Nu är den beställd (bild) Two Towers Tin Edition!
Postad 28 August 2003 - 11:24
Postad 28 August 2003 - 11:30
Därför att edition som denna är mer som en prydnadsak. Fina att titta på, men inte mycket mer. Att det ligger en film i är underordnat. Sen är det alltid kul att ha båda versionerna (vilket jag inte har med den första)Vad är vitsen? Har du gått om pengar att slösa eller? Räcker väl med den som kommer i November, i alla fall för mig. Gjorde misstaget att köpa första filmen direkt den kom för att sedan köpa boxen i November och fick då sälja iväg bioversionen, tänker inte göra samma tavla i år utan jag väntar.
Själv har jag precis bokat Gift settet med gollum i
Postad 28 August 2003 - 11:33
Postad 28 August 2003 - 11:35
Postad 28 August 2003 - 12:14
Som sagt - håller med.Är ju sant men inte vill man ha bioversionen när man har sett den längre versionen som är mycket bättre. Om jag ska se första filmen så ser jag på den långa versionen, inte fasen kollar jag på bioversionen inte, kommer nog aldrig att se den någon gång heller så de är bara onödigt att lägga pengar på den.
Men istället för att köpa ännu en lisa larsson katt valde jag denna prydnadsak.
Postad 28 August 2003 - 12:53
Vill Fogel köpa denna utgåva så får han göra det oavsett anledning. Själv tycker jag väldigt mycket om speciella utgåvor likt denna. Jag äger bägge versionerna av Sagan om ringen och kommer att fortsätta i samma takt med de kommande filmerna.Vad är vitsen? Har du gått om pengar att slösa eller?
Var beställde du denna utgåva?
Postad 28 August 2003 - 13:06
http://www.koreandvd...l.html?id=10704Var beställde du denna utgåva?
aldrig beställt där innan.
På dvdforum var de en hel del som beställt därifrån utan problem.
Ganska saftig frakt
Postad 29 August 2003 - 11:42
Frakt är alltid ett gissell
Postad 29 August 2003 - 13:23
ett måste för mig i hyllan helt klart då den är ruggigt snygg ju.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?