Inom hemmabiovärlden ser jag två stor områden som är mycket svåra och komplicerade, HTPC använningen och CRT inställning.
Detta tänkte jag med eran hjälp råda bot på.
Det finns mycket information har på forumet och andra forum men den är utspridd och man måste ha hängt med ett tag för att overhuvudtaget läsa vissa inlägg. Desstutom finns den mesta informationen på engelska.
Därför tycker jag att vi tillsamman här på forumet ska skapa en gemensam hemsida med en bra htpc guide. Ju mer man lär sig om ämmnet desto mer inser man attt man har kvar och lär.
Jag skulle kunna bidra med hostning och administration och så lägger jag upp artiklar, eller kapitel, av er. Ingen avancerade sida med massa grafik utan bara en stor guide.
Guiden ska inehålla allt från hårdvaru rekomendationer till vilka filter man ska ha för att få bästa bild.
Jag är tillräckligt insatt för att ha en överblick men det finns många områden som jag inte behärskar.
Arbetet blir helt idiellt och sidan reklamfri. Det ändå skribenterna får som belöningen är äran av at ha sitt namn under de kapitel man bidragit till. Det finns många duktiga här på området och om all bidrar med några rader som tror jag inte att det kommer bli allt för mycket jobb.
Så vad säger ni?
Jag drar inte igång projektet om jag inte har tillräckligt många interesserade.
Så svara gärna vad ni tycker, om ni vill vara med och i så fall vilka delar ni kan tänkas skriva.
MVH Hugo Zeberg
Sökningen pågår
Avancerad sökning
31 bilder
5 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?