Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Animal Crossing - Let’s Go the City

47 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Animal Crossing (Wii) (Nintendo Wii-spel) 1 (0) Inga priser
Animal Crossing: Let's go to the City (Wii) (Nintendo Wii-spel) 1 (0) 348:-

#1

Postad 04 oktober 2008 - 13:45

adude
  • adude
  • Forumräv

  • 654 inlägg
  • 0
Bifogad fil  AC.jpeg   81,86K   0 Antal nerladdningar Release 5 December =)

I Animal Crossing: Let's Go to the City till Wii kommer du äntligen ha möjligheten att röstchatta med alla dina vänner under spelets gång! Detta görs möjligt tack vare Wii Speak "ingår ej", som är ett nytt tillbehör till Wii. Wii Speak är inget headset, utan istället en mikrofon som du placerar så att alla i rummet kan prata i den samtidigt!

Bifogad fil  wspeak1.jpg   8,29K   0 Antal nerladdningar Bifogad fil  4715.jpg   10,17K   0 Antal nerladdningar

Själva spelet är troget de tidigare delarna. Animal Crossing: Let's Go to the City är alltså ett väldigt socialt spel som går ut på att leva sitt eget liv, som man själv vill ha det, i en liten by eller stad. Det finns massor av invånare att prata med, och alla invånare är aktiva 24 timmar om dygnet. Det betyder att de fortsätter göra saker och lever sina liv även när du stängt av Wii-konsolen.

Bifogad fil  __.jpeg   51,76K   0 Antal nerladdningar Bifogad fil  __.jpeg   40,64K   0 Antal nerladdningar

Man kan säga att Animal Crossing-spelen, och nu Animal Crossing: Let's Go to the City i synnerhet, är Nintendos variant på en livssimulator. Det finns en helt ny stad i det här spelet där du bland annat kan besöka Gracie Grace, en stor och exklusiv affär som säljer lika exklusiva prylar till ditt hem. Varför inte storhandla för att sedan bjuda hem dina vänner och visa att du minsann har ordning och reda... åtminstone i den virtuella världen!

Bifogad fil  _D.jpeg   40,22K   0 Antal nerladdningar Bifogad fil  fiske.jpeg   42,17K   0 Antal nerladdningar

Självklart drar spelet nytta av Nintendo Wi-Fi Connection, så att du kan besöka andra spelare världen över. Men spelet drar även nytta av Nintendo DS! Du kan nämligen föra över viss karaktärsdata från Animal Crossing: Wild World till Animal Crossing: Let's Go to the City. På så sätt går inte alla timmar förlorade nu när det är Wii-spelet som gäller!

Du kan skicka olika data till Wii-vänner via WiiConnect24. (OBS! Kräver att din Wii-konsol är ansluten till Internet!)

Bifogad fil  fisken.jpeg   41,18K   0 Antal nerladdningar Bifogad fil  slappar.jpeg   45,31K   1 Antal nerladdningar


Videos

e3 2008
Gameplay 2008
Wii Speak

Redigerat av adude, 07 oktober 2008 - 14:46.


#2

Postad 04 oktober 2008 - 17:54

ConraDargo
  • ConraDargo
  • Forumräv

  • 819 inlägg
  • 0
Kul att se en tråd om detta - hade tanken på att skapa (eller rättare sagt kopiera över) men jag tror inte att rätt sorts folk hänger här :wacko:'

Det är du och jag, Emil :D

Redigerat av ConraDargo, 04 oktober 2008 - 17:54.


#3

Postad 05 oktober 2008 - 12:52

ConraDargo
  • ConraDargo
  • Forumräv

  • 819 inlägg
  • 0
Finns en kalender på spelets japanska hemsida som erbjuder nya filmklipp varje dag! Lite som en adventskalender :)

Klippen som finns till dator är:

2/10 A walk in the village
3/10 Going to the city
4/10 Fishing
5/10 Hair salon

#4

Postad 05 oktober 2008 - 14:38

adude
  • adude
  • Forumräv

  • 654 inlägg
  • 0
ser så underbart kul ut. har aldrig spelat ett AC spel förut så det ska bli riktigt spännande å få testa på. skaplig tråd du hade pysslat ihop conradargo, bra läsning.

#5

Postad 05 oktober 2008 - 19:29

ConraDargo
  • ConraDargo
  • Forumräv

  • 819 inlägg
  • 0
Ååh så det blir ditt första detta?? Kul kul, då har du sjukt mycket att se fram emot :) Första gången var verkligen helt magisk - det här spelet fick mig att kliva upp klockan 8 på morgonen trots att jag inte hade vare sig jobb eller plugg att passa, det var bara det att jag vid den tiden bodde kollektivt och var nyfiken på vad mina rumskamrater hade hittat på under natten eller kvällen före :)

Eller så, beroende på årstid och datum, kände jag mig helt enkelt tvungen att stiga upp för att hinna utföra vissa grejer - som att plocka svamp :P

Hoppas att min tråd hypade upp dig ytterligare :D Som jag just har uppdaterat!

Redigerat av ConraDargo, 05 oktober 2008 - 19:34.


#6

Postad 06 oktober 2008 - 16:56

adude
  • adude
  • Forumräv

  • 654 inlägg
  • 0
jo det blir mitt första. har vart inne på å köpa GC versionen men håller mig nog tills detta släpps. så de ska bli jäkligt spännande å utforska det här spelet. just att det inte verkar vara nått särskilt mål med det tilltalar mig ännu mer & sen helgdagarna ska bli spännande också, just att dem firas tillsammans me andra. hoppas bara man hittar lite bra vänner för det har man väll i spelet.. Nej det kommer AC kommer skina upp i vinter mörkret hemma hos mig iaf =) men intresset på detta forum verfkar rätt svalt, de gör de väll förvisso i hela wii avdelningen

#7

Postad 07 oktober 2008 - 14:17

ConraDargo
  • ConraDargo
  • Forumräv

  • 819 inlägg
  • 0
Ja jag tycker att intresset för PS3 och 360 är större här, därför jag inte orkar vara aktiv i den här forumdelen när det inte riktigt ger någonting :P

Men för din skull tänkte jag iaf länka till IGN som har skrivit en ny förhandstitt på spelet efter en provspelning från förra veckan i San Fransisco! :D

#8

Postad 07 oktober 2008 - 14:45

adude
  • adude
  • Forumräv

  • 654 inlägg
  • 0
spännande.. enligt den där läningen verkar det ju kanske inte som det skiljer sig sådär väldans mkt mellan gc & wii versionen. spelar förvisso inte mig någon roll då man inte har spelat nått av dem =).. nu har ju även nintendo spikat release datumet till 5 december =))))

#9

Postad 07 oktober 2008 - 15:41

ConraDargo
  • ConraDargo
  • Forumräv

  • 819 inlägg
  • 0
Nae spelen har egentligen aldrig skiljt sig sådär mycket från varandra. Eller, det är väl lätt att tycka det eftersom GameCube-versionen ser likadan ut som DS-versionen som ser likadan ut som det här som nu kommer till Wii :P Men om man skrapar lite på ytan så ser man att det är jättemånga features som skiljer dem åt; för på GameCube kunde man ju (förstås) inte spela online utan det var först på Nintendo DS som det blev möjligt - samtidigt som de skapade en ny grafikmotor för spelet, och de största nyheterna med Wii-versionen är ju att man kan använda tillbehöret WiiSpeak för att kommunicera med folk och att det finns en liten stad att besöka utöver den by man bor i :D

Det är detaljerna som gör den här spelserien så fantastisk, och City Folk eller Let's Go to the City tar det bästa från GC- och DS-versionerna och slår ihop allt till ett paket.

Jaså det blir den 5:e redan! Vad kul, och jag får spela någon gång i slutet av november med min amerikanska Wii :) Skönt att inte Europa behöver vänta så länge.

Redigerat av ConraDargo, 07 oktober 2008 - 15:44.


#10

Postad 07 oktober 2008 - 16:24

adude
  • adude
  • Forumräv

  • 654 inlägg
  • 0
wii speak e ännu en sak å se hur det funkar.. ja e väll inte så där jätte gla me ännu ett tillbehör som man kanske inte kommer nytta så ofta. va ja läst så har ja iaf inte sett att det ska finnas någon textchatt men finns wiispeak tycker man att en vanlig chatt ska existera

#11

Postad 07 oktober 2008 - 22:48

ConraDargo
  • ConraDargo
  • Forumräv

  • 819 inlägg
  • 0
Jadå spelet kommer ju ändå att säljas både med och utan WiiSpeak, så det är ju inget tvång att köpa en. Att skriva med det virtuella tangentbordet går ju nog så bra nu när man har den fina lyxen att bara kunna peka sig till rätt tangent med Wiimoten - istället för att behöva gå igenom alla bokstäver med en styrspak :P

#12

Postad 08 oktober 2008 - 12:48

ConraDargo
  • ConraDargo
  • Forumräv

  • 819 inlägg
  • 0
Galenskap - 66 nya skärmdumpar från den japanska versionen ^^

http://loading.se/news.php?pub_id=3508

#13

Postad 08 oktober 2008 - 12:58

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
även du kommer lära dig att hata nook, min käre andre.

jag har börjat bli småtrött på dessa spel nu. trist nog. kommer nog köpa det ändå. kul att fixa lite fossil och grejer =)

#14

Postad 08 oktober 2008 - 15:46

adude
  • adude
  • Forumräv

  • 654 inlägg
  • 0
va positiv du va då silverdogg =).. aja förhoppningsvis dröjer det innan ja ledsnar. har mkt nytt å utforska. å vem eller vad nook e återstår å se. från d ena till det andra så läste ja om wiispeak ida också.. skulle visst komma en kanal för det separat i wii menyn så man kan gå in å prata me wiivänner där, 4st skulle man kunna vara samtidigt. men en sak som inte framkom var om det funkar i andra spel.. borde ju vara så att man aktiverar det i den kanalen å sen kan chatta hej vilt.. då ere ju genast ett väldigt intressant tillbehör.. känns lite trist om det bara skulle va stöd i just AC

#15

Postad 08 oktober 2008 - 16:10

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
du kommer antagligen inte kunna använda det i äldre spel, men där lär väl komma en del nya spel som använder sig av det. the conduit skulle väl göra det har jag för mig?

#16

Postad 08 oktober 2008 - 22:33

ConraDargo
  • ConraDargo
  • Forumräv

  • 819 inlägg
  • 0

från d ena till det andra så läste ja om wiispeak ida också.. skulle visst komma en kanal för det separat i wii menyn så man kan gå in å prata me wiivänner där, 4st skulle man kunna vara samtidigt.

Jepp, WiiSpeak lanseras samtidigt som Animal Crossing - vilket ju blir det första spelet som drar nytta av tillbehöret, men naturligtvis inte det sista :)

#17

Postad 09 oktober 2008 - 10:24

Krisch
  • Krisch
  • Användare

  • 170 inlägg
  • 0
En fråga till er AC-experter. Är AC till DS bra? Är lite sugen på det.

#18

Postad 09 oktober 2008 - 12:37

basselito
  • basselito
  • Beroende

  • 1 302 inlägg
  • 0

En fråga till er AC-experter. Är AC till DS bra? Är lite sugen på det.

För att fatta mig kort....JA! :)

#19

Postad 09 oktober 2008 - 15:11

ConraDargo
  • ConraDargo
  • Forumräv

  • 819 inlägg
  • 0
Jajjemensan, fruktansvärt roligt är det! Så mycket nytt som man verkligen uppskattar :) Samtidigt dock som en del försvann också, vilket ju är tråkigt. Därför blir det så kul med AC på Wii där man tar det bästa från GC och DS och gör något helt fantastiskt :)

Det enda jag fortfarande saknar är Nooks fina lotteri. Tycker det var kul att se fram emot i slutet av varje månad, istället för det rabatterade poäng-på-allt systemet som de har numera :/

#20

Postad 08 november 2008 - 12:48

Dukester
  • Dukester
  • Wannabe

  • 22 inlägg
  • 0
Har bokat spelet inkl Wii speak. :lol:

#21

Postad 15 november 2008 - 12:05

ConraDargo
  • ConraDargo
  • Forumräv

  • 819 inlägg
  • 0
Fick mail från VG+ igår ;)

Your order has been updated to the following status.

New status: Shipped

Redigerat av ConraDargo, 15 november 2008 - 12:05.


#22

Postad 15 november 2008 - 16:42

ConraDargo
  • ConraDargo
  • Forumräv

  • 819 inlägg
  • 0
Den officiella hemsidan har nu öppnat!! Lär dig mer om spelet, Wii Speak, karaktärer och även helgdagar med mera. Det finns t.o.m en kalender för både Mac och PC att ladda ner :blush:

#23

Postad 20 november 2008 - 15:36

ConraDargo
  • ConraDargo
  • Forumräv

  • 819 inlägg
  • 0
I has it.

Postad bild

#24

Postad 20 november 2008 - 16:45

adude
  • adude
  • Forumräv

  • 654 inlägg
  • 0
ja jag förväntar mig att du skriver en kort rescension inom kort =)

#25

Postad 20 november 2008 - 17:18

Walkir
  • Walkir
  • Veteran

  • 1 812 inlägg
  • 0

I has it.

Your precious? :unsure: Är inte ett dugg avundsjuk eller ångrar att jag har ett svenskt Wii :PpPpPpPpP
Why! Why! Why!!!!!!!!!! :P

#26

Postad 20 november 2008 - 18:48

ConraDargo
  • ConraDargo
  • Forumräv

  • 819 inlägg
  • 0

ja jag förväntar mig att du skriver en kort rescension inom kort =)

Hrm vi får väl se om jag orkar sätta mig in i det ^^' Men jag har iaf lite bild-bloggat lite om mina första två timmar i spelet här :)

Your precious? :D Är inte ett dugg avundsjuk eller ångrar att jag har ett svenskt Wii :PpPpPpPpP
Why! Why! Why!!!!!!!!!! :P

Kanske på sin plats att köra Zelda-hacket? ;) Ska själv göra det inom en snar framtid, bara för att. Homebrew Channel verkar fin.

#27

Postad 20 november 2008 - 21:57

rayko
  • rayko
  • Mästare

  • 3 653 inlägg
  • 0

I has it.

I have it
//
Teacher Steven

#28

Postad 21 november 2008 - 00:52

ConraDargo
  • ConraDargo
  • Forumräv

  • 819 inlägg
  • 0

I have it
//
Teacher Steven

Någon behöver kolla på fler kattbilder hör jag :)'

#29

Postad 21 november 2008 - 11:17

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
det behöver han verkligen göra

nå, finns där nåt som lockar tebax en gammal crossare? tycker du att man bör köpa spelet än så länge?

#30

Postad 21 november 2008 - 12:04

ConraDargo
  • ConraDargo
  • Forumräv

  • 819 inlägg
  • 0
Åh absolut att jag tycker det, grafiken är imo himla fin med widescreen-stöd - med små detaljer som faktiskt gör att det känns helt nytt från GameCube. Och innehållsmässigt är det än så länge himla ljuvligt också, med bekväma kontroller.

Jag bara allmänt myser lika mycket nu som jag gjorde för 5-6 år sedan (och 2 för den delen också) :) Då har jag inte ens kommit igång med online-delen ännu.

#31

Postad 21 november 2008 - 12:55

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
känns juh trevligt. jag vet att flickvännen verkligen skulle vilja ha det iallafall =). kan använda det som ursäkt om inte annars ;D

#32

Postad 21 november 2008 - 13:34

ConraDargo
  • ConraDargo
  • Forumräv

  • 819 inlägg
  • 0
Åh ja, om jag ändå hade haft någon fler i lägenheten att dela upplevelsen med så skulle det ju ha blivit ännu bättre! Perfekta sambo-spelet :)

#33

Postad 22 november 2008 - 16:32

ConraDargo
  • ConraDargo
  • Forumräv

  • 819 inlägg
  • 0
Nu när jag har spelat en del så tänkte jag bara nämna ett par detaljer gällande nya features och sånt (när jag ändå uppdaterar min tråd @ Loading):

* Capp'n sitter och nynnar medan han kör bussen till och från staden, bl.a på den melodi som han sjöng i GameCube-versionen
* Fågeln som numera går att finna ovanpå anslagstavlan utanför stadshuset sitter bara där och kvittrar om det finns nya, olästa meddelanden
* HRA-kontoret inne i staden har Lyle som ordförande och varje månad anordnas tävlingar där de väljer ut det finaste rummet baserat på olika teman - t.ex sötaste inredningen. Det kommer då att visas upp i ett rum som står i anslutning till HRA-kontoret
* Phineas heter valrossen i staden som står bredvid en speldosa med ballonger och han ger gratis bort såväl ballonger som leksaker - t.ex en pinne för att blåsa såpbubblor med
* Skoputsaren i staden kan för 500 bells matcha dina skor antingen efter din färg eller stil
* Att samla poäng hos Tom Nook kan nu ge premier när man har fått ihop nog mycket. Det finns 14 nivåer från så lågt som 500p upp till 10,000p.
* Kontrollerna för styrkorset på Wiimoten är:

Vänster och höger - bläddra mellan användbara föremål, senast använt kommer först
Ner - lägg bort det du håller i handen (om det finns plats i fickorna)
Upp - Titta upp på himlen (vinklar kameran)

#34

Postad 24 november 2008 - 10:15

ConraDargo
  • ConraDargo
  • Forumräv

  • 819 inlägg
  • 0
Nä jag ville som bara skriva hur roligt jag har det i spelet så att folk ska bli lite avis ;)

Igår och i förrgår spelade jag med en kille på Loading som har Wii Speak. Gick jättebra - jag stoppade in ett USB-tangentbord så att det skulle gå lättare för mig att svara honom och han hördes hur tydligt som helst. Otroligt hur bra mikrofonen är på att filtrera oljud - den snappar verkligen enbart upp andra röster, hörde ingenting av hans spel t.ex och ändå sa han att ljudet var på väldigt högt.

När det kom in en annan person i rummet för att prata med honom blev det däremot besvärligt. Men det var ju som sagt honom som den personen konverserade med och inte mig, så därför hörde jag bara ett sorl när de pratade i mun på varandra.

#35

Postad 24 november 2008 - 12:59

Lunandrez
  • Lunandrez
  • Rookie

  • 5 inlägg
  • 0
Det här är helt klart ett av de mest intressanta Wii-spelen på senare tid, det måste jag säga (i och för sig har det varit väldigt torrt på Wii-fronten på sistone, men ändå). Vet med mig att jag har spenderat en väldig massa tid på Animal Crossing: Wild World till Nintendo DS, som jag införskaffade när det släpptes i USA. Nu har man dock inte spelat det på alls länge så man kan väl räkna med ett och annat ogräs att hitta om man får för sig att påbörja spelandet igen.

Den största frågan jag ställer mig införAnimal Crossing: Let's Go to the City är om det verkligen är en spelserie som gör sig bra på stationärt format? Jag spelade ju aldrig det första AC-spelet till GameCube när det var aktuellt, så jag har ingen direkt erfarenhet av AC på stationär konsol. Än. Jag gillade friheten med att spela ACWW till Nintendo DS eftersom att man kunde plocka upp det lite när som helst och utföra ett eller annat litet ärende eller vad man nu ville göra. Det känns som att när man spelar på stationärt format blir det snarare att man kör det i långa perioder istället; jag vet inte om det är bra eller dåligt. Vore kul med lite åsikter från de som spelat både på stationärt och portabelt format! :)

Kommer nog hur som helst att införskaffa det, om jag inte bestämmer mig för att prioritera någonting annat med tanke på vad det släpps för spel så här i slutet av året trots allt. ACWW var helmysigt, så nog lär ACLGttC (oj vad lång förkortning) vara detsamma.

#36

Postad 24 november 2008 - 16:21

Walkir
  • Walkir
  • Veteran

  • 1 812 inlägg
  • 0

Vore kul med lite åsikter från de som spelat både på stationärt och portabelt format! ;)

Tur att ConraDargo är här då :wub: För mig så var AC:WW till DS (från Lik-Sang) det första Animal Crossing som jag spelade. Blev glatt överraskad och ser fram emot Wii-versionen.

Däremot så är jag inte lika sugen på att sitta framför mitt Wii dagligen för att rensa ogräs, hälsa på grannar m.m. Där kändes DS som ett mycket smidigare format. Kanske dags att återuppliva min lilla by i Wild World. Ganska exakt två år sedan jag slutade spela det helt (skrev upp datumet på kassetten ;)).

#37

Postad 24 november 2008 - 16:57

ConraDargo
  • ConraDargo
  • Forumräv

  • 819 inlägg
  • 0
Beroende på huruvida man bor ensam eller inte så kan AC på stationär konsol vara ett riktigt lyft eftersom upp till fyra personer under samma tak kan bo i samma stad ;) Visst var det en himla skön frihetskänsla att kunna bära runt på spelet efter att ha varit van vid att måsta hålla sig hemmavid för att få någonting uträttat, men det gör sig väldigt bra i stort format också. Det är ju en så himla stor skillnad jämfört med att sitta och titta på en 2" skärm :wub: Widescreen-stödet är inte dumt kan jag lova.

AC för mig är ändå ett typiskt sådant spel som man väldigt lätt fastnar en timme i för att det finns så mycket att göra, och då är det ju skönt att få sitta ordentligt nedsjunken i sin soffa och få se spelbilden på en vettig TV eller projektor (i mitt fall \o/) under den tiden.

#38

Postad 24 november 2008 - 20:37

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
huset, funkar det som i ds eller gc? tyckte det var jävligt trist i ds-versionen, och föredrar gc framför det då =)

#39

Postad 25 november 2008 - 00:46

ConraDargo
  • ConraDargo
  • Forumräv

  • 819 inlägg
  • 0
Hm? Vad var det du inte gillade i DS-versionen ;)

Man har fortfarande ingen Gyroid utan sparar genom att gå upp på övervåningen och lägga sig i sängen. Om det var vad du tänkte på?

#40

Postad 25 november 2008 - 08:31

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
alltså, om alla bor i samma hus eller har varsitt. tyckte det var skittrist att alla bodde i ett hus i dsverran =)

#41

Postad 25 november 2008 - 11:24

ConraDargo
  • ConraDargo
  • Forumräv

  • 819 inlägg
  • 0
Ah ja just ja, så var det ju. Nejdå - som jag har skrivit i tråden på Loading så fungerar det t.o.m bättre än på GameCube; inte nog med att man bor i varsitt hus, de är dessutom utspridda över staden! Precis som djurens egna boenden så nu har man ytterligare någonting att fundera över när man väljer var man vill bo - utöver färg på taket och ursprunglig inredning :(

Här har du en bild över hur det såg ut när jag började spela och huset som jag pekar på är det jag valde att flytta in i :(

Postad bild

Som du ser så hade jag fyra hus att välja mellan; vid stranden i nederkanten, nära museet högst upp till höger, samt en bit ovanför mitten till höger nära en bro.

Redigerat av ConraDargo, 25 november 2008 - 11:27.


#42

Postad 25 november 2008 - 13:28

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
ah, trevligt trevligt =D
önskar nästan att jag hade det. nåväl, jag klarar av att vänta lite ;P

#43

Postad 06 december 2008 - 19:29

ConraDargo
  • ConraDargo
  • Forumräv

  • 819 inlägg
  • 0
Tänkte bara säga att nu när spelet har släppts i Sverige så lossnade multiplayer-spelandet ordentligt och vi är sju pers på Loading som spelar B)

Har även investerat i en Wii Speak och testat röstchatten! Funkar bara bra :)

#44

Postad 07 december 2008 - 00:07

Mayfly
  • Mayfly
  • Wannabe

  • 15 inlägg
  • 0
Skulle väldigt gärna skaffa AC till Wii + en Wii Speak, men det är lite för dyrt ännu. Trist att det inte finns ett billigt paket med både spelet och Wii Speak...

#45

Postad 07 december 2008 - 00:26

ConraDargo
  • ConraDargo
  • Forumräv

  • 819 inlägg
  • 0
Bergsala är katastrofala, det har vi ju alltid vetat om B)

Därför man alltid ska köra på import - Betalade 670kr för AC (US) och Wii Speak. Hade blivit ytterligare lite billigare om jag inte köpt grejerna var för sig utan paketet.

Redigerat av ConraDargo, 07 december 2008 - 00:27.


#46

Postad 09 januari 2009 - 02:58

Mayfly
  • Mayfly
  • Wannabe

  • 15 inlägg
  • 0
Nu har jag skaffat Animal Crossing: Let's Go to the City. Vill gärna ha fler på min FC-lista så är någon intresserad av att besöka min by så är det bara att skriva till mig.

#47

Postad 12 januari 2009 - 00:28

ConraDargo
  • ConraDargo
  • Forumräv

  • 819 inlägg
  • 0
Här verkar ju folk inte särskilt aktiva så om du söker vänner är det bara att leta dig till Loading.se - där du kan bli den 30:e personen som jag listar i tråden (längst ner) :)

#48

Postad 29 januari 2009 - 02:47

Mayfly
  • Mayfly
  • Wannabe

  • 15 inlägg
  • 0
Det ska jag självklart göra.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.