Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Snygga soffbord?

57 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 12 February 2004 - 21:35

Unregistereddae7cbc8
  • Unregistereddae7cbc8
  • Forumräv

• 856 inlägg
  • 0
Hittade detta bord på http://www.modernaklassiker.com

Postad bild

Dock tog de 6000kr för bordet. Det kändes lite i överkant. Dock verkar de ta överpris på ett antal varor där enligt mig ( jämfört med andra )

Någon som vet om bordet går att köpas ngn annan stans?

mvh Andreas Mehlin

Postad 12 February 2004 - 21:46

Unregistered90ed590b
  • Unregistered90ed590b
  • Lärjunge

• 336 inlägg
  • 0
Moderna klassiker verkar tvärtemot vad du tror vara billiga förutsatt att det är orginal de säljer. T ex Le Corbusier LC2 för 11 000 är ett fynd. Jag tror att det är piratkopior

Designade möbler i orginal är dyrt. Kolla t ex Nordiska Galleriet http://www.nordiskagalleriet.com/

Postad 12 February 2004 - 22:02

Unregistered26281
  • Unregistered26281
  • Lärjunge

• 485 inlägg
  • 0
Har en fråga som gäller ett helt annat soffbord..

Tittade i ett gammalt nummer av Plaza ...inte den man får DVD på köpet.. utan den vanliga tunna med enbart inredning.. ..Dom hade gjort ett fotoreportage hos en kille som hade just det bordet jag e på jakt efter.. ..Själva stommen är i äkta Ek.. och då snackar jag inte tillsågat utan en TJOCK böjd gren på den ligger en glasskiva... E där någon som vet jag yrar om??

Vill minnas att det var något företag som heter i stil med Experiozo i helsingborg.. men det är garanterat felstavat.. har inte hittat ett enda företag som heter så..

Postad 13 February 2004 - 08:43

Unregisteredf380a49e
  • Unregisteredf380a49e
  • Mästare

• 2991 inlägg
  • 0
Personligen rekommenderar jag inte glasbord till vardags-/hembiorummet p.g.a. reflektioner.
Jag har i dagsläget ett glasbord i vardagsrummet som jag dock lyckligtvis säljer ikväll, och imorgon köper jag ett nytt stilrent soffbord från Mio istället.

Postad bild

Postad 15 February 2004 - 17:44

mocus
  • mocus
  • Forumräv

• 527 inlägg
  • 0
Tänk snälla på...

Det är tvärjobbigt att "puttsa" och hålla rent för att det ska vara snyggt hela tiden.
Sålde mitt glasbord just för den anledningen sen låter det så jävligt när man ställer nått på de. Tacka vet ja trä o massivt ska de va.

En annan sak som kan bli snyggt. Det är att ta en ganska grov spån eller mdf och sedan lägga ek parket, sedan en snygga ek list runt. Ben finns överallt.

boom

Redigerat av mocus, 15 February 2004 - 17:49.

Postad 15 February 2004 - 19:56

Unregistereddae7cbc8
  • Unregistereddae7cbc8
  • Forumräv

• 856 inlägg
  • 0
Jo...det kan ju vara lite jobbigt att hålla bordet fint hela tiden. Ok..jo..det låter ju inget vidare när man ställer ned ngt.

Massvia bord i Ek kan vara ruggigt snyggt. Dock vill jag då att bordet ska vara extremt massvit...dvs tjocka ben och tjock bordsskiva.

Popolärt nu är ju att även ha en större fotpall som soffbord. Finns brickor att lägga.

Kom med förslag..gärna bilder :rolleyes:
mvh Andreas

Postad 17 February 2004 - 22:18

{OLD}Reaper
  • {OLD}Reaper
  • Veteran

• 1740 inlägg
  • 0
Själv så köpte jag ett billigt IKEA-bord i björkfanér. På ovansidan lade jag stora grå kakelplattor som liknade skiffer.

Det blev helt OK och framförallt lättskött, man kan spilla hur mycket man vill.

Man får inte ställa ner glasen för hårt dock... :)

Postad 17 February 2004 - 23:30

Hellgun
  • Hellgun
  • Forumräv

• 581 inlägg
  • 0

Själv så köpte jag ett billigt IKEA-bord i björkfanér. På ovansidan lade jag stora grå kakelplattor som liknade skiffer.

Bilder! Bilder! Bilder!

Postad 17 February 2004 - 23:38

Nomad
  • Nomad
  • "Justice is coming"

• 6401 inlägg
  • 0

Bilder! Bilder! Bilder!

Precis! BILDER!!!

Postad 17 February 2004 - 23:40

{OLD}Reaper
  • {OLD}Reaper
  • Veteran

• 1740 inlägg
  • 0

Bilder! Bilder! Bilder!

Kommer snart :(

(Väntar på kameran som är på ingång)

P.S. Då ska ni få se min MDF-projektorduk som kan fällas upp i taket också :) D.S.

Postad 18 February 2004 - 03:29

Unregistered3f0662b8
  • Unregistered3f0662b8
  • Wannabe

• 32 inlägg
  • 0

Personligen rekommenderar jag inte glasbord till vardags-/hembiorummet p.g.a. reflektioner.
Jag har i dagsläget ett glasbord i vardagsrummet som jag dock lyckligtvis säljer ikväll, och imorgon köper jag ett nytt stilrent soffbord från Mio istället.

Postad bild

Har detta soffbord själv och kan bara rekommendera det.
"Diana" är namnet på det.

Köpte det "defekt" (som det hette), för 550 kr på MIO i samband med mellandagsrean.
Bordet var dock inte defekt utan i nyskick. :)

/ jalla7

Postad 18 February 2004 - 08:20

Unregisteredf380a49e
  • Unregisteredf380a49e
  • Mästare

• 2991 inlägg
  • 0
Japp, jag (och sambon) är helnöjd(a) med Diana-bordet från Mio, även om vi köpte den för 990kr - ruskigt billigt ändå, tycker vi...

Postad 18 February 2004 - 11:58

Unregistered990
  • Unregistered990
  • Lärjunge

• 421 inlägg
  • 0
Hej!

Letar själv efter ett stilrent snyggt bord i ek.

Har hittat ett par allternativ men finns ju alltid plats för fler..

Någon som har tips?

Postad 18 February 2004 - 13:11

Unregisteredcc82d64c
  • Unregisteredcc82d64c
  • Lärjunge

• 421 inlägg
  • 0

Hej!

Letar själv efter ett stilrent snyggt bord i ek.

Har hittat ett par allternativ men finns ju alltid plats för fler..

Någon som har tips?

PÅ Svenska Hem finns följande ek bord som i mitt tycket är snygga.
Muscot 2,495:-
Provence Ek med travertinskiva 4,495:-
Paris 3,495:-
Linnea 2,995:-
Ronja 3,995-4,295:-

www.svenskahem.se

Postad 25 February 2004 - 12:12

{OLD}Reaper
  • {OLD}Reaper
  • Veteran

• 1740 inlägg
  • 0

Man får inte ställa ner glasen för hårt dock... :angry:

Bilder! Bilder! Bilder!

Ok, nu finns det en bild i mitt galleri...

Postad 25 February 2004 - 13:02

Hellgun
  • Hellgun
  • Forumräv

• 581 inlägg
  • 0
Riktigt snyggt! Har du moddat benen också eller? Ser ut som ett "Lack" men med benen placerade längre in.

Postad 25 February 2004 - 13:23

Unregistereddae7cbc8
  • Unregistereddae7cbc8
  • Forumräv

• 856 inlägg
  • 0
Ahh....såg snyggt ut....ngt sånt skulle man kanske ta å göra :angry:

mvh Andreas

Postad 25 February 2004 - 13:56

Unregistered6d6951fa
  • Unregistered6d6951fa
  • Användare

• 170 inlägg
  • 0
Postad bild
Stenkulla 1795:- Tycker det är grymt snyggt, Ekfanér och stenplattor.
Finns även mindre bord i samma serie.

Postad 25 February 2004 - 14:04

Hellgun
  • Hellgun
  • Forumräv

• 581 inlägg
  • 0

Stenkulla 1795:- Tycker det är grymt snyggt, Ekfanér och stenplattor.

Japp! Ikeas snyggaste soffbord!

Postad 26 February 2004 - 00:43

{OLD}Reaper
  • {OLD}Reaper
  • Veteran

• 1740 inlägg
  • 0

Riktigt snyggt! Har du moddat benen också eller? Ser ut som ett "Lack" men med benen placerade längre in.

Det stämmer, jag flyttade in benen lite också.

Nu har det ju kommit LACK bord i ekfanér också...hmmm.

Man kanske skulle spara plattorna och sätta fast dem på ett sådant bord istället :angry:

Annars är ju STENKULLA snyggt som tusan, med fack för fjärren också... :angry:

Postad 27 February 2004 - 10:41

Unregistered8ee75b8b
  • Unregistered8ee75b8b
  • Mästare

• 3283 inlägg
  • 0
Har själv ett Lack bord i ekfanér....ska ta och modda det med såna stenplattor också. Var ju helt klart snyggt.

Vet inte om jag ska flytta benen dock....vad var anledningen till att du gjorde det, och blev du nöjd med resultatet?

Postad 27 February 2004 - 10:52

{OLD}Reaper
  • {OLD}Reaper
  • Veteran

• 1740 inlägg
  • 0

Har själv ett Lack bord i ekfanér....ska ta och modda det med såna stenplattor också. Var ju helt klart snyggt.

Vet inte om jag ska flytta benen dock....vad var anledningen till att du gjorde det, och blev du nöjd med resultatet?

Jag vet inte riktigt varför jag flyttade benen, det var nog bara något jag ville prova antar jag.

Dock så fick man använda små vinkeljärn under för att få dem att sitta fast i bordsskivan. Hade jag gjort bordet idag så hade jag behållt benen i ytterkanterna, nu är det för sent att byta tillbaka eftersom det är små skruvhål i benen... :D

Nu är jag lite sugen på att göra ett nytt soffbord med en benställning som man lägger en tjock betongskiva på (aldrig nöjd :P )

Jag har gjutit en fönsterbräda i betong och det blev ganska skoj faktiskt

Postad 27 February 2004 - 19:26

Unregisteredcb1a3939
  • Unregisteredcb1a3939
  • Amatör

• 78 inlägg
  • 0
Hmmm...Är det bara jag som tillverkar mina egna bord?

Just nu idag har jag limmat ihop skivorna. Det blir 2 st sidobord med måtten 45x50 cm. Benen kommer att svarvas runda. Allt i massiv ask så det passar till "tv-bänken" och dvd-hyllorna.
Givetvis kommer de att oljas in.

Just det. Nu har jag ju kameran hemma så det blir nog lite bilder till helgen... :D

Postad 27 February 2004 - 20:15

DrunkenMaster
  • DrunkenMaster
  • Lärjunge

• 276 inlägg
  • 0
Eller ett sånt här kanske.

http://www.ilva.dk/p...60262/sofaborde

/Jim

Postad 29 February 2004 - 14:12

Unregistered8ee75b8b
  • Unregistered8ee75b8b
  • Mästare

• 3283 inlägg
  • 0
Reaper: Jag håller på för fullt nu med att sätta på mörka granit-färgade klinkers på mitt Lack-bord, och det verkar bli jävligt bra. Men för att undvika vassa kanter utåt då jag var tvungen att kapa alla plattorna (sex stycken, 3 x 2) så kommer jag sätta en mörkgrå fog på typ 5mm i ett -|-|- mönster (fick alltså då givetvis lägga alla kapade kanterna inåt så jag fick de mjuka kanterna utåt). Tror det kan komma att bli jäkligt bra. Ser lovande ut nu iaf.

Men en fråga bara: Jag förstärkte benen med vinkeljärn (ett i varje bara) och det fäste givetvis bra i benet, men i bordskivans underkant var det sämre, när jag borrade för att kunna få i en skruv så visade det sig att det bara var typ 3-4mm tjockt att skruva i, sedan tomrum...hur gjorde du för att få till det? Jag skruvade ändå och det fäste lite grann, men inte precis optimalt.

Postad 29 February 2004 - 17:55

Unregistered1ff325c1
  • Unregistered1ff325c1
  • Forumräv

• 743 inlägg
  • 0
Här finns snygga bord:
http://www.purokaluste.fi

Har själv beställt ett Domino.

Redigerat av Unregistered1ff325c1, 29 February 2004 - 17:56.

Postad 01 March 2004 - 11:50

{OLD}Reaper
  • {OLD}Reaper
  • Veteran

• 1740 inlägg
  • 0

Reaper: Jag håller på för fullt nu med att sätta på mörka granit-färgade klinkers på mitt Lack-bord, och det verkar bli jävligt bra. Men för att undvika vassa kanter utåt då jag var tvungen att kapa alla plattorna (sex stycken, 3 x 2) så kommer jag sätta en mörkgrå fog på typ 5mm i ett -|-|- mönster (fick alltså då givetvis lägga alla kapade kanterna inåt så jag fick de mjuka kanterna utåt). Tror det kan komma att bli jäkligt bra. Ser lovande ut nu iaf.

Men en fråga bara: Jag förstärkte benen med vinkeljärn (ett i varje bara) och det fäste givetvis bra i benet, men i bordskivans underkant var det sämre, när jag borrade för att kunna få i en skruv så visade det sig att det bara var typ 3-4mm tjockt att skruva i, sedan tomrum...hur gjorde du för att få till det? Jag skruvade ändå och det fäste lite grann, men inte precis optimalt.

Jag märkte samma sak som du, så jag köpte väldigt små vinkeljärn och använde små skruvar som var 15mm långa.

Postad 01 March 2004 - 11:55

{OLD}Reaper
  • {OLD}Reaper
  • Veteran

• 1740 inlägg
  • 0

Eller ett sånt här kanske.

http://www.ilva.dk/p...60262/sofaborde

/Jim

Mums! Det fanns en hel del godis på den sidan... :)

Redigerat av {OLD}Reaper, 01 March 2004 - 11:59.

Postad 04 March 2004 - 15:27

Unregistered8ee75b8b
  • Unregistered8ee75b8b
  • Mästare

• 3283 inlägg
  • 0
Nu är mitt egna moddade IKEA-bord klar. Har bilder i mitt galleri...även om dom kanske inte gör det helt rättvisa, ser skönare ut i verkligheten.

Tack för tipset Reaper!

Postad 04 March 2004 - 15:43

{OLD}Reaper
  • {OLD}Reaper
  • Veteran

• 1740 inlägg
  • 0

Nu är mitt egna moddade IKEA-bord klar. Har bilder i mitt galleri...även om dom kanske inte gör det helt rättvisa, ser skönare ut i verkligheten.

Tack för tipset Reaper!

Blev riktigt bra det där...

Hmmm...nu blev man sugen på att skaffa LACK i ekfanér istället.

Men då måste man ju byta en massa annat också :lol:

Det är på tiden att IKEA börjar sälja OPPLI-bänken i ekfanér, om alla på forumet som har OPPLI (ca 95% om man tittar i gallerierna :P ) mailar IKEA och tipsar så kanske det kan bli verklighet...

Postad 04 March 2004 - 22:14

Unregistered620eb6d4
  • Unregistered620eb6d4
  • Lärjunge

• 290 inlägg
  • 0
Har nyligen skaffat det här soffbordet (ETNA) i EK, väntar nu bara på leverans och inflytt i nya lägenheten :lol:

Köpt på MIO för 2750:-
Postad bild

Redigerat av Unregistered620eb6d4, 04 March 2004 - 22:16.

Postad 04 March 2004 - 22:30

Unregistered44335
  • Unregistered44335
  • Lärjunge

• 370 inlägg
  • 0

Jo...det kan ju vara lite jobbigt att hålla bordet fint hela tiden. Ok..jo..det låter ju inget vidare när man ställer ned ngt.

Massvia bord i Ek kan vara ruggigt snyggt. Dock vill jag då att bordet ska vara extremt massvit...dvs tjocka ben och tjock bordsskiva.

Popolärt nu är ju att även ha en större fotpall som soffbord. Finns brickor att lägga.

Kom med förslag..gärna bilder :lol:
mvh Andreas

Den är här ganska massiv ek-faner till bra pris!!!

http://www.mio.se/pr.../noak/stor.html

Jag kommer nog köpa den själv, fast inte än har redan ruinerat mig på hemmabion :P :D Kul köper möbler för typ 10% av anläggningen så tycker man det är mycke :D :rolleyes:

Postad 05 March 2004 - 11:37

Unregistereddae7cbc8
  • Unregistereddae7cbc8
  • Forumräv

• 856 inlägg
  • 0
TriDave: Det är inte massiv ek..utan ekfanér, dock så va det ju snyggt ändå :)

mvh Andreas

Postad 05 March 2004 - 16:53

Stringfellow
  • Stringfellow
  • Forumräv

• 625 inlägg
  • 0

Tack för tipset Reaper!

Ruggar du upp ytan innan fixen eller? Eller fäster det bra ändå?

Tänkte modda ett IKEA Eksjö med grå klinker på skivan...

Postad 05 March 2004 - 18:16

Unregistered8ee75b8b
  • Unregistered8ee75b8b
  • Mästare

• 3283 inlägg
  • 0

Ruggar du upp ytan innan fixen eller? Eller fäster det bra ändå?

Tänkte modda ett IKEA Eksjö med grå klinker på skivan...

Jag gjorde inget annat än att tvätta ytan noga innan, då man tydligen ska se till att ytan som man fäster fixen på ska vara så lite sugande som möjligt...så om det är äkta trä på din skiva kan en primer vara nödvändig för att stränga till trät lite.

Men i mitt fall med tunn ekfanér så suger ytan nästan inget alls, så jag lät den vara.

Att slipa får motsatt effekt, just att ytan suger mer, vilket inte är bra när man lägger fix. Detta var iaf vad hon i affären sade till mig, och plattorna sitter allt bra nu känns det som.

Postad 05 March 2004 - 21:12

badapple
  • badapple
  • Lärjunge

• 258 inlägg
  • 0

Här finns snygga bord:
http://www.purokaluste.fi

Har själv beställt ett Domino.

Tyckte inte borden var i min smak där. Men däremot en sån "matvagn" :)

Postad 12 March 2004 - 13:08

Unregistered26281
  • Unregistered26281
  • Lärjunge

• 485 inlägg
  • 0
Har frågat om det innan.. Men nu har jag bild på bordet jag är på jakt efter!

Bilden finns i mitt Galleri!

Bordet finns att köpa hos Exposicio i Helsingborg, Men jag hittar inte det någonstans.. inte på Gula Sidorna.. Har sökt på nätet som ett freak..

Är det någon som vet var i Hbg Exposicio ligger?? Och ännu bättre.. Tel.nr. dit?

EDIT: Är Det Ingen Som Vet Något Om Detta??

Redigerat av Unregistered26281, 18 March 2004 - 20:32.

Postad 22 March 2004 - 08:42

Unregisteredf7bbc797
  • Unregisteredf7bbc797
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
Einevallski: Jag letar efter samma bord som du. Har sökt mig fördärvad på internet efter det bordet och Exposicio, men utan resultat.
Börjar bli smått desperat nu...

Men, om du hittar något så var inte rädd att höra av dig. Om jag springer på något så säger jag till :)

Edit: stavfel

Redigerat av Unregisteredf7bbc797, 22 March 2004 - 08:43.

Postad 22 March 2004 - 11:40

Unregistered26281
  • Unregistered26281
  • Lärjunge

• 485 inlägg
  • 0
Frazzeman!

Självklart kommer jag göra det.. =) Men just nu ser det rätt mörkt ut..!

Postad 03 April 2004 - 13:10

Sammen
  • Sammen
  • Lärjunge

• 412 inlägg
  • 0
Tjena,

tänkte kasta in en annan idé på soffbord. Jag har gjutit en betongskiva och använde ben till ett IKEA glasbord. Väger knappt 90kg. Bild finns i galleriet.

/Tyrann

Postad 03 April 2004 - 13:30

Unregistered59a86a55
  • Unregistered59a86a55
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0
Riktigt snyggt Tyrann. Jag håller på med ett liknande projekt, fast jag tänkte göra en tv-bänk samt ett stereorack. Bilder på mitt pågående projekt finns på http://www.dvdforum....=3269&user=1331

Det kan bli aktuellt för mig att göra ett soffbord också senare.

Fick du också idén från roomservice eller?

Postad 03 April 2004 - 13:50

Sammen
  • Sammen
  • Lärjunge

• 412 inlägg
  • 0
Idén kom från ett liknande bord jag såg på något design-varuhus. Blev alldeles frälst, men dom skulle ha 5000 för det. Att göra själv blev nästan lika snyggt och kostade 400:- plus ben. Byggde det sommaren för snart två år sen.

Dock är det inte så lätt att hålla rent med den grova ytan och det är ganska lätt hänt att man skadar sig om man springer in i det, det flyttar liksom inte på sig så lätt. :)

/Tyrann

Postad 03 April 2004 - 13:54

Sammen
  • Sammen
  • Lärjunge

• 412 inlägg
  • 0
Ditt projekt ser seriöst ut jershag. Kommer nog bli riktigt läckert! :)

/Tyrann

Postad 04 April 2004 - 16:17

Fnk
  • Fnk
  • Beroende

• 1098 inlägg
  • 0
Jag jobbar på nummerupplysningen, så jag letade upp adress och telefonnummer åt er.

042-122166

Exposicio
N. Storg. 11
25220 HELSINGBORG

Postad 05 April 2004 - 08:59

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

• 5773 inlägg
  • 0
Har själv ett Martina soffbord från Mio, svårt att hitta något snyggare i den prisklassen tycker jag, 1490kr. Glasbord eller glashyllor skulle jag personligen aldrig skaffa. Det blir lätt ripor på sånt, samt att det är svårt att hålla rent som ni har varit inne på. Sedan passar Martina bordet perfekt in i min körsbärsfärgade finska skinsoffa :)

Postad 08 May 2004 - 14:26

Unregistered5cd94002
  • Unregistered5cd94002
  • Wannabe

• 38 inlägg
  • 0

Hittade detta bord på http://www.modernaklassiker.com
Dock tog de 6000kr för bordet.
Någon som vet om bordet går att köpas ngn annan stans?
mvh Andreas Mehlin

Postad bildCoffee Table by Isamu Noguchi (1948) 4990 SEK inkl leverans till Sverige.

Postad bild

Postad 10 May 2004 - 23:27

Unregistered68da168c
  • Unregistered68da168c
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0
Hmmm..... det där Isamu Noguchi-bordet är snyggt. Jag kan acceptera klonkandet och vårdandet som hänger med ett glasbord när den ögonfröjden kommer på köpet. Allt kan inte vara funktionellt här i livet! Fan att jag just handlade möbler på BoConcept för 20k+ förra året. :)

/Zap

Redigerat av Unregistered68da168c, 10 May 2004 - 23:28.

Postad 10 May 2004 - 23:39

mangler
  • mangler
  • Användare

• 173 inlägg
  • 0
har ett soffbord från IKEA som är rätt schysst... det heter IKEA/PS
kostar 795 :-

http://www.ikea.se/w...ats=10117*10311

bordet syns även på den översta bilden i mitt galleri!

//Magnus

Bifogad fil(er)

Postad 29 June 2004 - 15:52

Unregistereddae7cbc8
  • Unregistereddae7cbc8
  • Forumräv

• 856 inlägg
  • 0
Nu börjar det närma sig....soffbordsköpet....
Fan man hinner ändra sig 100 gånger på ett par månader ju :)

Har nu hittat ett jag tror jag kommer trivas med ( med en liten modifiering )
Postad bild

Dock är det i ekutförande som jag är intresserad av.

mvh Andreas

Postad 29 June 2004 - 20:22

Unregistered7d60ed9f
  • Unregistered7d60ed9f
  • Lärjunge

• 415 inlägg
  • 0

Nu börjar det närma sig....soffbordsköpet....
Fan man hinner ändra sig 100 gånger på ett par månader ju :)

Har nu hittat ett jag tror jag kommer trivas med ( med en liten modifiering )
Postad bild

Dock är det i ekutförande som jag är intresserad av.

mvh Andreas

Var köpa?? Kostar?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.