Då det mesta i mitt vardagsrum går i ljust trä, och väggarna är ljusa skulle jag vilja ha ett snyggt bord som går i björk, lönn eller bok.
Någon som har några fina tips?
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 22 July 2004 - 14:12
Är på gång att byta ut vårt hopplösa glasbord där allt skit syns.
Då det mesta i mitt vardagsrum går i ljust trä, och väggarna är ljusa skulle jag vilja ha ett snyggt bord som går i björk, lönn eller bok. Någon som har några fina tips? Postad 22 July 2004 - 14:39
Bconcept Har ju massvis med bord. Du kombinerar ditt eget bord genom att välja träslag, bordsskivetyp och ben
mvh Andreas Postad 22 July 2004 - 22:49
Själv är jag helnöjd med mitt bord från Mio i galleriet. Men smaken är ju givetvis delad.
Mvh Joel Postad 23 July 2004 - 06:14 ja, det var mycket snyggt, men det är ju glas i mitten vilket jag gärna undviker Men såg att Mio hade något liknande bord utan glas som kostade nästan ingenting. Postad 25 July 2004 - 17:23
Köpte mitt soffbord på BoConcept för lite drygt ett år sedan som jag är mycket nöjd med. Kostade runt 2000:- har jag för mig.
https://www.prisjakt...=19636&pic=.jpg Bordsytan består av 2 breda "plankor" med en glipa på ca 0.5 cm. Väldigt enkel och kantig konstruktion. Tilltalar dock mig. Lite dåligt ljus på bilden tyvärr. Postad 25 July 2004 - 19:08
Ja, det var mycket snyggt, men tyvärr har jag väldans långt till närmaste butik
Postad 26 July 2004 - 11:13
Beställde det bordet ( occa 490 ) i ek för en månad sedan. Hoppas det kommer nu i veckan. Flyttar till min nya bostad på söndag.
Occa 490 kostar 2500kr och finns i de flesta träslag. Jag tycker bordet är snyggare i verkligheten än vad bilden ovan visar mvh Andreas 0 användare läser detta ämne0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |