Jag hade nu tänkt återge lite intryck om hur det låter och lite allmänt om bygget (...och hoppas få lite backup av Joakim som fick vara med på invigningen
Ett heelt fel möblerat rum, högtalarna ståendes 2-3 meter från bakväggen och helt oinspelade element. "Nu får vi inte ha höga förväntningar" sade vi och flög ner i soffan. ...Vilket det visade sig att vi inte fick ha, lite skrap från en diskant var väl det som kom
Hur som helst, efter att hållit tummarna ett tag öppnade vi på och såg att Christopher(jag) varit lite slarvig med högtalarkabeln (lött nu dock, kan ju inte hinna med allt ) Allt ordnat och tillbaka i soffan med ännu lägre förväntningar...
... Men denna gång misstog vi oss, OJ så det spelade. Efter 10 sekunder med Norah Jones satt vi med hakan i golvet. Ljudbilden och dess 3d upplevelsen var helt otrolig. Det finns inte ett ända vasst S i diskanten som ändå var väldigt närvarande och detaljerad. Ska man hitta något att klaga på skulle det kunna vara basen som var lite tam, men med 2-3 meter från bakväggen och oinspelade element kan det ju inte bli annat än bättre
Tänkte fatta mig rätt kort ang ljudet så jag sätter punkt här och lovar att fixa en liten recension senare då allt är inspelat och så!
Har ni frågor om bygget kan ni göra det i "gör det själv" -tråden, frågor om ljudet och bara allmänt så passar det väl här (OM det nu finns några
Edit: Ni får ursäkta min dåliga svenska som jag inte orkar rätta
Redigerat av Christopher, 30 December 2004 - 20:29.
Sökningen pågår
Avancerad sökning
19 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?