Valnöt i överflöd tack!
66 svar till detta ämne
Postad 15 April 2005 - 22:55
Unregisteredd2c0b964
-
Unregisteredd2c0b964
-
Lärjunge
-
-
340 inlägg
Har nyligen insett hur otroligt hett det är med just valnötsträ, undrar om ni har några tips på vart man kan hitta snygga möbler i just valnöt eller om ni helt enkelt har någon gammal möbel som står och dammar som ni inte skulle ha nått emot att göra er av med..  Dessa möbler trycker på rätt knappar hos mig: 5950:- på mio 5200:- på folkhemmet (snappade upp detta tips i en annan tråd)  2750:- på r.o.o.m  Vad tror ni om looken detta set skapar? Tips på möbler som skulle passa bättre in eller som utfyllnad? MVH OMA
Postad 17 April 2005 - 18:14
Unregisteredd2c0b964
-
Unregisteredd2c0b964
-
Lärjunge
-
-
340 inlägg
Kom igen nu gott folk..  Har ni inga synpunkter eller idéer?
Postad 17 April 2005 - 18:31
Berkan
-
Berkan
-
Mästare
-
-
2791 inlägg
Ja, visst är valnöt grymt snyggt. Sambon och jag har också fastnat för träslaget och har som bokhylla Mios Modulserie. Vi ska bygga ut den om ett år när vi flyttar och får ett större vardagsrum. Dessutom har vi vägghyllan Jonas också. Se vidare på Mios valnötssida för snygga möbler. Dock är inte alla deras valnötter listade där. Vårt soffbord är också i valnöt och är köpt på Europamöbler (bordet heter Palermo, finns i flera storlekar). Till möbeln från Folkhemmet finns även en snygg vägghylla, kolla på Carlssons möbler för bilder. Serien heter Pikantti Trend och har många kombinationer.
Postad 17 April 2005 - 18:35
lalas
-
lalas
-
Wannabe
-
-
26 inlägg
Har också kollat på soffbordet från Room, dock i ek... nån som har det eller har sett det i verkligheten?
Tycker det är grymt snyggt på bild men har hakat upp mig på att höjden bara är 30 cm, får för mig att det kan se konstigt ut och bli ganska obekvämt?
Postad 17 April 2005 - 18:48
Berkan
-
Berkan
-
Mästare
-
-
2791 inlägg
30 cm = snyggt men ruskigt opraktiskt. Och för mig går soffbord där man inte kan sträcka benen under bordet bort direkt. Men Room-bordet är riktigt snyggt.
Postad 17 April 2005 - 21:41
lalas
-
lalas
-
Wannabe
-
-
26 inlägg
Exakt, tom om man vill ha fötterna på bordet är 30cm i lägsta laget
Tycker också det är skönt att sitta framför tvn/stereon och äta då går ju också höjden bort... synd på ett så jäkla nice bord!
Redigerat av lalas, 17 April 2005 - 21:46.
Postad 18 April 2005 - 07:38
Unregisteredd2c0b964
-
Unregisteredd2c0b964
-
Lärjunge
-
-
340 inlägg
Exakt, tom om man vill ha fötterna på bordet är 30cm i lägsta laget
Tycker också det är skönt att sitta framför tvn/stereon och äta då går ju också höjden bort... synd på ett så jäkla nice bord!
<{POST_SNAPBACK}>
Har grubblat på det där jag också, då köket förmodligen kommer att vara ganska litet (letar lägenhet) så kommer man inte få in något vidare bord där (runt 2-3platser) så då kommer man förmodligen att placera ett snyggt matbord som funkar tillsamans med övriga möbler i vardagsrummet, typ bilden längst upp till hörnet på denna sida. Med andra ord kommer man alltså kunna äta framför tv:n utan att sitta i soffan!  30cm är verkligen en sjuk höjd, ska ta och besöka room och se om det ens är möjligt, snyggare bord har jag iaf svårt att tro att jag skulle hitta. Berkan: Carlssons möbler verkar riktigt stabilt, TV-bänken jag ville åt fanns ju för en tusenlapp mindre! exakt samma modell. Tack för tipset.
Postad 18 April 2005 - 09:51
Unregistered24c8b9de
-
Unregistered24c8b9de
-
Beroende
-
-
1450 inlägg
Kanske den här från Brødrene Andersen att förvara DVD- och CD-skivor i
Postad 18 April 2005 - 13:10
Unregisteredd2c0b964
-
Unregisteredd2c0b964
-
Lärjunge
-
-
340 inlägg
Kanske den här från Brødrene Andersen att förvara DVD- och CD-skivor i 
<{POST_SNAPBACK}>
Vet du vad den kan kosta? letade mig fram till http://www.brdr-andersen.dk men där hittade jag inga prisuppgifter.
Postad 18 April 2005 - 13:26
Unregistered24c8b9de
-
Unregistered24c8b9de
-
Beroende
-
-
1450 inlägg
Tyvärr
Har bara varit och tittat på deras utställning i Köpenhamn och där angav de inga priser. Man är nog tvungen att ta kontakt med någon av deras återförsäljare.
Men jag kan nog med säkerhet säga att de inte är billiga  Otroligt hög kvalitet och ytfinish
Skulle det någongång bli "lite" pengar över så skulle jag gärna invester i någon/några av deras produkter
Postad 28 April 2005 - 09:26
Unregistered8e483304
-
Unregistered8e483304
-
Lärjunge
-
-
374 inlägg
Är väl skit samma om det är praktiskt soffbord, snyggt räcker
Postad 18 May 2005 - 08:39
matte2k
-
matte2k
-
Lärjunge
-
-
337 inlägg
Men det är heller inte lika snygg i verkligheten.. varken samma färg eller blank/matthets nyans som på bild.
På bild: Skitsnyggt!
I verkligheten: Mindre snyggt!
Postad 23 May 2005 - 19:58
juck-t
-
juck-t
-
Wannabe
-
-
46 inlägg
Har nyligen insett hur otroligt hett det är med just valnötsträ, undrar om ni har några tips på vart man kan hitta snygga möbler i just valnöt eller om ni helt enkelt har någon gammal möbel som står och dammar som ni inte skulle ha nått emot att göra er av med.. 
Dessa möbler trycker på rätt knappar hos mig:
5950:- på mio

5200:- på folkhemmet (snappade upp detta tips i en annan tråd)

2750:- på r.o.o.m

Vad tror ni om looken detta set skapar? Tips på möbler som skulle passa bättre in eller som utfyllnad?
MVH OMA
<{POST_SNAPBACK}>
Den där från folkhemmet tycker jag verkade lite dyr... jag har tittat på samma fast i ek och den kostade runt 3000:-... borde inte vara så stor skillnad på ek och valnöt eller? Hittade min på www.trivsam.se Hittade priset på den, 4120:- i valnöt och 3030:- i oljad ek... vet ej om man behöver köpa till dörrpar eller ej, de kostar då 290:- resp 250 :- för två stycken...
Redigerat av juck-t, 23 May 2005 - 20:03.
Postad 02 June 2005 - 12:38
ordf03
-
ordf03
-
Rookie
-
7 inlägg
http://www.rowico.seAllt för en valnötsälskare!
Postad 05 July 2005 - 00:01
Unregisteredfa0a24d8
-
Unregisteredfa0a24d8
-
Lärjunge
-
-
439 inlägg
*åhej*
Lyfter en gammal tråd för att se om ni har nya tips såhär ett halvår senare?
Postad 23 September 2005 - 22:10
Miia
-
Miia
-
Wannabe
-
-
35 inlägg
Lyfter tråden igen... Är ute efter en tv-bänk i valnöt och ett soffbord. Har kikat runt på sidorna som ni har tipsat om... Men behöver mer tips. Soffbord har jag flera alternativ, men tv-bänk va värre... Har hittat en på EM (som tydligen inte ligger ut på nätet) En låg bred möbel. Kostar lite över 7000:- Tycker det är lite saftigt:( Tips på min blivande tv-bänk?
Miia
Postad 24 September 2005 - 00:32
Unregistered0c979212
-
Unregistered0c979212
-
Lärjunge
-
-
376 inlägg
jo det e jävligt läcker men ville bara visa vad tcker du om detta jag har det i badrummet men man kan ju ha det varsom, det e i allafall ovanligt.
Postad 24 September 2005 - 16:35
Unregistered1041101d
-
Unregistered1041101d
-
Veteran
-
-
2015 inlägg
Tjenare
Visst är det förbaskat snyggt me valnöt. Jag har soffbord och hörnbord i massiv valnöt. Och till det en bokhylla (bredd 2500mm) med fanerad valnöt.
Men att det nu blivit inne - känns enbart lite töntigt, då kompisar nästan sprungit benen av sig för att handla senaste trenden. Och då har man haft valnöt de senaste 10 åren...
Att bokhyllan endast är fanerad tycker jag är lite synd, då jag egentligen bara vill ha massiva möbler.
Mvh
Passerati
Redigerat av Unregistered1041101d, 26 September 2005 - 06:41.
Postad 24 September 2005 - 18:17
ifkgbg
-
ifkgbg
-
Amatör
-
-
59 inlägg
Lyfter tråden igen... Är ute efter en tv-bänk i valnöt och ett soffbord. Har kikat runt på sidorna som ni har tipsat om... Men behöver mer tips. Soffbord har jag flera alternativ, men tv-bänk va värre... Har hittat en på EM (som tydligen inte ligger ut på nätet) En låg bred möbel. Kostar lite över 7000:- Tycker det är lite saftigt:( Tips på min blivande tv-bänk?
Miia
<{POST_SNAPBACK}>
EM finns på nätet, EM Tv-möblerMvh Mange
Postad 24 September 2005 - 18:57
Miia
-
Miia
-
Wannabe
-
-
35 inlägg
EM finns på nätet, EM Tv-möbler
Mvh Mange
<{POST_SNAPBACK}>
Jo precis, men inte den här tv-bänken. Finns inte på hemsidan än:(
Redigerat av Jensen, 26 September 2005 - 06:39.
Postad 24 September 2005 - 19:01
Miia
-
Miia
-
Wannabe
-
-
35 inlägg
moa_soff_149.jpg 18.68K
6 Antal nerladdningarTjenare Visst är det förbaskat snyggt me valnöt. Jag har soffbord och hörnbord i massiv valnöt. Och till det en bokhylla (bredd 2500mm) med fanerad valnöt. Men att det nu blivit inne - känns enbart lite töntigt, då kompisar nästan sprungit benen av sig för att handla senaste trenden. Och då har man haft valnöt de senaste 10 åren...
Att bokhyllan endast är fanerad tycker jag är lite synd, då jag egentligen bara vill ha massiva möbler.
Mvh Passerati
<{POST_SNAPBACK}>
Men lilla du. trender kommer och trender går... Så är det med allt. Det finns ju många sorters valnöt. Vet ej vad det är du har, men det jag är ute efter är oljad valnöt som detta soffbordet är i...
Redigerat av Miia, 26 September 2005 - 21:24.
Postad 26 September 2005 - 23:05
kalvbräss
-
kalvbräss
-
Lärjunge
-
-
454 inlägg
David Design har släppt sin Funk-serie i valnötsutförande med läder som tillval i "handtagen". Lite impad att priset inte är högre än 15 500:-, ser riktigt snygg ut på bild.
Postad 28 September 2005 - 01:33
Unregisteredfa0a24d8
-
Unregisteredfa0a24d8
-
Lärjunge
-
-
439 inlägg
Mia, det är denna du tänker på va? http://doktorn.sub.n.../EM-Concept.jpg (fotad m mobilkamera) Söker precis som du möbler i den moderna tappningen av valnöt. Är det bara träslaget i sig man vill ha finns det fullt med gamla härken på blocket.se att köpa men jag säger nej tack. Jag har tittat på den där på EM men jag tycker inte den är riktigt okej i finishen. Ytan är liksom nästan lite plastig. Jämför med Bitc's Trend TV-bänk och det är en helt annan känsla. Annars gillar jag fortmatet, stort och vräkigt passar bra till mina feta soffor :-) Kan annars tipsa om att BoConecpt har tagit in mer valnöt i sitt sortiment. Dock har de ju någon slags tanke om att kan ska bygga sina egna möbler genom att kombinera skivor, ben, moduler och gud vet vad... man blir inte klok. Tänkte iaf ta mig ut till dem i helgen och se om man kan få rätsida i saken. Får väl lov att återkomma....
Postad 29 September 2005 - 18:19
Unregisteredd2c0b964
-
Unregisteredd2c0b964
-
Lärjunge
-
-
340 inlägg
Inom en månad borde all valnöt jag beställt ha anlänt inkl soffgrupp etc, ska fota lite då och visa upp hur jag fick ihop allt..
Postad 29 September 2005 - 21:32
Miia
-
Miia
-
Wannabe
-
-
35 inlägg
Mia, det är denna du tänker på va? http://doktorn.sub.n.../EM-Concept.jpg (fotad m mobilkamera)
Japp, d e d. Har inte sett den live än. Bara i katalog. Va in på MIO igår och vart besviken på MOA-serien (bordet) Såg såå plastigt ut. Tillbaka på ruta ett
Redigerat av Jensen, 02 October 2005 - 11:31.
Postad 29 September 2005 - 21:33
Miia
-
Miia
-
Wannabe
-
-
35 inlägg
Inom en månad borde all valnöt jag beställt ha anlänt inkl soffgrupp etc, ska fota lite då och visa upp hur jag fick ihop allt.. 
<{POST_SNAPBACK}>
Postad 01 October 2005 - 10:20
Unregistered973
-
Unregistered973
-
Veteran
-
-
2349 inlägg
men om det är så mörkt så måste man damma hela tiden ju....
samt att känns inte möblerna större än vad de verkligen är ? mörkt får ju rummet att kännas mindre ?
Bara undrar har inget emot det självm förutom att damma förstås
Postad 01 October 2005 - 11:02
Unregisteredfa0a24d8
-
Unregisteredfa0a24d8
-
Lärjunge
-
-
439 inlägg
Städar du inte hemmma...? ;-)
Skämt åsido, du är väl inte rätt person att ha valnötsmöbler. Hur kan det komma sig att silverfärgade bilar är de vanligaste idag trots att det inte finns någon bil som för sig bäst i silver? Jo, antingen för att smutsen inte syns så mycket och att de inte bryr sig så mycket om bilen. Eller för att de har lite konstig smak och faktiskt tycker att det är snyggt.
Detta fallet är likadant. Antingen älskar man det över allt och är beredd på att man kanske måste göra sig av med andra möbler som inte matchar, man måste städa ofta osv osv.
Alla tycker inte likadant. Och tur är väl det, så att man får se någon form av variation... Personligen kör jag en röd bil med 13 år gammal lack. Ändå glänser den som sjutton. Go figure :-)
Postad 02 October 2005 - 11:49
Miia
-
Miia
-
Wannabe
-
-
35 inlägg
Är det ingen som har inredningsbilder från sitt hem med valnöt?
*sugen på valnöt*
Postad 05 October 2005 - 22:05
Unregistered222df659
-
Unregistered222df659
-
Beroende
-
-
1236 inlägg
3dbild på vad som komma skall... del av vägg klädd i valnöt (244cm x 110cm bred) med 2 hyllor i zebrano. liknande på motsvarande sida, fast med hallmöbel i zebrano, samt infälld spegel i valnötsväggen. Är det tänkt. Materialet är i alla fall inhandlat...fattas tid.... Är det ingen som har inredningsbilder från sitt hem med valnöt?
*sugen på valnöt*
<{POST_SNAPBACK}>
Postad 06 October 2005 - 09:31
Unregisteredd2c0b964
-
Unregisteredd2c0b964
-
Lärjunge
-
-
340 inlägg
Kommer som sagt bilder på mitt rum inrett i valnöt snart.
Imorn anländer Trend TV-bänk
Moa sideboard och plain soffbord borde komma nästa vecka.
Kör med paris/julia kombinationen från EM som matbord.
Har även några riktigt fina små valnötsvägghyllor lagom stora för en värmeljusstake på lite olika nivåer i rummet.
Börjar bli riktigt fint, men visas inte upp förrän det är någorlunda färdigt..
Postad 06 October 2005 - 21:09
Miia
-
Miia
-
Wannabe
-
-
35 inlägg
3dbild på vad som komma skall... del av vägg klädd i valnöt (244cm x 110cm bred) med 2 hyllor i zebrano. liknande på motsvarande sida, fast med hallmöbel i zebrano, samt infälld spegel i valnötsväggen. Är det tänkt. Materialet är i alla fall inhandlat...fattas tid....
*sugen på valnöt*
<{POST_SNAPBACK}>
<{POST_SNAPBACK}>
Är det din hall? Gillar den! Snyggt! Vart kommer inredningen ifrån? /Miia
Postad 07 October 2005 - 19:46
Unregistered222df659
-
Unregistered222df659
-
Beroende
-
-
1236 inlägg
3dbild på vad som komma skall... del av vägg klädd i valnöt (244cm x 110cm bred) med 2 hyllor i zebrano. liknande på motsvarande sida, fast med hallmöbel i zebrano, samt infälld spegel i valnötsväggen. Är det tänkt. Materialet är i alla fall inhandlat...fattas tid....
*sugen på valnöt*
<{POST_SNAPBACK}>
<{POST_SNAPBACK}>
Är det din hall? Gillar den! Snyggt! Vart kommer inredningen ifrån?
/Miia
<{POST_SNAPBACK}>
tackar.. den är inte klar ännu, men ska bli snart (hoppas jag). Inredningen - tillverkning/design är min egen. Jobbar på ett inredningssnickeri, turligt nog. Det som bromsar upp det hela lite är att jag måste lägga in nytt golv (parket förmodligen) och den kan jag inte göra själv...så måste fixa finansieringen först :-)
Postad 07 October 2005 - 22:46
lunkens
-
lunkens
-
Lärjunge
-
-
437 inlägg
http://www.rowico.se
Allt för en valnötsälskare!
<{POST_SNAPBACK}>
Tyvärr ruskigt fula och otrendiga möbler  Men ett bra tips för de som gillar rustik /K -_-
Postad 08 October 2005 - 12:37
Turtle
-
Turtle
-
Beroende
-
-
1399 inlägg
Fabrik 19 i Tibro har en del Valnöt´s möbler bla den video bänken som du visade.
Dom har även en rumsavdelare i valnöt eller vit med valnöts dörrar.
www.fabrik19.se
Postad 09 October 2005 - 00:41
MullBenkt
-
MullBenkt
-
Användare
-
-
175 inlägg
IKEA har ett litet väggvitrinskåp som heter JÄRNA. Obehandlad valnöt. Vaxar man den blir den kanonfin. 49x49x15cm har jag för mig. Fungerar som CD-hylla här hemma.
Postad 09 October 2005 - 12:40
joreimer
-
joreimer
-
Användare
-
-
214 inlägg
Miia
<{POST_SNAPBACK}>
Bifogar bild på min TV-bänk i vitt och valnöt inhandlad på Interörbutiken på Götgatan i Sthlm. Mvh J
Postad 16 October 2005 - 15:24
Mr. T
-
Mr. T
-
Rookie
-
3 inlägg
Klockren, behöver jag säga mer? Finns på Mio.
Redigerat av Mr. T, 16 October 2005 - 15:27.
Postad 17 October 2005 - 17:33
Unregisteredfa0a24d8
-
Unregisteredfa0a24d8
-
Lärjunge
-
-
439 inlägg
Mr.T ja den där är ganska klockren. Men jag vill minna mig att den går på närmare 5000kr? Det är imho för mkt pengar för CD-förvaring.
Postad 18 October 2005 - 09:48
Berkan
-
Berkan
-
Mästare
-
-
2791 inlägg
Mr.T ja den där är ganska klockren. Men jag vill minna mig att den går på närmare 5000kr? Det är imho för mkt pengar för CD-förvaring.
<{POST_SNAPBACK}>
Håller med, men jag funderar på om man kanske kan ha den som barskåp? Tror ni att det funkar?
Postad 19 October 2005 - 14:02
TooT
-
TooT
-
Wannabe
-
-
29 inlägg
Jag har valnötssideboard under plasman och även matbord i valnöt. Matbordet jag har heter Corona ( 90 x160 ) och kommer från www.bolia.com boliaDetta är kombinerat med 6st fotöljer från www.boconcept.se , fotölj 60. De är inte så snygga på deras hemsida, men mina är jag grymt nöjd med. Ljusbeiget tyg och helgjutna högblanka fötter. Sideboarden är boconcepts nya som har beskrivits ovan, den är ca 3m lång, kan variera lite beroende på hur man placerar underskivan den står på. Den har 2st lådor men hyllplan ovan där man enkelt får plats med all sina fula elektronik. Har själv valt att ha fronten helt i valnöt, men man kan också få med frostat glas. Men det är ju bara att fixa en IR-extender till prylarna inne i skåpet. Riktigt nöjd med hur det blev. Ska ta lite bilder och lägga upp här asap. -EDIT- Tog bilder nu ikväll, som ligger i min galleri. Tyvärr är kameran, en gammal pentax optio 330, klarar ej kvällsljus så bra. Ni får försöka se hur det ser ut ändå, fast nu ser man knappt skillnad mellan ekgolv och valnöt.
Redigerat av TooT, 19 October 2005 - 19:47.
Postad 20 October 2005 - 00:25
Unregisteredfa0a24d8
-
Unregisteredfa0a24d8
-
Lärjunge
-
-
439 inlägg
Sideboarden är boconcepts nya som har beskrivits ovan, den är ca 3m lång, kan variera lite beroende på hur man placerar underskivan den står på. Den har 2st lådor men hyllplan ovan där man enkelt får plats med all sina fula elektronik. Har själv valt att ha fronten helt i valnöt, men man kan också få med frostat glas. Men det är ju bara att fixa en IR-extender till prylarna inne i skåpet.
Vad fick du betala för denna?
Postad 20 October 2005 - 08:28
TooT
-
TooT
-
Wannabe
-
-
29 inlägg
Boconcept är inte billigast.
Precis under 10k kostade den på.
Jag har ingen bild på hur lådorna fungerar, men underst i bänken är det två lådor, deras fronter är det som täcker hela framsidan. Halva höjden är ett hyllplan som täcks av lådans front.
Postad 22 October 2005 - 09:20
Mr. T
-
Mr. T
-
Rookie
-
3 inlägg
<{POST_SNAPBACK}>
Klart att det är mycket pengar. Det kostar att ligga på topp. hehe. Många har ju dock en hylla för sina flaskor, en för sina plattor och en dvd förvaring och då blir det ju ändå lite pengar de me.
Postad 26 October 2005 - 08:58
Croceye
-
Croceye
-
Rookie
-
6 inlägg
En sån här har jag men utan översta lådan. Finns i ek och valnöt. Horreds säljs hos Stalands och Studio 77 på drottningatan sthml bla.
Postad 31 October 2005 - 22:25
ordf03
-
ordf03
-
Rookie
-
7 inlägg
http://www.rowico.se
Allt för en valnötsälskare!
<{POST_SNAPBACK}>
Tyvärr ruskigt fula och otrendiga möbler 
Men ett bra tips för de som gillar rustik
/K -_-
<{POST_SNAPBACK}>
Om det är viktigt för dig att möblerna är trendiga är nog valnöt knappast rätt val sett i ett längre perspektiv. Om 2-3 år är valnöt ute i kylan igen precis som det var sedan 80-talet.
Postad 31 October 2005 - 22:49
Unregisteredfa0a24d8
-
Unregisteredfa0a24d8
-
Lärjunge
-
-
439 inlägg
Sådant kan man ju tvista om i all oändlighet. Vissa trender gillar man och andra inte. Vissa trender är korta och andra längre. De flesta vet detta och köper "säkra kort". Se bara på alla dessa silvriga bilar vi har i trafiken. Visst kan det finnas en och annan som tycker det är snyggt, men det finns faktiskt inte många bilar som visar sitt bästa jag i silverfärg. Men den lär iallafall inte bli omodern och ingen kommer nog att reta sig på den. Likadant gör många med sina hem. Vita möbler, vita tak, tidlösa inredningsdetaljer såsom glas och vitt kakel. Säkra kort. Säkert sätt att få en inredning som inte är unik någonstans.
Tänk ändå vilken tur att man kan göra som man vill. Valnöt kan vara hur ute det vill om tre år men just nu är jag och andra i tråden grymt intresserade av att utsmycka våra hem med detta. Har man inte mycket mer att tillföra än oavstående talare föreslår jag att man väljer en annan tråd att besudla.
Redigerat av Unregisteredfa0a24d8, 31 October 2005 - 22:50.
Postad 20 November 2005 - 10:24
ordf03
-
ordf03
-
Rookie
-
7 inlägg
Tänk ändå vilken tur att man kan göra som man vill. Valnöt kan vara hur ute det vill om tre år men just nu är jag och andra i tråden grymt intresserade av att utsmycka våra hem med detta. Har man inte mycket mer att tillföra än oavstående talare föreslår jag att man väljer en annan tråd att besudla.
Är du frisk eller? Jag bidrog med en sida där det finns närmare 250 artiklar i olika valnötsnyanser. Till tack fick jag mothugg om att möblerna inte skulle vara trendiga. Då valde jag att informera denna person om att valnöt kanske inte är det bästa sett ur ett längre perspektiv om det är trend som står på temat eftersom jag ansåg kommentar såväl löjlig som ovidkommande - vad var det för fel med det? Jag har inga somhelst problem med valnöt - tycker det kan vara rätt snyggt i rätt omgivning. Givetvis ska jag INTE bidra med några mer länkar till handlare inom detta område eftersom det finns personer som du som uppenbarligen dricker ättika till frukost...
Postad 20 November 2005 - 19:57
Unregisteredfa0a24d8
-
Unregisteredfa0a24d8
-
Lärjunge
-
-
439 inlägg
Jag är fullt frisk. Däremot får jag väl se mig överbevisad vad gäller Rowico. De har faktiskt mer än sånt skräp som man kan köpa på blocket för några hundralappar. Till exempel:   Ska titta närmare på dessa. Undrar vart man kan se möblerna i Stockholm?
Postad 21 November 2005 - 11:33
Unregisteredcc82d64c
-
Unregisteredcc82d64c
-
Lärjunge
-
-
421 inlägg
Jag är fullt frisk.
Däremot får jag väl se mig överbevisad vad gäller Rowico. De har faktiskt mer än sånt skräp som man kan köpa på blocket för några hundralappar. Till exempel:

Ska titta närmare på dessa. Undrar vart man kan se möblerna i Stockholm?
<{POST_SNAPBACK}>
Rowico är leverantör till många butiker, inkl kedjorna (inte IKEA då). Ring och fråga levernatören så får du svar om vilken butik nära dig som har dessa produkter. Skulle tro att Svemska hem Stockholm (Stalands) är en bra gissning. Vet dock inte säkert.
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Inredning & Möbler
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|