Jag har tittat på hembiobutikens stativ men om jag inte minns fel så har jag sett snyggare stativ någonstans, minns inte var bara.
Olika typer/märken på takmonterat projektorstativ?
Startad av
Patrick Bateman
, Jun 11 2004 12:23
7 svar till detta ämne
Postad 11 June 2004 - 12:23
Jag söker något rejält projektorstativ, priset är inte så viktigt bara den är snygg! Gärna silverfärgat eller grått.
Jag har tittat på hembiobutikens stativ men om jag inte minns fel så har jag sett snyggare stativ någonstans, minns inte var bara.
Tacksam för tips!
Postad 14 June 2004 - 10:09
jag köpte ett vogels EPC 4010 för 1495 den passa som handsken. Mitt tak ville inte lika mycket som jag. Verkar som det bara ligger armeringsjärn i taket.
Till salu för 1000:- om du vill. med kartong och allt.
Till salu för 1000:- om du vill. med kartong och allt.
Postad 14 June 2004 - 10:36
Är det inget alternativ att bygga ett eget stativ?
Då får man precis som man vill ha det, och samtidigt något som ingen annan har.
Själv håller jag på med ett stativ i trä till min PT-AE500, men den kunde lika gärna varit i metall.
Finns en bild i galleriet men jag ska fota lite mer senare under veckan.
mvh
Andreaz
Då får man precis som man vill ha det, och samtidigt något som ingen annan har.
Själv håller jag på med ett stativ i trä till min PT-AE500, men den kunde lika gärna varit i metall.
Finns en bild i galleriet men jag ska fota lite mer senare under veckan.
mvh
Andreaz
Postad 14 June 2004 - 17:50
Jag har ett Vogels EPC 4010 som jag är nöjd med. Jag har dock modifierat det lite men du är alltid välkommen till mitt galleri för att se hur det ser ut.
Mvh Subban
Mvh Subban
Postad 23 June 2004 - 07:01
Skulle rekommendera detta:

Finns hos BRL bland annat.
Finns under bild -> tillbehör
art.nr SMS - SMSLW011007

Finns hos BRL bland annat.
Finns under bild -> tillbehör
art.nr SMS - SMSLW011007
Komplett takfäste till projektor anpassat för projektorer med lägre vikt än 8kg.
Unislidefästet är i form av en spindel vilket gör att den passar alla projektorer.
Fästet har en längd på 150mm. Försett med en kulled som kan tiltas 30 grader och vridas 360 grader. Utförande i aluminium/silver. Komplett med projektorfäste i form av en spindel vilket gör att den passar alla projektorer.
Postad 21 July 2004 - 23:42
Jag köpte det stativ som visas på bilden ovan... finns också på webhallen under hårdvara->multimedia->projektorer->stativ
Det kostade mig 1200 kr för stativet och universalsläden, som inte följer med stativet oftast.
Det kostade mig 1200 kr för stativet och universalsläden, som inte följer med stativet oftast.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
8 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?