//S
Redigerat av sn3jk, 22 October 2004 - 00:01.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 23 March 2004 - 22:15
Hej på er o välkommen till min gästbok.. =) lägg gärna en röst o skriv nåt i gästboken =)
//S Redigerat av sn3jk, 22 October 2004 - 00:01. Postad 25 March 2004 - 21:12
Ditt och mitt rum är nästan identiskt. Det enda som skiljer är väl ytan... men det här ska lösa sig på något sätt! =) Tack för titten i ditt galleri! Snyggt är det! =)
Postad 08 April 2004 - 22:50 Jepp hade så förut. Men det vart denna lösningen nu tills vidare.. Postad 09 April 2004 - 16:34
Hej Sn3jk!
Angående min duk nära taket: Jag har ganska lågt i tak så det fungerar riktigt bra, varken jag eller frugan har stört oss på höjden. Riktigt skönt att sitta tillbakalutad i soffan och se på film. Fast jag lär nog inte få någon THX-certifiering... Postad 20 October 2004 - 21:30
Dina spikes är det ju drägelvarning över :] vaaar har du köpt dessa ?
Edit; så lärde jag mig att läsa och såg att de var DIY projekt, mycket fint! Redigerat av n1o_0, 20 October 2004 - 21:31. Postad 15 May 2006 - 21:10
Jo, det stämmer. Antar att du inte orkade läsa allt jag skrev men nästan allt mitt är begagnat eftersom jag inte hade haft ens hälften så bra grejer om jag hade köpt nytt med samma budget. Projektorn kostade 6000:- och lampan har gått 900h av 5000h, ny hade den kostar 11k bara den. Sedan är alla högtalare begagnade förutom centern som kostade 499:- på fynda.se. Jag är riktigt nöjd så här i efterhand. Om jag skulle byta ut något hade det varit en nyare projektorduk som har 16:9 format med svarta bordrar. Ljuduppgradering känns för långt borta, trivs jättebra med mina gamla högtalare och reciever Postad 01 December 2006 - 09:53
Hej! Tack för ditt fina betyg, värmer.
Du undrade om fronthögtalarna och jag kan bra säga att de gör mer än vad jag förväntade mig av ett par för 2000 kronors klassen, super nöjd och då har jag bara haft dem ca 3 v. Kommer och blir bättre ju mer jag spelar på dem. Ypperliga till musik och suveräna till film, skall skaffa centern oxå så då blir väl allt uforiskt, Proson centern är bara temp. Kör hårt! Postad 02 February 2007 - 21:08
Oj, vad fint du har! Blev lite nyfiken vad det är för form av belysning som du har bakom tv-bänken? Det var jätte stiligt!
Postad 02 March 2007 - 10:26 Det är vanlig ljusslang ifrån den välkända butiken rusta Postad 28 December 2007 - 00:45
halloj!
okej, nu har jag närstuderat dina bilder på sängskåpet, men måste ändå fråga hur det funkar konstruktionsmässigt.. vridmojängen som ersätter benen på den inre sidan (i skåpet alltså) är det typ en vagnsbult som vilar i någon typ av nedsänkning i trälisten man ser? men hur fixeras de yttre benen? pls tell me Sen undrar jag hur djupt sängskåpet är och hur långt från väggen sängen hamnar i utfällt läge?? Jag vet, miljarder frågor. Hoppas du har tid/ork att svara. Grejen är att jag har byggt mig ett sängskåp för några år sedan, men nu ska jag flytta och behöver gå ner i sängstl för att få plats. Och då tänkte jag ge mig på en helt ny konstruktion... Postad 15 January 2008 - 21:51
Hej! Jag e på jakt efter ett hem till min nya samsung-plasma (en tv-bänk alltså) och råkade se din tv-bänk. Grymt snygg! Vart har du hittat den och vad kostade den?
Snygg inredd lägenhet oxå! Mange Postad 17 January 2008 - 12:50
Hej mange! Om du kollar lite längre ner i detta galleri så hittar du lite info gällande bänken: https://www.minhembio.com/sn3jk/84899/ Postad 17 January 2008 - 13:00
Hej Anna Carin! Ursäkta lite sent svar! Har inte sett dina frågor förrns nu.. I alla fall så har du rätt gällande inre konstruktionen att det är en vagnsbult som vilar på en regel med en nersänkning i Dom yttre benen har jag gjort som så att du sitter i gångjärn på nersidan då om man har sängen uppfälld. Vilket gör att benen såklart hänger ner av tyngdkraften när man har den upplutad. Sen är det bara en typ av fönsterhakar som sitter i själva sängen och ögglor i benen.. SÅ man viker bara upp benen och hakar i hakarna, har gjort så det är ganska tight så man får trycka upp benen mot sängbotten för att kunna få i hakarna.. Svårt att förklara, hoppar du förstår någorlunda Sängskåpet är 40cm djupt och sängen har ett utstick på ca 158cm från väggen. Skulle dock ha valt att ha sängskåpet en 45cm djupt ifall man vill kunna använda en lite tjockare bäddmadrass.. Hoppas du vart nå hjälpt utav svaren! 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |