Någon som vet vart man kan hitta en bild på dem?
Sen om någon vet vem som är billigast i Sverige på Atacam Nexus 10 så får ni gärna skriva det!
MvH Kalle
Redigerat av Unregisteredf23dfb5a, 24 November 2003 - 09:38.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Postad 24 November 2003 - 09:01
Jag har letat som fan efter en bild på Atacam Nexus i Grafit. Har mailat Atacama men de har dåingen bild. De har bara på svart och silver finnish. Hur fan ska man kunna köpanägot som man inte vet hur det ser ut.
Någon som vet vart man kan hitta en bild på dem? Sen om någon vet vem som är billigast i Sverige på Atacam Nexus 10 så får ni gärna skriva det! MvH Kalle Redigerat av Unregisteredf23dfb5a, 24 November 2003 - 09:38. Postad 24 November 2003 - 11:49
Jag måste bara säga att jag tycker det extremt dåligt av Atacama att inte ha produktbilder i samtliga färger som erbjuds. Tycker det är rent vansinne.
Hade det inte varit för att jag tycker så mycket om Atacamas design hade jag köpt något annat alternativ. Edit: Kan tillägga att jag mailat samtliga återförsäljare och ingen kan presentera en bild på den produkt de säljer! Detta är ta mig fan en katastrof! Redigerat av Unregisteredf23dfb5a, 24 November 2003 - 13:23. Postad 23 September 2006 - 22:42
kolla mitt galleri, jag har grafitsvart/grå Nexus tillsammans med svart pianolackerade Quadar
Färgen var snyggare än den helsvarta som såg lite billigare ut tycker jag! Postad 14 July 2007 - 11:03
Köpte precis ett par atacama nexus högtalarstativ och undrar hur man skall fästa högtalaren i stativen ? Har läst lite olika förslag här på forumet, antingen häftmassa eller dubbelhäftande tejp.
Vilket är bäst ? Mvh Redigerat av Sidewinder5, 14 July 2007 - 11:03. Postad 14 July 2007 - 12:34
jag hade dubbelhäftande tejp innan, nu har jag SD fötter.
Det beror på, vill du frikoppla högtaalren från underlaget eller förankra det. Om högtalaren skall sitta fast = dubbelhäftande tejp eller häftmassa. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |