Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Högtalare till stereon/hemmabio

19 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
DALI Concept 2 (Surroundhögtalare) 1 8,75 (51) Inga priser
QLN Signature MKII (Surroundhögtalare) Rapporterad 2 8,79 (13) Inga priser
Quad Performance 11L Active (Surroundhögtalare) 1 9 (7) Inga priser
Canton GLE 403 (Surroundhögtalare) 1 8,14 (13) 8 990:-
B&W 685 (Surroundhögtalare) 1 9,1 (100) Inga priser
50 relaterade trådar
* Officiell Tråd - Canton GLE * (700 inlägg) 3 år sedan
B&W-klubben (535 inlägg) 3 år sedan
Köpråd - Högtalarpaket för surround 15-30000 (68 inlägg) 4 år sedan
Hänga B&W 685 på väggen med Bose väggfäste? (2 inlägg) 7 år sedan
Vågar man köpa 10 år gamla B&W 602 s3? (41 inlägg) 9 år sedan
Söker lite tips till vardagsrummet (6 inlägg) 9 år sedan
Köpråd ett par stativhögtalare - förslagsvis B&W, Canton eller Monitor (15 inlägg) 10 år sedan
Byte till stativare! (18 inlägg) 10 år sedan
B&W DM685 DENON CEOL BRA KOMBO? (4 inlägg) 11 år sedan
B&W DM685 DENON CEOL BRA KOMBO? (0 inlägg) 11 år sedan
Uppgradera Tangent Evo E5 till B&W DM685 (4 inlägg) 11 år sedan
686 vs 685 till medelstort rum (5 inlägg) 11 år sedan
B&W vs PSB (5 inlägg) 11 år sedan
Lånade hem ett par B&W 685 (dynaudio 2/6 ägare) (17 inlägg) 12 år sedan
*B&W* gamla 600-serien vs. nya 600-serien (8 inlägg) 12 år sedan
Problem med B&W 865 och NAD T748 (8 inlägg) 12 år sedan
Qln Signature mkII (9 inlägg) 12 år sedan
QUAD-klubben (40 inlägg) 12 år sedan
Nybörjare - Och jävligt förvirrad (16 inlägg) 13 år sedan
Stereoköp, hjälp med... lite allt möjligt! (37 inlägg) 13 år sedan
Stereobygge till storstuga (15 inlägg) 13 år sedan
Stereoförstärkare till B&W DM685 (44 inlägg) 14 år sedan
Airport Express - Aktiva högtalare (9 inlägg) 14 år sedan
Snygga stativare för 3000-5000kr (21 inlägg) 14 år sedan
2.1-system i skuggan av 5.1-djungeln (25 inlägg) 14 år sedan
Högtalartest - Stativare - upp till 5000:- (33 inlägg) 14 år sedan
Förslag till Stativhögtalare runt 5000 spänn!? (43 inlägg) 15 år sedan
Yamaha RX-V663 + B&W DM685 bi-amp? (3 inlägg) 15 år sedan
Hjälp mig med ljudet (7 inlägg) 15 år sedan
B&W DM685, väggfäste? (6 inlägg) 15 år sedan
Canton GLE 401 & 405 med B&W 685 (3 inlägg) 15 år sedan
Stativhögtalare 3000 - 7000:- (87 inlägg) 15 år sedan
Köpa stativare, behöver råd (12 inlägg) 15 år sedan
Klarar min förstärkare högtalarna? (9 inlägg) 15 år sedan
*Officiell tråd: B&W DM600S4* (52 inlägg) 15 år sedan
Onkyo-receiver med Canton-paket (2 inlägg) 15 år sedan
Klipsch RB 61 eller B&W DM685? (52 inlägg) 15 år sedan
Canton eller Jamo? (13 inlägg) 15 år sedan
Alternativ högtalare till B&W DM683 (11 inlägg) 16 år sedan
Dali Concept 2 el. Dynavoice DF-5 (6 inlägg) 16 år sedan
Prisvärda stativare (16 inlägg) 16 år sedan
Canton GLE 403 (24 inlägg) 16 år sedan
Problem med flytströmmar? (10 inlägg) 16 år sedan
PM: Fjärde generationen från Bowers & Wilkins på väg! (451 inlägg) 16 år sedan
Införskaffa hemmabiosystem, val av reciever? (8 inlägg) 16 år sedan
B&W DM683, HTM62... Förstärkare? (90 inlägg) 16 år sedan
Canton GLE402 vs 403 (5 inlägg) 16 år sedan
Passande stativare till HK675 (29 inlägg) 17 år sedan
Dali Concept 2 och JMLab Chorus 706/707s (1 inlägg) 17 år sedan
Hjälp med val av hemmabiosystem (9 inlägg) 18 år sedan

#1

Postad 24 december 2007 - 19:20

KeeKe
  • KeeKe
  • Användare

  • 180 inlägg
  • 0
hejsan hoppsan

nu ska jag köpa nya högtalare till min stereo, sålde mina Dyanvoice m-85
då de ble förstöra och de va svarta (såg ut som klumpar ^^ )

men men är nu på jakt efter andra högtalare ska vara stativare!!!

------

Förstärkare: NAD T743v2
DVD/CD spelare: NAD T514

------

Ehm ja iaf, här är någora jag kollat på:







sen finns det ju Dynavoice stativare men de är för djupa enligt mig men har de bra ljud?

men men
Kan någon recomendera några av de?

något annat i den prisklassen? vill helst a de i ljus ek/bok

TACKAR sjukt mycket för svar, sitter fast här

kollat överallt och kan inte bestämma mig eller något!


MVH
Tobias

Redigerat av KeeKe, 15 januari 2008 - 22:58.


#2

Postad 24 december 2007 - 20:12

Unregisterede10e9503
  • Unregisterede10e9503
  • Mästare

  • 3 928 inlägg
  • 0


eller



Finns i svart, lönn, lönnrot, rosewood. Samtliga i pianolack.

Spelar på kanon. Hade dom tidigare men saknade basen ett par golvare kan ge. Inte för att dom har dålig bas, för det har dom definitvt inte. 12L går ner till under 35hz.

#3

Postad 24 december 2007 - 21:20

KeeKe
  • KeeKe
  • Användare

  • 180 inlägg
  • 0
hejsan

Tack för tipset ser väldigt bra ut :)
med tanke att de kan spela mer bas om man ska lite på dem...

Men hur står de mot B&W DM685?
då de är nästa i samma prisklass.

Quad 11L är de jag är mest intresserad av, då 12L drar iväg i priset.
Men är de värt de extra lapparna? är de stor skillnad

de ska stå i ett rum på 15 kvadrat och Spela Rock 80s ;)
def leppard, aerosmith, skid row, med mera.

Är 11L rätt för mig då?

ifs är de bud på att beställa dem genast :)

Mvh Tobias

#4

Postad 24 december 2007 - 21:56

Unregisteredcb936d6b
  • Unregisteredcb936d6b
  • Mästare

  • 3 121 inlägg
  • 0
Dynvoice S-6 (i praktiken M-85) var enligt en köpare på fynda överlägsna både Concept 2 och B&W 303. mvh

Redigerat av Unregisteredcb936d6b, 24 december 2007 - 21:57.


#5

Postad 24 december 2007 - 22:05

Unregisterede10e9503
  • Unregisterede10e9503
  • Mästare

  • 3 928 inlägg
  • 0
Njae.....då tycker jag du ska välja B&W DM685. Quad är inte riktigt optimalt till hårdrock då dom är väldigt ärliga. Det man spelar hör man. Dom har en tendens att låta lite vasst emellanåt vid gränsen övre mellan/diskant till en del distade gitarrer och röster på högre volym. Mellanregistret är lysande men till hårdrock/rock kan det bli lite för mycket av det goda helt enkelt.
Dock så har jag inte lyssnat på B&W men många hyllar dom ju så det är säkert inte fel. Du bor inte så du kan lyssna?

#6

Postad 24 december 2007 - 22:29

KeeKe
  • KeeKe
  • Användare

  • 180 inlägg
  • 0

Dynvoice S-6 (i praktiken M-85) var enligt en köpare på fynda överlägsna både Concept 2 och B&W 303. mvh


Tackar för den upplysningen!
Har varit inne att köpa Dynavoice S-6 men de är så pass djupa så de väger lite.
Men det är inget fel på priset 1500kr :lol: funderar dock på de..

Njae.....då tycker jag du ska välja B&W DM685. Quad är inte riktigt optimalt till hårdrock då dom är väldigt ärliga. Det man spelar hör man. Dom har en tendens att låta lite vasst emellanåt vid gränsen övre mellan/diskant till en del distade gitarrer och röster på högre volym. Mellanregistret är lysande men till hårdrock/rock kan det bli lite för mycket av det goda helt enkelt.
Dock så har jag inte lyssnat på B&W men många hyllar dom ju så det är säkert inte fel. Du bor inte så du kan lyssna?


ihh, men grejen är att DM685 kostar 5000kr och de är lite väl förmycket för mig :D
Men ska man spara lite så...

Så Quad 11L är inget för mig då den inte är speciellt bra till hårdrock/rock
Isf var det J*vligt synd för de såg riktigt bra ut på pappert och fina recentioner lite överallt..
Men med risken att de inte alls låter bra till den musik jag lyssnar på vågar jag inte chansa
kan inte provlyssna de heller för de verkar inte finnas någon butik i Malmö/Lund som säljer dem.

Jag har lyssnat på DM685 på Hifiklubben i Lund och de låter riktigt bra med en fin snärtig bas
och diskanten är väldigt bra, men jag lyssna bara på Nickelback glömde min egna skiva...

Får väl dra dit och ta med guns N' roses och lite Aerosmith och lyssna igen
Men somsakt priset på dem är lite för högt enligt mig!

Men finns de några ägare av Quad 11L som har testat hårdrock får ni gärna skriva en kommentar :)
De med DM685 får gärna skriva med ;) va inte blyga ^-^

Mvh Tobias

#7

Postad 25 december 2007 - 02:51

Unregisterede10e9503
  • Unregisterede10e9503
  • Mästare

  • 3 928 inlägg
  • 0
Jodå, Ouad 11L funkar till hårdrock och låter mycket bra mesta av tiden, men dom är inte optimala. Till saken hör att jag är över 40 och min hörsel är inte vad den har varit. Mina öron är nog lite känsliga för höga toner i mellanregistret och därför misstänker jag att det spär på lite. Spelar man bara med normal eller lite mer volym så spelar dom fantastiskt bra för det priset och jag tror du får svårt att hitta ett par i den prisklassen som kommer upp i 11L kapacitet. Det är ju inte direkt några partyburkar, men vilken stativare är det? Känsligheten är ganska låg så det är bra om du väljer en stärkare med lite kräm i som tex nämnda Nad eller kanske HK.
Du har ju faktiskt distansavtalslagen att luta dig mot. Du har faktiskt rätt att skicka tillbaka dom om du inte är nöjd, så länge du har beställt dom via nätet.
Har för mig att jag läst nånstans att Dirty Sound i Kristianstad har Quad, men är inte säker.

Edit: Sen har dom ju en finish som inte är av denna världen och definitivt inte i denna prisklass. Kolla i den officiella Quad-tråden. Där finns det nog en del bilder. Jag har iaf lagt in några på mina fd. Annars kan du skicka ett pm så kan jag maila några bilder till dig.

Redigerat av Unregisterede10e9503, 25 december 2007 - 03:02.


#8

Postad 25 december 2007 - 09:35

Unregisteredbb823404
  • Unregisteredbb823404
  • Användare

  • 162 inlägg
  • 0

Har för mig att jag läst nånstans att Dirty Sound i Kristianstad har Quad, men är inte säker.


Han Lars Nyström "Storhövdingen" på Dirty Music har iofs en bra Quad anläggning hemma i lägenheten, men att de säljer det i butiken är väl fel?

Det är ju en skivaffär för beg/nya vinyl som jag fattat det.

Såg dokumentären Guldörat om dem igår på SVT play, trevlig underhållnig så på julaftons morgon

http://svt.se/svt/pl...eo.jsp?a=997324

Redigerat av Unregisteredbb823404, 25 december 2007 - 09:37.


#9

Postad 25 december 2007 - 11:03

KeeKe
  • KeeKe
  • Användare

  • 180 inlägg
  • 0

Jodå, Ouad 11L funkar till hårdrock och låter mycket bra mesta av tiden, men dom är inte optimala. Till saken hör att jag är över 40 och min hörsel är inte vad den har varit. Mina öron är nog lite känsliga för höga toner i mellanregistret och därför misstänker jag att det spär på lite. Spelar man bara med normal eller lite mer volym så spelar dom fantastiskt bra för det priset och jag tror du får svårt att hitta ett par i den prisklassen som kommer upp i 11L kapacitet. Det är ju inte direkt några partyburkar, men vilken stativare är det? Känsligheten är ganska låg så det är bra om du väljer en stärkare med lite kräm i som tex nämnda Nad eller kanske HK.
Du har ju faktiskt distansavtalslagen att luta dig mot. Du har faktiskt rätt att skicka tillbaka dom om du inte är nöjd, så länge du har beställt dom via nätet.
Har för mig att jag läst nånstans att Dirty Sound i Kristianstad har Quad, men är inte säker.

Edit: Sen har dom ju en finish som inte är av denna världen och definitivt inte i denna prisklass. Kolla i den officiella Quad-tråden. Där finns det nog en del bilder. Jag har iaf lagt in några på mina fd. Annars kan du skicka ett pm så kan jag maila några bilder till dig.


okej, men hur står de emot DM685 någon som testat båda?
jag ska inte precis spela hip hop och trance skit med dem, inte heller metallica då jag lyssnar på lite lugnare rock :lol:
men de kan dycka upp, kommer de låta katastrof då? metallica har ju lite mer bas i sina låtar...

eah! så om jag beställer dem från hifimusic.se (audio excitement)
så kan jag skicka tillbaka dem om jag inte är nöjd då? men då får jag stå för frakt ^-^ antar jag, vill jag inte...

Jo jag har kollat på deras finish och den är inte att leka med!!!
Väldigt fin må ja säga.

För tillfället står de bara mellan B&W DM685 och Quad 11L
men hitta 12L för 4500kr med de va i rosenwood, vill jag inte ha :)
de va synd...

liten fråga, du som har haft de innan.. hur blir de efter inspelning?
blir de ännu mer klara eller försvinner de och går till mer naturligt?
och hur blir basen/mellan?

Mvh Tobias

Har för mig att jag läst nånstans att Dirty Sound i Kristianstad har Quad, men är inte säker.


Han Lars Nyström "Storhövdingen" på Dirty Music har iofs en bra Quad anläggning hemma i lägenheten, men att de säljer det i butiken är väl fel?

Det är ju en skivaffär för beg/nya vinyl som jag fattat det.

Såg dokumentären Guldörat om dem igår på SVT play, trevlig underhållnig så på julaftons morgon

http://svt.se/svt/pl...eo.jsp?a=997324


Tackar tackar!
himla synd att de inte verkar ha de i någon affär :D
käns rätt kass om man beställer dem och de inte låtar alls som man tror

Mvh Tobias

#10

Postad 25 december 2007 - 11:11

Unregisteredcb936d6b
  • Unregisteredcb936d6b
  • Mästare

  • 3 121 inlägg
  • 0
Vad tyckte du om dina M-85or ? :) Mvh

#11

Postad 25 december 2007 - 11:18

KeeKe
  • KeeKe
  • Användare

  • 180 inlägg
  • 0

Vad tyckte du om dina M-85or ? :) Mvh


De va sjukt bra :D
lagom ljud av allt inte överdrivet av något, bass mellan och diskanter. vissa har ju tomtebas så man inte hör något annat eller tvärtom, men man kan ändra mycket med dem så de är soft...

Men jag körde med bi-wire så blev bas ljuden ännu bättre även rösterna. så kör bi-wire
gillar du bas? man kan dra på en j*vla massa om man har en hyfas förstärkare, de är grymt lätt drivna!

enda nackdelen med dem är att de är sjukt stora!!!
i mitt rum så va de typ allt man såg, 2 svarta klumpar, men har man störe rum så varför inte!

De har väldigt roliga inställningar man kan leka med på baksidan! :lol:
4bas blås med skumgumi kuddar i som man kan ta ut och då kommer basen som f*n!

även den man kan ändra med -db för rösterna ^-^

Ifs jag körde med en Marantz PM450 från början(gamal), enligt mig hade den bättre ljud än min NAD T743v2
Men den måste fixas knastrar.

#12

Postad 25 december 2007 - 12:11

Unregisteredcb936d6b
  • Unregisteredcb936d6b
  • Mästare

  • 3 121 inlägg
  • 0

Vad tyckte du om dina M-85or ? :) Mvh


De va sjukt bra :D
lagom ljud av allt inte överdrivet av något, bass mellan och diskanter. vissa har ju tomtebas så man inte hör något annat eller tvärtom, men man kan ändra mycket med dem så de är soft...

Men jag körde med bi-wire så blev bas ljuden ännu bättre även rösterna. så kör bi-wire
gillar du bas? man kan dra på en j*vla massa om man har en hyfas förstärkare, de är grymt lätt drivna!

enda nackdelen med dem är att de är sjukt stora!!!
i mitt rum så va de typ allt man såg, 2 svarta klumpar, men har man störe rum så varför inte!

De har väldigt roliga inställningar man kan leka med på baksidan! :D
4bas blås med skumgumi kuddar i som man kan ta ut och då kommer basen som f*n!

även den man kan ändra med -db för rösterna ^-^

Ifs jag körde med en Marantz PM450 från början(gamal), enligt mig hade den bättre ljud än min NAD T743v2
Men den måste fixas knastrar.

Ta en funderare på sateliterna tycker jag :lol: ps: Jag äger ett par M-85 också. Riktigt kul att pilla med x-changen och basreflexerna ; ) dessutom ett helsike bra ljud. Lite underskattade av audiofiler enigt mej. Just nu driver jag mina med en äldre sony receiver vilket inte är att föredra fast dom spelar ändå sjukt högt och kraftig med bra ljudkvalitet. Särskilt diskanterna som klingar så sött så det pirrar i hela kroppen.
Knäpp lite kort på ditt rum ;) visst är dom stora, kolla min galleria. sitter typ 2½ meter ifrån dom. Men ska snart få ett större rum på 30kvm. Mvh

#13

Postad 25 december 2007 - 13:07

Unregisterede10e9503
  • Unregisterede10e9503
  • Mästare

  • 3 928 inlägg
  • 0

liten fråga, du som har haft de innan.. hur blir de efter inspelning?
blir de ännu mer klara eller försvinner de och går till mer naturligt?
och hur blir basen/mellan?

Tycker nog att dom lät riktigt bra redan från början, men det är klart, lite bättre blev dom ju med inspelning. Speciellt basen.
Nu har ju inte jag hört hur version 2 låter. Jag hade v.1. Men 2an lär ju inte låta sämre. Se bara till att det verkligen är v.2 du beställer, om du gör det. Tycker inte att man ska betala samma pris för en gammal modell.
Audio Concept har ju oxå Quad. Där beställde jag mina 12L och frakten ingick och fick dom levererade till dörren. Men det kanske den gör på Audio excitement också?

Redigerat av Unregisterede10e9503, 25 december 2007 - 13:16.


#14

Postad 25 december 2007 - 14:41

KeeKe
  • KeeKe
  • Användare

  • 180 inlägg
  • 0

liten fråga, du som har haft de innan.. hur blir de efter inspelning?
blir de ännu mer klara eller försvinner de och går till mer naturligt?
och hur blir basen/mellan?

Tycker nog att dom lät riktigt bra redan från början, men det är klart, lite bättre blev dom ju med inspelning. Speciellt basen.
Nu har ju inte jag hört hur version 2 låter. Jag hade v.1. Men 2an lär ju inte låta sämre. Se bara till att det verkligen är v.2 du beställer, om du gör det. Tycker inte att man ska betala samma pris för en gammal modell.
Audio Concept har ju oxå Quad. Där beställde jag mina 12L och frakten ingick och fick dom levererade till dörren. Men det kanske den gör på Audio excitement också?


jag antar att mkII är v2 av Quad 11L
ehm står inte vilken modell de är på audio excitement men får väl dra iväg ett mail till dem då :D
funderar på att beställa dem, men ja ska först gå och provlyssna lite andra alternativ först :)
men man vet aldrig, verkar inte som de leverarar till dörren gör inget.

#15

Postad 25 december 2007 - 18:33

Unregisterede10e9503
  • Unregisterede10e9503
  • Mästare

  • 3 928 inlägg
  • 0
På bilderna hos Audio Excitement av Quad 11L att döma så är det V.1. Men på bilden av 12L är det V.2. Det ser man på den svarta diskantupphängningen runt diskanten. V.2 är den med lite rundad form upp och nertill på den svarta plattan och sen är det slätt runt om själva diskanten. På V.1 är det lite räfflat runt diskanten och rak över- och underkant. Men det verkar ju underligt om dom inte har V.2 av 11L oxå. Det har dom iaf på Audio Concept.

Redigerat av Unregisterede10e9503, 25 december 2007 - 18:43.


#16

Postad 25 december 2007 - 20:10

fritz88
  • fritz88
  • Amatör

  • 87 inlägg
  • 0
Jag har själv ett par B%W dm685 som jag vill slå ett lag för. Jag har inte hört Quad men om du skulle köpa ett par 685 skulle du inte bli besviken. Jag driver dom med en Denon 2808 och jag tycker att dom trycker på riktigt bra! Bra och snärtig bas. Till hemmabio har jag visserligen en Minivee på ingång och jag hoppas att denna kombon ska bli en hit även i 2 kanal.

Fick även mycket bra betyg i förra Hifi och Musik. Bästa högtalaren under 5000!

/fredrik

#17

Postad 26 december 2007 - 22:05

KeeKe
  • KeeKe
  • Användare

  • 180 inlägg
  • 0

På bilderna hos Audio Excitement av Quad 11L att döma så är det V.1. Men på bilden av 12L är det V.2. Det ser man på den svarta diskantupphängningen runt diskanten. V.2 är den med lite rundad form upp och nertill på den svarta plattan och sen är det slätt runt om själva diskanten. På V.1 är det lite räfflat runt diskanten och rak över- och underkant. Men det verkar ju underligt om dom inte har V.2 av 11L oxå. Det har dom iaf på Audio Concept.


ojoj rätt illa men har skickat ett mail så får se vad de står i det när de kommer tillbaka! :D

Jag har själv ett par B%W dm685 som jag vill slå ett lag för. Jag har inte hört Quad men om du skulle köpa ett par 685 skulle du inte bli besviken. Jag driver dom med en Denon 2808 och jag tycker att dom trycker på riktigt bra! Bra och snärtig bas. Till hemmabio har jag visserligen en Minivee på ingång och jag hoppas att denna kombon ska bli en hit även i 2 kanal.

Fick även mycket bra betyg i förra Hifi och Musik. Bästa högtalaren under 5000!

/fredrik


jo men 5000kr de är ju de som är grejen..
köper jag de kan jag inte göra speciellt mycket mer denna månaden och det är inte ens januari än :D
isf får jag spara och köpa de vid nästa lön, vilket jag funderar på att göra då jag bara behöver dra in till lund :)

dm685 är lite djupare
11L är inte speciellt optmerade för 80s rock xD

bah detta ör svårt finns de inte något helt annat!!! (:
så blir jag mycket glad och tar de stället, typ som DM685 men mindra och till priset som 11L eller är de 11L de är som gäller då?

och en sak så förstår jag inte hur man beställer från från den andra butiken du sa tellan_artois
glömt va den heter nu xD ihhh

Mvh Tobias

#18

Postad 26 december 2007 - 22:32

Unregisterede10e9503
  • Unregisterede10e9503
  • Mästare

  • 3 928 inlägg
  • 0
Det bästa är nog att ringa till Audio Concept och beställa. Numret står på deras hemsida.

#19

Postad 27 december 2007 - 18:44

Ace of spades
  • Ace of spades
  • Amatör

  • 57 inlägg
  • 0
MA bronze kanske, driver på bra till rock. Spelar stort och öppet med bra bas till ett bra pris.

#20

Postad 15 januari 2008 - 23:08

KeeKe
  • KeeKe
  • Användare

  • 180 inlägg
  • 0
ehm, fattar inte hur man tar bort relaterade produkter :D
men men, början om nu orkar inte starta ny tråd då de fotfarande handlar om samma sak!
Högtalara till stereo/hemmabio

Som ni kan se i de första inlägget är där 3st alternativ som jag har kollat på :)
För tillfället är jag två tryck från att beställa Energy c-200

Men tänkte först höra om man kan få lite synpunkter på dessa tre högtalarna.
Från början vill jag helst ha bok, men de verkar inte gå som jag vill..

dels för jag kommar ha 3olika trä slag på mitt rum (iiihhhh)
Plus de lär inte passa super till tvbänk/tv/ med mera..

så det kommer nog bli ett par svarta (damm bomber)
ingen som vet om de finns antistatisk spray/medel? *OT*

Övrigt:
Lysnas på Rock på hög nivå här ;P
80s, guns n roses, Aerosmith, Def leppard, Rolling stones

ni förstår underbara röster med nice nice gitarr solon och dylik ;)

TACKAR SJUKT MYCKET FÖR SVAR!!!
Vill helst beställa denna veckan. Men vill somsakt ha lite synpunkter först innan jag handlar.


MVH,
Tobias



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.