Postad 30 November 2003 - 23:05
Har länge letat efter en passande hifi-möbel(rack) där min förstärkare, dvd och cd skulle passa in. Jag har dom inklämda i bokhyllan vilket inte känns speciellt bra. Jag har självklart hittat snygga möbler, men då kostar det också en hel del. Finns det någon som skulle kunna tipsa mig om var dom säljer hifiracks med några hyllplan som är så billiga som möjligt. Vore uppskattat. Kom med massor av tips nu
Postad 30 November 2003 - 23:22
Många som verkar gilla ikea's oppli, i den får du plats med många grejer, beror iofs på vilka mått du har på grejerna. Den är inte så dyr heller, precis som du vill ha det
Bild Här!
Bild Här!
Postad 01 December 2003 - 13:58
Hehe inte så lätt att veta när du inte skrivit måtten osv.
Mio har en annars som bara är 58cm bred, heter Bora, kostar 990:-
Bild finns Här!
Mio har en annars som bara är 58cm bred, heter Bora, kostar 990:-
Bild finns Här!
Postad 02 December 2003 - 16:38
Köp material på Bauhaus och bygg själv! Det gjorde jag, enda sättet att få en möbel som man vill ha den.
Postad 02 December 2003 - 17:53
Köpte faktiskt en Bora i helgen. Var lite tveksam om den lätt futuristiska looken skulle passa in där hemma men det blev skitbra.
Postad 27 December 2003 - 15:53
Håller med om Bora..
var väldigt skeptisk till den och Beetle först.. men när jag fått hem dem få passade de perfekt ihop med resten.. =)
väl värda sina 990kr var som de kostade.
var väldigt skeptisk till den och Beetle först.. men när jag fått hem dem få passade de perfekt ihop med resten.. =)
väl värda sina 990kr var som de kostade.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
19 bilder
167 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?