Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Touchscreen till hemmabion!

78 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 23 March 2004 - 16:07

Unregistered524bfdda
  • Unregistered524bfdda
  • Användare

• 187 inlägg
  • 0
Såg Cribs på mtv, och noterade i ett reportage som var i Robbie williams hem; att han hade en liten touch-screenskärm på sängbordet, som han styrde sin Hemmabio i sovrummet med. Undrar om det var nåt sånt här han hade?
touchscren LCD

Eller kan han ha haft någon annan typ av lösning?

Det kändes i alla fall som en riktigt cool grej och en touchscreenskärm tillsammans med tex myHTPC skulle nog kunna bli ultra häftigt i en hemmabio det skulle bli väldigt användarvänligt :wacko:

Eller varför inte i bilen tillsammans med ett mini-itx kort? (navigation, jukebox och film i bilen billigt)..

Det är ju dessutom inte särskilt dyrt, under 2000 kr..

Postad 24 March 2004 - 08:44

Weiman
  • Weiman
  • Forumräv

• 932 inlägg
  • 0
Det var antagligen ett fjärrstyrningssystem från Crestron eller liknande. Skulle inte tro han har köpt den på ebay :)

Postad 24 March 2004 - 08:59

JohanGbg
  • JohanGbg
  • Användare

• 210 inlägg
  • 0
En sådan vore ju grymt cool att ha!

Måste ju finnas fler ställen än ebay att köpa på eller?

/JohanGbg

Postad 24 March 2004 - 10:29

sn3jk
  • sn3jk
  • Lärjunge

• 326 inlägg
  • 0
Verkar fräckt att använda en sån :)
Det finns ju annars vanliga Tft skärmar med pek funktion.. bl.a denna ->TFT Pekskärm fast dom är väl inte riktigt billiga direkt..

Postad 24 March 2004 - 13:06

Unregistered524bfdda
  • Unregistered524bfdda
  • Användare

• 187 inlägg
  • 0

Det var antagligen ett fjärrstyrningssystem från Crestron eller liknande. Skulle inte tro han har köpt den på ebay :)

Jag tänkte inte direkt att det var just en sån här skärm han hade, jag menade att det skulle gå att få ett liknande kanske lika bra system som det han verkade ha..med en del ansträngning..

Dom som är med i Cribs verkar ju ha problem att göra av med sina pengar snarare än att få ihop några, jag tror till exempel inte att någon sådan rikemansnisse med en massa BLING BLING!!! skulle orka sitta på ett sånt här forum och slösa sin tid, dom skulle nog ringa en firma som handlar, installerar grejerna och matar dom samtidigt som dom rengör poolen, det är liksom mycket enklare.. om man har pengar alltså! :)

Men jag sitter och skriver på ett PRISJAKTS forum och försöker drömma om en tuff anläggning som jag egentligen inte har råd med, och det här skulle kunna va en genväg ekonomiskt för mig och en del andra om det kan fungera som jag föreställer mig? Dvs som en budgetversion av Robbie Williams sovrumsbio...

Ska jag vara ärlig så bryr jag mig inte heller vad systemet heter som en del märkes "tokar" (läs bögar). Det är funktionen jag är intresserad av i det här fallet, Det är bara en fördel om det är tokbilligt för min del då jag inte är snorrik ännu eftersom jag studerar... men det skulle vara intressant att kunna köpa en sån här skärm för rätt pris i sverige går det?

Postad 24 March 2004 - 22:00

Marco9000
  • Marco9000
  • Lärjunge

• 253 inlägg
  • 0
Men......
Vadf......

4 papp + moms, det är ju nästan gratis för touchskärmar...
*gräver i plånboken*

Det kanske är dags att tjacka en sådan.
Men jag skulle ju vilja ha en mindre sådan så man kan montera den i lådan.

Tack för tipset sn3jk!

Nu skall vi se....
Ett PCI-grafikkort så man kan använda touchskärmen samtidigt som projjen, en skärm och lite annat tjafs... *pust*

Postad 24 March 2004 - 22:41

Unregistered32112
  • Unregistered32112
  • Användare

• 120 inlägg
  • 0
Lilliput touchskärm går även att beställa från tyskland för 289 EUR.
http://www.cartft.co.../catalog/il/112
Håller på att övertala Farsan om att han behöver en sån i båten.

Postad 24 March 2004 - 23:00

Unregistered9021be54
  • Unregistered9021be54
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0

Men......
Vadf......

4 papp + moms, det är ju nästan gratis för touchskärmar...
*gräver i plånboken*

Det kanske är dags att tjacka en sådan.
Men jag skulle ju vilja ha en mindre sådan så man kan montera den i lådan.

Tack för tipset sn3jk!

Nu skall vi se....
Ett PCI-grafikkort så man kan använda touchskärmen samtidigt som projjen, en skärm och lite annat tjafs... *pust*

Det här lät jäkligt intressant. Håller själv på att bygga ett Entertainment rum där jag funderar på att ha en projje, dvd, video och allt annat tjafs samt en moddad X-box eller en dator. Av det sistnämna har jag inte kommit på vilket som är bäst. Någon som har ett förslag? Har iofs en bärbar som jag oxå skulle kunna koppla in. Hur som helst så funderar jag på att koppla in allt ljud (och ev bild) på nätverket och kunna styra det från en pekskärm i från köket. Är därför oxå på jakt efter en prisvärd pekskärms lösning. Crestron lät ju bara så bra men 20 papp eller var det blev känns ju lite i plånboken även om det är lön om någon timma.

Någon som vet hur man får ovanstående att fungerar och var man hittar bra priser på grejorna?

/ P

Postad 24 March 2004 - 23:08

Unregistered32112
  • Unregistered32112
  • Användare

• 120 inlägg
  • 0
Apropå touchscreen i köket.
http://www.avsforum....ht=touch screen

Postad 27 March 2004 - 02:32

zicojaed
  • zicojaed
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0

Lilliput touchskärm går även att beställa från tyskland för 289 EUR.
http://www.cartft.co.../catalog/il/112
Håller på att övertala Farsan om att han behöver en sån i båten.

Sådär ja!:)
Nu har jag beställt en Lilliput 619GL-70NP, ska bli intressant att se om det funkar att beställa från tyskland denna gången, sist strulade det 4-5 månader med stula projektorer och tjuriga fraktbolag/säljbolag (Shenker/Hi-Fi components)...
Blev tom intervjuad i tidningen för det strulet;)

Postad 02 April 2004 - 09:43

Unregistered9a69289d
  • Unregistered9a69289d
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0
Tjena boys.

Om ni är intresserade så har jag ett AMX system liggandes med touchscreen.
AMX Axcess styrprocessor, knappsatser, 8,5" monotouchscreen.
http://www.amx.com

Detta system är ett som de "stora boysen" i USA använder förutom Crestron

[email protected]

Postad 11 April 2004 - 07:55

Unregistered32112
  • Unregistered32112
  • Användare

• 120 inlägg
  • 0

Sådär ja!:)
Nu har jag beställt en Lilliput 619GL-70NP, ska bli intressant att se om det funkar att beställa från tyskland denna gången, sist strulade det 4-5 månader med stula projektorer och tjuriga fraktbolag/säljbolag (Shenker/Hi-Fi components)...

Har du fått skärmen?
Funkade det bra att beställa där ifrån.

Tänkte göra en beställning och undrar därför.

Postad 16 July 2004 - 07:34

Unregisteredcf266ab6
  • Unregisteredcf266ab6
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0

Sådär ja!B)

Har du fått skärmen?
Funkade det bra att beställa där ifrån.

Tänkte göra en beställning och undrar därför.

Jag vill oxå veta hur det gick?! Funkar skärmen bra osv?

Postad 16 July 2004 - 08:14

Unregistered32112
  • Unregistered32112
  • Användare

• 120 inlägg
  • 0
Köpte i från ebay.
Tog 7dagar från Hong Kong och den var hemma för 2500:-
Slapp betala moms dok.

Tänkte ha den som skärm i båten men ljusstyrkan är nog faktiskt lite för klen för det. För övrigt funkade den jätte bra. Kör 800x600

Postad 14 August 2004 - 16:16

JohanGbg
  • JohanGbg
  • Användare

• 210 inlägg
  • 0
Väcker en gammal tråd till liv igen :D

Jag har kollat lite på Lilliput 619GL-70NP, finns det någon som har testat den?

Den ser ju onekligen ganska bra och smidig ut, men man vill ju gärna höra lite för och nackdelar innan man slår till.

/JohanGbg

Postad 14 August 2004 - 20:29

Unregisteredbcf42efe
  • Unregisteredbcf42efe
  • Forumräv

• 878 inlägg
  • 0
Satt själv och letade efter små touchscreenskärmar när jag fick syn på den här tråden. Tänkte ha den till att styra min HTPC via Meedio utan att behöva starta projektorn.

Har kollat på på en 7" 16:9 TFT touchscreen från Xenarc

Har sett att priset ligger runt 400$ på ebay men inte hittat någon försäljare i Europa.

Någon som vet nåt om denna skärm? Kanske blir alldeles för litet med 7 tum??

Postad 14 August 2004 - 20:48

JohanGbg
  • JohanGbg
  • Användare

• 210 inlägg
  • 0
Då skall vi alltså ha våra små monitorer till precis samma sak Jocke, köra Meedio på när man inte vill starta projektorn :D

Angående storleken 7" så har jag kollat "live" på en sådan skärm med Meedio på och jag tycker att storleken är helt ok, inga problem med att knappar och sånt blir för små osv.

/JohanGbg

Postad 14 August 2004 - 20:55

Unregisteredbcf42efe
  • Unregisteredbcf42efe
  • Forumräv

• 878 inlägg
  • 0

Angående storleken 7" så har jag kollat "live" på en sådan skärm med Meedio på och jag tycker att storleken är helt ok, inga problem med att knappar och sånt blir för små osv.

/JohanGbg

Låter ju kanonbra! Har själv aldrig sett en sådan liten skärm live.

Har du hittat några andra lämpliga skärmar?

Postad 25 August 2004 - 13:55

JohanGbg
  • JohanGbg
  • Användare

• 210 inlägg
  • 0
Nej, jag har inte kollat på andra märken men jag såg att det fanns en 8" från Lilliput... den kan ju vara intressant också.

/JohanGbg

Postad 26 August 2004 - 20:56

Unregistered2785219d
  • Unregistered2785219d
  • Lärjunge

• 420 inlägg
  • 0
Hade egentligen inget vettigt att säga.

Redigerat av Unregistered2785219d, 26 August 2004 - 20:58.

Postad 27 August 2004 - 08:02

Unregisteredfbdb34a6
  • Unregisteredfbdb34a6
  • Forumräv

• 510 inlägg
  • 0
Intressant tråd! Jag skulle vilja ha en trådlös överföring av bild och ljud till en touchscreen i köket. Sen är tanken att jag ska ha en stationär dator med ett digitalt tv-kort.
Monitorn ska klara av XGA upplösning och kunna visa såväl tv bild från det digitala tv-kortet som webgrafik/datagrafik.

Det jag inte fått riktigt klart för mig är om AMX eller något annat system klarar det?

Postad 27 August 2004 - 10:26

Unregistered9a69289d
  • Unregistered9a69289d
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0
Upplyst: det ända sättet jag vet att lösa det du vill med är tex en Crestron Tps6000skärm med radioöverföring och en radiolink med en scanconverted videosignal från datorn, inte riktigt det du är ute efter.
Jag känner inte till något sätt att överföra den bandbredd som en XGA-bild har trådlöst utan att ta till ex WLan, fiber, TP.

Någon som vet ???

Ovanstående Crestron system kostar från c:a 100`

PS Har ett AMX-system liggande se ovan Ds

Postad 28 August 2004 - 20:13

Unregistered5f62408f
  • Unregistered5f62408f
  • Användare

• 157 inlägg
  • 0
Hittade den här, verkar ju inte helt fel

http://www.sdlsystem...products_id=169

Postad 28 August 2004 - 20:37

fiend
  • fiend
  • Lärjunge

• 389 inlägg
  • 0

Hittade den här, verkar ju inte helt fel

http://www.sdlsystem...products_id=169

Tycker att den liknar Lilliputs touchscreen? Precis samma som de har på www.cartft.com.
Fast på CarTFT kostar den 2700 kr INKL moms. (fast då tillkommer frakt så man landar på 2900 kr beroende på betalning och leveranssätt)
http://www.cartft.co...?wm_item_id=121

Här finns den på ebay. Har ingen aning om vad Ebay är. Kan man beställa denna? Kostar ju betydligt mindre än den på carTFT.com?
http://cgi.ebay.com/..._PcY_BIN_Stores

edit: länk
edit2: till länk

Mvh Fredrik

Redigerat av fiend, 28 August 2004 - 20:42.

Postad 29 August 2004 - 04:04

Unregisteredbcf42efe
  • Unregisteredbcf42efe
  • Forumräv

• 878 inlägg
  • 0
Det lutar alltmer åt att jag köper 7" Lilliput-skärmen från eBay där priset blir ca 300$ inkl frakt (ca 2200 sek med dagens kurs).

Jag har handlat en gång på eBay förut och det funkade hur smidigt somhelst om man betalar med PayPal.

Postad 29 August 2004 - 07:38

Marco9000
  • Marco9000
  • Lärjunge

• 253 inlägg
  • 0
Tänk på att om tullen öppnar paketet så får du betala svenska moms och tullavgift.
För att inte tala om frakten från tullen till dig. (De skickar som blått företagspaket?)

Visst kan man chansa och beställa men det är skapligt irriterande när det blir dyrt.
Sedan så måste du ju köpa en 230-adapter om du inte skall ha den i bilen.

Redigerat av Marco9000, 29 August 2004 - 07:41.

Postad 29 August 2004 - 11:04

bobby555
  • bobby555
  • Användare

• 130 inlägg
  • 0
Följer med adapter för 100-240 V står det i annonsen/auktionen.

AM

Postad 07 December 2004 - 19:47

JohanGbg
  • JohanGbg
  • Användare

• 210 inlägg
  • 0
Beställde en Lilliput 7" med touch screen förra veckan och igår fick jag den. Jag har visserligen inte hunnit testa den jättemycket, men så här långt överträffar den mina förväntningar :)

Har testat att köra den med Meedio och det blir riktigt bra!

Nu skall jag bara bestämma mig för var jag skall sätta den.

/JohanGbg

Postad 07 December 2004 - 21:26

Marco9000
  • Marco9000
  • Lärjunge

• 253 inlägg
  • 0
Trevligt, berätta om dina erfarenheter när du känner att du får tid.. :)
Har du lyckats aktivera skärmsläckaren på den ena monitorn medans du tittar på den andra?

Själv har jag idag projjen på min vanliga VGA och kör en gammal 15" monitor på min DVI via en DVI-VGA adapter och det fungerar bra.
Har dock inte testat att laborera med skärmsläckare och liknande.
Det är iofs bara att slå av monitorn när man inte vill använda den men det skulle ju vara lite smutt om den "slog av" sig själv efter ett tag eller när man spanar på en rulle.
Den jag spanade på är NW619WT från SDL System som nämndes tidigare i tråden, är det någon som testat eller sett den?
Det verkar som om det inte kommer med någon adapter till den vilket suger ordentligt.

Är det någon som kört med mediacar?
Meedio kostar ju pengar och jag kör gärna med gratisgrejjer. :)

Postad 11 January 2005 - 22:28

-Emil-
  • -Emil-
  • Lärjunge

• 254 inlägg
  • 0
Hur gick det med era touchscreen skärmar?

Postad 18 January 2005 - 19:57

-Emil-
  • -Emil-
  • Lärjunge

• 254 inlägg
  • 0
Eftersom ingen ville svara så beställde jag en 15" touchscreen idag istället. Känns som man kan ha den till lite mer än en 7" när man inte vill dra igång projektorn. Kan ju ha den till slötittande på nyheterna om inte annat. :D

Redigerat av -Emil-, 18 January 2005 - 19:58.

Postad 19 January 2005 - 06:32

Unregisteredc2cbc7e9
  • Unregisteredc2cbc7e9
  • Amatör

• 54 inlägg
  • 0
Vart inhandlade du den?

Postad 19 January 2005 - 08:02

-Emil-
  • -Emil-
  • Lärjunge

• 254 inlägg
  • 0
Jag köpte den genom jobbet. Så här ser den ut, LG L1510SF.

Postad bild

Postad 19 January 2005 - 10:21

KarlXII
  • KarlXII
  • Beroende

• 1112 inlägg
  • 0
Häftigt. Tänk dig den som fjärrkontroll på vardagsrumsbordet!
Synd att det inte finns trådlösa skärmar...

Postad 19 January 2005 - 15:28

JohanGbg
  • JohanGbg
  • Användare

• 210 inlägg
  • 0
Hej,

Jag har nu kört med min 7" touchskärm från Lilliput ett tag och jag måste säga att jag är mycket nöjd. Jag använder MCE2005 och det går utmärkt att navigera i menyerna med antingen fingret eller med "pennan" som man får till.

I första hand använder jag den till att välja och spela upp musik men det går ju också att använda skärmen när man bara skall "kolla lite" på inställningar och sånt :blink:

Mitt enda problem är att jag inte lyckats få den att fungera i äkta 16/9-format men det kan jag leva med <_<

Jag köpte min skärm på Ebay för ~2100kr ($299) inklusive allt vilket jag tror är ett bra pris.

/JohanGbg

Postad 20 January 2005 - 01:35

Oddish
  • Oddish
  • Användare

• 160 inlägg
  • 0

Häftigt. Tänk dig den som fjärrkontroll på vardagsrumsbordet!
Synd att det inte finns trådlösa skärmar...

Man skulle ju kunna placera htpc:n närmare vardagsrumsbordet, och istället skicka ljud och video till teven med någon av de otaliga trådlösa överföringsprylar som finns på marknaden. Men då blir väl buller en faktor, om man inte byggt en extremt tyst htpc.

Postad 20 January 2005 - 11:12

-Emil-
  • -Emil-
  • Lärjunge

• 254 inlägg
  • 0
Eller så drar man en lång VGA-kabel och bygger in skärmen i bordet?

Postad 20 January 2005 - 21:05

JohanGbg
  • JohanGbg
  • Användare

• 210 inlägg
  • 0
Hittade precis -Lilliputs- skärmar på komplett, helt ok priser.

/JohanGbg

Postad 07 May 2005 - 18:29

Krumeluren
  • Krumeluren
  • Forumräv

• 776 inlägg
  • 0

Satt själv och letade efter små touchscreenskärmar när jag fick syn på den här tråden. Tänkte ha den till att styra min HTPC via Meedio utan att behöva starta projektorn.

Har kollat på på en 7" 16:9 TFT touchscreen från Xenarc

Har sett att priset ligger runt 400$ på ebay men inte hittat någon försäljare i Europa.

Någon som vet nåt om denna skärm? Kanske blir alldeles för litet med 7 tum??

<{POST_SNAPBACK}>

Återförsäljare av Xenarc i europa? Finns här:
http://www.mini-itx.de/

Lite svårnavigerat...tycker jag... Men jag fick fram priserna så här:
Klicka på "Preise/Shop"
Klicka "suchen"
Skriv in xenarc

Har dock inte hunnit beställa därifrån ännu. Men det ska jag göra så fort jag får pengar över. Frakten ligger tydligen på 24,90 euro, så det blir nog att beställa två :)

Postad 08 May 2005 - 13:48

snl
  • snl
  • Användare

• 164 inlägg
  • 0
om man bara inte är så lat och söker på t ex. "tft pekskärm" på google så hittar man massor med svenska sidor som säljer sådana i olika storlekar och med bra priser. :)

snl

Postad 05 July 2005 - 21:34

JanneA
  • JanneA
  • Användare

• 176 inlägg
  • 0
Humm..hittar inte något jättebra alternativ. Vill ha en 10 eller 12" pekskärm att köra iTunes från. Helst inte bil eller industri/handelsutförande utan bara en enkel vanlig skärm.. :() Hittar ingen klockren, någon som sett en?

Postad 05 July 2005 - 22:38

JanneA
  • JanneA
  • Användare

• 176 inlägg
  • 0
Hittade själv en intressant 8" på eBay.

Postad 06 July 2005 - 06:50

Dreadlock
  • Dreadlock
  • HEMI Powered

• 14172 inlägg
  • 0
Postad bild

Om dendär är 8" så är dendär handen mycket mycket mycket liten. Nej skämt å sido, jag hade varit lite försiktig med dendär skärmen - har bekanta som köpt det märket och haft riktigt stora problem med dem.

Postad 22 July 2005 - 00:48

Unregistered76acd88e
  • Unregistered76acd88e
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0

Postad bild

Om dendär är 8" så är dendär handen mycket mycket mycket liten. Nej skämt å sido, jag hade varit lite försiktig med dendär skärmen - har bekanta som köpt det märket och haft riktigt stora problem med dem.

<{POST_SNAPBACK}>

Hej hej!

Dreadl0ck, Vad har dina bekanta stött på för problem med skärmen?

Jag är på jakt efter en tft touchscreen i bilen men kan aldrig bestämma mig.
Får för mig att bilden blir för dålig med touchscreen, förlorar 25% ljus :lol:
En vanlig tft VGA skärm har väldigt hög kvalite tydligen.

Men slutar nog med att jag köper denna B) --> http://cgi.ebay.com/...item=7987409034

Hade bra =)

Bifogad fil(er)

• Bifogad fil  Avatar.jpg   21.47K   2 Antal nerladdningar

Postad 22 July 2005 - 10:23

Atariman
  • Atariman
  • Användare

• 221 inlägg
  • 0

Man skulle ju kunna placera htpc:n närmare vardagsrumsbordet, och istället skicka ljud och video till teven med någon av de otaliga trådlösa överföringsprylar som finns på marknaden.

Eller så köper man sig en Streamium och placerar HTPC:n (eller "servern" var man vill). Själv kör jag med tre Streamium och en central server.

http://www.streamium.com B)

Postad 22 July 2005 - 10:43

Atariman
  • Atariman
  • Användare

• 221 inlägg
  • 0

Såg Cribs på mtv, och noterade i ett reportage som var i Robbie williams hem; att han hade en liten touch-screenskärm på sängbordet, som han styrde sin Hemmabio i sovrummet med.

En iPronto kanske?
Postad bild

http://www.smarthome.com/8058.html

Redigerat av Atariman, 22 July 2005 - 10:45.

Postad 23 July 2005 - 21:37

Boxer
  • Boxer
  • Amatör

• 73 inlägg
  • 0
Ni som använder touchscreens; hur kopplas dessa mot datorn förutom VGA-kabeln? Är det PS/2-gränssnitt eller kör de via COM-porten för att få själva pekfunktionen att fungera? Kräver detta extra drivrutiner?
Anledningen att jag frågar är att jag kanske kan köpa loss en LG-skärm med Microtouch-chip från 3M som suttit i nån form av monter men det där med drivrutiner och sånt vet jag ju inte hur det blir med då.

Atariman: Vad kostar den här Streamium som du nämner? Såg rätt stilren ut faktiskt, bra tips!

Postad 23 July 2005 - 21:48

Boxer
  • Boxer
  • Amatör

• 73 inlägg
  • 0
Kan ignorera det tidigare inlägget angående Philips Streamium. Hittade en tråd som tog upp en hel del information. Bifogar länk för övriga intresserade: https://www.minhembi...showtopic=59301

Postad 23 July 2005 - 23:42

Unregistered32762
  • Unregistered32762
  • Användare

• 136 inlägg
  • 0

Ni som använder touchscreens; hur kopplas dessa mot datorn förutom VGA-kabeln? Är det PS/2-gränssnitt eller kör de via COM-porten för att få själva pekfunktionen att fungera? Kräver detta extra drivrutiner?
Anledningen att jag frågar är att jag kanske kan köpa loss en LG-skärm med Microtouch-chip från 3M som suttit i nån form av monter men det där med drivrutiner och sånt vet jag ju inte hur det blir med då.

Atariman: Vad kostar den här Streamium som du nämner? Såg rätt stilren ut faktiskt, bra tips!

<{POST_SNAPBACK}>

Min LG skärm går över USB, och drivrutiner följde med skärmen.

Redigerat av Unregistered32762, 23 July 2005 - 23:42.

Postad 23 July 2005 - 23:46

Atariman
  • Atariman
  • Användare

• 221 inlägg
  • 0

Finns i lite olika varianter numera, beroende på vad du behöver - från ungefär 2000:- och uppåt - men om du tänkt köpa en större LCD eller plasma kan det vara värt att vänta en månad eller två, då Philips släpper flera stora tv-apparater baserade på de teknikerna med inbyggd Streamium-funktion, WiFi osv.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.