Den finns hos Stands Unique . Säljs dessa i sverige eller finns det några liknande?
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 16 October 2004 - 09:51
Jag är på jakt efter snygga hyllor till i första hand min projektor. Efter lite sökande på detta forumet och andra forum så har jag fastnat föär bl a den här:
![]() Den finns hos Stands Unique . Säljs dessa i sverige eller finns det några liknande? Postad 16 October 2004 - 11:31
Var själv intresserad av dessa hyllor tidigare, tills jag hörde priset.... Enligt vad jag hört ska hyllorna kosta ca 3900:- per plan! Sen priset i sverige bör väl bli ännu högre då!
Men fy *** vilken snygg hylla det är! Edit: Bilden. Bifogad fil(er)Redigerat av Johan82, 16 October 2004 - 11:31. Postad 16 October 2004 - 12:26
De har två modeller tror jag och priset ligger på 219£ och 289£ beroende på modellen. Vill man ha lampa i så tillkommer i storleksordningen 50£. Så visst är det dyrt.
Postad 29 January 2011 - 12:30
Dom hyllorna kan man "göra själv" behöver bara beställa härdat glas med färdigskurna hål i samt "kopplingarna" från Inoxa.se (Känner han som har affären)
Så har man snygg hylla sedan... Själv hade jag nog gjort hyllan bredare så jag får plats med allt på en och samma nivå (för kabeldragningen) Tada. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |