Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Extremt chassi Origen S21T ( S210 )

32 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
OrigenAE S21T (Svart) (Chassin) 1 9,14 (6) Inga priser
OrigenAE S21T (Silver) (Chassin) 0 7,5 (1) Inga priser

#1

Postad 23 januari 2007 - 10:04

pascal
  • pascal
  • Amatör

  • 51 inlägg
  • 0
Nu verkar det chassit som benämdes S210 släppas.
Ser riktigt grymt ut.

- 12.1" motorized TFT touch screen display
- 1920x1080 TFT resolution support
- 10 x 3.5" internal drive bays

Origen S21T

Bild på S210 i tidigare tråd i forumet

Frågan är bara vad det kommer att kosta när det går att beställa.

Vad har ni för erfarenheter av Origen chassin?

#2

Postad 23 januari 2007 - 12:48

dhanjel
  • dhanjel
  • Veteran

  • 2 495 inlägg
  • 0
Snyggt! Lär väl kosta en hel del dock.
Har ett H5 och de är helt ok, skulle kunna tänka mig att köpa detta om priset inte blir helt orimligt, vilket jag antar att det kommer bli ;)

Redigerat av dhanjel, 23 januari 2007 - 12:53.


#3

Postad 23 januari 2007 - 13:14

Pulver
  • Pulver
  • Veteran

  • 2 387 inlägg
  • 0
Vi har diskuterat denna typ av chassi ett flertal gånger tidigare och min åsikt kvarstår: varför ? ;)

Förutom "kolla in va häftigt!" - effekten som imponerar på polarna, så ser jag inte mycket till poäng med att ha skärm i chassit.

Jag har mycket hellre en "vanlig" VFD-display men information om program, tid etc.

Och hur var det nu - hur stor behöver en skärm vara för att man ska se skillnad på 720p och 1080p ? :P

/Pulver (som är överdrivet negativ :D )

#4

Postad 23 januari 2007 - 15:08

dhanjel
  • dhanjel
  • Veteran

  • 2 495 inlägg
  • 0

Vi har diskuterat denna typ av chassi ett flertal gånger tidigare och min åsikt kvarstår: varför ? :)

Förutom "kolla in va häftigt!" - effekten som imponerar på polarna, så ser jag inte mycket till poäng med att ha skärm i chassit.

Jag har mycket hellre en "vanlig" VFD-display men information om program, tid etc.

Och hur var det nu - hur stor behöver en skärm vara för att man ska se skillnad på 720p och 1080p ? :)

/Pulver (som är överdrivet negativ  :)  )

<{POST_SNAPBACK}>



Allting är ju givetvis relativt. Men är priset bra så hade det varit smidigt att tex när man spelar
musik och dyl. samtidigt som man spelar tv-spel (brukar jag göra iaf), och då slipper man
switcha på tvn.

#5

Postad 23 januari 2007 - 17:01

Classes2000
  • Classes2000
  • Wannabe

  • 28 inlägg
  • 0
679 Pund i England.... :)

Origen S21t

#6

Postad 23 januari 2007 - 17:31

Gentle_man27
  • Gentle_man27
  • Användare

  • 122 inlägg
  • 0
Tja, jag är själv ute efte ett chassi med inbyggd display (mest inne på HD160XT från Zalman).
Anledningen är enkel. Jag har inge TV i vardagsrummet då jag är för fattig. Endast projektor. Vill inte starta upp projektorn bara för att välja musik... Det blir en långsam och dyrbar process...

Frugan vill inte att vi ska ha en 15 tummare i vardagsrummet heller (vilket jag förstår). 16 cm höga chassit kan hon kanske acceptera som kompromiss... men 22 cm fläskberget (ursäkta men det är nog så hon skulle reagera på denna) det är en helt annan sak...

sen kanske 12 tum är overkill, men att säga VFD är okey jämfört med en touchdisplay... tja det är väl beroende på vad man ska använda burken till. Själv blir det multimedia dator. TV, musik, internet (men på andra skärmar trådlöst i lägenheten) och ja, även film tittande...

Att vissa sen köper den för att imponera, det är en helt annan faktor, men inte helt fel heller kanske om man inte vet vad man ska lägga 10 lax på?

Och det är mina två ören...

#7

Postad 23 januari 2007 - 17:37

frollic
  • frollic
  • Über-Guru

  • 14 139 inlägg
  • 0

Tja, jag är själv ute efte ett chassi med inbyggd display (mest inne på HD160XT från Zalman).
Anledningen är enkel. Jag har inge TV i vardagsrummet då jag är för fattig. Endast projektor. Vill inte starta upp projektorn bara för att välja musik... Det blir en långsam och dyrbar process...

Frugan vill inte att vi ska ha en 15 tummare i vardagsrummet heller (vilket jag förstår). 16 cm höga chassit kan hon kanske acceptera som kompromiss... men 22 cm fläskberget (ursäkta men det är nog så hon skulle reagera på denna) det är en helt annan sak...

Varför inte bara köpa en extern 7-12" LCD/TFT med touchskärm och ställa utanför lådan ?
Betydligt billigare, antagligen snyggare och mer praktiskt, då du kan sätta en lös skärm i ögonhöjd på väggen, vilken kanske blir lite jobbigt med en datorlåda stor som en mjölkback ...

#8

Postad 23 januari 2007 - 17:38

Unregistered33aea5f7
  • Unregistered33aea5f7
  • Veteran

  • 1 610 inlägg
  • 0

Tja, jag är själv ute efte ett chassi med inbyggd display (mest inne på HD160XT från Zalman).
Anledningen är enkel. Jag har inge TV i vardagsrummet då jag är för fattig. Endast projektor. Vill inte starta upp projektorn bara för att välja musik... Det blir en långsam och dyrbar process...

Frugan vill inte att vi ska ha en 15 tummare i vardagsrummet heller (vilket jag förstår). 16 cm höga chassit kan hon kanske acceptera som kompromiss... men 22 cm fläskberget (ursäkta men det är nog så hon skulle reagera på denna) det är en helt annan sak...

sen kanske 12 tum är overkill, men att säga VFD är okey jämfört med en touchdisplay... tja det är väl beroende på vad man ska använda burken till. Själv blir det multimedia dator. TV, musik, internet (men på andra skärmar trådlöst i lägenheten) och ja, även film tittande...

Att vissa sen köper den för att imponera, det är en helt annan faktor, men inte helt fel heller kanske om man inte vet vad man ska lägga 10 lax på?

Och det är mina två ören...

<{POST_SNAPBACK}>


De här chassina med inbyggd display blir alldeles för stora för att passa in snyggt i många AV-hyllor, även om de är ruggigt snygga. Själv valde jag i stället en separat skärm, en 7-tums pekskärm från Xenarc (se mitt galleri) som är rätt diskret ovanpå min bänk och som dessutom klarar 1280x720 så att man kan köra kloning av displayen i Windows vilket är en förutsättning för att kunna köra t ex MCE utan att behöva ha projektor/plasma/LCD igång om man bara skall lyssna på musik.

#9

Postad 23 januari 2007 - 17:43

Gentle_man27
  • Gentle_man27
  • Användare

  • 122 inlägg
  • 0

Varför inte bara köpa en extern 7-12" LCD/TFT med touchskärm och ställa utanför lådan ?
Betydligt billigare, antagligen snyggare och mer praktiskt, då du kan sätta en lös skärm i ögonhöjd på väggen, vilken kanske blir lite jobbigt med en datorlåda stor som en mjölkback ...


Tanken har slagit mig... jag har precis avslutat en totalrenovering (läs total) av den nyköpta lägenhete och har då lämnat ett stort hål i väggen :) för just Multimedia (ser ganska fräscht ut) - vem vet bilder kanske kommer någon dag.

Så för mig hamnar multimedia burken 2 meter till vä i en annars dött hörn. Men jag tar till mig ditt och även någon mer skrev en rad om extern LCD med touchfunktion... och kastar ett öga till.
Det trevliga med Zalman lådan är annars fläktstyrningar, fjärrkontroll MCE kompatibel och lite smågodis till frugan... :)

#10

Postad 23 januari 2007 - 17:57

Gentle_man27
  • Gentle_man27
  • Användare

  • 122 inlägg
  • 0

De här chassina med inbyggd display blir alldeles för stora för att passa in snyggt i många AV-hyllor, även om de är ruggigt snygga. Själv valde jag i stället en separat skärm, en 7-tums pekskärm från Xenarc (se mitt galleri) som är rätt diskret ovanpå min bänk och som dessutom klarar 1280x720 så att man kan köra kloning av displayen i Windows vilket är en förutsättning för att kunna köra t ex MCE utan att behöva ha projektor/plasma/LCD igång om man bara skall lyssna på musik.


Politby - var köpte du din Xenarc? Den kostar skjortan (över 5.000 vad jag kan hitta vid snabb sökning och fick dålig eftersmak... ) Zalman lådan kostar 5.200... någon med tips om snygg extern silverfärgad LCD med touchfunktion?

#11

Postad 23 januari 2007 - 18:38

frollic
  • frollic
  • Über-Guru

  • 14 139 inlägg
  • 0

Politby - var köpte du din Xenarc? Den kostar skjortan (över 5.000 vad jag kan hitta vid snabb sökning och fick dålig eftersmak... ) Zalman lådan kostar 5.200... någon med tips om snygg extern silverfärgad LCD med touchfunktion?

komplett.se har några 7-8" skärmar som du kan hitta om du söker på "lilliput", annars är eBay ett bra ställe att leta efter små skärmar på ...

#12

Postad 23 januari 2007 - 18:40

Gentle_man27
  • Gentle_man27
  • Användare

  • 122 inlägg
  • 0
Tack... ska ge mig in i djungeln igen :)

#13

Postad 23 januari 2007 - 23:07

Unregistered8e8a0fc1
  • Unregistered8e8a0fc1
  • Rookie

  • 6 inlägg
  • 0
Har en Lilliput från Komplett.se som näms ovan, och jag kan säga att den fungerar otroligt bra, den har även två video ingångar, vad nu man vill ha dem till. Själv nyttjar jag dem till att få vanlig tv-bild och tv-spel. Med andra ord HTPC + TV + Playstation. Ganska bra med tanke på priset.

Kan också säga att den är väldigt söt för att vara en sån liten skärm ;P Rekomenderas varmt!

/Benjamin

#14

Postad 24 januari 2007 - 11:10

Unregistered33aea5f7
  • Unregistered33aea5f7
  • Veteran

  • 1 610 inlägg
  • 0

De här chassina med inbyggd display blir alldeles för stora för att passa in snyggt i många AV-hyllor, även om de är ruggigt snygga. Själv valde jag i stället en separat skärm, en 7-tums pekskärm från Xenarc (se mitt galleri) som är rätt diskret ovanpå min bänk och som dessutom klarar 1280x720 så att man kan köra kloning av displayen i Windows vilket är en förutsättning för att kunna köra t ex MCE utan att behöva ha projektor/plasma/LCD igång om man bara skall lyssna på musik.


Politby - var köpte du din Xenarc? Den kostar skjortan (över 5.000 vad jag kan hitta vid snabb sökning och fick dålig eftersmak... ) Zalman lådan kostar 5.200... någon med tips om snygg extern silverfärgad LCD med touchfunktion?

<{POST_SNAPBACK}>

Jag köpte den på eBay - 299 dollar plus 40 i frakt. Den här gången hade jag tur och den rann igenom tullen utan att de debiterade tull eller moms. Men det hade varit prisvärt ändå. Det finns några stycken till salu just nu.
Den här är ju byggd för att användas i t ex bilar så den är väldigt robust, samt att den alltså klarar höga upplösningar vilket är viktigt om man ska köra i "clone mode".

/POL

#15

Postad 24 januari 2007 - 12:05

Unregistered33aea5f7
  • Unregistered33aea5f7
  • Veteran

  • 1 610 inlägg
  • 0

Har en Lilliput från Komplett.se som näms ovan, och jag kan säga att den fungerar otroligt bra, den har även två video ingångar, vad nu man vill ha dem till. Själv nyttjar jag dem till att få vanlig tv-bild och tv-spel. Med andra ord HTPC + TV + Playstation. Ganska bra med tanke på priset.

Kan också säga att den är väldigt söt för att vara en sån liten skärm ;P Rekomenderas varmt!

/Benjamin

<{POST_SNAPBACK}>

Liliput-skärmarna verkar ju vara bra prissatta, men de verkar inte klara högre upplösningar och de flesta av dem är dessutom i 4:3-format. Kom ihåg att klonad skärm kräver samma upplösning på båda displayerna i Windows, dvs om man ska kunna köra utan att behöva mecka med att ändra upplösning och format på huvuddisplayen (plasma/projektor/LCD) måste den lilla skärmen kunna hantera samma upplösning.

Innan jag skaffade Xenarc-skärmen hade jag en 17" LCD-monitor som visserligen kunde ställas in på 1280x720 (som min projektor använder) men som gav en usel, förvrängd bild.

/POL

#16

Postad 24 januari 2007 - 14:17

navjo
  • navjo
  • Amatör

  • 80 inlägg
  • 0

De här chassina med inbyggd display blir alldeles för stora för att passa in snyggt i många AV-hyllor, även om de är ruggigt snygga. Själv valde jag i stället en separat skärm, en 7-tums pekskärm från Xenarc (se mitt galleri) som är rätt diskret ovanpå min bänk och som dessutom klarar 1280x720 så att man kan köra kloning av displayen i Windows vilket är en förutsättning för att kunna köra t ex MCE utan att behöva ha projektor/plasma/LCD igång om man bara skall lyssna på musik.


Politby - var köpte du din Xenarc? Den kostar skjortan (över 5.000 vad jag kan hitta vid snabb sökning och fick dålig eftersmak... ) Zalman lådan kostar 5.200... någon med tips om snygg extern silverfärgad LCD med touchfunktion?

<{POST_SNAPBACK}>


Jag hittade Xenarc skärmar på följande länk:

http://www.cartft.com/catalog/gl/17

Det finns säkert billigare, men det var klart billigare än 5.200:-
Man behöver inte fundera på tull och moms heller eftersom det är inom EU.

// John

#17

Postad 24 januari 2007 - 18:42

Unregistered8e8a0fc1
  • Unregistered8e8a0fc1
  • Rookie

  • 6 inlägg
  • 0

Har en Lilliput från Komplett.se som näms ovan, och jag kan säga att den fungerar otroligt bra, den har även två video ingångar, vad nu man vill ha dem till. Själv nyttjar jag dem till att få vanlig tv-bild och tv-spel. Med andra ord HTPC + TV + Playstation. Ganska bra med tanke på priset.

Kan också säga att den är väldigt söt för att vara en sån liten skärm ;P Rekomenderas varmt!

/Benjamin

<{POST_SNAPBACK}>

Liliput-skärmarna verkar ju vara bra prissatta, men de verkar inte klara högre upplösningar och de flesta av dem är dessutom i 4:3-format. Kom ihåg att klonad skärm kräver samma upplösning på båda displayerna i Windows, dvs om man ska kunna köra utan att behöva mecka med att ändra upplösning och format på huvuddisplayen (plasma/projektor/LCD) måste den lilla skärmen kunna hantera samma upplösning.

Innan jag skaffade Xenarc-skärmen hade jag en 17" LCD-monitor som visserligen kunde ställas in på 1280x720 (som min projektor använder) men som gav en usel, förvrängd bild.

/POL

<{POST_SNAPBACK}>


Ops. Hade missat att Komplett.se hade tagit bort dem skärmar med touch funktion och 16.9 widescreen. Dem har haft sådanna innan och det är den jag syftade på ;P.

Det med upplösningen: Om man kör ett nVidia kort och deras drivrutiner så kan man bestämma upplösningen på varje enskild skärm även vid cloning. Om jag inte minns fel. Annars får man väl köra dualview, men det är jobbigare.

/Benjamin

#18

Postad 28 februari 2007 - 21:27

Hoodie155
  • Hoodie155
  • Rookie

  • 4 inlägg
  • 0
Finns på www.cpustore.se 7268:- exkl.moms 9085:- inkl.moms

Grymt snyggt....

#19

Postad 07 mars 2007 - 15:04

noderfix
  • noderfix
  • Användare

  • 164 inlägg
  • 0
Jag får några av dom första S21T imorgon som jag ska montera ihop. Jag kan ju skriva en snabbrecension sen när jag har kört dom i någon dag.

#20

Postad 07 mars 2007 - 18:38

dhanjel
  • dhanjel
  • Veteran

  • 2 495 inlägg
  • 0
lite väl dyrt, det får man ju ett bra chassi för och en 32" lcd :(

#21

Postad 08 mars 2007 - 20:02

Unregistered1863fb93
  • Unregistered1863fb93
  • Rookie

  • 7 inlägg
  • 0
jag fick min s21t (svart) i fredags, är SJUKT nöjd med den lådan. väldigt genomarbetad i detaljerna. trodde det var som vanligt, ser ball ut i fram och vanligt skräp på insidan som alla lådor men här är allt väldigt genomtänkt och rejäl. (tillochmed skruvarna på insidan, bakbläcken osv är svarta tex) alla sånadär små detaljer man brukar reta sig på hittar jag inga, och då brukar jag vara ganska gnällig av mig. =) ALLA TUMMAR UPP!

#22

Postad 08 mars 2007 - 20:33

PCB Support
  • PCB Support
  • Jobbar hos PCB Distribution AB

  • 34 inlägg
  • 0
Kan säga att den första skeppningen är slut redan

Har också kollat på en och måste hålla med att arbetet är mkt bra

Noderfix var snabb o knep en av varje ;-)

#23

Postad 08 mars 2007 - 21:05

Unregistered1863fb93
  • Unregistered1863fb93
  • Rookie

  • 7 inlägg
  • 0
enda jag kan tycka skulle kunna finnas är funktionen att man öppnar panelen och sen kommer cdtray ut genom eject från operativsystemet (tex windows), något som origen själva var onödigt. "Certainly it would be a nice feature to automatically open the TFT if windows eject command is seen however this would require hardware and software which would overcomplicate the operation. In any event opening the optical drive when you are not in front of the case seems pointless, as you would anyway need to be in front of the case to insert or remove a CD" fick jag i svar i ett mail. Själv tycker jag inte att det ska handla om vad som är nödvändigt och inte, overkill och balla(onödiga) features är juh det man betalar för, om man inte vill betala för sånt finns det lådor för 400kr som fyller samma funktion som s21t. :D

hur som helst, detta är något som om jag får en stund över på lördag tänker lösa.

Redigerat av Unregistered1863fb93, 08 mars 2007 - 21:07.


#24

Postad 08 mars 2007 - 22:33

PCB Support
  • PCB Support
  • Jobbar hos PCB Distribution AB

  • 34 inlägg
  • 0

enda jag kan tycka skulle kunna finnas är funktionen att man öppnar panelen och sen kommer cdtray ut genom eject från operativsystemet (tex windows), något som origen själva var onödigt. "Certainly it would be a nice feature to automatically open the TFT if windows eject command is seen however this would require hardware and software which would overcomplicate the operation. In any event opening the optical drive when you are not in front of the case seems pointless, as you would anyway need to be in front of the case to insert or remove a CD" fick jag i svar i ett mail. Själv tycker jag inte att det ska handla om vad som är nödvändigt och inte, overkill och balla(onödiga) features är juh det man betalar för, om man inte vill betala för sånt finns det lådor för 400kr som fyller samma funktion som s21t.  :lol:

hur som helst, detta är något som om jag får en stund över på lördag tänker lösa.

<{POST_SNAPBACK}>


Ilandsproblem??? :D

#25

Postad 11 mars 2007 - 02:01

Unregistered1863fb93
  • Unregistered1863fb93
  • Rookie

  • 7 inlägg
  • 0
någon som fick med alignment spacer och blu/hd/dvd logo eller är det fler som saknar den? en polare till här saknar även han saker i sin förpackning.

#26

Postad 11 mars 2007 - 13:39

noderfix
  • noderfix
  • Användare

  • 164 inlägg
  • 0

någon som fick med alignment spacer och blu/hd/dvd logo eller är det fler som saknar den? en polare till här saknar även han saker i sin förpackning.

<{POST_SNAPBACK}>


I mina är det med...

#27

Postad 11 mars 2007 - 15:30

Unregistered1b955732
  • Unregistered1b955732
  • Lärjunge

  • 271 inlägg
  • 0
Tycker detta chassi ser klart maffigt ut..men..hur blir det med ljudnivån..?
Själv föredrar jag en tyst lösning som HTPC, medan jag har en brummande server i annat rum med all media på.

Men..jag bygger en och annan HTPC till kompisar efter att de fått se och (inte) höra min passiva hFX Classic..så..hur gör ni för att få tyst på denna resonanslåda till chassi.. ^_^ ..?
Passiv cpu-kylning..Asfaltmattor..SilenX-fläktar..??

Frågar då jag troligen kommer att köpa en dylik för att bygga åt en kompis..

#28

Postad 11 mars 2007 - 18:38

Unregistered1863fb93
  • Unregistered1863fb93
  • Rookie

  • 7 inlägg
  • 0

Tycker detta chassi ser klart maffigt ut..men..hur blir det med ljudnivån..?
Själv föredrar jag en tyst lösning som HTPC, medan jag har en brummande server i annat rum med all media på.

Men..jag bygger en och annan HTPC till kompisar efter att de fått se och (inte) höra min passiva hFX Classic..så..hur gör ni för att få tyst på denna resonanslåda till chassi.. ^_^ ..?
Passiv cpu-kylning..Asfaltmattor..SilenX-fläktar..??

Frågar då jag troligen kommer att köpa en dylik för att bygga åt en kompis..

<{POST_SNAPBACK}>



ljudnivån på chassit är extremt bra. det låter inte alls, sen om man stoppar i grejjer som låter illa får man skylla sig själv. =) nejdå, jag förstår vad du menar. tjockt gods i hela chassit ger bra dämpning. bra luftflöds bidrar till lägre ljudnivå/bra kylning. Har själv byggt lite med hfx och gillar tanken med dom, men dom blir lite varm om man stoppar i för kraftiga saker. den här s21 hör jag inte på 2 meters avstånd när det är tyst, vilket gör att det lilla ljudet försvinner helt såfort man ser på film eller så.

#29

Postad 11 mars 2007 - 19:44

noderfix
  • noderfix
  • Användare

  • 164 inlägg
  • 0
har nu fått ihop min och måste säga att jag är positivt överraskad av ljudnivån, trodde dom 2st fläktarna som sitter i botten för att kyla diskarna skulle väsnas aldeles för mycket men dom hörs knappt. Men jag ska ändåså labba lite och se om jag kan sätta en zalman nitrogen kylare på cpu:n då den borde hamna bara någon cm ifrån den stora fläkten så borde den dra igenom klart tillräckligt med luft för att kyla. Ska även testa att koppla ur fläktarna till diskarna för att se om det blir någon stor skillnad när den stora fläkten får dra igenom luften.

Måste nog säga att det känns riktigt genomtänkt hela chassit just p.g.a att man kan dra ut baksidan och på så sätt komma åt dom flesta komponenterna väldigt smidigt. Smat att det var en smart konstruktion på hd upphängningen.

Men jag måste erkänna att det tog ett tag innan jag kom på vart knapparna till skärmen var, blir väll lätt så när man är för ivrig och inte läser instruktionen.

Jag ska även stoppa in ett Gigabyte 7600GT med HDMI som är passivt kylt för att testa om det orkar kyla med bara en fläkt och testa lite temper.

Återkommer med en mer utförlig recension när jag hunnit testa det i någon vecka och sett hur det fungerar.

#30

Postad 11 april 2007 - 10:34

sledde
  • sledde
  • Wannabe

  • 26 inlägg
  • 0
Hallo alla lyckliga S21T ägare! Ni skulle inte kunna ta lite bilder och lägga upp?

Tack på förhand / Sledde

#31

Postad 14 maj 2007 - 17:43

Unregistered1863fb93
  • Unregistered1863fb93
  • Rookie

  • 7 inlägg
  • 0

Hallo alla lyckliga S21T ägare! Ni skulle inte kunna ta lite bilder och lägga upp?

Tack på förhand / Sledde

<{POST_SNAPBACK}>



jag väntar på min nya cpu / mobo och då ska jag bygga om den. kan fixa lite bilder och kanske en lite film åxå. missade ta kort när jag byggde ihop den första för att jag var så till mig.om jag får som jag vill har jag nya cpun redan nu i veckan och kan då fixa till den under helgen tänkte jag.

just ja en sak till, jag får verkligen inte tag på den där optional fanduct, enligt origen själva finns dom men inte någon distro som beställt. =(

Redigerat av Unregistered1863fb93, 14 maj 2007 - 17:46.


#32

Postad 05 augusti 2007 - 13:51

Prism
  • Prism
  • Forumräv

  • 856 inlägg
  • 0
Ingen som vill lägga upp lite bilder?

#33

Postad 10 augusti 2008 - 07:08

Unregistered978afc2c
  • Unregistered978afc2c
  • Lärjunge

  • 309 inlägg
  • 0
Ni som nu har haft chassit ett tag, vad tycker ni? Funderar på att byta ut chassit i htpcn nu och undrar hur bra monitorn skalar? Kör med en FullHD plasma och kommer i höst att köpa en ny projj som också lär bli FullHD. Finns ju då en fördel att kunna köra klonat över alla tre skärmar.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.