Postad 08 May 2005 - 20:28
För någon kväll sedan kom jag in på någons galleri där denne någon hade en extremt snygg sänggavel i ek i huvudändan av sängen. Så visa upp era snygga sänggavlar och ge mig lite inspiration nu inför snickerimånaden som kommer!
Postad 10 May 2005 - 19:59
hej
Ikea har en i mitt tycke snygg sänggavel som heter Malm, den finns även i ek.
Det finns även byråer i olika utförande i samma serie. Plus någon form av möbel du kan ha som "bricka" i sängen, fast den går över sängen från långsida till långsida, om du förstår. (inte så bra beskrivet) Också den i Ek.
Hoppas det kan vara till nån glädje.
//Joopy
Ikea har en i mitt tycke snygg sänggavel som heter Malm, den finns även i ek.
Det finns även byråer i olika utförande i samma serie. Plus någon form av möbel du kan ha som "bricka" i sängen, fast den går över sängen från långsida till långsida, om du förstår. (inte så bra beskrivet) Också den i Ek.
Hoppas det kan vara till nån glädje.
//Joopy
Postad 10 May 2005 - 20:15
Jag har länge tänkt och inte kommit längre...
..Att köpa en bänkskiva i björk och skruva upp med sänghakar i väggen bakom min säng. Det finns nämeligen inte så mkt plats i mitt sovrum. dessutom är det inte så många gavlar som funkar med kontinentalsäng.
..Att köpa en bänkskiva i björk och skruva upp med sänghakar i väggen bakom min säng. Det finns nämeligen inte så mkt plats i mitt sovrum. dessutom är det inte så många gavlar som funkar med kontinentalsäng.
Postad 13 May 2005 - 10:00
Jag köpte en ek-fanérad spånskiva och byggde en helt egen unik sängstomme... fanken så mycket roligare än tex ikeagrejen som typ alla har...
Postad 15 May 2005 - 22:37
Jag köpte en ek-fanérad spånskiva och byggde en helt egen unik sängstomme... fanken så mycket roligare än tex ikeagrejen som typ alla har...
Vart köpte du den? Gillade också skivan som du har bakom TV:n, är det också ett hembygge och är skivan isåfall köpt på samma ställe?...mycket snyggt!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
10 bilder
640 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?