jag saknar bla DPL II. [V] Köp av ny receiver blir förhoppningsvis den 1 mars så jag ska göra en "säljestråd" runt denna tid. Vill ju inte vara utan något. [ 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |