Varma, kalla, mörka, ljusa
Banddiskant...fördelar...nackdelar...
Deras Music Goddess SER onekligen fräck ut!
Bör ju kunna leverera lite tryck med sin 10"are i botten?!
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 11 July 2004 - 20:23
Någon som kan och har lust att beskriva ljudkaraktären på Aurum Cantus?!
Varma, kalla, mörka, ljusa Banddiskant...fördelar...nackdelar... Deras Music Goddess SER onekligen fräck ut! Bör ju kunna leverera lite tryck med sin 10"are i botten?! Postad 12 July 2004 - 11:22
Music goddess har väl ingen bas???
Goddess II har väl en 8" i sidan... Alla är välkomna till Västerås att lyssna på mina Lesiure 2se... Sjukt bra ljud för pengarna.. /TiGgR. Postad 12 July 2004 - 12:55 Du tänker nog på Moon Goddess Music Goddes har sannerligen en bas! http://www.marcuscab...usicgoddess.htm Postad 12 July 2004 - 13:24 Alldedens riktigt... Jag tänkte på fel högtalare..Du tänker nog på Moon Goddess /TiGgR. Postad 13 July 2004 - 19:36 Alla är fina. De i Poplar Tumor och Cherrywood är finast tycker jag, Rosewood är för mörka i min smak... Jag föll som en fura för ljudet i aurum cantus.. Jag har lyssnat på Lesiure 2se och Moon Goddess II med Cayin elektronik och Primare. Underbart ljud.. Har även lyssnat på lesiure 2se med Thule IA100 och det lät inge vidare.. Som om man hade loudness på... Jag är inte bra på att beskriva ljud men jag vet vad jag hör och det jag tycker om det köper jag!! /TiGgR. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |