Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Deathproof mmm va bra!

69 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Death Proof (2-Disc) (DVD) (DVD-filmer) 2 7,4 (51) 168:-
Planet Terror - (2-Disc) (DVD) (DVD-filmer) 2 7,38 (46) 198:-
1 relaterade trådar

#1

Postad 29 juni 2007 - 10:14

Theo05
  • Theo05
  • Lärjunge

  • 431 inlägg
  • 0
Jag vet det finns en tråd "Grindhouse" som till viss del avhandlar denna film eller projekt som det var tänkt!

Tarantinos senaste film Deathproof släpptes i Sverige som en egen film och INTE tillsammans med Rodriguez "Planet terror" som var fallet i USA. Planet terror har "egen premiär" senare i Sverige.

OK, till ämnet! Om Ni gillar Tarantino och hans lite egna stil då är "Deathproof" ett måste. Så j-kla bra, jag vågar sticka ut hakan och tycka den är bättre än Pulp fiction! Kurt Russel som "Stunman Mike" är hur cool som helst, bara namnet!!? Underbart härliga dialoger, miljöer och MUSIKEN. En del flörtar görs också med Pulp fiction för den som är med!?

Så helt klart en en solklar 5:a :) <_< :( :) :) av fem möjliga!

#2

Postad 29 juni 2007 - 15:50

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0
Håller med, grymt bra film! En av årets klart bästa.

Och om du var med så flörtar den med Reservoir Dogs och Kill Bill också. :)

Men ingen film rår på Pulp Fiction. Den har en helt egen kategori där ingen annan film kommer in. <_<

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 29 juni 2007 - 15:51.


#3

Postad 14 juli 2007 - 08:30

Theo05
  • Theo05
  • Lärjunge

  • 431 inlägg
  • 0
Pulp fiction är svårslagen jag håller med!!!

Inga andra intryck? Jag måste ändå säga att det är en av de bästa bioupplevelserna i år (för mig)!!!Väntar på DVD-släppet...

#4

Postad 20 augusti 2007 - 11:56

Unregistered962
  • Unregistered962
  • Guru

  • 6 725 inlägg
  • 0
11 November släpps den i Sverige.

#5

Postad 22 augusti 2007 - 10:01

novumus
  • novumus
  • Forumräv

  • 637 inlägg
  • 0

11 November släpps den i Sverige.

<{POST_SNAPBACK}>



Nu kan ju i och för sig kolla själv men men... ;) släpps de båda filmerna då på DVD i en dubbel pack?

#6

Postad 22 augusti 2007 - 11:45

Unregistered962
  • Unregistered962
  • Guru

  • 6 725 inlägg
  • 0
Nej, separat. Planet Terror släpps samtidigt.

#7

Postad 22 augusti 2007 - 13:43

Unregistered36883
  • Unregistered36883
  • Mästare

  • 3 680 inlägg
  • 0
Och kan du inte vänta tills dess så verkar det som om Axelmusic får in Deathproof den 18:e september...!!

Redigerat av Unregistered36883, 22 augusti 2007 - 13:45.


#8

Postad 22 augusti 2007 - 15:52

Mquest
  • Mquest
  • Wannabe

  • 22 inlägg
  • 0
Jag tyckte det var en riktigt bra film, och en frisk fläkt bland alla andra rullar jag sett på bio i år!

Kom på mig själv att sitta å le genom hela filmen. ;)

#9

Postad 28 augusti 2007 - 21:45

åLeN_fRåN_pOlEn
  • åLeN_fRåN_pOlEn
  • Rookie

  • 5 inlägg
  • 0
Var och kollade på Planet Terror i helgen och tyckte att det var bland de bästa filmer jag sett. tänkte bara fråga om det är någon som vet om Grindhouse fortfarande visas på bio i stockholm, eller måste man vänta tills den släpps på dvd?

borde man sett Grindhouse innan man såg Planet Terror, har dom något samband?!

/Jocke

#10

Postad 29 augusti 2007 - 07:08

Mquest
  • Mquest
  • Wannabe

  • 22 inlägg
  • 0

borde man sett Grindhouse innan man såg Planet Terror, har dom något samband?!

<{POST_SNAPBACK}>

Grindhouse i sig är ingen film, utan består av två filmer, Death Proof och Planet Terror. Däremot så visades de som en och samma film i USA, som det står i första posten.

Så nej, innehållsmässigt har de två filmerna inget samband vad jag vet. :D

#11

Postad 17 september 2007 - 12:23

cezar
  • cezar
  • Forumräv

  • 660 inlägg
  • 0
http://www.grindhous...net/index2.html
På denna sida kan ni gå in och läsa vad Grindhouse är för någonting.
Populärt förr i tiden tydligen (budgetfilmer med mycket våld och sex typ)...

Men Death proof, vilken film. Såg den i Lördags och kollade inte vad det var för film innan (hade inte hört någonting om den). Såg sedan i början att Terantino hade regisserat den (var också med i filmen), blev genast fylld av förhoppningar. Tycker det var bra att han gjorde den gammaldags med inbakad teknik så som att bilden hoppade ibland och småstörningar i filmen.

Började väldigt segt men kom igång
» Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «


Att han skiftar mellan svartvit och färg ökar ju känslan en del tycker jag, känns igen från Kill Bill.
I överlag tyckte jag filmen var vääääldigt bra! Vilka sköna scener, känns som ett häftigt spel.
Soundtracket är ju i världsklass...

Chick Habit - April March, vrålskön...

Redigerat av cezar, 17 september 2007 - 12:23.


#12

Postad 17 september 2007 - 13:02

altair4
  • altair4
  • Veteran

  • 1 621 inlägg
  • 0
Deathproof hade några riktigt sköna scener som det var Tarantino-klass på. Men snacka om den segaste filmen jag någonsin sett. Kändes som 90% av filmen var repetitivt snackande. Nä den får 2/10 av mig i betyg. Väldigt dålig filmupplevelse överlag.

Inte sett Planet Terror än, men den verkar bra mycket bättre av vad jag hört.

#13

Postad 17 september 2007 - 15:15

Schumi
  • Schumi
  • Lärjunge

  • 309 inlägg
  • 0

Deathproof hade några riktigt sköna scener som det var Tarantino-klass på. Men snacka om den segaste filmen jag någonsin sett. Kändes som 90% av filmen var repetitivt snackande. Nä den får 2/10 av mig i betyg. Väldigt dålig filmupplevelse överlag.

Inte sett Planet Terror än, men den verkar bra mycket bättre av vad jag hört.

<{POST_SNAPBACK}>


Håller med till fullo. 85% av filmen var bara massa tjejsnack och ingen action. Vara bara typ en eller två scener som höll upp filmen.

#14

Postad 18 september 2007 - 09:21

cezar
  • cezar
  • Forumräv

  • 660 inlägg
  • 0
Just det som gör den bra tycker jag att mitt i snacket så "spårar" den ur. Snack scenerna var ganska så dryga och själva snacket hade inte alls med handlingen att göra.

#15

Postad 18 september 2007 - 22:35

krib
  • krib
  • Användare

  • 192 inlägg
  • 0
Såg denna filmen häromdan och tyckte den var skitbra också. Läste någonstans att de utdragna händelselösa scenerna är en del av hela grejen. Filmerna de hyllar hade ofta inte mycket till handling och hade dåligt tempo o.s.v. Detta kan ju i och för sig vara en ursäkt som kommit fram i efterhand, men personligen kan jag tänka mig att det är sant.

#16

Postad 19 september 2007 - 11:39

Unregisteredf2c3ef7e
  • Unregisteredf2c3ef7e
  • Lärjunge

  • 333 inlägg
  • 0

Deathproof hade några riktigt sköna scener som det var Tarantino-klass på. Men snacka om den segaste filmen jag någonsin sett. Kändes som 90% av filmen var repetitivt snackande. Nä den får 2/10 av mig i betyg. Väldigt dålig filmupplevelse överlag.

Inte sett Planet Terror än, men den verkar bra mycket bättre av vad jag hört.

<{POST_SNAPBACK}>


Håller med till fullo. 85% av filmen var bara massa tjejsnack och ingen action. Vara bara typ en eller två scener som höll upp filmen.

<{POST_SNAPBACK}>



Kastade bort 2 timmar på filmen, se hellre någon annan och skippa denna över hypade skräp rulle. t ex planet terror :rolleyes:

#17

Postad 19 september 2007 - 12:00

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0
Och lite kontrast till dom senaste negativa kommentarerna vill jag säga att jag älskar denna film.
Dialogerna är typiskt tarantino-ish så jag tyckte "pratscenerna" var minst lika bra som allting annat i filmen, en scen när det är typ 4 personer som sitter o pratar med varann konstant i ca 10 minuter utan ett enda klipp i filmen är magisk.

#18

Postad 19 september 2007 - 12:40

Unregisteredf2a7f9fd
  • Unregisteredf2a7f9fd
  • Mästare

  • 3 989 inlägg
  • 0

en scen när det är typ 4 personer som sitter o pratar med varann konstant i ca 10 minuter utan ett enda klipp i filmen är magisk.

'

Fan det kan jag ju få se på bigbrother ...

Tyckte första halvan av filmen var kanon den andra halvan inte så kanon men 6/10 får den...

» Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «


#19

Postad 19 september 2007 - 14:06

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0

en scen när det är typ 4 personer som sitter o pratar med varann konstant i ca 10 minuter utan ett enda klipp i filmen är magisk.

'

Fan det kan jag ju få se på bigbrother ...

<{POST_SNAPBACK}>


Tycker du en Tarantino-film och Big Brother är samma underhållningsvärde så är det inte så förvånande att du inte tyckte om denna.

#20

Postad 19 september 2007 - 14:23

Tiny Turtle
  • Tiny Turtle
  • Veteran

  • 1 869 inlägg
  • 0
Men seriöst! Sådana här dialoger är ju det som är kännetecknande för Tarantinos filmer. Våldet är ju en (om än framträdande) bisak. Gissningsvis är det inte så det var i Grindhouse-filmer, men Tarantino har gjort så här i alla sina rullar. Lyssna på hur de talar sen - det är ju dialog för sjutton! Inte "replikläsande" som i majoriteten av alla filmer.

wmadoss,
Stuntman Mikes beteende i slutet tyckte jag bara kändes realistiskt (om termen kan användas om en så hårt stiliserad film)

P.S.
Om du samlade ihop allt intelligent som sagts i alla avsnitt av Big Brother någonsin så skulle det inte räcka till en enda dialogscen i en Tarantino-film så jämförelsen haltar betänkligt.

#21

Postad 19 september 2007 - 14:49

Unregisteredf2a7f9fd
  • Unregisteredf2a7f9fd
  • Mästare

  • 3 989 inlägg
  • 0
Jo jag hoppas väl alla förstod att den liknelsen mest var skämtsam, tittar (tål) inte på bigbrother så...

Hade det vart en intressant dialog så visst men det var det ju inte heller allt som oftast.

Och har svårt att se stuntman Mikes tidiga beteende i filmen svänga till det som hände i slutet kändes som Jekyll and Hyde.

#22

Postad 19 september 2007 - 15:03

Zorin
  • Zorin
  • Användare

  • 101 inlägg
  • 0
Kort och gott sämst.

#23

Postad 19 september 2007 - 18:43

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0

Kort och gott sämst.

<{POST_SNAPBACK}>


Klockrent med så konstruktiva inlägg :rolleyes:

#24

Postad 20 september 2007 - 22:06

mattek
  • mattek
  • Veteran

  • 1 627 inlägg
  • 0
riktigt bra film,
» Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «

underbart soundtrack

Redigerat av mattek, 21 september 2007 - 15:26.


#25

Postad 20 september 2007 - 22:08

Unregistered9282241e
  • Unregistered9282241e
  • Forumräv

  • 902 inlägg
  • 0
Vissa scener i filmen var ju roliga och bra.. men annars en riktigt kass film..

#26

Postad 20 september 2007 - 22:14

Ausir
  • Ausir
  • Lärjunge

  • 330 inlägg
  • 0
Överlag en helt ok film, med härlig dialog och skådespelarinsatser. Tyvärr saknade jag lite bakgrund på Stuntman Mike. Varför beter han sig som han gör?

#27

Postad 21 september 2007 - 00:45

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0

riktigt bra film, att se...

<{POST_SNAPBACK}>


Spoila inte!

#28

Postad 21 september 2007 - 04:03

Mange_L
  • Mange_L
  • Lärjunge

  • 308 inlägg
  • 0
Jag skulle vilja ha den kortare versionen som de körde i Grindhouse-dubbeln i USA. Såg denna på bio i somras och jag tyckte att den kändes alldeles för utdragen och pratig. Visst var den snygg och kul stundtals, men inte såå fantastisk. Ser hellre äkta 70-tals trash i så fall.

#29

Postad 21 september 2007 - 05:50

jimmy ax1
  • jimmy ax1
  • Forumräv

  • 652 inlägg
  • 0
Jag såg filmen Deathproof i helgen och jag måste säga att jag kan inte se vad det är som ska vara så bra med denna film.
Dom här scenerna där dom sitter och nonsens tjatar i 5-10min per gång är grymt jobbiga det förstör filmen men det är ju Tarantinos kännemärke nonsens tjat som kan pågå alldeles för länge.

Om man jämför med Pulp fiction så är denna en svag 4 på en tiogradig skala bara för att det är Tarantino som har skrivit filmen så betyder det inte att den automatiskt blir bra han har gjort flera botten napp innan.
Men som sagt det är upp till var och att bedöma själva.

#30

Postad 21 september 2007 - 13:30

Unregistered36883
  • Unregistered36883
  • Mästare

  • 3 680 inlägg
  • 0
Köpte ett styck exemplar av Best Buys 3-discs steelbook.... den lär väl trilla in under nästa vecka hoppas jag...!!

#31

Postad 21 september 2007 - 15:27

mattek
  • mattek
  • Veteran

  • 1 627 inlägg
  • 0

riktigt bra film, att se...

<{POST_SNAPBACK}>


Spoila inte!

<{POST_SNAPBACK}>


sorry :P

#32

Postad 04 november 2007 - 12:30

Unregistered29693
  • Unregistered29693
  • Lärjunge

  • 312 inlägg
  • 0
Varför inte köpa denna :)

#33

Postad 06 november 2007 - 10:25

Jokkmokksjocke
  • Jokkmokksjocke
  • Veteran

  • 2 384 inlägg
  • 0
Vilken skit film !

Den var ju inte ens underhållande! De gör en film som skall vara en gamal B rulle från 70talet. Och sen är de bara massa kassa dialoger och dåligt skådespel! Hade in Kurt Russel (som var den enda bra) vart med hade jag slängt ut filmen.

Hade det inte vart tarantino skulle de släppt denna film enbart i östeuropa på VHS!

De blir lite larvigt att han skall vissa fötter i hela filmen och bilen är typ killbill och tfn signalen m.m.
Nu är han skuldig mig 1:50 av mitt liv!

Hoppas de är lite mera fart i Planet Terror!

#34

Postad 06 november 2007 - 13:52

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0
Vad har bilen med Kill Bill att göra menar du? Tar för givet att du menar Stuntman Mikes bil.

Hade det inte vart tarantino skulle de släppt denna film enbart i östeuropa på VHS!


Behöver man verkligen skriva sånna nervärderande kommentarer, finns dom som tycker mycket om denna film som du kan se i denna tråd och på imdb.com t.ex.

Redigerat av derpious, 06 november 2007 - 13:53.


#35

Postad 06 november 2007 - 14:28

Jokkmokksjocke
  • Jokkmokksjocke
  • Veteran

  • 2 384 inlägg
  • 0

Vad har bilen med Kill Bill att göra menar du? Tar för givet att du menar Stuntman Mikes bil.

Hade det inte vart tarantino skulle de släppt denna film enbart i östeuropa på VHS!


Behöver man verkligen skriva sånna nervärderande kommentarer, finns dom som tycker mycket om denna film som du kan se i denna tråd och på imdb.com t.ex.



Förlåt om jag var hård men jag tycker de inte är mer än rätt.
Va lite otydlig menade Mustangen.

Självklart finns det folk om gillar filmen, men jag kan nästan garanatera att de flesta inte hade gjort det om de var Paul W.S Anderson som gjort filmen.
Tarantino har gjort jättebra filmer hittils men nu rider han på sitt eget varumärke, denna hollywoods guldgosse.
Lite som Per Gessle i Sverige, allt han gör blir till guld!

Redigerat av Jokkmokksjocke, 06 november 2007 - 14:31.


#36

Postad 06 november 2007 - 15:24

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0

Självklart finns det folk om gillar filmen, men jag kan nästan garanatera att de flesta inte hade gjort det om de var Paul W.S Anderson som gjort filmen.


Jag har inte sett någon film med mycket dialog gjord av Mr. Anderson så jag tror inte heller att den hade blivit någon succé om han hade gjort den :)
/me hugs Quentin

#37

Postad 06 november 2007 - 21:28

Unregistered29693
  • Unregistered29693
  • Lärjunge

  • 312 inlägg
  • 0

Vad har bilen med Kill Bill att göra menar du? Tar för givet att du menar Stuntman Mikes bil.

Hade det inte vart tarantino skulle de släppt denna film enbart i östeuropa på VHS!


Behöver man verkligen skriva sånna nervärderande kommentarer, finns dom som tycker mycket om denna film som du kan se i denna tråd och på imdb.com t.ex.



Förlåt om jag var hård men jag tycker de inte är mer än rätt.
Va lite otydlig menade Mustangen.

Självklart finns det folk om gillar filmen, men jag kan nästan garanatera att de flesta inte hade gjort det om de var Paul W.S Anderson som gjort filmen.
Tarantino har gjort jättebra filmer hittils men nu rider han på sitt eget varumärke, denna hollywoods guldgosse.
Lite som Per Gessle i Sverige, allt han gör blir till guld!


Är beredd att hålla med litegrann även om jag inte sätter sågen lika lågt som du =)

Ibland undrar man om Tarantino fått hybris, han verkar kunna göra skit och bli hyllad för det. Nja DP var för seg för min egen smak. Planet Terror var ju betydligt bättre.

#38

Postad 07 november 2007 - 08:33

Jokkmokksjocke
  • Jokkmokksjocke
  • Veteran

  • 2 384 inlägg
  • 0
Jag får se fram emot Planet Terror.

#39

Postad 07 november 2007 - 09:02

Unregistered36883
  • Unregistered36883
  • Mästare

  • 3 680 inlägg
  • 0
Jag tycker ju personligen att det var den schyssta dialogen i Death Proof som gjorde filmen bra.... inte så mycket action som i Planet Terror men i mitt tycke så var DP den lite bättre filmen... Atcionmässigt sett så var kanske PT lite bättre.. men men smaken är som baken och utan olika åsikter så hade vi inte haft något forum... B)

#40

Postad 07 november 2007 - 10:09

Jokkmokksjocke
  • Jokkmokksjocke
  • Veteran

  • 2 384 inlägg
  • 0
Jag är för osofistikerad (kan inte ens stava ordet) för filmer med djupa dialoger. B)

#41

Postad 07 november 2007 - 10:47

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0
Scenen inne på fiket när dom sitter fyra tjejer och för en dialog i typ tio minuter utan ett enda klipp ger mig gåshud, tycker den är så grym.

#42

Postad 07 november 2007 - 12:29

Unregistered28641812
  • Unregistered28641812
  • Veteran

  • 2 286 inlägg
  • 0
Det som gör Death Proof grym är ju dialogerna som är mäktiga. Man känner ju att det är Tarantino som gjort den! B)

#43

Postad 07 november 2007 - 12:48

Unregistered962
  • Unregistered962
  • Guru

  • 6 725 inlägg
  • 0
Verkar som det bara va den svenska utgåvan som fick DTS-ES. B)

#44

Postad 07 november 2007 - 13:22

Jokkmokksjocke
  • Jokkmokksjocke
  • Veteran

  • 2 384 inlägg
  • 0

Verkar som det bara va den svenska utgåvan som fick DTS-ES. B)



Japp fick den i Måndags på Hyr och blev glad när de va DTS-ES.
Synd bara att jag inte gillade filmen, men ljudet va ok.

#45

Postad 07 november 2007 - 13:45

Unregistered36883
  • Unregistered36883
  • Mästare

  • 3 680 inlägg
  • 0

Jag är för osofistikerad (kan inte ens stava ordet) för filmer med djupa dialoger. B)


;) ...!!!

#46

Postad 08 november 2007 - 23:13

Trasan
  • Trasan
  • Veteran

  • 2 065 inlägg
  • 0
Tycker det var en bra film.
Fast när grupp nummer 2 kör igång så tycker jag att filmen blir lite för långsam eftersom det i stort sett blir en återupprepning av förloppet. Kanske det är det som är tanken men personligen tycker jag det blir för segt.
Bra dialog men för långt i mitt eget tycke.

#47

Postad 09 november 2007 - 19:40

Breakpoint
  • Breakpoint
  • Användare

  • 104 inlägg
  • 0
Vet inte riktigt vad det är med mig, brukar ÄLSKA Tarantinos rullar, allt från Jackie Brown till KiIll Bill-filmerna men detta känns inte som en "riktig" Tarantino film.. Faktum är att denna film känns faktiskt som en chic-flick nästan. Bara massa "brudsnack". ingen speciellt bra dialog heller utan jädrigt tradig och utdraget nonsens-snack.. Ok, sen var det här med Girlpower också.. tycker våldet i slutet av filmen känns ganska omotiverat och onödigt. Filmen är väldigt simpel uppbyggd o enkel att förstå budskapet osv.. (feminism), men nån vidare bra actionfilm är det absolut inte, om man nu inte tycker om att se misshandel rätt o slätt. Detta var ingen höjdare, men lite tuff känns den dock bitvis, och bra skådespeleri också, ibland.. men den kunde lika gärna vara en lågbudget-kortfilm istället på under 1 timme.. 2/5

Redigerat av Breakpoint, 09 november 2007 - 19:43.


#48

Postad 10 november 2007 - 03:14

ekon
  • ekon
  • Guru

  • 5 775 inlägg
  • 0

Jag får se fram emot Planet Terror.


Oj oj oj, du kommer inte bli besviken! Planet Terror är så FRUKTANSVÄRT bra! Death Proof kommer inte ens i närheten, inte ens pytte lite. :)

#49

Postad 12 november 2007 - 13:06

Jokkmokksjocke
  • Jokkmokksjocke
  • Veteran

  • 2 384 inlägg
  • 0

Jag får se fram emot Planet Terror.


Oj oj oj, du kommer inte bli besviken! Planet Terror är så FRUKTANSVÄRT bra! Death Proof kommer inte ens i närheten, inte ens pytte lite. ;)


Låter bra!

Reflekterade över en anna sak också med denna film.

Den skall ju vara som en 70tals b-action rulle.
Men det är ju knappt någon action bara massa snack .
Dessutom så är ju inte dialoger m.m särskilt bra i dessa gamla 70tals filmer. Så det är ju pinsamt tarantino har försökt göra bra diloger som skall vara coola, hypade ala tarantino osv... konstnärligt *host*bullshit*host*!

Måste han försöka göra "nygamla" hypade concept hela tiden.

Edit: Usch! nu va jag elak igen förlåt! men jag är så himla besviken på denna rulle.

Redigerat av Jokkmokksjocke, 12 november 2007 - 13:10.


#50

Postad 12 november 2007 - 15:05

novumus
  • novumus
  • Forumräv

  • 637 inlägg
  • 0
Äntligen skulle jag få se Death Proof, som jag har längtat. Jag bjöd hem två kamratar som också ville se filmen, Chips, pizza och dricka stog på bordet. PLAY

Snabbversion hur jag upplever filmen:
Spoiler


Om man säger så här så håller jag nog med "Jokkmokksjocke " vad det gäller denna film... Visst filmningen är grymt underbar och vissa dialoger kommer att bli riktiga klassiker men man kan inte bygga en film på något så ointressant som det denna dialog ger oss.

Det finns ingen skådespelare som spelar sin roll så där övertygande att man bli helt tagen utan de gör ju bara sitt jobb. Kurtan är som kurtan brukar vara = helt ok.

Nja nu ser jag fram emot Planet Terror istället och hoppas på att den är bättre.

Chips och drick vart det kvar också... vilken misslyckad kväll! ;)



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.