Har för mig att det hette lecablock, heh. har tröttnat på min fula stereobänk och ville göra något eget med dessa block.
Postad 07 March 2004 - 18:24
Någon som vet vart man ska vända sig om man vill köpa lecablock, samt vad det finns för storlekar på dom?
Har för mig att det hette lecablock, heh. har tröttnat på min fula stereobänk och ville göra något eget med dessa block.
Postad 07 March 2004 - 18:34
Testa din lokala bygghandlare, blocken finns i en rad olika storlekar. Om du ändå inte är nöjd kan de säkerligen fixa till blocken som du vill ha dem.
Postad 07 March 2004 - 19:09
ca, jag gav 67:-/st för mina om jag inte minns fel.Okey, ungefär vilken prisklass pratar vi om, 50:-/st?
Postad 07 March 2004 - 19:34
Har sett priser från allt mellan 40-80kr
Hursomhelst ska ska du defenitivt måla lecablocken sen också, blir SÅ mycket snyggare.
Hursomhelst ska ska du defenitivt måla lecablocken sen också, blir SÅ mycket snyggare.
Postad 07 March 2004 - 19:40
dem finns o köpa i din närmaste byggäffär...
storlekarna på dem är olika...alla stenar är 59cm breda o 19cm höga o sen får du själv välja tjocklek...
priset på dem beror ju på var du köper dem...jag gav 12kr/st för mina....
Mvh//Dan
storlekarna på dem är olika...alla stenar är 59cm breda o 19cm höga o sen får du själv välja tjocklek...
priset på dem beror ju på var du köper dem...jag gav 12kr/st för mina....
Mvh//Dan
Postad 07 March 2004 - 20:13
jag gav 19 kr styck för mina.. köpte ett dussin eller nåt, och har som stereobänk..
Postad 08 March 2004 - 13:21
Gå in på http://www.byggmax.se och kika på murblock så får du lite storlekar och bra priser.
Postad 19 March 2004 - 05:25
Kommer inte ihåg vad jag gav för mina men billit var det iaf.
Köpte 4 st granitskivor samtidigt med.
kolla galleriet för en kass bild vettja
Köpte 4 st granitskivor samtidigt med.
kolla galleriet för en kass bild vettja
Postad 19 March 2004 - 08:29
Var köper man granitskivor och vad kostar det?Köpte 4 st granitskivor samtidigt med.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
3 bilder
113 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?