Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Harry Potter Order of the Phoenix -2007

35 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Harry Potter Och Fenixorden - Specialutgåva (DVD) (DVD-filmer) 2 7,61 (69) Inga priser
Harry Potter Och Fenixorden (Blu-ray) (Blu-ray-filmer) 2 7,52 (49) 198:-
Harry Potter Och Fenixorden (DVD) (DVD-filmer) 1 7,75 (19) Inga priser

#1

Postad 22 november 2006 - 06:12

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

  • 12 561 inlägg
  • 0
Oj då, det finns en sajt och trailer B)
Sommaren 2007

#2

Postad 22 november 2006 - 08:35

Whopper
  • Whopper
  • Veteran

  • 1 567 inlägg
  • 0
Trevligt. Satt faktiskt och diskuterade igår när denna skulle ta och dyka upp. B)
Man får hoppas att även bok 7 även dyker upp snart .. B)

#3

Postad 22 november 2006 - 14:21

Unregisteredbd4cda37
  • Unregisteredbd4cda37
  • Lärjunge

  • 383 inlägg
  • 0

Trevligt. Satt faktiskt och diskuterade igår när denna skulle ta och dyka upp.  B)
Man får hoppas att även bok 7 även dyker upp snart  ..  B)

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det blir väl release av boken och nya filmen ungefär samtidigt om jag förstått det rätt?

#4

Postad 22 november 2006 - 15:19

Unregistered36883
  • Unregistered36883
  • Mästare

  • 3 680 inlägg
  • 0
Alltid lite spännande inför HP släppen.... och hittils så har filmerna varit förvånansvärt bra... men den stora frågan är ju HUR länge ska hon sitta och klämma på den sista boken...??? Med tanke på hur den näst sista boken slutade så blir man ju tokig på att gå och invänta den. Men om det följer intervallerna som det varit på sistone så kommer den engelska utgåvan framåt nästa vår/sommar och den svenska översättningen brukar ha en tendens att komma ut ett halvår/år efter....

#5

Postad 02 januari 2007 - 10:58

Gäst_Fredrik_*
  • Gäst_Fredrik_*
  • 0
Lånar denna tråden lite snabbt bara för att informera om att de första fyra releaserna på R1 om Harry Potter kommer att gå OOP ganska snart enligt siten DavisDVD.com. Warner har fattat beslutet om att dra in filmerna utan några uppgifter om när de kan tänkas dyka upp på marknanden igen, det rykas om att de skulle släppas i HD SE-utföranden inför releasen av Phoenix men inget är bekräftat. Så har ni inte dessa filmer i hyllan kanske det är dags för ett inköp innan de försvinner. Over and out.

#6

Postad 06 januari 2007 - 16:18

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

  • 12 561 inlägg
  • 0

Warner har fattat beslutet om att dra in filmerna utan några uppgifter om när de kan tänkas dyka upp på marknanden igen, det rykas om att de skulle släppas i HD SE-utföranden inför releasen av Phoenix men inget är bekräftat.

<{POST_SNAPBACK}>


Shit, jag har bara 3st i hyllan måste ha missat ett ex...just #3...

#7

Postad 07 januari 2007 - 21:42

Nikita
  • Nikita
  • Användare

  • 115 inlägg
  • 0
Harry Potter Order of the Phoenix kommer iaf på bio den 2007-07-13.
*längtar* :D

#8

Postad 13 juni 2007 - 12:21

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

  • 12 561 inlägg
  • 0

Oj då, det finns en sajt och trailer ;)
Sommaren 2007

<{POST_SNAPBACK}>

En månad kvar till Potter feber igen :o

#9

Postad 13 juni 2007 - 20:54

sandö
  • sandö
  • Användare

  • 247 inlägg
  • 0

Harry Potter Order of the Phoenix kommer iaf på bio den 2007-07-13.
*längtar* ;)

<{POST_SNAPBACK}>


F*n va nice! Får bli lite bio på semestern då! :P Tänk vad man kan längta efter en "barnfilm" så fantastiskt mycket, tycker dom bara blir bättre och bättre!

Go Harry! :o

#10

Postad 14 juni 2007 - 14:31

Unregistered36e46b9d
  • Unregistered36e46b9d
  • Användare

  • 247 inlägg
  • 0
Ja det blir en bra vecka med bio den 13:e och boken som jag har för mig skulle komma den 21:a, :wub: längtar

#11

Postad 21 juni 2007 - 14:55

yasmin12
  • yasmin12
  • Wannabe

  • 10 inlägg
  • 0
Jag har sett trailern och den verkar jättebra :D
Jag längtar jättemycket tills den kommer ut på bio då SKA jag se den :(
Jag har sett alla harry potterfilmerna :( men inte läst en enda bok :)

#12

Postad 21 juni 2007 - 17:49

Zlim
  • Zlim
  • Lärjunge

  • 266 inlägg
  • 0
Bra, för filmerna blir mycket sämre om du har läst böckerna innan (min och flera andras åsikt).
iofs är det synd också eftersom du missar en bra bokserie

#13

Postad 25 juni 2007 - 15:56

Unregisteredbd4cda37
  • Unregisteredbd4cda37
  • Lärjunge

  • 383 inlägg
  • 0

Bra, för filmerna blir mycket sämre om du har läst böckerna innan (min och flera andras åsikt).
iofs är det synd också eftersom du missar en bra bokserie

<{POST_SNAPBACK}>

Där håller jag inte med, så helt eniga är inte juryn. ;)

Visst "lider" filmerna lite av att de inte kan ta med alla sub-plots och grejer från böckerna, men förutom det uppenbara att man redan vet vad som ska hända så tycker jag att filmerna är kanon även att jag har läst böckerna innan. Ser fram något grymt emot OotP!

Och att vänta på Deathly Hallows tills den kommer som film är helt uteslutet. :P

#14

Postad 25 juni 2007 - 16:12

Unregistered973
  • Unregistered973
  • Veteran

  • 2 349 inlägg
  • 0
jag gillar harry potter filmerna faktiskt de ger mig och familjen god underhållning och ser fram emot dvd releasen.

#15

Postad 09 juli 2007 - 19:52

Unregistered32555851
  • Unregistered32555851
  • Beroende

  • 1 030 inlägg
  • 0
Är det några här som ska och se den? Själv har jag rätt bra platser på torsdag kväll =) blev den dagen då ända kvällen jag är ledig och vill inte gå i helgen, sen att jag hade några biocheckar hemma liggandes så känns det rätt bra.

Själv har jag aldrig läst böckerna och kommer nog inte bli så heller, men gillar filmerna. Tycker de har blivit bättre och bättre, hoppas att denna blir bra.

#16

Postad 09 juli 2007 - 22:02

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

  • 12 561 inlägg
  • 0
Tror du inte att man ska resa bort under självaste premiär dagen!
Inte den första bio premiären man missar heller..-

#17

Postad 10 juli 2007 - 21:02

Enbacka
  • Enbacka
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0
Jag bokade för ett antal veckor sedan och jag och mina kompisar har de absolut bästa platserna. Spännande!

#18

Postad 13 juli 2007 - 03:12

Richard123
  • Richard123
  • Amatör

  • 76 inlägg
  • 0
Tyckte den var väldigt dålig. Jag gjorde en lista över saker jag inte gillade med den på ett engelskt forum tar och kopierar den.

Seriously they made 1000000 of mistakes. You could probably count the things they did right on one hand but the hands of the whole population of China wouldn't be enough to count the mistakes.
Ofc they had to leave a lot of stuff out of the movie but they skipped some important things like when Harry was going to grimmauld place through Umbridge's fire. Neville, Luna and Ginny was caught doing what?! In the books they made a diversion but in the film they just was there? WTF?! Ron and Hermione was also part of the diversion and was not with Harry. And what happend to Quiditch?
There was some big mistakes like that Cho didn't tell Umbridge about the DA and what's with the room of requirements Neville just happend to find it? It's supposed to appear when you really need something. What did Neville need? In the books Dobby the houself told Harry about the room of requirements and Harry did the speech of what it was not Hermione.
I feel robbed I went to see a movie based on the books and they did so much wrong. I'll list some of the mistakes made in the first 10 min below.
-Harry was alone with Dudley at the playground in the beginning.
-The Dementors attacked them in an alley not in a tunnel and later you found out in the books that Umbridge sent them on Harry.
-The letter Harry got was not a Howler in the book just a simple letter and in the letter it said he was expelled and 2 ppl from the ministry would show up at his door in a few min to destroy his wand. He then received a letter from Dumbledore telling him not give them his wand and that he was gonna talk to the ministry. A few minutes later he received a letter from the ministry telling him he would not have his wand destroyed but to attend a hearing in August. Oh and Dumbledore sent a howler to Petunia to prevent them from kicking Harry out of the house.
-The Dursley's left their house looking like they were going to a hospital but the order of the phoenix sent a letter telling them they had won a competition.
-not a big deal really but they were not flying 5 meters above ground they was pretty high up.
-Wasn't number 12 Grimmauld place a house not a big building?
-To even see number 12 grimmauld place you need to be told by the keeper of the Order and that's Dumbledore. In the books Dumbledore told Harry in a letter.
-I am not 100% sure but I think Moody showed the picture of the old Order of the phoenix on the first few days Harry spent in the headquarters, Sirious did not show it to him in the train station.

That's some of the mistakes made in the first 10 min or so of the movie probably forgot some and there are hundreds more made later in the movie.

I would give this 4/10 to compare the 4th movie would probably be 5/10. Reasons are all the mistakes and they left some important parts out of the film and some of the acting sucked. There was nothing really special in the film, no uber special effects or stuff like that and while we are speaking of special effects, the effect when Sirius talked through the fire was not the same as in the 4th film.
All my friends agreed it sucked even those who haven't even read the book.
Don't pay to see this film! I usually don't say that but I really feel this was a waste of money much better to dl a cam version. This film does not deserved to be viewed in quality!

Vad det med översättningarna? Har läst böckerna på engelska men dom översatte Kreacher till Krake?!?! Hatar oftast när dom översätter namn specielt film titlar och spcielt när dom byter namn på en engelsk titel till en annan engelsk titel...

edit
Visst gnäller jag mycket men under filmen fick man känslan av att regissören inte ens läst boken utan att någon berättat delar av storyn för honom. Förstår inte vad det är för idé att ge någon en annans repliker och ändra saker så mycket. Vissa händelser var månader ifrån varandra om man jämför boken och filmen.
Man måste ju alltid lämna ute en massa saker och ändra ett par saker i filmer som är baserad på långa böcker men jag tycker dom ändrade aldeles för mycket i den här boken och dom hade inte med några viktiga saker. Dom andra filmerna i serien var helt klart bättre än denna.
Dom som inte har läst böckerna kommer ju inte märka av någon av ändringarna men det var så många ändringar och så tydliga ändringar så mina kompisar som inte läst boken sedan den släpptes störde sig på dom.

Redigerat av Richard123, 13 juli 2007 - 15:18.


#19

Postad 13 juli 2007 - 21:50

Zlim
  • Zlim
  • Lärjunge

  • 266 inlägg
  • 0
Ett tilläg till föregående inlägg är att effekten i striden mellan voldemort och dumbledore är samma som i den mellan harry och voldemort som skulle ha berott på att harrys trollstav var voldemorts trollstavs "syster".

#20

Postad 13 juli 2007 - 22:07

Denethor
  • Denethor
  • Veteran

  • 1 682 inlägg
  • 0
Första filmen av Chris Columbus var kanonbra, riktigt bra. Den var verkligen lika bra som boken.
Andra filmen var ju lika lång i princip men byggdes på en bok som var nästan dubbelt så tjock. Resultatet led något av detta, men filmen förmedlade ändå ett fint budskap, iaf till viss del.

Den tredje filmen... Den var jag så besviken på att jag blev förbannad. Man hoppade hit och dit och hade inte förlängt speltiden samtidigt som effekterna sög.

Den fjärde filmen är den första jag inte hittills sett på bio. Jag kan inte säga att mina förväntningar är höga. Speciellt inte med tanke på vilken regissör det är. Jag ser däremot fram att få hämta ut min bok om en vecka, den nya spännande Harry Potter and the Deathly Hallows.

#21

Postad 20 juli 2007 - 08:42

Nikita
  • Nikita
  • Användare

  • 115 inlägg
  • 0
Såg en artikel på aftonbladet.se igår om att tydligen ska två huvudkaraktärer ska dö i sista delen, visst man förstår att antagligen är det voldemort som dör men vem är den andra?
Jag hoppas verkligen inte att det är harry för då är det ju världens sämsta slut! :D

Vad tror ni här på forumet då? :D

#22

Postad 21 juli 2007 - 15:32

AlexanderE
  • AlexanderE
  • Guru

  • 4 905 inlägg
  • 0
Med tanke på att Rowling inte vill göra fler än 7 böcker så måste något drastiskt hända i sista boken för att det inte ska gå att fortsätta.

Det sades också någon replik i den senaste filmen men jag kommer inte ihåg va de var nu bara för det. :)

Så om nu både harry och voldemort dör så kan ju boken inte fortsätta någe mer. :lol:

#23

Postad 30 juli 2007 - 09:24

Whopper
  • Whopper
  • Veteran

  • 1 567 inlägg
  • 0
Såg filmen i helgen och är överlag nöjd. Tyckte mycket om rollprestionerna av karaktärerna Luna Lovegood och Bellatrix Lestrange. Jag tycker inte man behöver följa böckerna slaviskt när man gör film. Det är ju det som är en del av behållningen av att se filmen när man läst boken. Vad spelar det för roll om Dementorer anfaller Harry och Dudley i en tunnel istället för en gränd? Det förstör ju varken historien eller filmupplevelsen.

Så överlag tycker jag att HP filmerna visat sig vara bra filmer som följer grundhistorien och känslan i böckerna. Läste nyligen den sista boken och kan bara säga att det är den bästa hittills!!! Nu får vi bara se hur filmerna blir framöver :) .

#24

Postad 30 juli 2007 - 09:33

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

  • 2 854 inlägg
  • 0
Tycker filmerna bara har blivit bättre och bättre. Fösta två var inte så bra men iom tredje filmen blev det bättre och fjärde ännu bättre. Att bara översätta böckerna till film helt slaviskt funkar inte. Det är två helt olika medier och måste anpassas för det. Jag kan inte förstå hur man klagar på att den detaljen saknas eller dittan och dattan. Hade de försökt få med allt i denna sista filmen så hade det blivit ännu mer krystat.

Tycker de försökte följa boken alldeles för mycket nu i femte filmen. Det kändes bara som om de stressade igenom hela filmen och man fick ingen direkt känsla/koppling till karaktärerna eller handlingen. Filmen var inte jätte dålig, men jag tycker den har tappat den goda utvecklingen från trean och fyran.

#25

Postad 30 juli 2007 - 15:51

hertil
  • hertil
  • Lärjunge

  • 449 inlägg
  • 0
Jag älskar att det fokuserades mycket på magin, trevliga effekter. Men de pressade in så mycket av boken att filmen tog slut på nolltid :)

#26

Postad 04 augusti 2007 - 19:28

Hemul
  • Hemul
  • Wannabe

  • 46 inlägg
  • 0
Nu har jag inte sett den här filmen just men dom andra filmerna har faktiskt varit mycket trevliga att titta på och jag hoppas att den är också kommer vara de.

#27

Postad 05 september 2007 - 06:45

Unregistered962
  • Unregistered962
  • Guru

  • 6 725 inlägg
  • 0
Nu har det blivit dags att börja kolla på diverse svenska släpp av denna.

Harry på BD.
Harry på HD.
Harry på DVD.

#28

Postad 05 september 2007 - 10:33

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

  • 12 561 inlägg
  • 0
Ja 249 på hd är ett standard pris som jag förstått i sverige. Näst intill introduktions priset på dvd när det släpptes här.

#29

Postad 08 september 2007 - 09:44

Unregistered962
  • Unregistered962
  • Guru

  • 6 725 inlägg
  • 0
Släpps ett nytt gift set med del 1-5 på R1.



#30

Postad 08 september 2007 - 13:54

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

  • 12 561 inlägg
  • 0

Släpps ett nytt gift set med del 1-5 på R1.

<{POST_SNAPBACK}>

Den där ser ut att bli en fin julklapp.

#31

Postad 08 september 2007 - 14:03

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

  • 12 561 inlägg
  • 0
Warner Home Video have announced the US Blu-ray Disc and HD DVD release of Harry Potter and the Order of the Phoenix on 11th December 2007. Lord Voldemort has returned, but few want to believe it. In fact, the Ministry of Magic is doing everything it can to keep the wizarding world from knowing the truth - including appointing Ministry official Dolores Umbridge as the new Defense Against the Dark Arts teacher at Hogwarts. When Professor Umbridge refuses to train her students in practical defensive magic, a select group of students decides to learn on their own. With Harry Potter as their leader, these students (who call themselves "Dumbledore's Army") meet secretly in a hidden room at Hogwarts to hone their wizarding skills in preparation for battle with the Dark Lord and his Death Eaters. .

The film version of the fifth novel in J.K. Rowling's Harry Potter series arrives day-and-date and although a full press release has not yet been issued (making the final features still TBC), we do know that in addition to the DVD extras the HD DVD release will also offer exclusive interactive features including an In-Movie Experience, create your own clip and web-enabled features.

Extras on both Blu-ray Disc and HD DVD include:
Additional Scenes: 10 minutes of never before seen footage
A&E documentary - In Harry Potter and the Order of the Phoenix, mystery pervades every corner of the story. Take a thrilling look back through the previous movies in search of clues to the mysteries of the Harry Potter saga.
Trailing Tonks - Spend a day with Actress Nat Tena and receive a very personal and often wacky tour of the Harry Potter and The Order of the Phoenix stages.
Focus Points - Enjoy these fun and fascinating "making of" featurettes to discover just what is involved to create those amazing scenes and characters.
Fun and Games - Director David Yates and Editor Mark Day show us what a difference a good edit makes and allows you to edit a scene.

Additional extras on HD DVD include:
In Movie Experience - Join the cast from Dumbledore’s Army as they come together to share memorable moments.
Pick Your Favourite Scenes - Assemble your favourite clips from the movie, create your montage.
Web-Enabled Features- synchronized playback event, mobile downloads.

Tech specs are still unclear, but in an unexpected move it currently appears that the HD DVD release will not be a combo, while tentative audio specs suggest Dolby Digital Plus English and French and a Music-Only track on HD DVD.

Once again these features are subject to change, particularly the audio specs which are incomplete at this time.

Also set for release the same day is the Harry Potter Limited Edition Giftset, which includes Harry Potters Years 1-5 in one set. Exact content on the BD and HD DVD versions of this set are still TBC, but it’s likely you can expect the same luxury packaging and bonus items as the DVD release. Retail is $149.99 SRP each.

Again, we’re still waiting on the full press release for these titles but initial information suggests that the first four Harry Potter films will also be available separately priced at $29.99 SRP each.

Bifogad fil(er)



#32

Postad 26 september 2007 - 13:27

Richard1987
  • Richard1987
  • Wannabe

  • 34 inlägg
  • 0
Helt okej film, bäst av HP filmerna hittills...

#33

Postad 31 oktober 2007 - 19:19

KingMan
  • KingMan
  • Lärjunge

  • 296 inlägg
  • 0
Ett litet tips för er som är sugna på en sjysst utgåva av den femte delen om unge Herr Potter.
Finns att förboka på amazon.de

"Harry Potter 5 Collector`s Edition limitiert (2 DVDs inkl. 4 st Harry Potter Actionfiguren: Harry, Ron, Hermine und Dumbledore )
Preis: EUR 37,97
Verfügbarkeit: Dieser Artikel wird am 16. November 2007 erscheinen."

Bifogad fil(er)



#34

Postad 14 november 2007 - 21:00

Peak
  • Peak
  • Användare

  • 122 inlägg
  • 0
Den har kommit ut på HD DVD i UK den 12:e November. Är det någon som vet ett ställe i Sverige där jag kan få tag på denna till helgen??? Är lite desperat!

#35

Postad 18 november 2007 - 00:07

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

  • 12 561 inlägg
  • 0
Additional details on special features exclusive to the Harry Potter and the Order of the Phoenix HD DVD have surfaced at The Look and Sound of Perfect.

Pick Your Favorite Scenes

"Pick your favorite scenes from the movie and send the list to your buddies; and if they have their own HD DVD, they will be able to review and rate your scene list. Will your favorite scenes make it on the featured list as the highest rated?"

Live Community Screenings

"Gather your own army of fellow wizards for a live community screening party. Invite other owners of the Harry Potter and the Order of the Phoenix HD DVD to simultaneously watch from their own internet-accessed players and text with your remote, PC or cell phone. When you host an invitation-only viewing, you control the film by pausing and playing the feature on everyone's machine. You can chat live with your friends as you watch."

Mobile Downloads

"Take the magic of Harry Potter and the Order of the Phoenix wherever you go! Connect your player to the Internet and use our HD DVD's Web-enabled portal to purchase cool Harry Potter and the Order of the Phoenix wallpaper and ringtones for your cellular phone."

In-Movie Experience

"Watch the movie with the cast of Dumbledore's Army! Get behind-the-scenes stories from the actors themselves with this fantastic feature. Watch in-depth interviews and commentaries using Picture-In-Picture (PIP) technology as the movie plays, including "Focus Point" featurettes, "pop-up" Fun Facts, and memorable moments and personal perspectives shared directly with you. It's like hanging out and seeing the movie with Dumbledore's Army! Focus Point featurettes: Dementors at Little Whinging, Grimmauld Place, Tonks' Face Transformation, The Ministry of Magic Atrium, Neville's Cactus, Rupert's Giggle Fits, The Paper Swallow, Umbridge's Spies, Professor Umbridge, The Thestrals, Hog's Head Tavern, The Room of Requirement Door, The Room of Requirement, The Inquisitorial Squad, Harry and Cho Under the Mistletoe, Kreacher, Azkaban Prison, The Mirror Explosion, Grawp, The Weasleys' Fireworks Display, The Explosion of Decrees, The Centaurs of the Forbidden Forest, The Centaurs Take Umbridge, The Thestral Flight, The Hall of Prophecy, The Choreography of Magic, A Wizards' Duel: Voldemort vs. Dumbledore."

Harry Potter and the Order of the Phoenix HD DVD

#36

Postad 18 november 2007 - 08:06

DevilGod
  • DevilGod
  • Veteran

  • 1 517 inlägg
  • 0

Helt okej film, bäst av HP filmerna hittills...

Nja, jag kan inte hålla med dig där. Att den är OK går jag med på, men inte att det är den bästa - inte på långa vägar... Karaktärerna var platta och ingen skådespelare glänste eller stack ut på något sätt.

Det kändes som en "mellanfilm", dvs. som en del av en serie. Nu är det ju iofs en serie, men i de övriga filmerna har det varit ett mer tydligt slut i filmen - Harry spöade det onda och att blev åter frid och fröjd. Så kändes det ju inte riktigt här.

De övriga filmerna har väl varit lite längre också? Den kändes lite kort med en speltid runt två timmar... Med tanke på att böckerna bara blev tjockare och tjockare för varje bok som släpptes så borde ju filmerna rent teoretiskt bli längre för att täcka med så mycket som möjligt? Jämfört med boken (som jag inte har läst) gick man nog miste om väldigt mycket sidosaker, som vanligt med film, men för att kunna göra de återstående två filmerna med lite trevliga sidostorys så kan man ju inte utesluta hur mycket som helst i de tidigare delarna av filmserien.

Nåja, den gick ju att se på iaf :)



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.