Postad 18 October 2005 - 00:41
Hejsan, ser bra ut gillar att du matchat bänken och högtalarna väldigt bra, jag lyckades nog ganska bra jag med.. Angående att högtalarna står nära bänken som du skrev i mitt galleri : Ja jag bor i en etta och håller på att försöka lista ut en bra planlösning.
EDIT: Ja förresten glömde säga att dynavoice låter riktigt bra. Man kan säga att musiken sätter gränserna, är det en lugn ballad med plockspel och klingande toner så klingar det, är det en hardtance låt med dynamik så det känns som att man faller ner för ett stup så är ljudet dynamiskt o.s.v.. Funkar även bra till fest och möbleringsverktyg.
EDIT: Ja förresten glömde säga att dynavoice låter riktigt bra. Man kan säga att musiken sätter gränserna, är det en lugn ballad med plockspel och klingande toner så klingar det, är det en hardtance låt med dynamik så det känns som att man faller ner för ett stup så är ljudet dynamiskt o.s.v.. Funkar även bra till fest och möbleringsverktyg.
Redigerat av Unregistered0c99b88d, 18 October 2005 - 00:44.
Postad 02 November 2005 - 00:45
Tack för kommentaren i mitt galleri.
Btw, jag har ritat/målat misfitspostern själv. *skrytskryt*
Btw, jag har ritat/målat misfitspostern själv. *skrytskryt*
Postad 21 May 2006 - 00:56
jag har ganska fin budget men det ända jag lever på och spenderar min a pengar på här lud och bild produket från mitt barnbidrag.
men jag kanske ska säg att tv óch dvd inte är mina. när jag flyttade ner i källaren så hade mina föräldrar inte plats med den där uppe så den blev kvar här tillsvidare. inte för att det är något fel med det.
men jag kanske ska säg att tv óch dvd inte är mina. när jag flyttade ner i källaren så hade mina föräldrar inte plats med den där uppe så den blev kvar här tillsvidare. inte för att det är något fel med det.
Postad 16 September 2006 - 12:24
njutto 2006-09-15 21:07:59
du har ingen diagnos av något slag, som aspergers syndrom eller ?
Hur fan kan en så kallad frisk människa sitta och skämta om en så svår sjukdom och nästan anklaga någon annan att ha AS det är utanför mitt förstånd,
Vet du överhuvud taget vad det innebär att ha som aspergers syndrom
om du inte vet vad AS så tycker jag att du ska läsa på lite vad innebär att ha AS
http://www.attention...ad/asperger.htm
jag bara undrar efter som jag jobbar med ett barn som har AS
Jag säger bara en sak fy fan det var det längsta jag har läst på detta forum hoppas du blir varnad.
Ps. Vore jag dig så skulle jag skicka ett Pm och vederbörande och be om ursäkt
Postad 10 November 2006 - 09:15
Det skulle du säkert, Hemskt ledsen om den stack i ögonen på dig. Jag ska försöka skaffa en lika tuff å snabb bil som dig så vi mättar den svenska avundsjukan.
Sen att jag inte hittatde "övrigt" knappen så den inte hamnade som en hembiopryl är väl my bad.
Tapeten heter Bullrush Andaman å kommer från Malabar www.malabar.co.uk
Tapeten heter Bullrush Andaman å kommer från Malabar www.malabar.co.uk
Redigerat av Chrno, 10 November 2006 - 10:34.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
55 bilder
1 film
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?