Postad 04 May 2004 - 18:15
Har sett många här på prisjakt.. kan tyvärr inte nämna någon på rak arm just nu, som har små "ställ" av trä där dom har "exklusiva" eller fina dvd filmer som står upp, någon som vet vart jag kan skaffa dom? om någon vet vilka jag menar vill säga
Postad 04 May 2004 - 18:48
IKEA:s CD-pelare Benno, kanske?
Postad 04 May 2004 - 19:06
nej, inte den.. den ser nästan ut som ett litet stativ, där man kan lägga en dvd film på
Postad 04 May 2004 - 21:03
Raket
edit: Finns/fanns även en nästan likadan i aluminium. Dock får du med en ram på köpet, men den är ju bara att lyfta bort. Hittar den inte på hemsidan, men nån annan kanske har bättre lycka.
edit: Finns/fanns även en nästan likadan i aluminium. Dock får du med en ram på köpet, men den är ju bara att lyfta bort. Hittar den inte på hemsidan, men nån annan kanske har bättre lycka.
Redigerat av Unregistered3139c39f, 04 May 2004 - 21:07.
Postad 18 May 2004 - 21:08
usch vad fult med träfärg, ser ut som ett smaklöst målarställ
kan ju knappast matcha med en dvd film på dennee???
kan ju knappast matcha med en dvd film på dennee???
Postad 19 May 2004 - 00:09
Faktum är att en film gör sig rätt bra i ett minstafli. Sedan är ju naturligtvis smaken delad men jag har vissa "finare" utgåvor i de staflierna från IKEA, kostar bara en 5:a styck. Angående de i rostfritt finns de fortfarande kvar i sortimentet? Jag har för mig att den varianten försvann för ett bra tag sedan tyvärr.
Postad 19 May 2004 - 11:01
Jag har sett små ställ i plast/glas som man ställer en skiva på (Eller antagligen en fotoram i), någon som vet vart sånt finns?
Postad 19 May 2004 - 16:11
DUKA säljer liknande ställ i transparent plast för tallrikar, de säljs i en rad olika storlekar och passar bra för DVD-filmer.
Postad 02 June 2004 - 21:09
Ska springa en sväng till duka imorgon och kika om det går bra med mitt tentande, är ju lite närmare dit än till Ikea....om man bor i Umeå
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?