jag har en 20" tft skärm till datorn...o den skulle jag gärna vilja få upp¨på väggen...
så nu till min fråga...
kan man använda ett plasma/lcd väggfäste till min skärm?
finns bild i galleriet om d behövs...
mvh//Dan
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Kan man använda plasma väggfäste till data skärm
Startad av
_Psycho_Tribe_
, Jul 08 2004 10:07
6 svar till detta ämne
Postad 08 July 2004 - 10:07
Hejsan!
jag har en 20" tft skärm till datorn...o den skulle jag gärna vilja få upp¨på väggen... så nu till min fråga... kan man använda ett plasma/lcd väggfäste till min skärm? finns bild i galleriet om d behövs... mvh//Dan Postad 08 July 2004 - 11:22
Svårt att säga när man inte ser vad du har för skärm men de flesta tillverkarna har ju tillbehör till sina skärmar så titta på leverantörens sida
Postad 08 July 2004 - 11:25
jag har ett dell. finns bild under mitt galleri...
jag har varit på deras hemsida men dom har inget... men kan man inte ta ett lcd väggfäste då? Postad 09 July 2004 - 09:07
Gå in på www.dustin.se
där finns det en del olika fästen att välja mellan. Postad 09 July 2004 - 09:47
Det ska i stort sett passa med vilket fäste som helst till din TFTskärm om du köper ett fäste som är gjort för TFTskärmar, det är standardhåldelning på dessa så att man ska kunna köpa ett fäste som man tycker funkar, är snyggt eller vad man nu har för kriterier.
Så hör med din lokala datahandlare så kan han hjälpa dig. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |