Postad 02 December 2003 - 13:59
Vill ha en måttbeställd (bredd 235cm lär väl inte finnas som standardmått) mörkläggningsgardin som inte ska kosta skjortan. Några tips?
Postad 02 December 2003 - 17:27
IKEA har ju tupplur.. vet inte om det finns så stor som du vill ha dock... vet att det finns 200*195 iaf...
Postad 02 December 2003 - 18:55
Tror inte de har så bred, annars skulle folk ha använt den för att göra 16:9-dukar och det har jag inte hört något om. Tack ändå!IKEA har ju tupplur.. vet inte om det finns så stor som du vill ha dock... vet att det finns 200*195 iaf...
Postad 04 December 2003 - 11:30
Enligt alla andra trådar som tar upp Tupplur så har den utgått ur sortimentet (slut på huvudlagret), alltså den finns inte längre...
Postad 04 December 2003 - 16:45
Är det inte så att Tupplur numera heter Matilda? Det finns iaf en rullgardin i olika mått som heter så.
Postad 07 December 2003 - 15:46
Nä, Matilda är ingen Tupplur...Är det inte så att Tupplur numera heter Matilda? Det finns iaf en rullgardin i olika mått som heter så.
Postad 07 December 2003 - 18:08
Börjar blio lite off toppic, men jag spär på med lite mera off.
Jag tror inte ikea har med alla saker på sidan, för den finns kvar, i linköping i alla fall
Jag tror inte ikea har med alla saker på sidan, för den finns kvar, i linköping i alla fall
Postad 17 December 2003 - 12:39
tupplur finns kvar
den går bara inte att köpa online
fabrikören till tupplur är från holland och dem har haft problem med produktionen hela året.
Därav de få exemplaren i Sverige
den går bara inte att köpa online
fabrikören till tupplur är från holland och dem har haft problem med produktionen hela året.
Därav de få exemplaren i Sverige
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
1 bild
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?