-- Patrik
Vart kan man köpa kedjor för takmont. av duk?
Startad av
Unregistered93d1242d
, Jan 17 2005 17:54
5 svar till detta ämne
Postad 17 January 2005 - 17:54
Har ingen aning om vart man köper detta. Någon som kan tipsa?
-- Patrik
-- Patrik
Postad 17 January 2005 - 19:02
Hej !
Måste du hänga upp duken i kedjor? Jag ville ha min rullduk monterad nära taket och satte fast den i två stycken vinkeljärn som inte kostade många kronor. Om du nu vill använda kedja så sälj det bl.a i järnaffärer.
mvh Mats N
Måste du hänga upp duken i kedjor? Jag ville ha min rullduk monterad nära taket och satte fast den i två stycken vinkeljärn som inte kostade många kronor. Om du nu vill använda kedja så sälj det bl.a i järnaffärer.
mvh Mats N
Postad 17 January 2005 - 20:12
Eftersom jag har stedtak ovanför vänster halva av duken har jag inte mycket till val (se mitt galleri)...
Så kedjor blir det nog tvunget att köpas.
-- Patrik
-- Patrik
Postad 17 January 2005 - 20:45
vilken bygg/järnhandel som helst säljer kedjor. kolla in krauta, bauhaus eller nån liknande
Postad 17 January 2005 - 21:18
Hoppades på någon nätbutik faktiskt, här ute "på landet" finns det ingen direkt järnhandel... Har sökt på en massa järnhandelshemsidor (och ägen k-rauta och bauhaus), det närmsta jag kommer är kedjor till någon såg.
-- Patrik
-- Patrik
Redigerat av Unregistered93d1242d, 17 January 2005 - 21:26.
Postad 17 January 2005 - 22:10
Poopster:
Har du testat nätbutikerna för båttillbehör? t.ex
SeaSea båttillbehör
eller
Hjertmans Båttillbehör
om du köper kättingen galvad så är den inte så dyr.....däremot fästpunkter i taket kanske de inte har....
Har du testat nätbutikerna för båttillbehör? t.ex
SeaSea båttillbehör
eller
Hjertmans Båttillbehör
om du köper kättingen galvad så är den inte så dyr.....däremot fästpunkter i taket kanske de inte har....
Redigerat av Unregistered241397ab, 17 January 2005 - 22:11.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
4 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?