Jägarna 1 + 2 - Box
(DVD-filmer)
|
0
|
(0)
|
99:- | |
Jägarna 1 + 2 - Box
(Blu-ray-filmer)
|
0
|
(3)
|
199:- | |
Jägarna 2
(Blu-ray-filmer)
|
0
|
(8)
|
99:- | |
Jägarna 2
(Nedladdningsbar hyrfilm)
|
0
|
(0)
|
29:- | |
Jägarna 2
(DVD-filmer)
|
0
|
(4)
|
48:- | |
Jägarna 2 (HD)
(Nedladdningsbar hyrfilm)
|
0
|
(0)
|
39:- |
Skickat 03 december 2004 - 05:40
Läste jag fel på Aftonbladets löpsedel igår då jag läste att "Jägarna 2" var på G? Någon som vet något mer om denna högst intressanta uppföljare?
Skickat 05 december 2004 - 02:19
Citat
Sundvall hade väl inte ens bestämmt sig än om det blir någon uppföljare än.
Han väntar på ett bra manus annars får det va!
Med tanke på att han har mage att släppa skit som "Hotet" så verkar det inte som hans kvalitetskrav på manus är särskilt höga
Men jägarna är en riktigt bra rulle.
Skickat 05 december 2004 - 07:55
greveriff Dec 5 2004, 02:19 skrev:
Citat
Sundvall hade väl inte ens bestämmt sig än om det blir någon uppföljare än.
Med tanke på att han har mage att släppa skit som "Hotet" så verkar det inte som hans kvalitetskrav på manus är särskilt höga
Men jägarna är en riktigt bra rulle.
Skickat 05 december 2004 - 11:14
Hotet hör verkligen till bland det sämsta i svensk filmhistoria. Med insatser av skådisar som man ej trodde var möjliga, en trovärdighet som fick en att skratta vid flertalet tillfällen och en Sundvall som omöjligt kan ha varit på plats
Tacka vet jag Jägarna.............,dock vet jag inte om man ska förstöra en sådan kanonfilm med en uppföljare.
ZORRO-HIT
Tacka vet jag Jägarna.............,dock vet jag inte om man ska förstöra en sådan kanonfilm med en uppföljare.
ZORRO-HIT
Skickat 05 december 2004 - 19:38
kalvbräss Dec 5 2004, 11:14 skrev:
Hotet hör verkligen till bland det sämsta i svensk filmhistoria. Med insatser av skådisar som man ej trodde var möjliga, en trovärdighet som fick en att skratta vid flertalet tillfällen och en Sundvall som omöjligt kan ha varit på plats
ZORRO-HIT
ZORRO-HIT
Skickat 27 oktober 2009 - 15:34
En "liten" bump : Nu verkar Sundvall ha bestämt sig, men vem vet vad som händer. Ser fram emot denna när den så småningom dyker upp !
Aftonbladet
Aftonbladet
1 användare läser den här tråden
Medlemmar: 0 - Gäster: 1 - Anonyma användare: 0
Sökningen pågår
Visa alla träffar (sökning på Prisjakt)
0
548 filmer
4 annonser

Minhembio - Senaste nyheterna
Hembiobutiken ordnar butiksevent och tävling
Prisjakt Pryl - Senaste nyheterna