Har länge varit på jakt efter en uppgradering av mina högtalare som idag består av, ja mindre bra produkter, kan vi väl säga. Jag hittade då, som av en slump ett paket från Eltax (vilket i mina öron alltid varit förknippat med "billigt skräp") som hade fått utomordentliga recentioner i flera stora Hifi- och hemmabiotidningar. Är det någon som äger/har lyssnat på Eltax Liberty 5+ ?
Jag tycker då att det verkar vara ett riktigt klipp; små, nätta, (SNYGGA) men den för den delen inte alls lätta (tvärt om, bara CENTERN väger nästan 8 kg!) högtalare, till ett mer än humant pris! Vill som sagt ha lite hjälp i frågan!
Kanske ska tillägga att paketet består av två frontar (med spikes och grejor), två di-poler som surround-HT, samt en center. Allt detta till det förnämliga priset 3800:-. Finns även en Sub (10") på 175W i samma serie, för 1600:-
Eller som What Hifi sade om frontarna: "whetherit's their classy and bevelled finish or their expressive sound, you can't fail to be impressed - there are few rivals as rewarding at the price"
Nån som vet nåt?! Snälla, jag är desperat för att byta mina HT, men för mig som fattig student är det ju en väldigt massa pengar att bara "slänga bort" på skräp!
Läs mer (inklusive recentioner från Hifi-tidningar) på www.eltax.dk

(finns även i svart...mumma!)
Mvh Arvid
Sökningen pågår
Avancerad sökning
710 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?