Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Wii Sports

97 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Vad tycks om Wii Sports? 5 är bäst (91 medlem(mar) har röstat)

Vad tycks om Wii Sports? 5 är bäst

  1. 1 (1 röster [1.10%])

    Procent av omröstning: 1.10%

  2. 2 (2 röster [2.20%])

    Procent av omröstning: 2.20%

  3. 3 (11 röster [12.09%])

    Procent av omröstning: 12.09%

  4. 4 (44 röster [48.35%])

    Procent av omröstning: 48.35%

  5. 5 (33 röster [36.26%])

    Procent av omröstning: 36.26%

Rösta Gäster kan inte rösta
Wii Sports (Wii) (Nintendo Wii-spel) 6 8,38 (20) 149:-
2 relaterade trådar

#1

Postad 12 november 2006 - 16:41

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Postad bild

Gamerankings

Debuttråden = Wii sports :P

Första recensionen har inkommit från en sida som heter Lawrence. 8.9 blev betyget :D

Good: Fantastic introduction to the Wiimote, great multiplayer, hilarious custom Mii characters

Bad: Boxing is a bit lacking, some may complain about the visuals


6.5 i grafik, 9a i gameplay :lol:

Lägger till omröstning senare.

#2

Postad 12 november 2006 - 22:05

maximm
  • maximm
  • Guru

  • 4 105 inlägg
  • 0
Fem stycken filmer från wii sports (streamade från sidan)

http://www.nordicgam...het/0,9101.html

#3

Postad 12 november 2006 - 22:09

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Verkar vara ett trevligt spel. Bowlingen ser ut att rocka.

#4

Postad 13 november 2006 - 01:50

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Fem stycken filmer från wii sports (streamade från sidan)

http://www.nordicgam...het/0,9101.html

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe, tennis var han/hon inte bra på iallafall. Här är en video där det blir mer dueller (golf i början):

http://video.google....952401334&hl=en

Det roliga är ju att man kan slå väldigt hårt som din video visar, och göra alla olika skruvar och vinklar etc. Det måste ju vara det perfekta partyspelet.

Förhandstittarna är väldigt positiva, alla som köper en Wii kommer ju spela detta så ordet kommer sprida sig snabbt.

» Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «


I played Wii Sports.

Tennis: A - Probably the best executed game, not moving the character really doesn't take away from the experience. The goal of the game is to hit the ball in a place where they can't get it. The racket is really accurate when it comes to registering your exact movement. I wish there was an expert mode where the character could be moved with the D-Pad, but perhaps that will be in Mario Tennis Wii, which should be an amazing title when it comes out.

Golf: A+ - This was my favorite game of the 5, perhaps it will get old once the course is played to death but you are going to have to master a course before it gets old. I really loved this game and I can't wait for a Mario Golf Game.

Bowling: A+ - Bowling was also fun. The reason I liked Golf better was because it was a bit more deep of a game. But Bowling was still fun. This game, of the 5, will probably have the best replay value. It's fun to watch the other Mii Bowlers in other lanes bowl. But the bowling ball is really good in movement and is accurate. Though its recommended to play this game standing.

Baseball: C - The problem with baseball is that pitching is boring. Batting is fun, if it were just batting I would give it an A, but this baseball game is too shallow. At least it goes 1:1. A full fleged baseball game like MVP Baseball should improve on this. Out of the 5 games, I would assume this one would get old the earliest.

Boxing: B+: My only complaint with boxing is that its not as intuitive as the other 4 and has a learning curve. Sure, you mimick the controls as boxing gloves, but its not exactly 1:1 but instead pre-done animations. The reason its not as intuitive is because once you get tired or get hit too much your guy stops punching even though you are punching with your controls. You have to keep an eye on the meter. Once you get the hang of how to play boxing it gets fun.

Overall I give this game an A. It's fun, its a great pack in. The single player has some kind of depth because it keeps a "score" and once you hit a certain number with that score you become a pro. Although I hope for a mode over WiiConnect24 where you can exchange high scores with Golf/Bowling with other people or some kind of leaderboard. The sounds that come out of the Wii Remote really add to the experience.

I am looking as forward to this game just as much as Zelda believe it or not.


So, the first Wii game we tried was Wii Sports. I was extremely skeptical of this game before I played it, but figured it was free with the system so hopefully Nintendo knew what it was doing. I had previously played Excite Truck on a Wii kiosk a few days ago, and while fun I couldn’t help but think it wasn’t the best game to showcase the Wii’s controller. After playing 3 hours of Wii Sports it became obvious that this is the game that will draw in a new audience and should be the one in the kiosks for demo. For those in the dark, Wii Sports is a collection of games consisting of tennis, baseball, boxing, bowling, and golf. Each game makes full use of the motion sensing remote and acts exactly as you’d expect it to. For example, in tennis the remote becomes the tennis racket. Simply swing your arm to hit the ball. It’s extraordinarily easy to play and immersive like no other game before it. We had so much fun playing all of the Wii Sports games that it’s hard to believe we played games on a simple game pad before this.

My favorites, at this point in time, from best to worst are: bowling, tennis, baseball, golf, and boxing. They are all fun to play, but bowling really nails the experience. To bowl you simply hold the remote straight up, vertically like you’re holding the bowling ball. You press the “B” button trigger under the remote and you then lower your arm back, and swing forward and release the “B” button to let go of the ball at the right moment. If you hold the button too long the ball will literally bounce onto the floor, often with bad results. If you twist the controller or hang to the left or right you’ll see the ball move in those directions. It’s also possible to put some spin on it to pull of those expert moves.

The Remote has a built-in speaker and rumble functionality. These add even more depth to the games. In baseball if you’re batting you’ll hear the “whoosh” as you strike out or the “crack!” of the bat when you hit a home run. In golf you’ll feel your club strike the ball and in boxing when you’re knocked to the ground you’ll hear “1, 2, 3…!” emanating from the speaker and thus adding to the experience. Ever since it was first announced that the speaker would be integrated into the controller I thought it was more of a gimmick than anything. I’m glad I was wrong as it really does add another level of realism to the games. Despite previous rumblings that the speaker was super cheap and the sound not so great, I was impressed that most of the sound samples were crystal clear and perfectly synched with the on-screen action.



#5

Postad 14 november 2006 - 11:03

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
7.5 av IGN, 8.5 av Gamerzedge.

Verkar som bowling och tennis ligger före de andra sporterna.

#6

Postad 17 november 2006 - 15:09

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Tror bowling är en riktig höjdare.

#7

Postad 08 december 2006 - 09:41

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0
Nu har jag spelat tennis en stund med min 5-åring. Hur kul som helst :P
Jag säger bara en sak: Spelglädje för hela familjen! :P
Detta kommer min sambo garanterat också älska, och hon gillar inte spel i vanliga fall.

#8

Postad 08 december 2006 - 09:51

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Nu har jag spelat tennis en stund med min 5-åring. Hur kul som helst :wub:
Jag säger bara en sak: Spelglädje för hela familjen! :wub:
Detta kommer min sambo garanterat också älska, och hon gillar inte spel i vanliga fall.

<{POST_SNAPBACK}>



Det är sånna här kommentarer som gör att jag tror Wii kommer bli en enorm succé.
Nintendo kommer alltså lyckas att attrahera folk som inte annars spelar. Den marknaden är otroligt stor. Kan de få en bråkdel av den marknaden så kommer Wii sälja galet mycket.

#9

Postad 08 december 2006 - 10:56

nicklash
  • nicklash
  • Användare

  • 183 inlägg
  • 0
Jag måste nog säga att jag tyckte det var svårt att få till träffar som gick ut på planen på baseboll. 1-2 av 10 kanske gick rakt fram.

Redigerat av nicklash, 08 december 2006 - 10:56.


#10

Postad 08 december 2006 - 11:27

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0
Kul med tennis!

Bifogad fil(er)

  • Bifogad fil  48.JPG   82,29K   355 Antal nerladdningar


#11

Postad 08 december 2006 - 12:31

gusax
  • gusax
  • Beroende

  • 1 425 inlägg
  • 0
Provade precis hos en kompis. Körde boxning och golf. Boxningen var lite störd men golfen funkade riktigt bra.
Det var lite jobbigt ändå, man står ju och viftar med armarna precis som i riktig boxning :-)

Sen var det rätt kul att titta på när andra spelar också bara för att man verkligen spelar med hela kroppen :-)

#12

Postad 09 december 2006 - 08:39

veemaks
  • veemaks
  • Wannabe

  • 20 inlägg
  • 0

Tror bowling är en riktig höjdare.

<{POST_SNAPBACK}>


Bowling ÄR en riktig höjdare! Hur coolt som helst att skruva klotet och få en en strike :rolleyes:

#13

Postad 09 december 2006 - 13:37

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Bowling ÄR en riktig höjdare! Hur coolt som helst att skruva klotet och få en en strike  :rolleyes:

<{POST_SNAPBACK}>

Det finns ett sätt att fuska så man får strikes hela tiden... lite synd. Finns en video på det någonstans.

#14

Postad 09 december 2006 - 16:16

Unregistered11bf6fd0
  • Unregistered11bf6fd0
  • Forumräv

  • 848 inlägg
  • 0
Jag spelade wii igår, herregud vad roligt golf var jag trodde inget kunde slå Mario golf men det stämde inte. Vilken grym konsol :rolleyes: Nästan så jag vill ha en egen :rolleyes:

#15

Postad 10 december 2006 - 19:20

klistier
  • klistier
  • Amatör

  • 80 inlägg
  • 0
Styrs hastigheten på bollen samt vart den hamnar enbart på NÄR man slår? Inte hur hårt man slår och vart man riktar slaget? Bra att veta, då behöver man ju inte svinga som en idiot i onödan :).

Redigerat av klistier, 10 december 2006 - 19:22.


#16

Postad 10 december 2006 - 21:06

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Styrs hastigheten på bollen samt vart den hamnar enbart på NÄR man slår?

Baseball eller Tennis?

#17

Postad 10 december 2006 - 21:32

klistier
  • klistier
  • Amatör

  • 80 inlägg
  • 0
Tennis givetvis.

#18

Postad 10 december 2006 - 22:12

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
5'a på det här. Jag och en av mina polare har sällan garvat så mycket som när vi lirade Wii Sports igår. Hur bra som helst.

#19

Postad 10 december 2006 - 23:27

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Tennis givetvis.

<{POST_SNAPBACK}>

Eeeeeh ok, ja det var ju klart som korvspad :D

Kunde precis lika gärna varit baseball :D

Som svar på frågan: Givetvis så beror det på hur hårt man slår, vart man riktar slaget, timingen och vilken skruv man vill lägga på.

:)

Edit:

In tennis, it's all in the timing. If your gesture is perfect, but your timing is off, your return could fly off the court, anyway. There's depth, too. You can hit fast or lob it; you can direct your shot; and you can even add spin. And as you start to master both timing and form, you'll find that tennis gets better and better


Redigerat av Zoiler, 10 december 2006 - 23:29.


#20

Postad 11 december 2006 - 09:24

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

  • 3 008 inlägg
  • 0
Ja gav spelet en 4a i Multiplayer synpunkt.
Jag har haft 5 olika vänner hemma i åldrarna 23-33år i helgen.
Allt har tyckt att de är sjukt roligt!

Golf och Bowling har de blivit mest när vi är 4st som spelar ty ja bara har en handkontroll.

Ser verkligen härliga potential i Tennis och Golf.
Tänk om EA kunde utveckla ett Tiger Woods till Wii.
Det skulle iaf ja köpa fortare än kvickt!

#21

Postad 11 december 2006 - 09:36

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Tycker alla spelen är sanslöst bra. Tennis och Boxning tar ett tag att förstå sig på men när man väl gjort det är de skitbra. Boxning är min favorit just nu. Skön känsla att ducka ett slag och kontra med en rallarsving mitt i planeten på motståndaren.

#22

Postad 11 december 2006 - 10:04

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

  • 3 008 inlägg
  • 0
Det skulle vara väldigt trevligt att läsa en motivering till att ge spelet en 1a i betyg.
Om nu vederbörande som givit spelet en 1a, ens har spelat spelet.

#23

Postad 11 december 2006 - 10:13

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Det skulle vara väldigt trevligt att läsa en motivering till att ge spelet en 1a i betyg.
Om nu vederbörande som givit spelet en 1a, ens har spelat spelet.

<{POST_SNAPBACK}>


Det är antagligen nån som inte gillar Nintendo som satt en etta.

#24

Postad 11 december 2006 - 10:56

Unregistered9c603b2b
  • Unregistered9c603b2b
  • Lärjunge

  • 482 inlägg
  • 0

Det skulle vara väldigt trevligt att läsa en motivering till att ge spelet en 1a i betyg.
Om nu vederbörande som givit spelet en 1a, ens har spelat spelet.

<{POST_SNAPBACK}>


Det är antagligen nån som inte gillar Nintendo som satt en etta.

<{POST_SNAPBACK}>



Det är nog till 100% någon som har något emot Nintendo och deras filosofi. En roligare leksak så här till jul lär man ju inte hitta!

#25

Postad 11 december 2006 - 20:55

klistier
  • klistier
  • Amatör

  • 80 inlägg
  • 0

Tennis givetvis.

<{POST_SNAPBACK}>

Eeeeeh ok, ja det var ju klart som korvspad :D

Kunde precis lika gärna varit baseball :o

Som svar på frågan: Givetvis så beror det på hur hårt man slår, vart man riktar slaget, timingen och vilken skruv man vill lägga på.

:blink:

Edit:

In tennis, it's all in the timing. If your gesture is perfect, but your timing is off, your return could fly off the court, anyway. There's depth, too. You can hit fast or lob it; you can direct your shot; and you can even add spin. And as you start to master both timing and form, you'll find that tennis gets better and better

<{POST_SNAPBACK}>


Mina slag blir iallafall lika hårda om jag slår löst som hårt :P.

#26

Postad 11 december 2006 - 21:07

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Mina slag blir iallafall lika hårda om jag slår löst som hårt :o.

<{POST_SNAPBACK}>

Det var konstigt. IGN kunde tydligen få fart på bollarna :blink: .

Någon annan som har testat?

#27

Postad 11 december 2006 - 21:10

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Handlar om timing. Slår man vid rätt tillfälle så blir det en ###### fart på bollen.

Nytt rekord på bowling förresten 193 :blink:

#28

Postad 11 december 2006 - 21:24

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Ja jag har läst lite nu och timingen verkar klart viktigast. Så den kan inte ens känna igen om man slår en rak eller sned? Kasst :blink:

Receive the ball on the right side of the baseline and you can place it wherever you like on the other side of the net - swing early to play it cross court, swing when it feels most natural to hit a safe return, or swing just as you feel the ball slipping away to push it down the line. Finding the sweet spots that keep the ball just within the tramlines is rewarding, and developing the ability to find them regularly is satisfying.


Och bara dubbel... suck.

Men...

Tennis is similar to baseball in that all it really requires is a swinging motion. The sensor recognizes forehands, backhands, overhead smashes, and even changes shot trajectory depending on how much the remote is tilted

?

Meanwhile, the tennis game can reportedly recognize around 100 different kinds of swings (although we only noticed a handful while playing).

As you can pretty much guess, the Wiimote is perfect for tennis as the game is able to detect over 200 different types of tennis strokes

:o ??

#29

Postad 12 december 2006 - 17:17

tager
  • tager
  • Amatör

  • 99 inlägg
  • 0
Jo de få slagen jag testade (eftersom jag inte lyckats få tag på ett eget Wii än) så märkte spelet skillnad på hur man slog och höll vinkeln.

Ifall man slog nerifrån snett upp så lobbades bollen och slog man t.ex. uppifrån och snett ner med "öppet blad" så fick man en bollbana som liknade en stoppboll.

Fast som sagt, testade inte mer än ett par slag så det kanske var jag som hade olika timing, det kändes som vinkeln spelade roll iaf.

Önskar av hela mitt hjärta att jag kan testa noggrannare, men som det ser ut på konsoll-tillgång/efterfrågan idag lär det dröja.. ;)

#30

Postad 12 december 2006 - 18:14

Unregisteredae42f095
  • Unregisteredae42f095
  • Användare

  • 104 inlägg
  • 0
Jag har märkt att det definitivt spelar roll hur snabbt/hårt man slår samt vilken vinkel man har i tennis. Jag kan dock inte påstå att jag är någon expert ännu.

Prova gärna träningsdelen där man går igenom vissa moment. Träningen är uppdelad i tre steg och man kan bara gå vidare till nästa steg när man fått minst brons. Del två av tennisträningen går ut på att träffa en "korridor" som åker fram och tillbaka och med lite träning får man till det, del tre går ut på att träffa en måltavla som flyttar på sig; här får man definitivt träna för att träffa rätt.

Som svar på själva frågan om wii sports så måste jag säga att dagen jag köpte mitt wii testade jag wii sports i kanske en halvtimme och lade det sedan åt sidan. I söndags fick jag för mig att testa det lite igen och jag fastnade i flera timmar.
Wii sports är enormt beroendeframkallande om man bara ger det chansen, faktum är att det även är roligt när man spelar själv även om det givetvis är roligare när man är fler.

För er som tycker det är lite tråkigt, "tvinga" er att spela en timme eller så, jag kan nästan garantera att ni fastnar för wii sports efter det.

Jag har varit med ända från mattel intellivision-tiden och wii är allvarligt talat det bästa som hänt spelindustrin på länge! Jag är helt frälst, jag har roligt igen när jag spelar och det var länge sen det var såhär roligt att spela konsol. Känns nästan som man blivit barn igen!
Jag är så innerligt glad att det äntligen kommit ett system där spelen är i fokus och tekniken lite mer i skymundan. Ni som ännu inte fått er wii, håll ut; det är väl värt väntan!

#31

Postad 12 december 2006 - 18:50

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Jaha, olika bud överallt ;)

#32

Postad 12 december 2006 - 21:59

ka313
  • ka313
  • Amatör

  • 91 inlägg
  • 0
Tycker bowlingen är riktigt bra! Boxningen hänger inte riktigt med hela tiden... Och Baseball kan bli lite segt, men golfen och tennisen e kul!

Har inte fått iväg mer än 184 på Bowlingen men polaren fick 204. Tror om man ska ha en chans att få en perfekt serie någon gång så är det nog i Wii sports!

#33

Postad 12 december 2006 - 21:59

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
235 i Bowlingen nyss :)

#34

Postad 12 december 2006 - 22:34

klistier
  • klistier
  • Amatör

  • 80 inlägg
  • 0
Gah, förstår inte varför min Mii inte får poäng i tennisen längre! Han har 650 :).
Tennisen är sjukt rolig, lätt roligast i mitt tycke, tvåa är golf, trea bowling.

#35

Postad 14 december 2006 - 22:21

anna_carin
  • anna_carin
  • Wannabe

  • 29 inlägg
  • 0
Testade Wii hos grannen idag och min femåring fick boxas. Sjukt kul att se henne puckla på! Hon var helt slut efter två minuter och gick hela tiden närmare projektorduken *fnissar*
Till slut slog hon nästan på väggen :wub:
Hade helt klart kvalat in i Americas Funnies Homevideos om jag hade filmat henne (fast konkurrensen är ju inte direkt stenhård där :unsure: )

#36

Postad 17 december 2006 - 23:35

ka313
  • ka313
  • Amatör

  • 91 inlägg
  • 0
216 i bowlingen nu! Känns helt ok - men vad är max egentligen??

#37

Postad 17 december 2006 - 23:39

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
300 är max.

#38

Postad 17 december 2006 - 23:40

ka313
  • ka313
  • Amatör

  • 91 inlägg
  • 0
Ok en bit kvar innan man strikar hela vägen då!

#39

Postad 18 december 2006 - 08:54

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

  • 3 008 inlägg
  • 0
Vore kul o veta va man får poäng för i bowlingen, ja har runt 1000-1100 poäng.
Ena gången får ja -11 för en 180 runda, andra gången får ja +12 för en 171:a..

Tror de har o göra med hur många strikes och splittar man lyckas med och så.
Men är de någon som vet mer precist?

#40

Postad 18 december 2006 - 09:47

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

  • 2 241 inlägg
  • 0
Jag har visserligen bara spelat detta en kväll men jag måste erkänna mig vara måttligt imponerad av detta. Egentligen var det bara baseball som kändes underhållande - genomgående hög beta-känsla annars...

edit: Däremot måste jag säga att kontrollen lovar riktigt gott för WII

Redigerat av letmefly, 18 december 2006 - 09:57.


#41

Postad 18 december 2006 - 10:02

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Wii Sprts är mer ett techdemo än ett spel. Nu är det upp till andra att göra ordentliga sportspel.

#42

Postad 18 december 2006 - 16:35

Jerry_
  • Jerry_
  • Wannabe

  • 28 inlägg
  • 0
På golfen, går det att få till typ topspin och backspin och frivillig slice o sånt på bollen där, eller är det bara o sikta o slå lagom hårt som gäller där?

#43

Postad 18 december 2006 - 17:09

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

  • 2 241 inlägg
  • 0

Wii Sprts är mer ett techdemo än ett spel. Nu är det upp till andra att göra ordentliga sportspel.

<{POST_SNAPBACK}>

Så frågan borde snarare vara "Vem satte femman?" istället för "Vem satte ettan?" :)

Jag satte tvåan förresten. Däremot hade jag nog köpt ett WII rakt av om det stödde 720p - gillar helt klart tänket!

#44

Postad 18 december 2006 - 17:09

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

På golfen, går det att få till typ topspin och backspin och frivillig slice o sånt på bollen där, eller är det bara o sikta o slå lagom hårt som gäller där?

<{POST_SNAPBACK}>


Nja. Så avancerat är det inte. Det gäller bara att slå lagom hårt som du skriver. Golfen tycker jag är sämst i Wii Sports. Extremt svårt att få lagom fart på puttar och chippar.

#45

Postad 18 december 2006 - 18:41

ka313
  • ka313
  • Amatör

  • 91 inlägg
  • 0

Jag har visserligen bara spelat detta en kväll men jag måste erkänna mig vara måttligt imponerad av detta. Egentligen var det bara baseball som kändes underhållande - genomgående hög beta-känsla annars...

<{POST_SNAPBACK}>



Tyckte också det första gången jag spelade det, men ju mer tid man ger det desto mer växer det. Tennisen är ganska svår att bemästra, men styrkan ligger nog ändå i multiplayer. Vi skrattade så vi höll på att dö igår när vi spelade tennis! Och om man är tävlingsinriktad (läs: undertecknad) så är sportspel alltid en favorit!

Och när man talar om grafiken så visar det väl att det finns mycket att göra på den fronten, även om det är ball med sina egna Miis överallt.

#46

Postad 18 december 2006 - 19:13

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Som sagt. Jag skulle inte nöja mig med Wii som min enda konsoll. Man vill ha fet grafik också. Men den är ett strålande komplement till konsollerna med massa kräm. Vill man bara ha lite kul med polarna funkar Wii ypperligt.

#47

Postad 18 december 2006 - 21:11

klistier
  • klistier
  • Amatör

  • 80 inlägg
  • 0
246 i bowlingen :)!

#48

Postad 18 december 2006 - 21:13

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

246 i bowlingen :)!

<{POST_SNAPBACK}>


Impressive ;)

#49

Postad 07 januari 2007 - 21:55

Hezikiel
  • Hezikiel
  • Amatör

  • 67 inlägg
  • 0
Har spelat hela helgen med flickvännen och en polare. Vi tyckte bowlingen och tennis var riktigt kul! Boxningen känns som en stor besvikelse.

#50

Postad 07 januari 2007 - 22:34

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Tycker boxningen är bäst. Tar lite tid innan man lär sig de olika slagen bara. Man kan inte bara vifta som en idiot. Gäller att skydda sig och time'a slagen ordentligt.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.